Більшість українських компаній поки не мають жодного антикризового плану дій. Тільки кожен п’ятий роботодавець не тільки розробив антикризовий план, але й активно його впроваджує. Найчастіше компанії оптимізують витрати і шукають нові можливості для бізнесу. Такі дані були отримані під час опитування Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна.
Більшість українських компаній віддають перевагу тому, щоб реагувати на кризові явища спонтанно, принаймні жодного антикризового плану дій у них нема (41%). Ще 13% роботодавців не думають про такий план, адже криза не торкається їх проф. сфери. Це компанії, котрі працюють у сфері інформаційних технологій, окремих напрямках консультування, агрокомпанії. Четверта частина українських роботодавців уже знають, що будуть робити у випадку різкого погіршення ситуації, але поки ці знання лишаються теорією. А ось 21% опитаних не тільки розробили антикризовий план, але й активно його впроваджують.
Найбільш популярними кроками для подолання кризи є активний пошук нових можливостей для бізнесу й нових проектів, а також оптимізація затрат компанії. А ось непопулярні заходи — скорочення персоналу, скорочення зарплат або частини бізнесу — українські роботодавці включають до антикризового плану неохоче. Відзначимо також, що для малих компаній більш характерні перші пункти, а великі роботодавці значно частіше готові скорочувати зарплати або звільняти співробітників.