Так званий реальний бізнес, завжди був справою важкою і ризикованою. І надприбутків не давав. Так було, є зараз і, напевне, буде завжди. Це лише «розпилювання» державного бюджету може зробити людину багатою за кілька місяців, а то й тижнів. Всім іншим доводиться довго і тяжко працювати. Це, безумовно, стосується і тих людей, котрі вирішили займатися бізнесом, пов’язаним із квітами.
Бізнес на квітах в Україні розвивається, попри війну та фінансову кризу. При цьому прикладів успішної справи достатньо не лише у великих містах, а й у малесеньких райцентрах. Безумовно ще далеко не кожен підприємець може похвалитися рівнем досягнутим, скажімо львівським проектом Sunrose.Ну, це й не дивно. Підприємці із міста Лева завжди були в авангарді, мислили креативно і діяли швидко. Європа ж поряд, є з кого брати приклад, є в кого переймати передовий досвід. Зараз у львівських квітникарів беруть заочні уроки їх колеги з усіх регіонів України. Адже львів’яни зуміли не просто продавати дорогі букети, а й створювати ледве не мистецькі композиції. Тому вони й вважаються лідерами в квітковому бізнесі.
У маленьких райцентрах подібних до Кобеляк, що в Полтавській області, букетів за 15 тисяч гривень звичайно ж не продають. І не тому що не бажають. Просто попиту на такі розкішні подарунки немає. Але тим не менше у полтавській провінції теж продають і купляють квіти. Років п’ять тому, купити букет у Кобеляках можна було лише на ринку у кількох жіночок. А конкуренція загострювалась лише у переддень 8 березня. Але потім у містечку з’явився і досить успішно функціонує спеціалізований магазин. Звичайно кобеляцьким квітникарям явно не вистачає креативу. Але й він вже з’являється. Так у 2015-му році двоє дівчат пошили собі оригінальні костюми із мішковини і пішли продавати квіти прямо на вулицях. Їх експеримент виявився досить успішним. До речі, у Львові до таких чарівних продавчинь давно звикли.