Громадяни у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися з тих чи інших питань в установи, організації, органи влади тощо. Законом «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року визначено порядок розгляду таких звернень…
До посадових осіб податкової інспекції громадяни можуть звертатися з питань, які належать виключно до повноважень податкового відомства.
Звернення не може бути анонімним, у ньому має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути індивідуальне чи колективне, усне чи письмове.
Питання, з якими найчастіше зверталися громадяни протягом січня-березня 2014 року стосувалися контрольно-перевірочної роботи та інформування про ухилення від сплати податків. Також громадяни зверталися до податкової інспекції з інших питань, які стосувалися: податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, оподаткування доходів підприємницької діяльності, роз’яснень норм чинного податкового законодавства, реєстрації та обліку платників податків, відмови від ідентифікаційного номеру, питання фінансового забезпечення працівників, плати за землю та місцевих податків і зборів.