Навантаження зерна нового врожаю на станціях Південної залізниці розпочалося 7 липня і станом на 31 липня склало 3198 вагонів, або 198 тис. 098 тонн (торік перевезення нового врожаю почалися 4 липня і на 31 липня 2013 року становили 4725 вагонів або 316 тис. 288 тонн).
На початку місяця в дирекціях Південної магістралі пройшли наради з основними відправниками зерна щодо очікуваних обсягів та напрямків перевезень. Для забезпечення транспортування врожаю сільськогосподарської продукції 2014 року на Південній залізниці постійно діє «гаряча лінія» з надання консультативної допомоги відправникам вантажу. Крім цього, на магістралі працює координаційна група, до складу якої входять представники всіх служб залізниці. Координаційна група займається вирішенням проблемних питань, які виникають у процесі перевезень і усуненням недоліків транспортування, а також розглядає звернення та пропозицій щодо поліпшення роботи залізниці з вантажовласниками.
Під час підготовки до забезпечення безперебійної роботи в період перевезень сільськогосподарської продукції нового врожаю залізничники дирекцій магістралі провели комісійні огляди стану під'їзних колій, вагового господарства, елеваторів, хлібоприймальних пунктів, комбінатів хлібопродуктів, комбікормових заводів, підприємств, що здійснюють навантаження і вивантаження зерна.
За сприятливих умов перевезення урожаю 2014 року дирекціями Південної залізниці можуть сягнути 7,2 млн тонн. Масових перевезень зернових вантажів нового врожаю на Південній залізниці очікують на початку серпня після встановлення нових цін, а пік перевезень, за прогнозами маркетологів, припадатиме на жовтень-грудень.