В Україні ось вже двадцять з гаком років поспіль триває постійна криза. Це, якщо вірити можновладцям і тим землякам, котрі звикли «плакатися» з приводу і без нього. А тут ще й революція та війна додалися. Згідно із логікою в такі періоди люди повинні б поневірятися, перебиваючись із хліба на воду. Причому, без солі, котра теж має стати дефіцитом.
Але, якщо роззирнутись навколо, то ознаки кризи очевидні хіба що в стані доріг, та проблема дурнів і відсутності транспортних комунікацій відома українцям ще з часів Миколи Васильовича Гоголя. У всьому ж іншому….
Розбиті вщент автошляхи, як і раніше, заповнені різноманітними автомобілями. І це, не дивлячись на майже європейські ціни на паливно-мастильні матеріали. Навіть в маленьких Кобеляках в часи «пік» фіксуються, нехай і невеличкі, але «корки».
А ось цього літа ті жителі Кобеляк, котрі звикли відпочивати на берегах Ворскли, з подивом і жахом зрозуміли, що проблема транспортної завантаженості виникла і на воді. Деякі відпочивальники скаржаться, що інколи в річку навіть небезпечно заходити. Адже по воді постійно снують різноманітні скутери, глісери, водні мотоцикли та інші плаваючі транспортні засоби. Які, між іншим, коштують, ой, як недешево. Один із любителів туризму розповів, що під час дводенної подорожі Ворсклою тричі ледве не потрапляв у транспортні пригоди. Чоловік у свій час купив човен через http://bark.ua/barks/rowing_boats/ і одразу вирішив випробувати «обновку» у польових умовах. Човен то не підвів. А ось нетверезі «лихачі» на моторках та катерах таки добряче дошкуляли. «Як було раніше добре, - скаржиться чоловік. – Ще три роки тому я зустрічав на Ворсклі лише таких, як сам, любителів повеслувати. Зараз же все реве, тріщить, кудись летить. Яка вже тут риба. Людям би на воді вижити».
Чимало людей вважають, що на воді потрібно наводити порядок. Для цього необхідна спеціальна служба. Щось на зразок водного ДАІ. У іншому разі транспортні пригоди на річці стануть таким же звичним явищем, як ДТП на автошляхах.