Вхід | Реєстрація

Активист «Майдана» попросил «не сюсюкаться» с переселенцами, которые считают украинскую армию врагами

«Одни кладут свою жизнь, пенсионеры отдают последнее им, а они прячутся за спины и ещё нас «за глаза» считают врагами», – заявил Кирилл Климчук

Активист «Майдана» и волонтёр Кирилл Климчук на собрании граждан 22 февраля попросил «не сюсюкаться» с переселенцами, которые считают украинскую армию врагами. Климчук заявил, что его толерантность закончилась после случая в одном из магазинов, когда молодой папа-беженец не дал своему сыну бросить деньги в поддержку украинской армии.

– Мальчик взял сдачу у родителей и пытался кинуть две гривны в корзинку, – заявил Кирилл Климчук. – А молодой папа, бежал за ним и кричал: «Что ж ты делаешь? Ты помогаешь их армии!» Вы понимаете, мы здесь живём в городе, с первых дней помогаем переселенцем, беженцам, падаем с ног – достаём вещи, продукты, пытаемся поселить, сколько им жилья было дано бесплатно. Поверьте, я устал быть толерантным. Они приехали сюда, здесь тепло, не рвутся снаряды – благодаря тому, что наши герои из Кременчуга стоят там, воюют за их дома. Я хочу обратиться к спецслужбам – хватит сюсюкаться. Это подрывает общество изнутри. Одни кладут свою жизнь, пенсионеры отдают последнее им, а они прячутся за спины и ещё нас «за глаза» считают врагами.

 


Автор: Станислав Константинов, «Кременчугский ТелеграфЪ»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук | Суспільство


1. Олександр / 23 лютого 2015, 19:15
Тут я згоден з автором. І мені не один раз приходилося з таким зустрічатися. І на які зауваження вони не реагують, крім того ще стають"в рога".І чому їх "переселенців, здорових мужланів" не можна мобілізувати а діти гинуть там за їхню землю, домівку, і т.д.
2. Петро / 23 лютого 2015, 20:26
1.Олександр
«Тут я згоден з автором. І мені не один раз приходилося з таким зустрічатися.»

А я незгоден. Тому, що давати гроші на убой собі подібних, тобто людей, гріх, навіть по Біблії. Хто б вони не були, хоч тричі сепратисти. Це хто так вирішив - сепаратистів, які не хочуть жити так як їх затсавляють - вбивати. Це щось дуже нагадує саме той період який "патріоти" з піною у рота критикують. Вбивають же не Путніа, а чомусь таких самих українців і навіть мирне наслення, жінок і дітей.
3. шофер / 24 лютого 2015, 00:20
Газетка коли у вас вже потепліє та оцей сніжок ростане?
На дворі +10 у них сніжок.. )))
4. Боб Роб / 24 лютого 2015, 07:44
2.Петро
«А я незгоден. Тому, що давати гроші на убой собі подібних, тобто людей, гріх, навіть по Біблії»

Тоді коли тебе пиз ...дять підстав другу щоку і будь смиренним.Я б подивився як тобі в морду ,а ти дякуєш.
5. Петро / 24 лютого 2015, 08:13
4.Боб Роб
«
Тоді коли тебе пиз ...дять підстав другу щоку і будь смиренним.Я б подивився як тобі в морду ,а ти дякуєш.»

Ага, так ти таки іудей, а не християнин.
А з іншого боку, хто тебе пи.з.ть? Точно по єврейськи перекручуєш. Люди, чи як ти вважаєщ гої-сепаратисти живуть собі там де родились і нікуди нікого бити не їздять, а їх бють і вбивають на їхній землі. Цікава, що б ти заспівав якби до твого дому приїхали танками.
6. Маска / 24 лютого 2015, 08:44
5.Петро
«Цікава, що б ти заспівав якби до твого дому приїхали танками.»
Про чиї танки ти ведеш мову? Якщо про наші, то що їм тут робити?
7. Мохамед / 24 лютого 2015, 09:18
6.Маска
«Про чиї танки ти ведеш мову? Якщо про наші, то що їм тут робити? »

Українські маю на увазі. Не переживай. А щодо "що їм тут робити", так то ж приклад. Чого хоч ти? Ти ж розумієш. Ну а якщо пофантазувати, то ось тобі така ситуація може бути. Харків уже драконять якісь там теракти творять і ясно що кажуть що то Путін. Хоч насправді, то ті самі, бо їм запалить війну по усій країні треба. Ну так от, Харківську область визнають сепартистами і от тобі вже танки під Чутово.
8. Чудо Юдо / 24 лютого 2015, 09:56
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
7.Мохамед
«Ну так от, Харківську область визнають сепартистами і от тобі вже танки під Чутово.»

Для цього у Харківській області повинно бути достатня кількість довбойобів, які дружно кричатимуть "Ура!" бачучи озброєних бандитів на своїх вулицях.
Але я думаю стільки не знайдеться. Всі добре бачуть до чого призвів такий довбоєбізм у Донбассі.
А в Полтавську область вони і не суються. Бо дуже дорого вийде: тут не знайдеться достатньої кількості ідіотів, зате знайдеться достатня кількість бажаючих винести таких бандитів вперед ногами. Тут "Путинвведивайска" кричати ніхто не буде.

І можете що завгодно видумувати про якихось там іудеєв, євреїв, геїв, а я по факту бачу зараз купу російських геїв, які лізуть через кордон убивати українців. При чому на своїх танках зі своєю зброєю. І російській прикордонники осліпли, не бачуть їх і не чують. Оце - факт. Все інше написне тобою, Мономахе, - все припущення.
9. Мохамед / 24 лютого 2015, 10:20
8.Чудо Юдо
«Але я думаю стільки не знайдеться. Всі добре бачуть до чого призвів такий дов.боє.бізм у Донбассі.
А в Полтавську область вони і не суються. Бо дуже дорого вийде: тут не знайдеться достатньої кількості іді.отів, зате знайдеться достатня кількість бажаючих винести таких бандитів вперед ногами.»

Ну по-перше то ж був приклад. А по-друге полтавська область ніколи не страждала від надлишку інтелекту. А от ти поїдь у Харків поки ще можна і там поразсуждай отак, наприклад в генделику, і побачиш що з цього вийде.
8.Чудо Юдо
«І можете що завгодно видумувати про якихось там іудеєв, євреїв, геїв, а я по факту бачу зараз купу російських геїв, які лізуть через кордон убивати українців. При чому на своїх танках зі своєю зброєю. І російській прикордонники осліпли, не бачуть їх і не чують. Оце - факт. Все інше написне тобою, Мономахе, - все припущення.»

А де ти отих геїв бачиш? У ящику? Як отого х..я в тільняшці слухати то знаєш скільки вже сюди військ зайшло. Ти хоч би для приколу взяв листок і записував хоча б місяць, а потім порахував. Ну та тебе вже важко вивести із гіпнотиччного стану. Та ще якщо і не хочеш сам з нього вийти а заковтуєш всю інфо з ящика не думаючи. Таки точно Чудо Юдо.
10. Боб Роб / 24 лютого 2015, 11:06
9.Мохамед
« А по-друге полтавська область ніколи не страждала від надлишку інтелекту»

А надлишок й непотрібен.Але я згоден з Чудом,в Полтавській області "донбаський" сценарій непройде.
9.Мохамед
«Харків поки ще можна і там поразсуждай отак,наприклад в генделику, і побачиш що з цього вийде.»
Нічого не буде!В Харкові зараз як ніде не хочуть АТО й сєпарів,бо до них це в притик і наслідки вони знають по прикладу сусідньої області.
9.Мохамед
« Як отого х..я в тільняшці слухати то знаєш скільки вже сюди військ зайшло»
Скільки?
11. Маска / 24 лютого 2015, 12:33
9.Мохамед
«Ну по-перше то ж був приклад.»
Приклад явно невдалий. Бо "русскій мір" тут не у фаворі, а там ця робота велася і ведеться не один рік. Та, думаю, події на Донбасі і, в значній мірі, травневі в Одесі багатьох протверезили. А ще думаю, як не кощунственно це звучить, якби в Криму розгорнувся донбаський сценарій, то, можливо, і Донбас цілий би був.
12. професор / 24 лютого 2015, 14:24
Русскій мір тут не в фаворі.

От люде!!!

Гібридна війна - не обов*язково за підтримку "Русскава міра".

І на Майдані - все було не так, як показували по телевізору. але - що оцінити розмір брехні - треба було побачити все своїми очима. на той момент підбріхування журналістів сприймалось як норма. Але пройшов час - і прийшла тверезість.

Тому відповідально заявляю, як людинащо має доступ до значної частини певної кулуарної інформації:
( і поки - не помилився ще жодного разумій милий , такий ще совковський - кулуарний світ)

1. Долар протягом наступних 2-х тижнів досягне відмітки 40 і більше при відсутності адекватних дій регулятора (поки - це або шарлатанство, або кричуща непрофесійність). За курренсі індекс - гривневий показник до долара - 1/120. Був минулого року (грудень) 1/60.

2. Відключення РФ від Свіфта або оф рішення США про надання зброї призведе з надзвичайно високим ступенем ймовірності до Бомбардування міст України (Суми, Чернігів Київ та Харків - дуже ймовірно - Полтава та
13. професор / 24 лютого 2015, 14:27
райцентри цих областей, особливо Полтавської та Харківської, що знаходяться в зонах "стратегічної доступності"). Бомбардування будуть проводитись військово-повітряними силами ДНР, ЛНР та ХНР. І Росії вже буде пофіг світова реакція. Свіфт подіє сильніше за ембарго - а після цього РФ вже срати хотіла на світ - їй гостро необхідно захищатись.

3. Будуть спостерігатись жорсткі придушення владою всіх спроб протестних виступів суспільства під прикриттям інформаційного супроводу ( як агенти Кремля).
14. кацап / 24 лютого 2015, 14:29
Да ребята я кажется стал понимать почему вас с такими профессорами никуда ни хотят принимать, нигде не хотят поддерживать и вообще сделали разменной монетой.
15. професор / 24 лютого 2015, 14:29
Да, і достатньо зняти на камеру 5 чоловік, які десь покричать у Полтаві - шо їх тут зобижають і притісняють русську мову - як це буде показано по телевізору як треба. Ви сумніваєтесь?... Я за Вас радий!
16. Мохамед / 24 лютого 2015, 14:54
10.Боб Роб
«
А надлишок й непотрібен.Але я згоден з Чудом,в Полтавській області "донбаський" сценарій непройде.»

А я хіба стверджував що він пройде? Але це зовсім неозначає що від цього комусь буде краще.
10.Боб Роб
«Нічого не буде!В Харкові зараз як ніде не хочуть АТО й сєпарів,бо до них це в притик і наслідки вони знають по прикладу сусідньої області.»

Я писав не про реалізацію сценарію, а про настрої. Щоб пішов в генделик і порозказува і потім порахував решту зубів. Це різні речі.
10.Боб Роб
«Скільки?»

Я ж не рахував. Візьми і порахуй. Мені воно не потрібно.
17. Мохамед / 24 лютого 2015, 14:57
11.Маска
«Приклад явно невдалий. Бо "русскій мір" тут не у фаворі, »

Та ти, як завжди правий. Але знову ж таки справа не в цьому, а в тім, до чого це все приведе. Точно не до добра і не до ЄС, в хорошому розумінні.
18. шофер / 24 лютого 2015, 14:58
У мене на комп’ютері є обалдєнна класна гранка - стратегія градостоітєльства (до речі там графіка просто заворожує - на одну тільки графіку можна роздивлятися годинами).

Початкові ресурси це "верховна рада" разом із вами, 10 робочих людей, та пару десятків пиріжків перекусити на перше время. Починаючи із таких ресурсів, вам потрібно побудувати велике місто із великою кількістю насілєнія, із якого потім певна доля відбереться для армії, а вже далі ця армія буде чи захищати існуєче ваше місто, чи навіть нападати та захоплювати інші міста, яко звісно у перемозі над ними ви впевнені.

Для того аби всього досягти, потрібно продумано розподілити робочу силу на видобуток ресурсів, визначати долю харчів на одну людину, і розміри податку адекватні до харчування та трудової занятості насілєнія. Якщо ви всі ці складові розподілитте продумано - ваш народ буде вас полюбляти, у вас буде високий рейтинг. Наприклад податки можна зробити і високими, але при цьому потрібно збільшити харчовий раціон, і надати людям ефективну роботу. Але варто зробити податок більше а ніж ви даєте харчів - ваш рейтинг почне одразу падати, і якщо ви швиденько не відреагуєте поправкою ситуації, врешті решт вас винесуть вперед ногами, і на цьому "Game Over", навіть якщо вчора ви були величним правителем - пробачення не буде.

Так от, відносно захисту своєї країни та нападів на інших, все співпадає із реальним життям. А от відносно рейтингу правителя та реакції населення - чому воно гадство в житті не так як у грі? Залупнувся чи зрадив людей, загнув високі податки - без зайвих розмов брись нахур, і синій екран смерті. От було би класно. Чого оті чортики шо бігають у комп’ютерній іграшці розумніші за нас?
19. шофер / 24 лютого 2015, 15:05
У мене є мислЯ. Треба найти у ЕфЕсбуці акаунт потрошенка, і дати йому скачати та пограти у таку іграшку. Спочатку у нтього буде азарт. А потім, коли йому там дадут пиздюлін, може від про шось здогадається?
20. Мохамед / 24 лютого 2015, 15:10
12.професор
«Русскій мір тут не в фаворі»

А що поганого в томі мірі? Якщо брати суть, то то видоки нашої древності і култури. А може й не тільки нашої а і людства. А що таке "американський мір" чи хоч і європейський у сучсному розумінні? Крім "потреблятства" ніяких лбдських цінностей там немає. Штатам взагалі якісь 200 з гаком років. Яка там може бути культура і цінності. Все що там було вони знищили разом з населенням. І збудували жидівську імперію яку не вдалося збудувати на території Росії-СССР.
12.професор
«
1. Долар протягом наступних 2-х тижнів досягне відмітки 40 і більше при відсутності адекватних дій регулятора »

Який регулятор? Він буде рости, вірніше падатиме гривня, до тих пір поки датуть кредит по такому курсу і зкуплять за бооги землю. Аж тоді може початись щось змінюватись.
Записуй свій бред. Тут якщо хто і бомбитеми то америкоси чи НАТО газопроводи і родовища. От таке може бути на всі сто. Попутно можуть і по містах влупити для острастки і хаосу. Ну ти чудний професор. А якщо навіть припустити що бомбитимуть літаки ДНР, ЛНР, РФ то це озачатиме що вони продалтсь америкосам.
13.професор
«райцентри цих областей, особливо Полтавської та Харківської, що знаходяться в зонах "стратегічної доступності"). Бомбардування будуть проводитись військово-повітряними силами ДНР, ЛНР та ХНР. І Росії »

21. Маска / 24 лютого 2015, 15:13
16.Мохамед
«Я ж не рахував.»
Якщо не рахував, то навіщо тоді заява:
9.Мохамед
«Як отого х..я в тільняшці слухати то знаєш скільки вже сюди військ зайшло.»
Можеш довести зворотнє? Чи може володієш хоч якимись цифрами?
16.Мохамед
«Але це зовсім неозначає що від цього комусь буде краще.»
А що, було б краще?
16.Мохамед
«Щоб пішов в генделик і порозказува і потім порахував решту зубів.»
Так це ж не бібліотека. Там можна і не не зрозуміти, за що "скупитися".
22. Мохамед / 24 лютого 2015, 15:16
14.кацап
«Да ребята я кажется стал понимать почему вас с такими профессорами никуда ни хотят принимать, нигде не хотят поддерживать и вообще сделали разменной монетой.»

Вот и слава богу, что начал понимать. Наш удел - разменной монеты, был заложен еще тогда, когда разваливали СССР. Или ты думаэш, что он сам распался?
А сила словянских народов и не только, в их единстве.
Пока что мы наблюдаем единство только одного избранного народа. Разделяй и властвуй, называется.
23. шофер / 24 лютого 2015, 15:18
20.Мохамед
«падатиме гривня, до тих пір поки датуть кредит по такому курсу і зкуплять за бооги землю. Аж тоді може початись щось змінюватись.»
аааййй молодесссс ))))

Слухай Мохамед, мені вже стає цікаво - хто ти реально, що бачиш ситуацію на рідкість як є? Як воно сталося що ящик тебе не обработав?
24. Маска / 24 лютого 2015, 15:26
20.Мохамед
«А що поганого в томі мірі? »
Фашизм чистої води. І чому ця тема не розкручується, наприклад, за Уралом? :)))
25. Мохамед / 24 лютого 2015, 15:41
23. шофер
«Слухай Мохамед, мені вже стає цікаво - хто ти реально, що бачиш ситуацію на рідкість як є? Як воно сталося що ящик тебе не обработав?»

А ти не агент? Жарт. Я ж тобі вже пояснював. Наберись терпіння і подивись 20 лекцій генрала Петрова чи хоча б курс ДОТУ, їх там штук сім чи вісім. Спочатку ти нічого не зрозумієш, або не сприймеш всерьйоз, але потім все таки почнеш читати ще щось додатково. І все тобі стане зрозуміло, може ще краще чим мені. Тут же ніяких секретів, аби бажання.
А щодо ящика... Просто я був вихований радянською людиною і коли усі раділи якійсь незалежності мені було очевидно, що рогзігрується глобальна "комедія". Усі передачі я фільтрував, як до речі, робив і в СРСР. А ще, коли усі пялили осі на Кашпировського я його демонстративно не дивився. Може це й не настільки серьйозно, але згодься, що навішось же його крутили. Зовсім не для того, аби зробити йому рекламу та дати заробіток.
26. Мохамед / 24 лютого 2015, 15:46
24.Маска
«Фашизм чистої води. І чому ця тема не розкручується, наприклад, за Уралом? :)))»

Ну тобі нічого розумного відповісти, так ти знову за свій шаблон. Я ж пояснював з чого починається фашизм - з Біблії і закладеній там теорії богообраності одного народу. Причому тут Урал? Це ти, як твій соплеменник Гордон (не наш, російський) так звинуватив на своїй передачі Задорнова, коли той сказав, що словяни жили на цій землі з прадавніх часів. Придумай щось краще. Мені самому цікаво, що ти придумаєш. Не простіше б було керуватись дійсно загальнолюдськими цінностями. (Не в євророзумінні)
27. Маска / 24 лютого 2015, 16:11
26.Мохамед
«Причому тут Урал?»
Та при тому, що боїтеся отримати "отвєтку" з Китаю. То вже точно не євреї, на них твої теорії не діють. Там якби не втратити те, що є. А тут меркантильна Європа з її економічними проблемами, яка не може дати лад своєму союзу. То чому б і не скористатись слушною нагодою, не розширити кордони імперії до меж початку попереднього століття? І все було б по плану, якби не події річної давнини, що завадили еволюційному процесу і натомість спровокували до активної фази імперіалізації.
28. Маска / 24 лютого 2015, 16:16
26.Мохамед
«Не простіше б було керуватись дійсно загальнолюдськими цінностями. (Не в євророзумінні)»
Європа і загальнолюдські цінності в твоєму розумінні -- речі несумісні?
29. Мохамед / 24 лютого 2015, 16:40
28.Маска
«Європа і загальнолюдські цінності в твоєму розумінні -- речі несумісні?»

Сумісні ти ж сам знаєш. Але те що зараз відбувається в Європі не сприяє розвитку тих цінностей а навпаки. Ну все ж по еврейськи. Зараз у європейця намагються формувати ті цінності які ніякого відошення до людських цінностей не мають. Але називають ті речі саме "загальнолюдськими цінностіми". Ну наприклад ті ж отдностатеів шлюби. Ти скажи багато хто постраждає від того що вони будудь не легалізовані? І от як дивно, ЗМІ і їх хазяї дуже печуться про ті шлюби начбто їм найбільше від того болить а в той же час звичайні шлюби якось затираються на другий план. Навіть вводять в моду терміни "громадянсткий шлюб" бой-френд і т.п. Навіщо? Загальнолюдські цінності повинні бути встановлені на усій планеті інакше людство загине. І враховуючи бурхливий розвиток комунікаційҐ, в т.ч і нету відбудеться це дуже скоро. Ну років максимум 50 і все. Купи глобус і постав перед очима, я так зробив і помагає не забувати що ми усі на одній планеті і немає глобуса України як вважають свідомі. І усім нам вибератися із халепи разом. А варіантів два. Або людство таки сформується як здорове суспільство із справделивими законами і справжніми цінностіми, або люди стануть рабами кучки олігархічни кланів, як зараз кажуть, щоб нікого не обидити. Є ще варіант - загибель. Європу зараз намагаються "залигати" конкретно але вона ще пручається. А на що ми здатні? Із українців там нічого не залишеться, тому що у нас немає ні национальной еліти ні розуміння того що відбувається. Ми загинемо. Ну, не буквално, а як нація.
30. Мохамед / 24 лютого 2015, 16:52
27.Маска
«Та при тому, що боїтеся отримати "отвєтку" з Китаю. То вже точно не євреї, на них твої теорії не діють. Там якби не втратити те, що є. А тут меркантильна Європа з її економічними проблемами, яка не може дати лад своєму союзу. То чому б і не скористатись слушною нагодою, не розширити кордони імперії до меж початку попереднього століття?»

Китай то така страшилка евреями придумана. "Держи вора" називається. Поки на китайців дивитимеся без штанів і залишишся. І таки да, евреї Китай ще не захопили, хоч і намагаються. Але там специфіка, треба ієрогліфи знати, а в низ з цим проблема ще з Єгипту і косі очі мати. А ЄС будувалась як еврюю проект. Подивись в неті на будівлю європарламенту - недобудована вавілонська вежа. 12 зірок на прапорі, по кількості колін ізраілевих, єврокомісари... вони тобі нічого не нагадують? Та ті самі що у Троцького були. Він почав будувати Європу без кордонів, на вийшло. Ну ти позбався заангажованості і почитай історію іншими очима і побачиш що сценарій однакові і їх повторюють. По великому рахунку зараз вже все одно куди йти. Бо цей процес який почався буде аж до кінця і чиєїсь перемоги. Усі країни і народи повинні обєднатися проти ворога. Просто Європа залежніша від США ніж РФ, у Європі немає ресурсів (природних), воєнного потенціалу і багато чого ще. Може так статися що ти будеш спостерігати еднання країн Європи з РФ. А наші савідомі будуть "край дороги", бо насолили і тим і іншим. Короче я пігов на перкур. Бери читай а не грузиш щоб я тоті розповідав те що ти і сам можеш прекрасноо вивчити. Це точно, бо ти ж не такий як стантартні свідомі.
31. Мохамед / 24 лютого 2015, 16:58
21.Маска
«Так це ж не бібліотека. Там можна і не не зрозуміти, за що "скупитися".»

Отож. Але то буде очевидним свідченням того що не всі так думають в Харкові.
На решту не відповідаю. Ти рахував... і т.п. кому потрібно нехай рахує. Я і так в цьому перконався на багатьох прикладах. Я ж не просто так, тут "тролю" як ти кажеш. У мене розуміння ситуації вистраждане, колись і я плутався і дивувався що ж ми не так робимо і т.п. Вийшло причина глибше. Вивчи теорію і не будеш запитувати. Якщо ти не троль.
32. Махамад / 24 лютого 2015, 18:04
Короче я прийшов з перекуру. Так от усі країни і народи повинні обєднатися проти ворога. Не думай що я щось курнув щось погане але чому Путін забрав так тупо і нагло крим я досі не пойму. Чого дає зброю ДНР і ЛНР здогадуюся. Памятаю коли я тільки починав вивчати теорію то основним постулатом була теза навколо якої ми повинні будувати свої судження: если в речке нет воды значит выпили жыды.
33. Мохамед / 24 лютого 2015, 18:15
18. шофер
«А от відносно рейтингу правителя та реакції населення - чому воно гадство в житті не так як у грі? Залупнувся чи зрадив людей, загнув високі податки - без зайвих розмов брись нахур, і синій екран смерті. От було би класно. Чого оті чортики шо бігають у комп’ютерній іграшці розумніші за нас?»

Ну що ти впять тормозиш? Тому, що алгоритм бігання чортиків закладено у програму, до якої ніхто не втручається. А якщо тим чортикам підкинути вірусну замануху у вигляді ЗМІ, то і ті чортики поламають тобі усю гру. От тобі і демократія. Виходить, що чортики живуть у тоталітарному середовищі, а як тільки їх напоїти, надурити, наобіцяти все, хана. Тільки у них же свого розуму немає, вони роблять все по програмі, а у нас нібито розум і є, але також працюємо по програмі, яку мовби і не видно і яка згружається у нашу свідомість під різними "обгортками" і виводить мозок із ладу.
34. Махамед / 24 лютого 2015, 18:24
І далі за ті ж отдностатеів шлюби. Ти служив і я служив. Скажи багато хто постраждає від того що вони будудь не легалізовані? Та й взагалі чи є це питання основним навколо якого потрібно дискутувати. Атеж ми всі пройшли армію і памятаємо основне правило яке дозволило нам вижити в тих умовах: лучше нет влагалища чем очко товарища. А тепер оце згадувати, шукати вазелін, сам понімаєш бере за живе. І от як дивно, ті хто не служив у нашій армії дуже печуться про ті шлюби начбто їм найбільше від того болить а в той же час звичайні шлюби навіть не притісняються. Але ж наші задниці мають пам’ять. Загальнолюдські цінності повинні бути встановлені на усій планеті інакше людство загине. І враховуючи бурхливий розвиток комунікаційҐ, в т.ч і нету відбудеться це дуже скоро. Адже ми це робили без нету. І усім нам не потрібно вибиратися із цієї халепи. Бо варіантів два. Або ти або тебе. Людство таки сформується як здорове суспільство із справделивими законами і справжніми цінностіми, або люди стануть рабами кучки росіян, як зараз кажуть, тупого медведя. І думаю я що робити. Воювати страшно. Виступати тут під своїм ім’ям тоже жме ззаду. Є ще варіант - по нашому по хохляцькому, десь примажуся.
35. шофер / 24 лютого 2015, 21:24
33.Мохамед
«Ну що ти впять тормозиш?»
та це ти ризину спалив уже до ободів - все я чудово розумію, а питання задав шоб людей на міркування націлити. Подібне такому як ти привів у своїй відповіді:
33.Мохамед
«Виходить, що чортики живуть у тоталітарному середовищі, а як тільки їх напоїти, надурити, наобіцяти все, хана. Тільки у них же свого розуму немає, вони роблять все по програмі, а у нас нібито розум і є, але також працюємо по програмі, яку мовби і не видно і яка згружається у нашу свідомість під різними "обгортками" і виводить мозок із ладу.»


приблизно на такі роздуми я націлюю тих хто це прочитає. В ідеалі не тільки тебе - ти і так все розумієш, а інші?
36. шофер / 24 лютого 2015, 21:26
Слухай, ну а як гащот мономаха - розлочувати будем? чи ну його нах...

А як нащот "Мохамед забанений"? Ні якшо не хочеш - я нічого проти не маюю... шипи..
37. Мохамед / 24 лютого 2015, 22:16
35. шофер
«та це ти ризину спалив уже до ободів - все я чудово розумію, а питання задав шоб людей на міркування націлити. Подібне такому як ти привів у своїй відповіді: »

Ну якщо так, то вибач. Ти оптиміст. Мені здається що наших людей х.. на що націлиш. Хоч я і сам пишу в основному з такою ж ціллю, а не для того щоб з Маскою сперечатись.
Тут якийсь м..к Махамед написав фігню (комент 34) якби від мого імені. За таке по законах Шаріата йому треба вуха відрізати і згодувати іудеям на Пурім замість вух Амана.
38. Мохамед / 24 лютого 2015, 22:20
36. шофер
«Слухай, ну а як гащот мономаха - розлочувати будем? чи ну його нах...»

Ти знаєш я слабо розумісь на хакерських справах. Що воно дасть. Все одно ж з часом забанять. Чи ні?
39. шофер / 24 лютого 2015, 22:40
38.Мохамед
« Все одно ж з часом забанять. Чи ні?»
зачастилися вечори сміху на цих сторінках останні дні ))

Слухай, ти коли останній раз намагався написати від нікнейма "Мономах" - ти що побчаив на екрані? Якщо забув - повтори ще раз, і напиши відповідь. Обіцяю - сам будеш довго усц икатися коли зрозумієш. Повір я не дарма згадав за цю фітчу - обіцяю ))
40. Мономах гість / 24 лютого 2015, 22:54
ти хочеш сказти що під тим ніком хтось зареєструвався на фіктивний емейл і адмін взагалі ні при чому?
41. шофeр / 24 лютого 2015, 23:13
Так і тільки так. І не парся через нік. Я собі зарезервував крім цього: тракторист; дояр: кардан: бак: кузов: борт. Вибирай собі любий.
42. Мохамед / 24 лютого 2015, 23:29
41.шофeр
«Так і тільки так. І не парся через нік. Я собі зарезервував крім цього: тракторист; дояр: кардан: бак: кузов: борт. Вибирай собі любий.»

Ну дякую. Бач, вік живи вік учись. Але так звані резервні ніхто сторонній не може використати і заблокувати, крім админа. Админ таки може забанити в т.ч і по ІР. Це просто захист від розводок месних т.з хакерів.
Да.. Ще раз дякую.
43. шофeр / 24 лютого 2015, 23:37
Враховуй тільки що у більшості народу ІР динамічний.
44. Мохамед / 24 лютого 2015, 23:49
43.шофeр
«Враховуй тільки що у більшості народу ІР динамічний.»

Та він і в мене вже динамічний. А то попервах не знав, друзі просвітили.
45. шофер / 25 лютого 2015, 00:11
Ну так як на разунок розлочки Мономаха? Якщо тобі цей нікнейм більше подобається, для тебе пароль подарую безкоштовно ))
46. шофер / 25 лютого 2015, 00:12
Сьогодні багато хто заробляє на гарних номерах мобільників, аськи, скайпа і т.д.
Мономаха я тобі подарую ))
47. шофер / 25 лютого 2015, 00:15
Але спочатку розкажи - як ти вирішив що тебе забанили, коли на екрані було написано зрозумілою мовою - "такий нік вже зайнятий" ))
От від чого я довго сміявся, коли побачив "Мономах забанений" ))
Тепер коли тобі дійшло, посмійся і ти ))
48. шофeр / 25 лютого 2015, 09:28
Мене тоже постійно банять та я роблю вигляд що не розумію або не помічаю цього. Але ж я то одно а ти то другоє.
49. Мохамед / 25 лютого 2015, 11:26
47. шофер
«Але спочатку розкажи - як ти вирішив що тебе забанили, коли на екрані було написано зрозумілою мовою - "такий нік вже зайнятий" ))»

Ну я ж тобі вже писав, що я не спец по нету. Не прочитав, не вник і так написав. Але справа в тім, що мене дійсно банили по ІР прийшлось ставити програму. Так і писало типу Baner not work, точно не памятаю. А ще писало по нашому "з вашого компютера порушили ..." ну також точно не памятаю. То ж коли написало про нік я не вник у суть написаного.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації