Вхід | Реєстрація

«Кобелячани відзначаються низькою культурою поведінки»

«Кобелячани відзначаються низькою культурою поведінки»

Значна кількість містян скаржаться на несвоєчасне вивезення побутових відходів із спеціальних майданчиків. Зокрема люди нарікають, що наповнені баки принаджують до себе бродячих собак, кількість яких невпинно збільшується. Кореспонденти «ЕХО» вирішили дізнатись про ефективність контейнерного збору та про заходи, спрямовані на боротьбу з безпритульними тваринами.
Для цього ми задали запитання керівнику комунального підприємства «Міська сервісна служба» Володимиру Слісаренку, який надав доволі розлогий коментар. І за появу звалищ поряд із контейнерами він звинуватив кобелячан.

Також багато корисної інформації розповіли секретар міськради Сергій Галушко, заступник міського голови Олександр Письмак і тимчасово виконуючий обов'язки начальника райвідділу міліції Юрій Стеценко.

Детальніше про це читайте в газеті «ЕХО» №4 (596) від 23.01.2015 року.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Александр Андрейко / 22 січня 2015, 21:41
Я Андрейко Олександр Тарасович звертався до засновника газети ЕХО С.Поповича з письмовою заявою,прохав опрелюднити той факт що 5 червня 2012 року Козельщинський районий суд визнав що головний лікар Супруненко лікар Півень та лікар Сербіна неякісно надали мед допомогу дитині що привело до тяжких наслідків. Вже пройшло півтора року але правдолюб Попович та редактор цієї газети Філоненко не надрукували цю статтю. Оце Вам і свобода слова по Кобеляцьки. Супрунеко, Півень і Сербіна продовжують спокійно працювати. Філоненко продає капусту й моркву в Кобеляцьку ЦРЛ та фактично скрив від громади цей факт що Супрунеко, Півень і Сербіна завдали мені горя і це доведено судом. Також обурює те що більшість депутатів Кобеляцької районної ради покривають Супруненка. Рай рада не розриває з ним трудову угоду. Також злочин цих лікарів покривають прокурор Тітаренко С., слідчий Чернявський начальник СВ Нежеренко всі судді Кобеляцького районого суду. Зараз відправляють на фронт молодих людей щоб вони там пропадали за жирних злочинців лікарів, прокурорів, суддів, міліціонерів та за хитрих журналістів.
2. Карнаух Н / 22 січня 2015, 22:45
Молодець-Андрейко О.Т.! От якби всі були такими відвертими, то й наш світ став би справедливішим!
3. Александр Андрейко / 22 січня 2015, 23:18
В судовій системі нічого не змінилось. При розгляді моїх скарг суддя Кобеляцького суду Омельченко створює тяганину, а судді Тесленко і Мороз зловживаючи своїм службовим становищем почали розглядати мої скарги що стосуються злочинців лікарів. Хоча раніше брали самовідводи з причини дружніх стосунків з головним лікарем Супруненком та Півнем. Кобеляцькі судді полюбляють члена партії регіонів Супруненка всіляко прислужуються йому разом з цим знущаючись над потерпілими від злодіїв у білих халатах. В даний час на фронтах гинуть молоді хлопці, гине мирне населення, діти, а в Кобеляках продовжують жирувати злочинці лікарі, корупціонери судді, поплічники цих злочинців міліціонери і прокурори. Хоть одного в Кобеляках люстрували??? Так виникає питання за що гинуть кращі люди України, за те щоб ця банда яка розвалила країну продовжували жирувати, знущатись над старими, малими, хворими та набивати своє черево.
4. Александр Андрейко / 22 січня 2015, 23:41
Найбільшими терористами в нашій державі і в Кобеляцькому районі є державні чиновники. Ніде ніякої правди не доб"єся. Вся система влади працює по старому навіть гірше чим при Януковичу. Звертався в Кобеляцький РВУМВС із заявами. Ніяких відповідей не дають. Звертався в прокуратуру Кобеляцького району на ім"я прокурора Кохна В - у відповідь самі відписки. Голова районої ради Мірошніченко вже після революції отримував премії до 2000 грн. за місяць та за якусь "інтенсивність" до 2000 грн. а люди пашуть за 1300 грн. Такі ж доплати до зарплати трошки менші ніж у Мірошніченка отримувала і заступник голови районої ради Кабак (Кондратьєва) Так що нового відбулося у владі в Кобеляках???
Вони виписують собі премії і доплати які вам і не снились. А я ходжу по прокуратурах, міліціях, судах дихаю їхнім перегаром вже 12 років щоб добитись справедливості. Щоб в кінці кінців виперли з посади Супруненка, Півня та притягли їх до відповідальності. Місцеві "активісти" і громада чомусь мовчать. В газеті ЕХО відмовляються друкувати мої статті та навіть і оголошення не хочуть друкувати. Ви не думайте що хтось прийде і наведе хочь якийсь лад. Це повинні робити ми самі, але треба бути більш солідарнішими. Ми вже бачили що головою районої держ. адміністрації може працювати і алкоголік і член партії "Свобода" і комсомолець який приватизував гектар землі в центрі міста з інкубатором - але ці люди нічого не змінили в частині захисту прав і свобод людини, не поліпшили добробут, не збільшилось робочих місць, не покращилось відношення до людей міліції, прокуратури, суддів. Їх всіх однаково хвалили в газеті "Колос". А ти як був голодний так і залишився.
5. Полтавчанин / 23 січня 2015, 00:09
Андрейка керівником люстраційного комітету Кобеляцького району. Він наведе порядок. Але, маю родичів у Кобеляках і дивуюся як цікаво все складається. Стаття відношення до Андрейка не має, оскільки піднімає іншу тему. До того ж Андрейко відсудив усі можливі компенсації за лікарську помилку. Зробив собі імя і став відомим лякальщиком прокурорів, судів та міліціонерів не тільки у Кобеляках а й у нас у Апеляційному суді, і не тільки на повний місяць. Одним словом Молодець. Та до чого при такій темі статті власна вирішена проблема, покритикував би Галушку, Ісипа, Письмака, чи інших названих у статті. Але мабуть цього не буде, бо це й же Андрейко піж прокуратурою без будь якого проекту і інших дозвільних документів будує якусь турецьку баню, яка портить архітектуру вулиці і мерія на це закриває очі. То який же він молодець пані Карнаух. Корупцію кожен правдолюбець використовує собі на користь коли потрібно і не більше.
6. містер / 23 січня 2015, 12:10
Філоненко чесний журналіст?Ні в якому разі.Справжня продажня маріонетка.
7. Александр Андрейко / 23 січня 2015, 13:47
Відповім "Полтавчанину"! якби вам покалічили дитину і ви 10 років судився і вам за це заплатили 10000 гривень я б подивився на ваше патріотичне обличчя. Відносно будівництва - на будівництво всі документи є. Бувший прокурор Панченко не законо навіть зупиняв це будівництво. Довелося ще й по цьому факту подавати до суду. Всі місцеві та й не місцеві чиновники, корупціонери вони ж алкоголіки і хабарники весь час шукають способи і методи щоб мені перешкодити в моєму житті. А якщо ви такий сміливець і патріот і у вас є якісь претензії до Ісипа, Галушки, Письмака то ви напишіть їх самі в газеті, в мережі інтернет не ховаючись за псевдонімом "Полтавчанин". підпишіться своїм прізвищем і ім"ям. А то все аби Андрейко про когось написав, покритикував а "Полтавчанин" і другі ще й притензії виставлять - то хату не так побудував, то шапку не таку надів. Будьте сміливішим, обєктивнішим товариш "Полтавчанин" - критикуйте владу, висловлюйте свої претензії, боріться - і вам і газ відріжуть і світло і поб"ють і кримінальну справу проти вас порушать і т.д. І тоді ви зможете "відсудити усі можливі компенсації за лікарську помилку, за міліцейську помилку, за прокурорську помилку, за суддівську помилку". Так десь років за 10 ви й відсудите тисяч 5-10 гривень - по 700 гривень в рік. Витратите на суди все своє здоров"я виитратите всі кошти, втратите все. Але отримаєте папірець - рішення суду в якому написано що якийсь Півень - Супруненко визнаний неправим але ці ж Півень і Супруненко будуть спокійно працювавти далі отримувати свої 10000 гривень в місяць. А Полтавчани, Кобелячани, Біличани та інші будуть мучитись - та Андрейко ж 10000 гривень отримав, компенсацію за покалічену дитину! та ну якже так можна, он які гроші! треба знайти якусь притензію до Андрейка.
8. Боб Роб / 23 січня 2015, 14:04
7.Александр Андрейко
« Відносно будівництва - на будівництво всі документи є»

Ану перелічіть які документи у вас є.Щось на сайті Інспекції ДАБК декларації на таке будівництво я не знайшов.Я незнаю Андрейка,можливо він прав.І точно каліцтво дитини не може бути відшкодоване ніякою грошовою компенсацією.Але люстрацію потрібно починати з себе.Бо зараз скільки крикунів в яких в самих рило в пушку.Так які у вас дозвільні документи?
9. Читач / 23 січня 2015, 14:38
Люстрація це ноу-хау яке придумане для утиску за політичною ознакою, обто вона є утиском демократії, якщо така взагалі існує. Є закони і якщо забезпечити їх виконання то ніяка люстрація не потрібна. А ще жартують, що справжня люстрація це коли велика люстра у залі ВРУ впаде на голови депутатам.
10. Александр Андрейко / 23 січня 2015, 20:13
8.Боб Роб
«Ану перелічіть які документи у вас є.Щось на сайті Інспекції ДАБК декларації на таке будівництво я не знайшов.Я незнаю Андрейка,можливо він прав.І точно каліцтво дитини не може бути відшкодоване ніякою грошовою компенсацією.Але люстрацію потрібно починати з себе.Бо зараз скільки крикунів в яких в самих рило в пушку.Так які у вас дозвільні документи?»

а може вам і ключ від квартири дати??ви що збираєте про мене інформацію? по перше - то будівництво не моє, по друге - я не є посадовою особою. Тому люструвати можу тільки вас.
11. Маска / 23 січня 2015, 20:46
10.Александр Андрейко
«...то будівництво не моє»
Якщо так, то не будете ви люстратором, як Вам не хочеться цього, Олександре Тарасовичу.
12. житель дрижини / 23 січня 2015, 21:18
Андрейко вже дістав чинуш.Як вони ополчились,за кожним рухом
стежать.Тема для свідомих.Де бере гроші спонсор ФК"Дрижина" на ПММ,гербіциди,добрива,посівний матеріал,зарплату працівників,податки,техніку,обслуговування будівель,запчастини і т.д.,а також оплату і премії легіонерів,своїх гравців,проїзд,на підтримання лояльності вище стоячих органів,а ще собі,сім’і?Чи все це відображено в деклараціях?
13. Читач / 23 січня 2015, 21:33
12.житель дрижини
«Де бере гроші спонсор ФК"Дрижина" »

А хто ж у них спонсор? Я просто не в темі, тому не знаю.
14. Александр Андрейко / 23 січня 2015, 21:58
11.Маска
«Якщо так, то не будете ви люстратором, як Вам не хочеться цього, Олександре Тарасовичу.»

хто вам сказав що я хочу бути люстратором?? це вам приснилося???
15. Маска / 23 січня 2015, 22:15
14.Александр Андрейко
«хто вам сказав що я хочу бути люстратором?? це вам приснилося???»

10.Александр Андрейко
«...я не є посадовою особою. Тому люструвати можу тільки вас.»

16. Полтавчанин / 23 січня 2015, 22:37
Пане Андрейку, всі зрозуміли що вам покалічили дитину і система калічить вас і вашу душу і всі співчувають. Питання порушене як мною, так і іншими дописувачами стосується іншого. Ви стараєтеся на своєму горі зробити те, що робить Попович, Філоненко, і інші у своїй газеті. Пропіаритися, здобути дивіденди, поливаючи брудом суддів і правоохоронців, серед яких є й такі як ви, й гірші, й звичайні люди. І ви також як і ті кого ви згадуєте пишите не всю правду. Вам присудили не 10000 грн., а 75789,84грн. Є й інші присуджені суми. Та питання не в цьому, ніякою сумою не можна компенсувати втрату здоров’я. До цього як цей випадок стався в Кобеляках не знали хто такий Андрейко, а тепер мені розповідають що ви правозахисник власних прав, який удаючи що бореться з системою, поливає усіх брудом. Огляніться у Вас на плечіх ті ж гріхи що у того алкоголіка, чи комсомольця який у центрі нечесно приватизував (не частину побуткомбінату а птахофабрику), чи у свободівця якого багато хто рахує неадекватом. В мене немає до вас претензій. Я радий був би підписатися своїи ім’ям, але я це той кого ви згадали у своїй статті. Думаю якби у свій час я змусив звільнити Півня та зняв Супруненка з посади, ви б всерівно винайшли б вітряка на якого кидатися.
17. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 00:50
16.Полтавчанин
«Пане Андрейку, всі зрозуміли що вам покалічили дитину і система калічить вас і вашу душу і всі співчувають. Питання порушене як мною, так і іншими дописувачами стосується іншого. Ви стараєтеся на своєму горі зробити те, що робить Попович, Філоненко, і інші у своїй газеті. Пропіаритися, здобути дивіденди, поливаючи брудом суддів і правоохоронців, серед яких є й такі як ви, й гірші, й звичайні люди. І ви також як і ті кого ви згадуєте пишите не всю правду. Вам присудили не 10000 грн., а 75789,84грн. Є й інші присуджені суми. Та питання не в цьому, ніякою сумою не можна компенсувати втрату здоров’я. До цього як цей випадок стався в Кобеляках не знали хто такий Андрейко, а тепер мені розповідають що ви правозахисник власних прав, який удаючи що бореться з системою, поливає усіх брудом. Огляніться у Вас на плечіх ті ж гріхи що у того алкоголіка, чи комсомольця який у центрі нечесно приватизував (не частину побуткомбінату а птахофабрику), чи у свободівця якого багато хто рахує неадекватом. В мене немає до вас претензій. Я радий був би підписатися своїи ім’ям, але я це той кого ви згадали у своїй статті. Думаю якби у свій час я змусив звільнити Півня та зняв Супруненка з посади, ви б всерівно винайшли б вітряка на якого кидатися.»

в чому полягають мої дивіденди від того що я пишу про злочинців лікарів, міліціонерів, прокурорів хто мені і чим за це платить??? Люди своєю байдужістю та такі керівники як ви в обов"язки яких входило звільняти Супруненка, Півня та інших що знущаються над людьми! а ви пишити що могли звільнити Супруненка. Але не зробили цього. Так ви і є його поплічник і покриваєте його і покривали весь час. Нехай вам лікарі покалічать дитину а ви тоді піартись на цьому, заробляйте на цьому дивіденди, стійте з плакатами під адміністрацією, пишіть статті в газети та й заробите собі 75 тис.грн. Таких багато "сміливців" які кажуть - я б підписався своїм призвіщем, я б звільнив того, я б зробив таке та інше, але чомусь нічого ви не зробили.
18. шофер / 24 січня 2015, 02:45
1.Александр Андрейко
«Філоненко продає капусту й моркву в Кобеляцьку ЦРЛ»
А шо у цьому кримінального? Ви точно знаєте що він не надавав зразків продукції на експертизу? Чи точно знаєте те що він не задекларував доходів та не сплатив податок? Моїм очима, що у вас є точно, так це жаба.
19. traktorist / 24 січня 2015, 06:55
18. шофер
«А шо у цьому кримінального? Ви точно знаєте що він не надавав зразків продукції на експертизу? Чи точно знаєте те що він не задекларував доходів та не сплатив податок? Моїм очима, що у вас є точно, так це жаба.»

А про кримінал,як на мене, тут не йдеться.Просто п.Андрейко мав на увазі,що за Філоненкову капусту(в прямому значенні цього слова) п.Супруненко отримав лояльність газети "ЕХО" до своєї особи.
20. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 11:35
18. шофер
«А шо у цьому кримінального? Ви точно знаєте що він не надавав зразків продукції на експертизу? Чи точно знаєте те що він не задекларував доходів та не сплатив податок? Моїм очима, що у вас є точно, так це жаба.»

Я мав на увазі те, що Філоненко сильно подружився із Супруненком і не хоче друкувати мої статті про лікарів. А раніше писав казав:"Давай, давай іще, побільше пиши на них". Філоненко демократичний журналіст пише і вашим, і нашим. Навіть може поглузувати з вас. Мало хто знає, що я навіть судився з ЕХО із Філоненком. Але суд, звичайно ж, програв. В Кобеляцькому суді я не виграв жодного позову. Мені один старий комуніст розповідав, що він продав у столову Кобеляцької лікарні три кози. Не знаю правда це чи ні. Якщо у вас є морква, капуста, м"ясо різних тварин можете попробувати продати їх в Кобеляцьку ЦРЛ. Мене жаба не давить, а душа болить, що не дають можливості висловити свою думку на сторінках газети і не тільки ЕХО, а й інших газет. Мало кому відомо, що в Кобеляцькій лікарні в 2011 році померло 11 громадян, яких лікували по неправильно поставлених діагнозах. Так що і про це треба мовчати? Кобеляцька міліція цей факт "розлідує" вже 2 роки.
21. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 11:37
19.traktorist
«А про кримінал,як на мене, тут не йдеться.Просто п.Андрейко мав на увазі,що за Філоненкову капусту(в прямому значенні цього слова) п.Супруненко отримав лояльність газети "ЕХО" до своєї особи.»

правило пишите
22. Полтавчанин / 24 січня 2015, 11:39
Андрейку, не закіпайте, якби були підстави, то я б звільнив. Я порадився з багатьма юристами. Всі як один мені пояснили, що за такі дії заклад повинен компенсувати заподіяну дитині шкоду, як це робиться у цивілізованій країні і як це було зроблено у нас. Я керувався не емоціями а здоровим глуздои. Можливо тут дійсно була лікарська помилка, а можливо батьківська необачність. Я керувався тим, що якщо дійсно лікар винен або як ви пишите він злочинець, то він знову десь себе своїм непрофісійним рівнем покаже. Але як бачите ні до цього ні після цього таких або інших випадків не було. Тому можливо проблема в іншому. Можливо потрібно причину шукати в собі, колись порушив заповіді Господні чи Закон сам, або з іконою якоюсь не так повівся, грішною рукою взяв те що не погтрібно брати. Тому ще раз Олександре не закіпай, щоб з носика не закапало,і не накликай на себе ще більшої кари розкидами вислові "якби Вам", бо це бумеранг який уже повертається до тебе.
23. Шеф / 24 січня 2015, 12:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Полтавчанин
Напевно закіпаєте тут тільки ВИ. Вас напевне совість мучає за те що Ви не звільнили того дибіла Супруненка чи Півня.
24. Шеф / 24 січня 2015, 12:44
і потім в таких як Полтавчанин і тиче кров із носа глаза і вуха що ти не виконав свій обов^язок
25. Полтавчанин / 24 січня 2015, 13:41
Та ні хлоп’ята. Я знаю цих поважних людей. Вони працюють, тримають гідно удар долі. І совість мене не мучить, мене переповнює співчуття до людей які не розуміють простих життєвих істин. Ви ж бачити що з кожним роком ми обераємо все гіршого й гіршого Президента. Все гірші й гірші керівники РДА. Життя все більше й більше готовить випробувань цьому народові. Здогадайтеся чому.
26. Таміла / 24 січня 2015, 13:48
Адмін! Хто дав право анонімам принижувати честь і гідність людей! Не беріть гріх на душу, не уподібнюйтесь Андрейку, Шефу та ін.!
27. Таміла / 24 січня 2015, 14:04
Жах! Це сайт "Ехо" чи Андрейка +К?
28. Медсестра / 24 січня 2015, 14:09
Згодна з Тамілою. Зразу можна побачити людей з освітою і людей з купленими атестатами свідоцтвом та дипломами.
29. Медсестра / 24 січня 2015, 14:10
Полтавчанин я я Вас узнала. Ви наш колишній начальник в області.
30. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 14:12

Коментар видалено за порушення пункту 2.7 Правил користування сайтом
31. колян / 24 січня 2015, 14:47
Саня Андрейко так хто ж тобі винен, що ти г.а.н.д.о.н.
32. Читач2 / 24 січня 2015, 14:52
Оце новина! "Ехо" дозволяє Андрейку розміщувати оголошення. А нам можна?
33. Шеф / 24 січня 2015, 14:58
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
31.колян
«Саня Андрейко так хто ж тобі винен, що ти г.а.н.д.о.н.»

колян анонімно і тебе я можу назвати гоміком і підарасом
34. Боб Роб / 24 січня 2015, 15:03
10.Александр Андрейко
«а може вам і ключ від квартири дати??ви що збираєте про мене інформацію? по перше - то будівництво не моє, по друге - я не є посадовою особою. Тому люструвати можу тільки вас.»
Скажімо так:"Я також ніяка не посадова особа.А ще я не будую самоволок.Враховуючи те,що ви не розповіли нам продозвільні документи ,це саме самоволка.Тому я зверну увагу на ваше (чи не ваше) будівництво увагу контролюючих органів.Що стосується люстрації,то ви праві в держвладі і медицині її проводити потрібно.Але відповідати за порушення законів повинні й ви.І будете.Це точно.
35. шофер / 24 січня 2015, 15:18
20.Александр Андрейко
«Мало кому відомо, що в Кобеляцькій лікарні в 2011 році померло 11 громадян, яких лікували по неправильно поставлених діагнозах. Так що і про це треба мовчати? Кобеляцька міліція цей факт "розлідує" вже 2 роки. »
А можете тут про це розповісти?
Хоча б за один приклад.
Якщо ні - я все зрозумію, безумовно.
36. Admin / 24 січня 2015, 15:37
Шановні користувачі!
Нагадую, що при розміщенні будь-яких матеріалів на нашому сайті (у тому числі і коментарів), необхідно дотримуватися правил користування сайтом: Посилання на exo.in.ua
Зокрема хотілось би звернути увагу на пункти 2.1, 2.3 та 2.5. Порушення цих пунктів, а такі випадки спостерігаються, тягне за собою реакцію адміністрації: перешкоджання користувачів-порушників у користуванні сервісом всіма доступними шляхами.
Якщо у вас є зауваження щодо роботи сайту та адміністрації, просимо надсилати їх на адресу [email protected]
Будьте коректні та взаємоввічливі
37. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 15:40
34.Боб Роб
«Скажімо так:"Я також ніяка не посадова особа.А ще я не будую самоволок.Враховуючи те,що ви не розповіли нам продозвільні документи ,це саме самоволка.Тому я зверну увагу на ваше (чи не ваше) будівництво увагу контролюючих органів.Що стосується люстрації,то ви праві в держвладі і медицині її проводити потрібно.Але відповідати за порушення законів повинні й ви.І будете.Це точно.»

Ви хороший чоловік, але я втомився вже писати в різні інстанції. Ви не могли б допомогти мені дізнатися чи дійсно міліція в Кобеляках на хабарі взяла інспектора держархбудконтролю, який повинен був оперативно реєструвати громадянам документи на будівництво. А то я звертався до голови Кобеляцького районного суду Рожкової Н.М., а вона мені не дала відповіді. Також звертався до начальника міліції, він теж нічого не чув про цей випадок. Я бачу, що ви цікавитесь будівництвами, чесна людина та думаю ви мені допоможите. Мені казали, що Полтавська міліція схватила на хабарі, а Кобеляцьким міліціонерам цього не довірили чомусь. А то казали дядьки на базарі що цей інспектор весь час морочив голову людям, вимагав хабарі за видачу дозвільних документів так його й "цепонули". Так головне, що ніде ні в газетах про це не пишуть, місцева міліція про це нічого незнає.Так що може ви це діло все взнаєте і напишите тоді і я почитаю. Як узнаєте яких у мене немає документів на будівництво напишите будь ласка тоді мені. Ми ваші друзі. Я думаю що об"єднавшись ми разом поборимо всю мафію.
38. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 15:40

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
39. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 15:41
32.Читач2
«Оце новина! "Ехо" дозволяє Андрейку розміщувати оголошення. А нам можна?»

пиши на здоров"я
40. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 16:46

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
41. Боб Роб / 24 січня 2015, 17:11
37.Александр Андрейко
«. Ви не могли б допомогти мені дізнатися чи дійсно міліція в Кобеляках на хабарі взяла інспектора держархбудконтролю, який повинен був оперативно реєструвати громадянам документи на будівництво.»
Якщо ви здавав необхідні документи і інспектор ДАБК не зареєстрував вам декларацію з якихось причин(вимагав хабар,морочив голову,просто забув,що це його обов"язок),я вам спробую допомогти,деяким забудівельникам,які вимушено стали самовольщиками вже допоміг,але мені потрібно данні :"повна назва і адреса об"єкта,ПІО забудівельника ,коли подавалась декларація,причина відмови в реєстрації"Дійсно інспекція держбудконтролю іноді "видумує" речі законом непередбачені.Про інспектора-хабарника не чув,та все може бути.Факт можуть приховати.
42. степан 333 / 24 січня 2015, 18:21
Настільки я зрозумів , то Полтавчанин - це представник судової влади , тому не зміг утриматись.Чи Вам не стидно ховатись за псевдонімом Полтавчанин.Андрейко 1000 разів правий,Кобеляцький суд , як і Полтавський апеляційний перетворились у осине гніздо.Мені колись довелося бачити , коли привозили ту дитину , що задавила Полтавського музиканта , як вела себе суддя Тесленко , то це ж страшне , розтріпана , к54ричала , аж синіла , то Ви як суддя скажіть , як можна звертатись до такого судді.Як Ви назвете своє прізвище , адже Вам боятисб нічого , Ви ж недоторкані , я Вам доведу , що в Кобеляках не суд , тут іменем України користуються в своїх інтересах , тут знущаються з зак4онів України , але думаю довго так не буде.
43. Катря / 24 січня 2015, 18:34
Стьопка ти не сепаратист случайно. Чого пишеш шо довго так не буде, того що твої уже під Маріупольом. Чи ти будеш боротися з системою. Так давайте об’єднуватися і відкрито бороти цих Законників. Мене тоже ця система доставала і не раз. За всіх судів чула погане, а за Тесленко усі кажуть що вона сама чесна, ні в кого не бере взяток. Мені подруга з суду казала шо їй важко бо в неї нема нормального мужика. Може ого вона себе так і веде. Але ще раз кажу давайте організуєм якусь громадянську організацію і бкдемо боротися з взятками.
44. Читач / 24 січня 2015, 19:26

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
45. Александр Андрейко / 24 січня 2015, 19:29
42.степан 333
«Настільки я зрозумів , то Полтавчанин - це представник судової влади , тому не зміг утриматись.Чи Вам не стидно ховатись за псевдонімом Полтавчанин.Андрейко 1000 разів правий,Кобеляцький суд , як і Полтавський апеляційний перетворились у осине гніздо.Мені колись довелося бачити , коли привозили ту дитину , що задавила Полтавського музиканта , як вела себе суддя Тесленко , то це ж страшне , розтріпана , к54ричала , аж синіла , то Ви як суддя скажіть , як можна звертатись до такого судді.Як Ви назвете своє прізвище , адже Вам боятисб нічого , Ви ж недоторкані , я Вам доведу , що в Кобеляках не суд , тут іменем України користуються в своїх інтересах , тут знущаються з зак4онів України , але думаю довго так не буде.»

На жаль, судді Кобеляцького районного суду зараз ведуть себе більш знахабніло ніж раніше, ніби демонструють свою зневагу до всіх втрат, які поніс народ України.
46. Читач / 24 січня 2015, 20:10
25.Полтавчанин
«Ви ж бачити що з кожним роком ми обераємо все гіршого й гіршого Президента. Все гірші й гірші керівники РДА. Життя все більше й більше готовить випробувань цьому народові. Здогадайтеся чому.»

Та тому що народ безграмотний, а якщо точно, то дурний. Це не образа. Сковрода писав що дурний не той хто не знає, а той, хто знати не хоче. Наш народ нічого знати не хоче і навіть думати. Сьогодні був в одній компанії і там один говорив що коли думаєш голова болить. Отже все по заслугам.
47. Маска / 24 січня 2015, 20:20
46.Читач
«Сьогодні був в одній компанії і там один говорив що коли думаєш голова болить.»
Як вони, нещасні, тебе терпіли?! Той один, мабуть, не витримав, сказав чемно, щоб від...ся:)))
48. дід / 24 січня 2015, 20:27
37.Александр Андрейко
«А то казали дядьки на базарі.... »

А ще баба бабі казала, а я почув і взяв за істину. І пішло поїхало.
49. шофер / 24 січня 2015, 20:37
43.Катря
«За всіх судів чула погане, а за Тесленко усі кажуть що вона сама чесна, ні в кого не бере взяток ..... Але ще раз кажу давайте організуєм якусь громадянську організацію і бкдемо боротися з взятками.»
Неугодного суддю прибрати дуже легко - отводами. Не пригадую скільки їх треба, але не багато. Це ще більш елементарно якщо для цього згуртуються декілька людей. Отводи можна наштампувати дуже просто, і до речі це зовсім не дорого. Якщо є бажання - поцікавтеся. Бо мені юрист знайомий ділився історією на п’янці гулянці, подробиць зараз не пригадаю. Вобщем вмикайте гугл, можливо навіть його буде достатньо.
50. Маска / 24 січня 2015, 20:39
36.Admin
«Будьте коректні та взаємоввічливі»
А коли я поправлю Адміна в елементарному написанні слова "взаємовічливі", це не буде порушенням Правил?:)
51. Читач / 24 січня 2015, 20:58
47.Маска
«Як вони, нещасні, тебе терпіли?! Той один, мабуть, не витримав, сказав чемно, щоб від...ся:)))»

Терпіли. А ти що вважаєш що народ шибко грамотний?
52. льонька / 24 січня 2015, 21:16
Андрейка змішали б з землею ті,що біля корита.Мало напакостили чоловіку?Але не зламали,тепер то гроші його рахують,то ікони,то забудову,то документацію.Може вже досить ізгалятись.Пишуть тут пакості,та єресь про обраний народ.Газета стала хуже Колоса,гострі проблеми обходять,самі одобрямси.Ванька зжили,остальні в друзях.Хіба,що з дрижанського Вахи роблять детюківським кормильцем.Двигають свого на трон.
53. Читач / 24 січня 2015, 21:24
52.льонька
«Пишуть тут пакості,та єресь про обраний народ.Газета стала хуже Колоса,гострі проблеми обходять,самі одобрямси.»

Так то ж в Колосі одні одобрямси і некрологи.
А які тут ти читав пакості про обраний народ? То все в Біблії написано. Ти що її ніколи не читав? Почитай. За Талмуд мовчу. Якщо ти з того народу так зроби такий вчинок як єврей Ходос, стань на сторону правди і отримаєш подяку від народу не обраного.
54. льонька / 24 січня 2015, 21:37
Я раніше в обмальовану церкву ходив,а тепер нікуди.Біблію не читав,її читати починають на пенсії.А в мене ще й постійної роботи немає,або вік добавлять,що й не доживу,бо ще довго.
55. Читач / 24 січня 2015, 21:51
54.льонька
«Я раніше в обмальовану церкву ходив,а тепер нікуди.Біблію не читав,її читати починають на пенсії.А в мене ще й постійної роботи немає,або вік добавлять,що й не доживу,бо ще довго.»

Ну от бачиш, не читав а судиш. І виходить що ти не з обраного народу а адвокатом виступаєш. Чи то ти про всяк випадок в сподіванні на їх милосердя? Не діждеся. І кому ж як не тобі розбиратись потрібно. А з цією владою тобі не сітить ні робота ні пенсія. А повіриш якщо скажуть що то сам піп ту церкву обмалював? А так воно і було.
56. Валерій / 24 січня 2015, 23:31
Друзі давайте сміття в контейнери кидати. Невже статтю написали для того щоб ми тут іншого сміття накидали.
57. Шеф / 25 січня 2015, 01:04
Тут один Андрейко Олександр пишить у відкриту а Ви всі ховаєтесь. Тому що ви боягузи, лизуни і хабарники. А адмін "Філоненко" видаляє записи тільки Андрейка Олександра. Так що самі зробіть висновки. Ви ВСІ тут ЛУЗЕРИ.....
58. Читач / 25 січня 2015, 09:48
56.Валерій
«Друзі давайте сміття в контейнери кидати. Невже статтю написали для того щоб ми тут іншого сміття накидали»

Оце ти розумне написав. Спробуй тільки усіх у цьому переконати. Є якась залежність між сміттям і розумінням політики. От би хто дослідив.
59. СуперШеф / 25 січня 2015, 12:03
Моя фамілія Гапоненко Іван. Я не поняв що за пацан-лузер під ніком шеф. Я такого не розрішав. Кстаті рєбята Андрейко хароший чоловік, ну він тут під трьома Ніками ще себе критикує. Уміть треба.
60. Александр Андрейко / 25 січня 2015, 21:12

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
61. Александр Андрейко / 25 січня 2015, 21:30
Більшість людей, якими були 300 років тому назад такими й залишились. Їм добре від того, що комусь погано. Видаляють мої коментарі тому що Ігор Філоненко працював в газеті Колос і я йому декілька разів казав, що він редактор подвійних стандартів. Це така свобода слова по Кобеляцькі. Вчора по телевізору показували як Кучма глушив свободу слова, душив журналістів тощо.
62. ЧитачХ / 25 січня 2015, 22:10
22.Полтавчанин
«Можливо тут дійсно була лікарська помилка, а можливо батьківська необачність.»

Хто зна? Напевно була лікарська якщо не помилка, то недбалість точно. Як точно і те, що з боку Олександра Андрейка була самодурська батьківська необачність. У сім’ї велике горе, але ж Олнесандр не пише, що тоді, в своїй хамовитій манері він забрав дуже передчасно хлопчика зі стаціонару, а потім просто не додивився, як ручка під гіпсом отікла і безповоротньо здавився нерв.
А щодо нахрапистості Андрейка - то це прихований перебіг психзахворювання, яким страждає і його рідний брат.
І взагалі: дуже шкода, що постраждав хлопець, але батько у нього хам і негідник.
63. Сашко Андрейко / 25 січня 2015, 22:14
Да, всі ми потроху Андрейки, у кожного залишила ця система якийсь слід. Навіть серед суддів, прокурорів міліціонерів та журналістів такі є. І 100 і 200 і 300 років тому були ми Сашки Андрейки і були вони цензори. Ми пишемо щоб довести Вам яке життя насправді, цензори не дають писати бо змальовують його ще гіршим. Вони працюють на систему, інколи вирощують капусту, інколи находять у місті одиноких бабушок і догодовують їх маючи намір на цьому заробити. І ні вони ні ми не задумуємося, що над усіма є найвищий Цензор, який теж має якісь стандарти, можливо він і визначає стандарти нашого життя.
64. професор / 25 січня 2015, 22:31
Як один з небагатьох дописувачів, що має 4 роки досвіду роботи в травматології (щоправда - на той час - як середній мед персонал)Стосовно нерва, гіпса і ручки дитини ( і не тільки).
Якщо дитина на час здавлення (синюшності, похолодання, повислість кисті) перебувала у лікарні - винні мед працівники (фактично - мед сестра, яка має за цим наглядати). Якщо - це сталось вдома - той хто наглядав. Крапка. Можна махати цілим стосом медичних висновків і високоповажними судовими рішеннями. Принцип один - побачив подібне - НЕГАЙНО знімай пов*язку. Це - стосовно вини з МОРАЛЬНОГО, а не юридичного боку. З того - звісно, вирішує суд. Якщо батьки доводять, "що їм про таке не повідомили, вони не мали кваліфікації" - нехай доводять це виключно своєму сумлінню. Так само і мед сестра , яка "за всіми встежити не може". Не може - йде реалізатором на ринок чи головою рай адміністрації. Хоч і обласної. Крапка.

Стосовно тематики обговорень і асоціативногомислення. Мауть, ми й смі не помічаєм. як тема про сміття в нашому мисленні мимовільно переходить у теми люстрацій, знахабнілих... і т.д.

Але сміття таки треба викидати.

Бо як казав професор Преображенський (Булгакова Собаче Серце) розруха наступає тоді - коли ми починаєм мочитись мимо унітазів. Розруха - в головах.
Крапка друга.
65. академік / 25 січня 2015, 23:06
Підтримую колега. Подібні тези тут висловлював Полтавчанин, розумно і розважливо, але електорат є електорат, потрібно враховувати рівень.
66. Александр Андрейко / 25 січня 2015, 23:54
"ЧитачХ" лікарі Кобеляцької лікарні щоб скрити свій злочин підробили документи що я нібито відмовився від лікування сина. Робили вони це по прямій вказівці Супруненка-Півня. У фальсифікації документації приймали безпосередньо участь головний лікар Супруненко, Півень, Сербіна, санітарка Перчикова, ренген лаборант Пелюхня, мед реєстратор Панічевська та Приходько всі вони на протязі 10 років дають неправдиві свідчення проти мене також всіх злочинців покривають на протязі 13 років прокурор Панченко О., прокурор Тітаренко, слідчий Васюта, Потапенко, Нежеренко, Чернявський. Супруненко купив за бюджетні кошти у 2003 році меблі і подарував Кобеляцькому суду. За що всі судді служать йому вірою і правдою. Перешкоджають мені. Судом вина лікарів доведена. Шановні дописувачі ви бачите що холуї цих злочинців відверто мене ображають, також ображають мого брата. Таке можуть робити тільки останні покидьки. Взагалі я хотів сказати що над дітьми, над інвалідами, просто над людьми можуть знущатись тільки останні покидьки, не дивлячись в якому вони мундирі прокурора, судді, міліцеонера чи в халаті лікаря. Судом визнано що лікування дитини було не правильним в Кобеляцькій лікарні, Полтавській обласній дитячій лікарні та в Полтавській міській дитячій лікарні. Так що про лікарську помилку тут нічого і балакати. Навмисно з метою помсти замордували дитину. А різні холуї зараз їх виправдовують.
67. Міліціонер / 26 січня 2015, 18:58
Ні ну нехай на нас Андрейко пише, що нібито винні. Нехай з своєю больною уявою неподіляє слушних думок інших дописувачів які тут пишуть. Але причом санітарка яка миє поли, лаборант і реєстратори. До чого слідчий Чернявський який лише недавно у нас робить. Чому всі хто проти дурості - холуї, а висновки суддів сприймаються на віру. Ми вже стикалися з судовими помилками які впливали на майбутнє цілої країни. Судді говорили що своєю безглуздою писаниною Андрейко дістав так, що вирішили просто присудити щоб відстав. І зараз беруть відводи не через дружбу з кимось а через небажання слухати дурість. Ви тільки вдумайтесь що він пише: Судом визнано що лікування дитини було не правильним в Кобеляцькій лікарні, Полтавській обласній дитячій лікарні та в Полтавській міській дитячій лікарні. Та йому судитися ще років 50 можна. Якщо була лікарська помилка за неї вже заплатили, але за що мордувати дитину інваліду і чого з нього тепер комусь знущатися, ну не абсурд пише. Систему нашу нада міняти, не спорю. Зарплату нам треба підняти. А то за дві з половиною тисячі гривень працюють наші слідчі, не смішно. І не всі такі погані як пише цей чоловік.
68. Александр Андрейко / 26 січня 2015, 19:43
Молодець! На тарілку супу у Супруненка ти вже заробив. Ви там і на 1000 грн. не виробляєте. Який з тебе юрист чи слідчий. Ви всі на службі у злочинців-лікарів. Тобі що не зрозуміло написано що - У фальсифікації документації приймали безпосередньо участь головний лікар Супруненко, Півень, Сербіна, санітарка Перчикова, ренген лаборант Пелюхня, мед реєстратор Панічевська та Приходько. Ви всі там звикли дурачками прикидатись - 12 років слідство ведуть проти лікарів. Всіх злочинців покривають на протязі 13 років прокурор Панченко О., прокурор Тітаренко, слідчий Васюта, Потапенко, Нежеренко, Чернявський., який презначив експертизу по фальшивих документах. За 25 років жодного лікаря не посадили а ви пускаєте гази що ви там хороші. Ви тільки знущаєтесь над людьми та набиваєте кишені грошима. Над дітьми, над інвалідами, просто над людьми можуть знущатись тільки останні покидьки, не дивлячись в якому вони мундирі прокурора, судді, міліцеонера чи в халаті лікаря. Їдьте в АТО і станьте героями, які не вмирають, а то сидять тут вони жирують.
69. Александр Андрейко / 26 січня 2015, 20:51
Вам не зарплату потрібно добавляти, а треба судити і відправляти на рудники. Зробили з міліції часну лавочку по інтересах. Це треба бути критином і ідіотом, щоб коментувати судове рішення затверджене Верховним Судом України. Я звертався в Кобеляцьку міліцію, щоб мені надали постанову по смерті 11 громадян в Кобеляцькій лікарні. Звертався ТРИЧІ. Відповіді не надали. Покривають злочинців. Звертався в міліцію із різними заявами - то відповідей не дають то присилають короткі відписки, створюють тяганину знущаються. Знущання над людьми в них є норма. Слідчий Чернявський це син нотаріуса Чернявського і внук комуніста Чернявського який був головою районної державної адміністрації. Вже внуки цих комуняк знущаються над нами і над нашими дітьми. Він не якісно проводить слідцтво. Вже всі докази вини лікарів є, є судове рішення. А Чернявський по вказівці прокурора Тітаренка С. створює тяганину. А його поплічники-начальники пишуть, що він мов не давно працює а значить не досвідчений. Його дід і батько знаходяться в дружніх стосунках із Супруненком. Денесюк, що працює в Полтавській обласній прокуратурі, друг прокурора Тітаренка знаходиться в родинних стосунках із Супруненком. Тому все кришується. Матеріали в міліції пролежали 3 роки. Ніхто нічого не робив. На майдані казали про прокурорську, міліцейську, суддівську банду. Вона так і залишилась вся на своїх місцях. Зараз щодня вбивають десятки людей, а це "нечто" без прізвища та ім"я хоче щоб їм добавили зарплату. Так ти вийди на майдан і кричи що в тебе мала зарплата. А то ти топчися по людях, ображаєш їх, знущаєся над ними і сидиш мовчиш. А коли до тебе приходять люди із своєю бідою ти робиш пальці веєром і вигадуєш скільки ж взяти із злодія що б закрити справу. А що до "суддівських помилок" - то ти сам знаєш скільки ти і твої колеги разом з суддями і прокурором сфабрикували або замяли за хабарі і подачки. Свої казки розказуй глухим бабушкам на селі.
70. Петро Гнатович / 26 січня 2015, 22:40
Олександре, я пишу з Царичанки. Дуже стурбований тими фактами що ви описали. Не розумію чому Вам не виділлять сторінку чи місце на шпальтах цієї газети. Адже тема наскільки актуальна і своєчасна для її позитивного вирішення, що медлити не можна. Чому Ви не звернитеся до новообраних депутатів Верховної Ради від Полтавщини. Там є достатньо енергійні і порядні люди. Чому мовчать Кобеляцькі громадські діячі, якими ще декілька років назад славилася Кобелячина. Де Рева, Шкарбан та інші. Я готовий приїхати і допомогти теж. Пишіть.
71. Александр Андрейко / 27 січня 2015, 01:51
Я ось звернувся недавно до 50 народних депутатів. Подивимось, що вони зроблять. Банда та що була тай і залишилась.
72. Петро Гнатович / 27 січня 2015, 17:30
Олександре, я добре знаю Женю Лопушинського, це син моїх близьких друзів та колег на педагогічній ниві з Полтави, а нині директор телекомпанії "Лтава". У п’ятницю буду у Полтаві постараюся вирішити питання щоб Вам надали ефірний час для оприлюднення через телебачення цих фактів, а також посприяли у їх вирішенні. Кріпіться і не падайте духом.
73. Александр Андрейко / 27 січня 2015, 19:49
Дякую! Я в 2012 році звернувся до директора телерадіокомпанії "Лтава" Ляпаненка, щоб надав мені можливість виступити по телебаченню і радіо. Моя заява так "зависла", що я тричі звертався із скаргою до президента Януковича. А ж через пів року після цих скарг мені прислали відповідь, що мій виступ втулили в якусь передачу. Оце вам свобода слова по Ляпаненківськи. Вас задавлять 10 раз поки дадуть ефір. Зараз Ляпаненко працює заступником директора телекомпанії "Лтава". Я пройшов десятки кабінетів, написав сотні скарг. І вже десятки цій новій владі. Ніхто ніяких об"єктивних мір не приймає. Банда яка була така і залишилася. Вони жерли і будуть жерти українських дітей за ради своєї вигоди. Ви ж бачите, які відгуки вони пишуть.
74. Петро Гнатович / 27 січня 2015, 22:04
Олександре! я давно спілкувався з самим Женею, але знаю що він був активним учасником майдану. раніше працював в помічником голови облдержадміністрації і не раз допомагав у подібних питаннях. Тому я спробую. А за відзиви що тут пишуть я тобі скажу так, не бери близько до серця. Інколи батьківську біль і турботу не може відчути стороння людина. Більшість людей які тут писали відгуки я переконаний, що не хотіли Вам заподіювати моральних страждань, а просто відстоювали своє право на бачення цієї ситуації виходячи з відомого їм обсягу інфоримації. Я не маю на увазі тих хто Вас ображав, бо це просто підливання масла в вогонь і не більше. Але чесно кажучи я сам не повірив коли прочитав що в Кобеляках таке можливе. І лише після дзвінка знайомому в Кобеляках переконався що все це дійсно правда. Тому тримайтеся, прорвемося.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації