Олександр Козуб не довіряє перевізникам-«автобусникам» і розуміє тролейбусників
Екс-секретар Полтавської міськради Олександр Козуб, а нині секретар депутатської комісії з питань економічної політики, комунальної власності, бюджету, фінансів, цін пояснив, чому він підтримав рішення про підвищення проїзду в тролейбусі, але не підтримав аналогічне — в автобусі.
За його словами, його позиція ґрунтується лише на математиці і не має популізму:
— Коли ми приймали рішення про тариф у 1,50 грн у тролейбусі, то тоді кіловат електроенергії коштував 36 копійок. Зараз — 76 коп і надалі вартість досягне позначки 1,62 грн, вже як для промислових підприємств. Якщо раніше процентний вміст вартості електроенергії в тарифі становив 13%, то зараз — 22%. Чисто математично — вони втрачають 10 млн грн від попередніх надходжень. Це з урахуванням того, що міська рада заклала 8,5 млн грн на фінансову підтримку підприємства. Якщо залишити тариф, то тоді потрібно знайти ще 10 млн грн. А це вже істотне навантаження на бюджет.
Стосовно автобусів, то Олександр Козуб не довіряє отриманим розрахункам:
— Якщо «Полтаваелектроавтотранс» за рік перевезло 29 млн пасажирів 43-45 тролейбусами, то це правда. А якщо нам подають цифри, що 280 автобусів перевезли за рік 12 млн пасажирів, то знову — чиста математика: один автобус вдень перевіз 115 пасажирів. Ви вірите в це? Ось і я не повірив. І взагалі я не люблю, коли ще на старті починають обманювати. Розумію, що дизпаливо було 13 грн, стало 19 грн, розумію усі проблеми з приводу запчастин та зарплат. Але, якби вони надали повну інформацію, то думаю, можна було б підвищити на 20 копійок. Я б проголосував за такий тариф.
Також Олександр Козуб вважає, що проблеми у цій галузі залишаться допоки у місті будуть існувати «вигідні» і «не вигідні» маршрути. У цій сфері, на думку депутата міськради, напевно існує корупційна складова.