Пасажири скаржаться, мер вимагає, а переВІЗники і нині там…
Так, у непрості часи підтримано перевізників шляхом переведення частини автозасобів у режим маршрутного таксі. Однак сподіванки на покращення якості обслуговування не виправдалися. З обуренням Андрій Матковський говорив про численні скарги громадян. Серед скаржників – інваліди І-ІІ груп, яких кондуктори СП «УМАК» висаджують з автобусів, вимагаючи вкладиші. Нагадаємо: нині вони видаються лише категоріям, передбаченим програмою «Турбота», решті пільговиків достатньо посвідчення. А от деяким кондукторам – недостатньо. Міський голова поставив вимогу власникам провести «виховну» роботу серед своїх працівників. Кожен випадок порушення буде тягнути за собою офіційне вибачення перед пасажирами, а далі – і звільнення винних. Невиконання умов договорів матиме наслідком їх розірвання. Тиждень диспетчерська служба відпрацьовуватиме роботу автобусів «УМАКа».
Серед інших тем наради – мляве встановлення датчиків, порушення графіків руху у низці віддалених мікрорайонів (наприклад, селищі Вакуленці). На всіх кінцевих зупинках повинні міститися розклади руху – депутати міської ради перевірять їх наявність особисто.
Андрій Матковський закликав перевізників дотримуватися умов договорів, поважати пасажирів. А міська влада, виконуючи свій обов’язок перед людьми, суворо контролюватиме якість перевезень.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтава | Суспільство
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном