Вхід | Реєстрація

До прокурора Бугайця приходили люстратори

До прокурора Бугайця приходили люстратори

На зустріч із громадськістю Новосанжарщини в приміщення адміністрації головний прокурор району Артем Бугаєць не з’явився. Тож після спілкування з керівниками правоохоронних органів району та області громада вирішила «провідати» Артема Віктровича.

— Я представляю громадське формування «Новосанжарська самооборона», прізвище моє — Корнієнко, — розпочав представник самооборони, коли всі зайшли до кабінету прокурора. — Тут приїхала громада з усього Новосанжарського району, є представники з кожної сільської ради. Ми щойно озвучували питання по правоохоронних органах, по прокуратурі. Дуже багато питань хотіли задати безпосередньо вам, але ви не знайшли можливості прийти до нас.

— Я дав письмову відповідь голові Новосанжарської РДА про те, що в такому форматі закон про прокуратуру не передбачає участі прокурора в таких заходах, — відповів Артем Бугаєць.

— Який формат? Громада приїхала. І те, що ви не з’явилися, — це неповага до людей. Не шукайте причину, щоб не прийти. Вас запросили, по-людськи ви могли прийти, — обурився один із присутніх «люстраторів».

Артем Вікторович заявив, що готовий спілкуватися з людьми.

— Є закон про люстрацію. Тож, будь-ласка, скористайтесь і йдіть з посади, — попрохали самооборонівці.

— Я готовий до повної перевірки, але заяву на звільнення я писати не буду! — категорично відповів прокурор.

— Ми прийшли до вас, ви один у нас в районі, нам немає до кого більше йти, — сказав Анатолій Кравець, сільський голова Соколової Балки. — Ми до вас уже приходили тричі, і я вас попереджав, що таке буде. Давайте приймати якесь рішення по Замулі, давайте щось робити. Чому ви нічого не зробили за цей час? У мене 200 заяв територіальної громади по факту злочинів, чому жодна справа не передана до суду?

— А я вам сказав, що я не бачу судової перспективи, і ви можете оскаржувати моє рішення у прокурора області. Наразі справа знаходиться на вивченні у слідчому управлінні МВС, — відповів Артем Вікторович.

— Ви в Санжарах рік. За вами нехороші справи. Люди про ці справи знають. Ви б прийшли і послухали, що говорять. Поки Замула буде барином у нас в районі? Ганьба! Ганьба! Ганьба! Пиши заяву, — почали скандувати незадоволені люди. — Оце такі люди як ви, стоїте, руки в карманах, пролили кров студентів у Києві на Майдані, коли їх били ногами. Ваша порода пролила оту кров. А потом тичете на оці книжки і розказуєте про закон. Ви не для людей робите. Пишіть заяву!

— Я нічого писати не буду. Є прокурор області, є генеральний прокурор Віталій Ярема. Ви маєте право написати заяву, щоб мене зняли з посади, — стояв на своєму Артем Бугаєць.

Потім Артем Вікторович, на вимогу громади, подзвонив до прокурора області:

— У мене тут громада Санжар люстрацію проводить і вимагає поговорити з прокурором області. У мене в кабінеті приблизно 70 чоловік. Скаржаться, незадоволені роботою, вимагають люстрації. Я їм пояснюю закон про люстрацію, а вони вимагають написати заяву на звільнення, погрожують смітником.

Поклавши телефон, Артем Бугаєць повідомив, що прокурор області спілкуватися по телефону не буде, але чекає усіх бажаючих у себе в кабінеті.

Тут до прокуратури поспіла і міліція, яку Артем Вікторович викликав для свого захисту: прийшли сім чоловік, одягнених у бронежилети.

Побачивши, що справа не зрушується з «мертвої точки», частина «люстраторів» вирішили їхати до прокурора області. А основна маса людей залишилася у кабінеті Артема Вікторовича. Громадяни почали розповідати про справи, які творилися у їхніх селах. Кожен висловлював своє незадоволення з приводу роботи прокурора.

— Я через двадцять хвилин поїду звідси і приїду тільки після обіду. І для цього тут присутні працівники міліції, щоб забезпечити правопорядок, — повідомив прокурор. Але люди не збиралися випускати його з кабінету.

Потім Артем Вікторович почав збирати свої речі та хотів вийти з кабінету на обід, але громада стала на вході зі словами: «Ніхто нікуди не піде. Ми приїхали за 70 кілометрів до вас, тож поважайте людей».

Але Артем Бугаєць звернувся до міліції, надіючись на їхню поміч:

— Працівники міліції, ви збираєтесь щось робити?

Але народ відповів за правоохоронців: «Ні, вони за людей. Міліція з народом!»

І тут на захист прокурору прийшла Оксана Пазюк, вона представилась як голова районної партійної організації «Удар» та голова районного виборчого штабу Петра Порошенка. Оксана Григорівна почала розповідати про свою революційну діяльність, про боротьбу з корупцією у районі. Та людей обурило те, що Оксана Григорівна навіть не знала причини приходу громади до прокурора, а відразу ж почала захищати Артема Вікторовича.

— Скажіть ціль вашого приходу сюди. Прокурор до вас подзвонив і ви прийшли сюди захищати його? Мені до лампочки, чи ви за Кличка, чи за Порошенка, — обурився один з представників громади на репліки Оксани Пазюк.

Близько півгодини тривала дискусія між захисницею Артема Бугайця та громадою. А тут ще і приїхали представники Полтавського телебачення — ТРК «Лтава». Подія вже набула обласного розголосу.

Ще через годину приїхали від обласного прокурора представники громади і самооборони:

— Шановний пане прокурор, громаді потрібно одне: ваша заява. Заяву сюди, на стіл! Балачки закінчились. Люди їдуть на фронт, а ви отут сидите і нам мізки «компостіруєте». Це справедливо, от на ваш погляд? — сказав самооборонець.

Але Артем Вікторович стояв на своєму і категорично відмовлявся писати рапорт під тиском. За годину до цього під прокуратуру привезли сміттєвий бак, тож люди почали обіцяти «покатати» прокурора по Санжарах у сміттєвому баку.

Пізніше Анатолій Кравець повідомив людей про те, що він поспілкувався з прокурором області по телефону і той попросив, щоб усі на 5 хвилин вийшли з кабінету і дали змогу поговорити Артему Вікторовичу з прокурором області без свідків.

Тож після чотирьохгодинного «маринування» громада таки відпустила Артема Бугайця до прокурора області. Та наостанок люди сказали, що коли народ кличе поспілкуватись, то потрібно приходити.


Автор: Юрій УГОРЕЦЬ


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Політика


1. гість / 23 жовтня 2014, 16:03
З цього видно яка Пазюк 2опозиціонерка"...
2. гість 5 / 23 жовтня 2014, 16:26
З цього видно тільки те, що в районі, так звана, самооборона що хоче, те і робить. Це не люстрація, а "бандитизм", усунення "неугодних".
3. Ле Пен / 23 жовтня 2014, 17:52
Хай Бог милує.Щастя,що такого немає у нас у Кобеляках.Тут у даній ситуації найбільше запитань до новосанжарських мєнтів,які не викинули з кабінета прокурора оту самоздєлану наволоч.Ну та думаю прокурор з начміла спитає,а присутні мєнти атестацію не пройдуть і підуть служити бидлу чи то пак самообороні.До речі,чого те бидло у робочий час по шастає.Не знаю нічого про Бугайця.Допускаю,що він у чомусь винен перед громадою.Але якщо вірити тексту,то у даній ситуації він поводив себе достойно і професійно.А у тих хто нині бикує доля одна.І вона дуже печальна.
4. Павло / 23 жовтня 2014, 17:53
Який дурдом! Шо у нас за держава? Сталіна нам треба, тоді буде порядок і в Соколовій Балці, і в гарячих головах Корнієнків...
5. гість / 23 жовтня 2014, 19:00
2.гість 5
«З цього видно тільки те, що в районі, так звана, самооборона що хоче, те і робить. Це не люстрація, а "бандитизм", усунення "неугодних".»

І з чого ж це видно..З того. що прокурор не хоче свої обовязки виконувати. Шукає тільки привід. щоб нічого не роботи та займається відписками. Чого тільки стоять його слова "Я дав письмову відповідь голові Новосанжарської РДА про те, що в такому форматі закон про прокуратуру не передбачає участі прокурора в таких заходах" або "А я вам сказав, що я не бачу судової перспективи, і ви можете оскаржувати моє рішення у прокурора області. Наразі справа знаходиться на вивченні у слідчому управлінні МВС"...Як ще можна боротися з такими посадовцями. яких зараз більшість у Санжарах? Чи мабуть теж посадовець? За своє місце боїшся...
6. гість / 23 жовтня 2014, 19:02
3. Ле Пен
«Хай Бог милує.Щастя,що такого немає у нас у Кобеляках.Тут у даній ситуації найбільше запитань до новосанжарських мєнтів,які не викинули з кабінета прокурора оту самоздєлану наволоч.Ну та думаю прокурор з начміла спитає,а присутні мєнти атестацію не пройдуть і підуть служити бидлу чи то пак самообороні.До речі,чого те бидло у робочий час по шастає.Не знаю нічого про Бугайця.Допускаю,що він у чомусь винен перед громадою.Але якщо вірити тексту,то у даній ситуації він поводив себе достойно і професійно.А у тих хто нині бикує доля одна.І вона дуже печальна.»

Краще сидіти і мовчати...Раби що тут сказати...
7. гість / 23 жовтня 2014, 19:03
4.Павло
«Який дурдом! Шо у нас за держава? Сталіна нам треба, тоді буде порядок і в Соколовій Балці, і в гарячих головах Корнієнків...»

Тобі Паша лічно Сталіна потрібно, щоб зрозумів що це таке...Ви хоч інколи думайте. що пишете...Знайшли великого господаря. Ще раз повторюю раби
8. ГІСТЬа / 23 жовтня 2014, 20:08
Ні, це не раби, а сраколизи і комунориговські шльондри. І ще, менше балачок та більше діла, прокурора в мусорку, соболєзнуючих також. Молодці! Слава Україні!
7.гість
«Ще раз повторюю раби
»

9. Гамлет / 23 жовтня 2014, 20:09
Ребята,о какой люстрации идет речь?Просто прокурора,который действовал бандитскими методами,по- бандитски убрали.А как еще у нас можно убрать с должности прокурора,круговая порука ведь.Да и вообще в нашей стране создана такая себе каста сверхлюдей,полубогов -прокуроров,судей,депутатов.Вот они думают что их царство вечное,но судя по этому происшествию ,не всегда так.Теперь следующий прокурор в Н.Санжарах не рискнет невыйти к людям на встречу.
10. Істина / 23 жовтня 2014, 20:15
Цікаво,а в штабі Порошенка знають,що Пазючка захищає поставленого Пшонкою прокурора-колядника?Революціонерка бісова!Прийшла свою кришу затулити від людей.Вона вже бачила себе головою РДА,а з друзякою прокурором,такі справи робити можна було б.Єх!Облом!
11. Чудо Юдо / 23 жовтня 2014, 20:21
4.Павло
«...Сталіна нам треба...»

Клініка
12. Йорк / 23 жовтня 2014, 20:50
4.Павло
«Сталіна нам треба»

...і бен Ладена!
13. Мужик / 23 жовтня 2014, 20:57
Прокурора можна винести і люструвати, а Замулу що?Прокурор бандит, а хто до нього прийшов,Корнієнко,клейма накуди ставити.А хто їх туди послав-той що валив Леніна-чистильщик,и команда в нього така и методи. Допомогли Реці перед виборами уникнути відповідальності за земельні махінації. Просто одним зараз знову все можна.Це як пісочні часи, перевернув, а пісок той самий.
14. Волоська Ольга / 23 жовтня 2014, 20:59
13.Мужик
«Це як пісочні часи, перевернув, а пісок той самий.»

+100
15. гість 5 / 23 жовтня 2014, 21:13
5.гість
«...Як ще можна боротися з такими посадовцями. яких зараз більшість у Санжарах? Чи мабуть теж посадовець? За своє місце боїшся...»

От і не вгадали, ніколи в житті не було ніякої посади і люстрації не боюсь. І вважаю, що в Новосанжарькому районі іде "охота на відьом". З такими методами ні про яку Європу не може бути і мови.
16. Боб Роб / 24 жовтня 2014, 07:25
14.Волоська Ольга
«14. Волоська Ольга / вчора, 20:59 Вставити цитату13.Мужик
«Це як пісочні часи, перевернув, а пісок той самий.»
+100»

Ні, Ольго Волоська,-100!Ви що не бачите,які "мужики" рвуться до влади ?Часи перевернемо,а який сипоне пісок, побачите.Паршевлюк невідбувся як голова РДА,згоден.Але ще згадаєте цей час не злим ,тихим словом.Хоча якраз Вас,мабуть не здивуєш.
17. Волоська Ольга / 24 жовтня 2014, 08:05
16.Боб Роб
«Хоча якраз Вас,мабуть не здивуєш.»

Доброго ранку. Якраз до Паршевлюка в мене особливих претензій і немає. Не відбувся і не відбувся. Життя на цьому не закінчується.На відміну від тих, хто прийшов вище від нього (ОДА). Не далі, як вчора зібрали до Полтави всіх(!) сільських голів на 20-ти хвилинну нараду. Я порахувала - в області 24 райони, в середньому по 25 сільських рад візьмемо. Припустимо, кожен витратив 150 грн., щоб добратись до Полтави (засідання екстренне, організовуватись часу не було). Множимо: 25*25*150= 90 000 грн. Для того, щоб послухати про те, що, виявляється, не завтра-післязавтра виборчі комсії отримають бюлетені і списки для голосування(??!!!!) та вислухати погрози стосовно свіжоприйнятого закону про боротьбу з порушеннями виборчих прав громадян. "Коротко і по-діловому" - підсумував голова ОДА. "Посмотрите - кто пришел?!!"
18. Мужик / 25 жовтня 2014, 00:43
Боб Роб,аби щось молоти,Паршевлюк не відбувся-а що зразу було не зрозуміло,треба було як казав в Неуловимых мстителях..екскремент проводити.Що там людям згадувати,-як визжав на Леніну.Та дех то з жахом буде згадувати, як цей з косою в історію зачесався..Рвуться до влади кажете?так вона нікому не потрібна,якщо так лехко сів у крісло такий хороший хлопець Паршевлюк,погрався собі у владу ,а тепер не може відірвати одне місце,треба ще трохи отримати зарплату,поїздити на машині,полизатися біля РДА з Розою.Боб Роб,якби менше було такого бреду,то не було б таких експериментів.
19. Боб Роб / 25 жовтня 2014, 11:22
18.Мужик
«Що там людям згадувати,-як визжав на Леніну.Та дех то з жахом буде згадувати, як цей з косою в історію зачесався..Рвуться до влади кажете?так вона нікому не потрібна,»
Та істерика вже історія!Але може статись,що Паршевлюка змінить Падлючка О.,вона аж кипить рветься.Вже не довго чекати й ми знатимем кому влада потрібна.
20. стоматолог / 25 жовтня 2014, 12:02
бугайцяця - за яйцяця !!!
21. темний / 25 жовтня 2014, 20:22
Якщо стане Пазюк...Хана всьому.Барига при владі?Краще нехай будуть "папєрєднікі"
22. фермер / 25 жовтня 2014, 22:02
Темний,щого взяли що Пазюк буде.Старі часи пройшли, якщо штабом керує,то це значить що.?Виберають кандидата, а не Президента.Партія Президента має рейтинг не завдяки Пазюк , а вопроки ее деятельности.Чернецький тільки втрачає рейтинг із-за такої діячки.Це не Федоренко.Люди жалкують що не він очолив штаб партіїї, а довірили цій пройдисвітці
23. гість / 25 жовтня 2014, 22:09
15.гість 5
«От і не вгадали, ніколи в житті не було ніякої посади і люстрації не боюсь. І вважаю, що в Новосанжарькому районі іде "охота на відьом". З такими методами ні про яку Європу не може бути і мови.»


З такими чиновниками в Європі нам не місце...
24. гість / 25 жовтня 2014, 22:11
Волоська Ольга
Вас ще там в клюсівці не вигнали?
25. гість / 25 жовтня 2014, 22:13
22.фермер
«Темний,щого взяли що Пазюк буде.Старі часи пройшли, якщо штабом керує,то це значить що.?Виберають кандидата, а не Президента.Партія Президента має рейтинг не завдяки Пазюк , а вопроки ее деятельности.Чернецький тільки втрачає рейтинг із-за такої діячки.Це не Федоренко.Люди жалкують що не він очолив штаб партіїї, а довірили цій пройдисвітці»

Федоренко до Лотоуса переметнувся. там більше грошей, а такі гниди біля грошей і лазять...
26. Павло / 26 жовтня 2014, 09:28
Гниди такі коменти пишуть, як незваний "гість", шо ховається за ганебні прізвиська. Якшо ти не гнида - назвися власним ім’ям і відкрито вислови свою думку!
27. професор / 26 жовтня 2014, 09:48
22.фермер
«Партія Президента має рейтинг не завдяки Пазюк , а вопроки ее деятельности.»



Блок Порошенка в усіх регіонах, куди довелось поїхати чи подзвонити останнім часом, має от-таких "вшивих представників".
Це традиція в них така, чи що...
28. фермер / 26 жовтня 2014, 11:30
Гість видно що вилупок іще той,даже не знає що Волоська в Попово, а не в Клюсівці.А за Федоренко,вам би і не мичати, правильно і зробив, що району зараз допоміг, скору придбали, компютери до шкіл, дороги зробив. що такі жаби роками не пробили.Якщо такі гниди воняють, то цей чоловік правильно робить, бо відкрито йому щось сказати бояться.Я голосую за Федоренко і Лотоуса. За гарна команда, а недоумки Супруни, Русіни
29. Наталья / 26 жовтня 2014, 11:48
Поддерживаю "фермера", Федоренко, Волоську, Лотоуса и их команду. А "гисть", наверное, из числа их завистников и в составе "новой влады", абсолютно импотентной в политическом и хозяйствененом смысле, не способной что-либо сделать для района. Отсюда и зависть. Посмотрим на результаты выборов...
30. Аналітик / 27 жовтня 2014, 00:20
Артемка по своїй суті звичайний кар"єрист. Хоча сумніваюсь, що це прокурорське чудо зробить якісь висновки.
31. люструю / 27 жовтня 2014, 10:09
ксна не права, не вникла в суть,а намагалась розвести як звичайна хвойда.
32. гість / 28 жовтня 2014, 21:57
26.Павло
«Гниди такі коменти пишуть, як незваний "гість", шо ховається за ганебні прізвиська. Якшо ти не гнида - назвися власним ім’ям і відкрито вислови свою думку!»

І це мені каже людина з ніком "Павло")
33. гість / 28 жовтня 2014, 21:58
29.Наталья
«Поддерживаю "фермера", Федоренко, Волоську, Лотоуса и их команду. А "гисть", наверное, из числа их завистников и в составе "новой влады", абсолютно импотентной в политическом и хозяйствененом смысле, не способной что-либо сделать для района. Отсюда и зависть. Посмотрим на результаты выборов...»

Ваш Великий Лотоус програв по повній) Не всі такі шл..хи як Ви)
34. селянин / 28 жовтня 2014, 22:48
Нажаль не Лотоус програв, а дійсно такі шлюхи як цей гість,І мужику, якщо ти мужик а не пі--Ляшко,не варто ображати жінку,яка видно що розумніша набагато від тебе.Люди не розуміють,що вони вибори провели не для себе, а для Реки,і його сімї. Та його клана.Цей царек,тільки людей не вбивав, як один відомий від Батьківщини, але не одного побив,. міг собі дозволити собаку застрелити на вулиці на очах дітей які йшли до школи.Цілуйте його тепер в дупу,може почуєте щось бидляче
35. Волоська Ольга / 29 жовтня 2014, 07:22
33.гість
«Ваш Великий Лотоус програв по повній) Не всі такі шл..хи як Ви)»

Вічна біда українців - де два українці там три гетьмани. І вибираємо не кращого з кращих, а "свого", сходячи слиною на адресу всіх інших. Так і живем. А може б, привітати Андрія Олександровича з перемогою, потиснути один одному руки, і жити дружно до наступних виборів? Да, лише одне - заткнути рота "чорнушним" писакам. Отим, що навіть покійників не пожаліли - обгадили.
36. Боб Роб / 29 жовтня 2014, 07:24
34.селянин
«. міг собі дозволити собаку застрелити на вулиці на очах дітей які йшли до школи»
Селянине,а ти не задумувався ,що було б якби ті собаки на дітей коли вони йдуть до школи напали б.Порівняй рівень психологічної травми.Я сам неодноразово бачив як пси нападали на людей в Полтаві.На щастя в Санжарах таких випадків не спостерігав,може завдяки таким діям мисливців,чи селищного голови.
34.селянин
«але не одного побив»
І ви вірите в цей міф?Просто дивуюсь?Почитайте ще брудну газетку,яку вам всунули в ночі в ворота!Там й про вбивство Кенеді,й про продаж Аляски без конкурсних торгів.Не тупіть.
34.селянин
«Цілуйте його тепер в дупу»

А та дупа яку ви цілували щоденно має інший анатомічний вигляд?
37. сотник майдану / 29 жовтня 2014, 14:12
36.Боб Роб
««але не одного побив»»

не треба в1рити своїм вухам,в те, чого не бачили власн1 оч1 ! Шановний пане Народний депутат - ми у Вас в1римо.
38. Боб Роб / 29 жовтня 2014, 16:05
37. сотник майдану
«не треба в1рити своїм вухам,в те, чого не бачили власн1 оч1 !»

Так я й не вірю!Як не вірять й більшість людей,по іншому непроголосували б.
39. селянин / 29 жовтня 2014, 18:43
Так якщо ви так вірите,то чому не підпишитесь під власним прізвищем, а сидите тут і тролите.В Януковича тежвірили, а потом говорили,Перерви та Шовкопляси, а чи ми думали що в нього золоті батони.
40. Боб Роб / 30 жовтня 2014, 07:12
39.селянин
«Так якщо ви так вірите,то чому не підпишитесь під власним прізвищем,»
А ви чому не підписуєтесь власним іменем і прізвищем?Чи писати ,як мінімум під двома ніками,безпечніше і комфортніше?Впевнений що назватись зіс..ци..те!Або назвитесь іншою людиною.
39.селянин
«.В Януковича тежвірили»
Ні, невірили.
39.селянин
«золоті батони»
Їх ще не в одного знайдуть.

41. селянин / 30 жовтня 2014, 08:06
Боб Роб, це ж ви заявили, що вірите,от і далі вірте в Реку..Ви ж його вихваляєте, то чому не підписуєтесь, хай знає, як Ви його полюбляєте і за що.а я не вірю,тому й не підписуюсь,багато від нього постраждали і ще постраждають.Це ж може вас допускають до частування в Водограї
42. Щодо Реки / 30 жовтня 2014, 11:16
Хочу підтримати Селянина і його однодумців. Проте не хочу вдаватися до образ на адресу Реки - він один з нас, з такими ж вадами у поведінці й характері, ніяк не кращий! Але давайте визнаємо: обрання Реки перекреслило всі гучні заяви майданівців: Река пенсіонер (а проголошували у владу - молодь!), колишній партапаратник, випускник Вищої компартійної школи, відтак підпадає під закон про люстрацію. А ще - звільнений колись із посади керівника району за серйозні недоліки в роботі. Проте не соромився міняти власні політичні уподобання, як хамелеон, з його легкої руки упав пам’ятник Леніну - тому вождю, якому Река колись сам же затято молився і спонукав до того підлеглих. Та всеодно його обирають - хіба не дивина? Люди голосували не розумом, а почуттями, бо Река об’їхав кожне село округу і вміло навішав електорату локшини на вуха. Нічого корисного ні у Верховній Раді, ні для округу він не зробить - це очевидний факт! Отож вважайте, ми обрали "англійську королеву" - почесного представника Новосанжарщини у столиці без його найменших можливостей хоч водогони в селищі полагодити, не кажучи вже про написання якихось Законів - тут фахівцем треба бути. Отож привітаймо Реку, порадіймо його перемозі, заспіваймо на радощах пісеньку з репертуару Наталі Май і... чекаймо наступних виборів. Може, до того часу порозумнішаємо.
43. Боб Роб / 30 жовтня 2014, 12:29
41.селянин
«.Це ж може вас допускають до частування в Водограї»
Ні,та я й не переймаюсь.Можливо,це ви зараз пригнічений,що не того кандидата підтримав,й непричастовуєтесь.А я маю середній ,як для українця статок і можу дозволити собі індивідуальну трапезу .
41.селянин
« не підписуюсь,багато від нього постраждали і ще постраждають»

Відповідь:
40.Боб Роб
«Впевнений що назватись зіс..ци..те»
Дуже жалкую,що зкотився в спілкуванні до вашого рівня,був змушений.
42.Щодо Реки
«, випускник Вищої компартійної школи, відтак підпадає під закон про люстрацію. »

А він,що був членом (сучасної) комуністичної партії України?Чи якимись діями підтримував режим Януковича?Чи може ще колишніх піонерів будемо люструвати?Я не можу погодитись з вашим твердженням.
42.Щодо Реки
«Река пенсіонер (а проголошували у владу - молодь!),»

42.Щодо Реки
«, бо Река об’їхав кожне село округу і вміло навішав електорату локшини на вуха.»
Так чому цього не зробила молодь?Де ж ви молоді,енергійні,проєвропейські,вмотивовані?Розводите руками!
Значить перемога Реки закономірна.
42.Щодо Реки
« Може, до того часу порозумнішаємо.»
Хотілось би вірити.Повторюю, Река переміг закономірно.
44. сотник майдану / 30 жовтня 2014, 12:57
по словообороту не можу зрозум1ти -це пише Бугаець,чи Борька-дурачок.?
45. traktorist / 30 жовтня 2014, 13:20
43.Боб Роб
«А він,що був членом (сучасної) комуністичної партії України?Чи якимись діями підтримував режим Януковича?Чи може ще колишніх піонерів будемо люструвати?Я не можу погодитись з вашим твердженням.»

Не треба плутати піонерів та махрових комуністів,які йшли в партійні школи для своєї особистої,шкурної вигоди(за винятком одиниць,які й досі не змінили своїх переконань і до яких я собисто ставлюся з глибокою повагою,хоча комуністичну ідеологію не сприймаю,але ці люди не зрадники).Інша річ Река.Такі люди зрадивши один раз,зрадять і в наступному.То чому б таких і не люструвати?
46. Щодо Реки / 30 жовтня 2014, 13:28
Боб Робу: Реці не обов’язково треба бути членом сучасної компартії, бо в законі про люстрацію написано чітко (для Вас цитую): "Заборона обіймати державні посади, передбачена частиною третьою статті 1 цього Закону, застосовується до осіб, які були обрані і працювали на керівних посадах Комуністичної партії Радянського Союзу, Комуністичної партії України, Комуністичної партії іншої союзної республіки колишнього СРСР починаючи з посади секретаря районного комітету і вище". А тепер витяг з біографії Андрія Реки: "Закінчив Вищу партійну школу при ЦК Компартії України. Працював в Полтавському обласному комітеті партії". Отже, це не я так хочу, це так Закон пише. Хоча розумію: на обрані посади ця норма не поширюється. Але так ми ніколи від компартійної влади не очистимося. А щодо молодих... Тут ви, звісно, маєте рацію. Пів року влада у районі була в руках молодих, і жодного зрушення у кращий бік! Чи не звідси "закономірність" перемоги Реки? Тоді виникає інше питання: чи варто декларувати цю ідею? Хай тоді нами й далі керують старі, досвідчені, з компартійною освітою. До речі, в чому особливість Вашого "словообороту", розкритикованого "сотником майдану"?
47. Боб Роб / 30 жовтня 2014, 16:04
46.Щодо Реки
«До речі, в чому особливість Вашого "словообороту", розкритикованого "сотником майдану"?»

Незнаю.Я нібито й словоборотів особливих не вживав.Що Река переміг закономірно,так це факт. 26 відсотків виборців довірили йому свої голоса,це немалий все таки показник,це наслідок його титанічної передвиборчої роботи.,це також факт.Факт що Река йшов до нардепства поетапно,крок за кроком:то селище стане переможцем всеукраїнського конкурсу,то чергова мотоакція за екологію,то "День сала",то ще якась новина,популярність здобувалась роками.Я впевнений,що на минулих виборах він непрогравби Лелюку,якби не адмінпрес.Хто ще з кандидатів пройшов той шлях?Вони ж повискакували перед виборами як гриби після дощу.Хто чув в Санжарах про Чернецького,чи про Лотоуса раніше?Ніхто! Думаю ніхто вже й непочує.Чи може молоді Русін з Супруном готувались до виборів роками,здобували популярність в населення?Теж ні.Ви скажете : А Кулик?Цей же готував собі пллатформу.Та все ж куценька та платформа,стоїть лише на одному журналіському розслідуванні.Порівняйте з роботою яку виконав Река і зрозумієте що він переміг закономірно.Я вітаю його з цим.А молоді потрібно взяти його досвід на озброєння.Відкриюсь,Река довів,що він борець,а не вискочка,тому я й голосував за нього.
48. Щодо Реки / 30 жовтня 2014, 17:30
Боб Робу: Погоджуюсь з Вашою думкою на сто відсотків. Але! Бути селищним головою і депутатом ВР - це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці. У селищі Река - відмінний організатор і господар, але що він буде таким же успішним депутатом - не вірю зовсім. Ні законів путніх він не напише, ні матеріально (економічно) району, не кажучи про весь округ, не допоможе, хіба пару раз з трибуни ВР емоційно спробує щось промовити. Тут його величезний мінус. Переміг він закономірно, тільки б не розчарувалися ми в ньому, як колись в Ющенку. Думаю, саме так воно й буде.
49. селянин / 30 жовтня 2014, 21:17
Боб Роб не переймайтесь, зовсім не пригнічений..З тими упирями, що гризл и раніше друг друга в Водограї не має ніякого бажання трапезнічати. На відміну від Вас в мене досить друзів, щоб було з ким потрапезнічати, а не так як Ви тихенько сам собі.Тай висновки ваші не хочеться читати, бо видно що ви з Рекиного партапарату, нового нічого не почуєш.Рекина закономірність, це недалекозорість наших людей.Заніс очки і аспірин бабкам, от я вся закономірність. Те що він лавки, тиа рози садив, це не спрацьовує в останній момент.Він просто уговорив. Тай більшість він так дістав своїми оброками, що вони давно вже від нього здихатися хотіли.Не треба тут високих філософій,все проще.Порядні ще досих пір не в ціні,вори, підлабузники і хабарники, ще потрібні і Верховній Раді.Супрун уже скільки років депутат, чи не піарився на опозиції і все їхав на Юлі..на більше він не здатен,хоч би і хотів. Русін піарився в Полтаві на Матковському, та відмивав у батька в дитячому будинку. Боб Роб не треба нам ляля.
50. Боб Роб / 31 жовтня 2014, 07:26
49.селянин
« було з ким потрапезнічати, »

Хто б сумнівався.На ГОкі збиралися "друзі" "трапезнічали",набивали шлунки "заморськими"дилікатесами,відштовхуючи один одного від баринової тарілки.Селянине,як вам ваші "друзі"?Цікава п"єса.
49.селянин
«Він просто уговорив»

От біда,а ви з своїм кандидатом:"Нате вам щебінь(часом не радіаційний),нате ноутбуки з компютерами(коли забирати поїдите?),нате фуршет в Комсомольську(цього точно з шлунків не витяните),а в резкльтаті 0.Неуговорили.
49.селянин
«Супрун уже скільки років депутат, чи не піарився на опозиції і все їхав на Юлі..на більше він не здатен,хоч би і хотів. Русін піарився в Полтаві на Матковському»
Є частка правди,але що з того?
49.селянин
«Порядні ще досих пір»
Вже за вашими коментарями можна судити про вашу порядність.
48.Щодо Реки
« Бути селищним головою і депутатом ВР - це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці.»
Це точно,різниця велика!А ви проаналізуйте чи багато в Верховній Раді селищних,чи сільських голів?Потім дайте собі відповідь:"Кого захищатиме олігарх,чи "вічний політичний діяч",або "золота молодь"?От побачите фронтові питання захищатимуть лише комбати,а інтереси громад лише вихідці із місцевих рад,інші вже з інструкціями.
51. селянин / 31 жовтня 2014, 08:32
Боб Роб знову ви зацикленні і бачите одну сторону,А РЕка делікатесами не кормив в Водограї коли екскурсії до санжар привозив.Там кухня не погана.Від вашої жовчі може той щебінь і стане радіаційним, але до цього не був.Я не захищаю когось, але маразму валшому не маємежі. А Рекин бут в Санжарах чи не з Гока і ніхто не питав за йогоо походження, та щебень весь який завозився в район звідти привезений і ще возитиметься, Тілько за бюджетні кошти і він нормальний, а коли благодійний він радіоційний.Да різниця велика коли дітям спортінвентарь дарують, ноутбуки, а не очки іаспирин і ваші ж внуки будуть користуватися,але Вам на них начхати.Ви сподіваєтесь що Река буде захищати..кого? Не Чудіть Головко створив під нього фонд і витрачав кошти, а тепер буде чикати як по совісті в Раді буде працювати та щей на таку зарплату.Не треба ля ля.
52. Боб Роб / 31 жовтня 2014, 10:40
51.селянин
«Да різниця велика коли дітям спортінвентарь дарують, ноутбуки»
Якщо все це виключно через турботу до дітей,то не зупиняйтесь,продовжуйте свою благодіяльність і я зніму капелюха й визнаю,що був неправий щодо вас.Прошу вас опублікувувати в які школи,дитсадочки ,клуби ви завозите обладнання та огртехніку після виборів.Ще будуть не одні вибори й вам зарахується.Але,якщо справа припинеться,й через місяць чи тиждень ви не продовжете благодійну допомогу,тоді непереконуйте нікого в своїй турботі до людей,чи їх дітей.Це виглядатиме так,ви купив найдорожчу лотерею на цих воборах і невиграв в неї і все ,крапка,некидайтесь високими словами.
51.селянин
«Тілько за бюджетні кошти і він нормальний, а коли благодійний він радіоційний»
Ви не зрозумів,це лише припущення.Але нехай ,я визнаю погарячився.Але скажіть,які плани на ремонт доріг щебнем надалі?
51.селянин
«.Від вашої жовчі може той щебінь і стане радіаційним, »
Ну для чого ви так говорите?Мій вислів проста реакція на оце:
49.селянин
«.Заніс очки і аспірин бабкам, от я вся закономірність. »
Починайте критику з себе.
53. Рикошет / 31 жовтня 2014, 10:47
49.селянин
«Він просто уговорив»

Вислів Бориса Васильовича Федоренка-100%,це його мєнтовський сленг.Ось одного я ідентифікував.Тепер черга за Що до Реки ,Роба Боба,сотника майдану.Пишіть ,чекаю.
54. селянин / 31 жовтня 2014, 12:54
Боб Роб звертайтесь за благодійністю до тих хто нею займається,а також до свого представника в Верховній Раді
55. Роб Боб / 31 жовтня 2014, 13:50
54.селянин
«Боб Роб звертайтесь за благодійністю до тих хто нею займається,а також до свого представника в Верховній Раді»
Тепер все мені зрозуміло!Кінець дискусії!Прохання одне не позабирайте розвезену оргтехніку.
56. Сева П / 3 листопада 2014, 22:24
Федодоренкоко ----дудурачочок та полiтична утiль, яку Ксюха ( обмочина ) принизив та викинула на смiтник, а колись кентувались.
57. кошовий / 4 листопада 2014, 17:21
уесь час Федоренко на когось робить ставку та прол1тае -слабий гравець.
58. селянин початк1вець / 5 листопада 2014, 14:27



57. кошовий
«Федоренко на когось робить ставку та прол1тае -слабий гравець»

Борька взагалi не гравець,а пустишка.Iнша справа Пазючка,хоч торгашка(спекулянтка)та хистом до iнтриг- володie на проф. рiвнi. Навчайся Борька.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації