Вхід | Реєстрація

Молодь Вільховатки прогнала нічних зайд

Молодь Вільховатки прогнала нічних зайд

У ніч із 14 на 15 листопада були повалені пам’ятники Леніну у Світлогірському та Мартинівці. Знесенню вільховатського Ілліча завадили місцеві мешканці.

У минулому номері «ЕХО» була озвучена репліка голови Кобеляцької РДА Івана Тернового. Іван Костянтинович під час апаратної наради чи то обмовився, чи свідомо заявив, що для знесення пам’ятників Леніну не потрібні матеріальні витрати, достатньо одного дня, краще — ночі.

А через кілька днів це й сталося. Впали пам’ятники у Світлогірському та Мартинівці. Сценарій був один: вночі в село в’їжджали кілька легкових автомобілів та мікроавтобус «Мерседес-Спрінтер». На його фаркоп накидали трос, іншим обв’язували фігуру Леніна. У обох випадках потужний автомобіль без проблем зривав пам’ятник із постаменту. Після цього люди, які приїжджали в село, сідали в автівки і їхали далі. Селяни нібито чули вигуки «Слава Україні!».

А ось у Вільховатці нічним візитерам не вдалося здійснити задумане. Їм завадили місцеві жителі. Хтось випадково помітив непроханих гостей. Один дзвінок із мобільного і до пам’ятника зійшлися та збіглися десятки людей. Більшість із них — молодь. Вони заборонили прибульцям займатись самоуправством у їх селі. Ті, не вступаючи у фізичне протистояння, ретирувались. Але обіцяли повернутись і таки знести Леніна. У неділю вдалося поговорити із кількома жителями Вільховатки. Хлопці відмовились фотографуватись і представлятись. Ось, що вони розповіли на умовах анонімності.

«… Було це десь у половині першого ночі. Акцію цю спланували. Ми в цьому впевнені. Тому що в той вечір у селі не увімкнули вуличне освітлення, а перед цим і наступної ночі вулиця освітлювалась…».

«… Вони приїхали на двох машинах і бусику. Номера є, їх фотографували на мобільний телефон. Коли їх побачили, то вони вже відбили металеву табличку на постаменті і накинули трос на пам’ятник…».

«... Ми їм сказали, що вночі зносити пам’ятник не дамо. Нехай проведуть збори села, сесію, складуть протокол. І якщо люди дозволять, тоді вже і зносять…»

«… Нам той Ленін — «по барабану». Ми, можливо, і самі допомогли б його знести. Але все повинно бути по закону. А головне — якщо зноситимуть, то нехай на те місце інший пам’ятник поставлять. Наприклад, Шевченку…»

Також хлопці розповіли, що нібито бачили на мікроавтобусі напис «Свобода». Ще один молодик стверджує, що хтось із прибульців демонстрував посвідчення якогось «начальника із Кобеляк». Інші згадують про посвідчення працівника СБУ. Але прізвище власника «корочки» ніхто не розгледів.

У понеділок голові РДА Івану Терновому були задані три запитання: «Чи були Ви особисто в селах району під час знесення пам’ятників?», «Чи братиме політична партія «Свобода» на себе відповідальність за цю акцію?», «Чому акція була проведена саме вночі?».

Голова РДА на це відповів: «Ніяких коментарів. Побачите по телебаченню». Що побачите і по якому телебаченню Іван Костянтинович на уточнював.





Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Чувачок / 20 листопада 2014, 16:53
Оппанькі! Как гаваріцца: Ахтунг! Ахтунг! Вніманію предлагаєцца порнафільма "Нємца в горадє". Дзєдушка Фройд нєрвна варочаєцца в грабу. В праграммє- связіваніє трасамі, расчлєнєнка і віріваніє каронак у Льоніна. Аффтари та іспалнітєлі- дядя Аня Паталагаанатам, прахвєсіАнальний юріста дядя Пеніска Шнеля-Шнеля і труппа свабодних ушльопкав. Інтєрєсна геті ушльопкі дакумєкалі шта нємці їх тупа паімєлі? Патрійоти, мля. На пабєгушках у нємцав.
2. гість999 / 20 листопада 2014, 17:06
Молодці місцеві!!!Гнати смерекових мавп з Полтавщини!!!
3. vredniy / 20 листопада 2014, 17:56
«… Нам той Ленін — «по барабану». Ми, можливо, і самі допомогли б його знести. Але все повинно бути по закону. А головне — якщо зноситимуть, то нехай на те місце інший пам’ятник поставлять. Наприклад, Шевченку…»
Приємно вражний молоддю Вілльховатки !!!
4. Анатолій / 20 листопада 2014, 18:32
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
9.Центр
«То Ви їх вживу не бачили,щось нагадує Зомбаків-30-40 п"яних людей в віці від 14 до 45 років,прям юні ленінці.»


"Зомбаків" мені більше нагадують саме ті придурки, що катаються по всій Україні і валяють пам’ятники Леніна. Згоден з молоддю Вільховатки - квітів Леніну не носив і не носитиму, але діяти треба по закону. До речі - хіба не за закон стояв майдан? Чи краще змітнити свавілля чиновників на свавілля відморозків? Місцеві депутати мають прийняти відповідне рішення, а не зграя приїзжих мавп керувати. Просто деякі молодчики, охоплені післяреволюційною ейфорією, ніяк не хочуть повертатися до звичайного життя. Як же - це ж просто працювати треба! Це ж що - я вже не герой?! Я вже не буду розмахувати кілком і горлати "Ганьба! Слава!"?!
5. Чувачок / 20 листопада 2014, 18:39
І чьо центр пісьнув у штанікі шо рєпу пачістят? А утрам на работу у ридиа.
6. Центр / 20 листопада 2014, 18:40
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Згоден.Але є розпорядження Голови областної адміністрації,голови районнної адміністрації,районної ради-а на місці сільским головам і депутатам все пофігу-ні сесії,ні рішення,абсолютно нічого...звикли жити в гівні в гівні і помруть,і тільки чЛенін вєчно живой!
7. Чудо Юдо / 20 листопада 2014, 20:17
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
13.Центр
«Але є розпорядження Голови областної адміністрації,голови районнної адміністрації,районної ради-а на місці сільским головам і депутатам все пофігу-ні сесії,ні рішення,абсолютно нічого...»

То по Вашому логічно, що голова районної адміністрації в результаті приперся серед ночі власноруч Леніна ламати (чи мені поблиндило, чи то таки він у сіренькій курточці на першому відео)?
І що ця братія зробила в результаті? Прийшли, звалили... і кинули рештки на місці. Посеред Свілогірська наклали кучу (відео №2) і свалили. Оце краще, аніж коли Ленін стояв?
Мені той Ленін також до фені, нехай хоч і того, що у Мавзолеї лежить валяють, але і ці хлопці не зробили нічого більшого, аніж просто насрали :) Тим паче якщо було розпорядження згори, то чому законним шляхом той пам’ятник не прибрали? Багато мороки? Розтрощити і кинути залишки швидше і легше?


19.traktorist
«До речі,по ящику показують,що київський авторинок заполонили крадені авто з Луганської та Донецької областей.Цікаво,хто їх с.издив та перегнав у Київ?Казакі чи чеченці?»

Я думаю казакі з чеченцями сперли, на умовному кордоні продали нашим баригам, а ті пригнали у Київ. Війна війною, а легко бабло зашибати всі хочуть (і завжди).

1.New York
«Жаль, шо по їбальникам не настукали насератілям.»

Я думаю, що цим пригрозили, тому "нічники" і свалили Леніна не чіпаючи. Бо ж сільські хлопці вони прості, без заморочок - більше одного разу не попереджають
8. петерс / 20 листопада 2014, 20:32
Ну і дискусія у вас!Реальний збір ВАТНОГО бидла.
9. Шоферюга / 20 листопада 2014, 22:43
Хлопці дещо не в тему але скажіть будь-ласка мікроавтобус Мерседес-Спринтер часом не з компанії Зелений Слон
10. темний / 20 листопада 2014, 22:43
Кому он мешает?Можно посидеть бухнуть и по маленькому сходить.Постройте туалет...в конце концов,пиво ведь продаёте
11. vredniy / 20 листопада 2014, 23:19
13.Центр
«.Але є розпорядження Голови областної адміністрації,голови районнної адміністрації,районної ради»

Не належить до компетенціі даних посадових осіб приймати розпорядчі документи про знесення памятників,що є у власності або розміщені на територіях територіальних громад. Ними порушена 19 ст Конституції України.
12. петерс / 21 листопада 2014, 00:21

Завтра річниця Майдану, а мені запам’ятався інший момент. Нагорі було слизько, граніт був вкритий льодом, але я був щасливий. Впав мерзенний ідол, і Майдан переміг.
13. правдолюб / 21 листопада 2014, 12:56
Подивився відео...Вважаю,що правильно зробили ті хлопці, що звалили пам’ятник у Світлогірському. Місцевий житель обурюється, що без його відома... Виникає запитання, а чому ж він сам не вийшов з такою пропозицією до односельчан? Чого чекав?Адже Ленінопад триває в Україні вже не один місяць... Висновок один-для старшого покоління є хибна звичка, що хтось за них вирішить і все зробить, а школярам той Ленін, як фітіль:так, був.., шкода, що звалили.., а хто такий Ленін і для чого йому тут стоїть цей пам’ятник- ми не знаємо! Ото світогляд! Отут вже треба й замислитися...Як батьки прищеплюють любов до України і що розповідають вчителі на уроках?..Соромно за таку молодь!!!
14. Анатолій / 21 листопада 2014, 14:55
22.петерс
«22. петерс / вчора, 21:11 Вставити цитату
Вонь яку розвели ватні православні лєнєнці!Сміх та й годі,АЛКАШНЯ ВРЯТУВАЛА ВОЖДЯ!Потерпіть тріхо останній залишився в Вільхуваткі,до Нового Року впаде!»


25.New York
«25. New York / вчора, 23:02 Вставити цитату
22.петерс
«до Нового Року впаде»

Ну допустім впаде. І що далі?»


А далі такі от "тріхопетерси" зловлять оргазм від видовища падіння Леніна і почнуть роздивлятися, що б його ще звалити - бо працювати вони не хочуть, та і неможуть в силу психологічного інфантилізму. Замахнуться на пам’ятники, присвячені Великій Вітчизняній війні (там практично на кожному - символіка комуністично-тоталітарного режиму) - і ось тоді "сільські хлопці" й почнуть їх не виганяти, а прямо в лісосмугах обабіч села і закопувати...
15. Анатолій / 21 листопада 2014, 14:58
29.правдолюб
«Подивився відео...Вважаю,що правильно зробили ті хлопці, що звалили пам’ятник у Світлогірському. Місцевий житель обурюється, що без його відома... Виникає запитання, а чому ж він сам не вийшов з такою пропозицією до односельчан? Чого чекав?Адже Ленінопад триває в Україні вже не один місяць... Висновок один-для старшого покоління є хибна звичка, що хтось за них вирішить і все зробить, а школярам той Ленін, як фітіль:так, був.., шкода, що звалили.., а хто такий Ленін і для чого йому тут стоїть цей пам’ятник- ми не знаємо! Ото світогляд! Отут вже треба й замислитися...Як батьки прищеплюють любов до України і що розповідають вчителі на уроках?..Соромно за таку молодь!!!»


Ви так і не зрозуміли суті події - або не хочете зрозуміти. Суть не в поклонінні Леніну, а в тому, що людям набридло беззаконня і свавілля. Свавілля - воно однакове, хто б й ого не чинив: тітушки януковича, продажна міліція, кримінальні братки чи свободівці. Людям набридло, що хтось висловлюється від їх імені, вирішує, як їм жити і що робити - адже саме це і декларував майдан. Ви просто не усвідомлюєте, що дієте так само, як і ненависні вам комуністи "разрушим до основанья, а затем..." То чим ви кращі за них?
16. Анатолій / 21 листопада 2014, 15:01
І горлати "Слава Україні!" - ховаючись від громади, під покровом ночі, як шкідливі коти... Самим не гидко, "патріоти"?
17. правдолюб / 21 листопада 2014, 15:03
Анатолію, не кидайте все в одну тарілку! Давайте відокремлювати-мухи окремо, а котлети-окремо! Бо з такими "речами", що ви говорити, мовби робити не хотять-тому й пам’ятники Леніну кидають, ви дуже скоро матимете кисіль в голові!!! Я-працюю, сплачую всі податки (бо бюджетник), а коли б знав про повалення, то пішов би допомогти й не за гроші, а за власними переконаннями. Тому не "виступайте" від імені всіх...
18. шофер / 21 листопада 2014, 18:57
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
33.правдолюб
« а коли б знав про повалення, то пішов би допомогти й не за гроші, а за власними переконаннями.»
У такому разі ти тормоз і бидло. Сказати чому? Н - не тому що у тебе ті чи інші переконання. Віроісповідання, ленін, російська/українська мова - це речі, гра на яких розколює суспільство - це розуміють всі і кожен, ні для кого це не секрет. І тому турбувати такі соціальні питання може тільки той, кому цей розкол потрібен - от серед числа такого уйобища і ти.
19. правдолюб / 21 листопада 2014, 21:40
Анатолію!
Щодо свавілля та ще й уночі-я згоден,що тут "перебор", але ж, може, вже наболіло...ніхто не ініціював громадські обговорення про той клятий пам’ятник.Всі жили як у тихому болоті, а тут бачите всіх схвилював той Ленін, а що солдати без теплих речей, а інколи й без води...,а що скалічені воїни покинуті на призволяще-то що, знову моя хата скраю?...Пам’ятник потрібно було повалити ще рік тому! І немає чого обсусолювати...
20. Анатолій / 21 листопада 2014, 22:54
43.правдолюб
« а що солдати без теплих речей, а інколи й без води...,а що скалічені воїни покинуті на призволяще-то що, знову моя хата скраю?»


Отут ви як в око вліпили... Але скажіть: якби рік тому скинули Леніна - солдати були б одягнені і нагодовані? А якщо зараз скинути - скалічених воїнів почнуть лікувати безкоштовно? Дійсно - немає чого обмусолювати. У нас війна іде, а ми з пам’ятниками воюємо. Це просто відволікання уваги суспільства від дійсних проблем - і "браві хлопці-свободівці" жваво грають на руку тим, хто на цій війні робить гроші, розколюють своїми витівками суспільство - і при цьому щиро вважать себе героями... Чудеса...
21. Анатолій / 21 листопада 2014, 23:00
І, до речі, у нас не "ДЄДИВАЄВАЛІ", як тут "вимеседжив" один чпетерс, а, дійсно - діди наші воювали і перемогли. І воювали не за Леніна, і не за символи режиму, а за свою землю, своїх рідних, своїх нащадків - навіть таких от "ефффтанаторів"...
22. петерс / 22 листопада 2014, 00:31
23. петерс / 22 листопада 2014, 00:33
Всім ДЄДАМВОЄВАЛ присвячую картинку.
24. петерс / 22 листопада 2014, 13:16
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
53.гістьа
«А прапор у нас один державний, під ним і потрібно все націоналізувати і не провокуй людей бо ти дебіл.»

Не можливо дебілам пояснити,чому треба зносити чЛеніна.Просто треба знести,повоняють трохи і заткнуться.Вони не бачили іншого життя,і своїм ватним нащадкам,зробленим по п"янкі далі передають історії про світле совєтське життя і дєдиваєвал і горілка по рублю.Бидло має працювати а не міркувати над майбутнім країни.В Даунбасі вже дали бидлу волю!
25. Анатолій / 24 листопада 2014, 17:20
62.Роб Боб
«61.петерс
«80 відсотків населення Вільховатки проти знесення Леніна,80 відсотків населення Маріуполя виступає проти України і української армії.»

Некоректне порівняння,ні за суттю,ні за наслідками.»


Та що можна пояснити людині, вище написала:

55.петерс
«Бидло має працювати а не міркувати над майбутнім країни»


Себе він, звісно, відносить до "надлюдей", ну, і решту "свободівців-пам’ятниковалів" також... А всі, хто проти - бидло. І вони хочуть, щоб ми їх до влади допустили?! Вперед, у терор 37-х - під новим прапором свободи...
26. Тамара Павлівна / 24 листопада 2014, 19:38
Ще раз мій презент коментатору Анатолію за розум. А щодо Петерса... Колись у школі нам класна керівниця казала: "дурнем людину може назвати тільки дурень". Відповідно - бидлом когось може назвати тільки бидло. Даруйте, що опустилася до примітивної риторики... Мабуть, і правда, шо дурня заразна, як вірус.
27. Анатолій / 24 листопада 2014, 20:30
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
49.гістьа
«сьогодні жалоба Голодомору 32-33р. Про якого члєніна може іти мова. Це падло і йому подібні виморили голодом наших предків, зараз молоді дурять голову про ссср, про дідів, що воювали, яких без зброї кидали на форсування Дніпра. Анатолій читай історію, ху є ху стане зрозумілим. »


Шановний, історію я не лише читаю, а ще й думаю, аналізую та проводжу паралелі з сьогоденням. Саме тому і не хочу, щоб до влади прийшли націоналісти-радикали, бо тоді чекатимуть нас і 33-й, і 37-й. Вони ж діють тими самими "енкаведешними" методами, невже не видно?! А от ви мої кометарі, як видно, не читали - а в розмову встряєте. Наведіть хоч одну мою цитату, де я возвеличую Леніна. Я говорю не про Леніна, а про нинішні дії "свободівців", які тупо, силою намагаються насаджувати свою думку і волю, не рахуючись із людьми. То чим вони кращі за "тітушок", катів нкв і їм подібних?
28. професор / 24 листопада 2014, 21:15
Дикі за простотою приклади:
військових споряджають переважно волонтери.
Хворі лікуються переважно за свої кошти
Про те, скільки коштів витрачають громадяни на нашу юридично-правову систему - не хочеться і говорити...


Навіщо платити податки державі, яка фактично не справляється зі своїми завданнями.?

Змінено 28.05.2017, 14:22
29. ленінець юний / 24 листопада 2014, 21:41
Молодь на вихідних знову по повній відтяглась під пам’ятником.Жаль,що нужник так і не збудували.Тернового бачили в Біликах...там є бюст Мате Залці.Стаття про це в наступному номері.
30. ленінець юний / 24 листопада 2014, 21:46
Батюшка повіз 6 велосипедів і ще 3 мішки запчастин в зону Ато с.Ляшківка Царичанського р-ну.
31. ленінець юний / 24 листопада 2014, 21:49
В с.Марківка іде збір підписів за обрання Карла Маркса почесним громадянином с.Трояни
32. ленінець юний / 24 листопада 2014, 21:55
В с.Дрижина Гребля іде підготовка до весняно-польових робіт.Васильовичу присвоїли звання Народний тренер України по футболу.
33. ленінець юний / 24 листопада 2014, 21:58
Передплачуйте газету "ЕХО"і будете знати все про Тернового,Ісипа і Галушку.СЛАВА ГЕРОЯМ!!!
34. професор / 24 листопада 2014, 22:09
Ну що оце - обов*язково писати коментарі з кнопою "Додати"?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації