Вхід | Реєстрація

Дівчина з великої дороги

Дівчина з великої дороги

Аня, яка заробляє собі на життя, продаючи власне тіло, розповіла про будні представниць найдревнішої професії.

Кілька років тому на сторінках «ЕХО» вже виходила в світ стаття про повію Яну, яка працювала на автодорозі Київ-Дніпропетровськ, що проходить територією Кобеляцького району. Звалась та публікація «Кицюня». Саме так попросила називати себе героїня публікації. Після того доводилось ще кілька разів бачити «Кицюню» у Кобеляках. Вона або вставала із чергової фури на розі вулиць Червоноармійської та Шевченка, або стояла там, очікуючи чергового клієнта чи розмовляючи по мобільному телефону. А згодом щезла і більше не з’являлася в райцентрі. Ходили чутки, що її вбили. Інші «знаючі» люди, навпаки, стверджували, що Яна вдало вийшла заміж і «зав’язала» зі своїм нелегальним бізнесом.

Але ті ж «знаючі» люди розповідали, що представниці так званої найдревнішої професії, як чомусь називають повій, продовжують успішно обслуговувати клієнтів на автошляхах України. У тому числі — і на дорозі Київ‑Дніпропетровськ, що перетинає Кобеляцький район. Більше того, кількість дівчат «легкої» поведінки зросла, вони стали професійнішими, обережнішими і … красивішими. Адже тих «трасовичок», котрі раніше стояли обабіч доріг, важко було назвати дуже симпатичними.

Для того, аби швидко і без проблем знайти «жрицю кохання», довелось просити допомоги у однієї «знаючої» людини. У принципі, дівчину на трасі можна знайти і без посередників, але не факт, що вдасться її розговорити. Хоча чоловік, який взявся допомогти, саркастично зауважив:

— Ти думаєш, що почуєш якусь нову історію, роман про це напишеш? Не сподівайся, все — просто і банально. У всіх схожі історії. Дівчата з села їдуть із дому і виходять на трасу. Родичам вони розповідають, що працюють на якомусь заводі чи фабриці, а насправді обслуговують далекобійників. І так — роками. Хоча ти знаєш, ці дві, до яких зараз їдемо, мені подобаються. У тому плані, що в них все чесно і без понтів. А ще вони миттєво готові прийти на допомогу одна одній. Був колись випадок. Одна дівчина серйозно захворіла. А грошей на той момент не було. Інша витягла із «заначки» потрібну суму і віддала подрузі. І, що головне, дала без слова «віддасиш». Ану, попробуй знайти таку безкорисливість у так званих «нормальних» людей, особливо серед тих, хто при посадах і мандатах.

 

Від тринадцяти і до шестидесяти

…Під’їжджаємо до одного з кафе на трасі Київ‑Дніпропетровськ. «Екскурсовод» говорить:

— Сиди в машині, а я піду домовлятись.

Він підходить до невисокої світловолосої дівчини, котра стоїть на вході, щось їй говорить. Та сміється. Потім зникає в темряві. Через кілька хвилин з’являється інша дівчина. Вона підходить до чоловіка, з яким ми приїхали. Теж сміється. Та потім підходить до машини і сідає на заднє сидіння. Починаємо говорити. Одразу домовляємось, що фотографій буде. Запитую:
— Яке ім’я будемо називати в репортажі: справжнє чи вигадане?

Каже, що вигадане. Але після кількох озвучених варіантів, говорить:

— Нехай буде, як є, Аня.

Аня не приховує, що хвилюється. Каже, що це її перша розмова з журналістом. Одягнені і вона, і її напарниця у звичайний одяг. Ніяких тобі коротеньких шкіряних спідничок, чорних панчіх чи якоїсь іншої особливої уніформи. На обличчі — мінімум косметики. Зовні дівчата нічим не відрізняються від своїх ровесниць.

Організатор зустрічі знав, про що говорив: ніяких сенсацій, пікантних подробиць чи трагічних історій про зламане тяжкою долею життя. Слова з Ані доводилось ледве не видавлювати. Цікавою співрозмовницею її назвати важко.

Дівчина розповіла, що вийшла «на трасу» п’ять років тому. Нині їй — двадцять два. Збирається «працювати» аж доки заробить на квартиру та «нормальне» життя. Вважає, що це в її бізнесі цілком можливо. Щоправда, є, за її словами, й інший варіант «зав’язати» із проституцією. Це — вийти заміж за клієнта. За її словами, ледве не половина дівчат із великої дороги одружуються з тими, кого вони колись обслуговували за гроші. Деякі, «зав’язавши», підтримують із клієнтами постійні дружні відносини. Щоправда, багато дівчат не доживають до заміжжя. Як правило, вони гинуть від наркотиків чи алкоголю.

— Дуже і дуже багато дівчат стають наркоманками. Мені їх так шкода. Ми з подругою не вживаємо ніяких наркотиків. Можливо, і ваша Яна, про яку писали, так загинула. У всякому разі я такої дівчини не знаю.

За словами Ані, зараз просто на дорозі дівчата не стоять. Вона розповідає:

— Є такі, котрі виходять прямо на трасу, але їх залишилось дуже мало. Це — дуже небезпечно. Адже не знаєш із ким матимеш діло. Про якихось маніяків чи збоченців я особисто не чула, але придурків, які можуть покалічити, вистачає. Тому ми знімаємо номер у придорожньому готельчику. Там живемо і обслуговуємо клієнтів. Деякі власники готелів не дозволяють приводити хлопців у номер. У такому разі «працюємо» в машинах.

Аня має постійних клієнтів. Вони знають номер її мобільного й у разі потреби телефонують і домовляються про зустріч. Клієнтів, за словами дівчини, вистачає завжди. Практично не буває такого дня, щоб вона залишилась без роботи. Особисто у неї налічується до двадцяти постійних клієнтів. Аня також розповіла, що у зв’язку з інфляцією і кризою послуги повій теж подорожчали. Зараз на трасі кохання за гроші коштує від 50 до 200 гривень. Усі види статевих стосунків — виключно у презервативі. Аня наголошує:

— Це ж моє здоров’я, тому без презерватива — ні-ні. Крім того, ми раз на три-чотири місяці здаємо аналізи.

Вік жінок, які торгують тілом на трасі, різний. Є дуже молоді дівчата. Деякі починають займатися проституцією із тринадцяти років. Але є й жінки ледве не пенсійного віку. Розповідаючи про таких, Аня дещо пожвавлюється:

— У Полтаві виходила на трасу жінка, якій було шістдесят два. Вона завжди одягала коротку спідничку і капелюшок із стрічечками. А ще ножик у сумочці носила. Кажуть, що вона не зовсім нормальна. Їй не гроші, а сам секс був потрібен.

До речі, за словами Ані, для багатьох чоловіків, котрі користуються послугами повій, власне статевий акт не є головним. Їм потрібно ще й вибалакатись. І таких дуже багато. Аня стверджує, що кожен четвертий, у першу чергу, прагне поговорити.

Проблем ні з міліцією, ні з якимись бандитами у Аня і її напарниці ніколи не було. Вона говорить:

— Нас ніхто не кришує. Сутенера у нас немає. Міліціонерам ми не платимо, бо не «світимось». Так що, у нас робота як робота. Тільки небезпечніша, аніж у інших. А ще вона розповіла, що з міркувань безпеки не обслуговує місцевих жителів. Взагалі ж, якщо їй вірити, то в Кобеляцькому та сусідніх районах в основному «працюють» повії з інших регіонів. Місцевих дівчат майже немає. Про пропозицію легалізувати проституцію дівчина нічого не чула. І дала зрозуміти, що цим питанням не надто переймається.

…Диктофон зафіксував 17 хвилин розмови. За це довелось заплатити 100 гривень. Напевно, вони не були «найтяжчими» із тих, що Аня «заробила» на великій дорозі.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. шофер / 24 липня 2015, 13:54
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Одного вкотре не можу поняти - чо ви дої...лися до цих дівчат?
Із яких помислів подробиці та мораль їхньої професії вам вже вкорте глубоко не пофігу?

Напевно, вони не були «найтяжчими» із тих, що Аня «заробила» на великій дорозі.
А якщо це велика помилка - такий варіант даже приблизно на ум не приходить? Так от заробити ті самі 100 грн. нормальним сексом - а у них такий буває, повірь авторе - отій дівчині куди приємніше та легше, а ніж терпіти ваші любопитні носи, котрі ви позасовували повсюди, в т.ч. і туди де вас не просять.


Слова з Ані доводилось ледве не видавлювати. Цікавою співрозмовницею її назвати важко.
Автор - ти чучуть перепутав - це ти, серед тих із ким та дівчина спілкується, був далеко не самим цікавим співрозмовником. Чи ти гадаєш вона із усима отак німа як риба? Це я про тяжкість отих ваших 100 грн. для дівчат - вас треба було ще витерпіти, повірте.

І ось ще що - авторе:
Збирається «працювати» аж доки заробить на квартиру та «нормальне» життя
Із яких помислів, слово "нормальне" сказане дівчиною про своє бачення речей - ти взяв у кавички? Звідки тобі знати - що у її поняттях є нормальним життям? А якщо її життєві норми куди більш нормальніші за твої - тоді що? Чи ти такого даже краєм мислі не допускаєш? Ви погляньте на нього - мірило нормативів, йолки палки...


пс. А казали що тематики для газетки хватає хоч відбавляй.
2. шофер / 24 липня 2015, 14:07
До речі, за словами Ані, для багатьох чоловіків, котрі користуються послугами повій, власне статевий акт не є головним. Їм потрібно ще й вибалакатись. І таких дуже багато. Аня стверджує, що кожен четвертий, у першу чергу, прагне поговорити.
А оце, до речі, дуже велика правда. І ця правда вказує на мораль "порядошних" жінок котрі повиходили заміж. Із якими, їхні чоловіки, на відміну від повій чомусь розмовляти особо не рвуться. Але порозмовлявши із повіями, повертаються додому із новими силами ще трохи потерпіти свою жінку, та надати ще трохи шансу на збереження сім’ї. Питання - збережена сім’я у такому випадку заслуга дружини, чи повії?
3. шофер / 24 липня 2015, 14:24
І заруби собі на носу автар - не тобі вирішувати що є у рамках норми, а що по за нормою. У кожного свої норми, і головне у них - щоб людина була щасливою, і щоб ті норми не заважали іншим людям.

Повір - є безліч людей, які не особо находять нормальними як твої життєві позиції, так і тебе самого. Але вони ж тобі цього не втірают? Як гадаєш - чому? Бо на відміну від тебе, їх мораль та виховання інші - які не дозволяють ім себе так проявляти. А їх розум розуміє те, чого не зрозуміти тобі - що норми у кожного свої. Нормальний - це тобі ясно?

Змінено 24.07.2015, 14:28
4. саша ставицький / 24 липня 2015, 15:51
Придорожні кафе стали пристанищем для проституток.Саме ці придорожні шлюхи і розповсюджують всякі венеричні захворювання.Україна поступово перетворюється в бордель.Ті хто хоче легалізації проституції , нехай пошлють у бордель свою дочку чи жінку.А де ж влада , яка повинна боротись із цією ганьбою , чому не закрито жодного з притонів - закон за звідництво передбачає термін і той , хто домовлявся за інтервю -є очевидно звідником і чому І Філоненко так турбує ця тема - Хтось платить за рекламу проституції , чи хоче відкрити свій бордель?
5. шофер / 24 липня 2015, 16:46
4.саша ставицький
« і чому І Філоненко так турбує ця тема - Хтось платить за рекламу проституції , чи хоче відкрити свій бордель?»
Ще як варіант - він заздрить тим хто може собі дозволити подібну свободу. Написати статтю про те як це погано - один із методів випустити незадоволені потуги.
6. Адекватник / 24 липня 2015, 18:09
4.саша ставицький
«Ті хто хоче легалізації проституції , нехай пошлють у бордель свою дочку чи жінку»

Репсект. А то шофер тут вже перегибає, хоч і резонно.
7. шофер / 24 липня 2015, 20:20
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Легалізувати бляццтво чи ні - діло вольноє. Вообще то я не про те - якого ти ху.. пристьобався до тих дівчат зі своїм занудним галімим мнєнієм? Тіпа вони якийсь там третій сорт... е-ле-ле... як неприлічно...

Третій сорт - це ти сам! Бо як мінімум не доганяєш життєвої елементарщини про котру я пробував пояснити вище, у т.ч. і про рамки нормальності. Що для більшості людей, взагалі то, само собою зрозуміла річ, щоб її ще і пояснювати.

пс. А якщо "порядна дівчинка" виходить заміж, а через пів року виясняється що у тебе вдома поки тебе немає побували усі сусіди - це більше уважається ага? А таких більшість - і пофігу їм що у колясці дитина плаче. Так от про них і напиши... А повія, принаймні нічийого власного життя не розрушає, і нікого не обманює. Етого понять не дано?
8. Микола Гузченко / 25 липня 2015, 11:40
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
А я вже думав, чи не присвоїти Мухамеду звання "Долбойоб року - 2015". Але ні, з Хуліо ніхто не зрівняється. Мухамед - занудний, нецікавий, прогнозований, надоїдливий, одноманітний долбойоб. А от Хуліо... Хуліо - це екстра-клас. Такий розмаїтий, несподіваний, різносторонній, свіжий долбоєбізм. У нього наче постійний ПМС. Сам придумав, сам посварився, сам помирився, потім передумав. Чистий кайф.

Змінено 25.07.2015, 12:41
9. саша ставицький / 25 липня 2015, 12:50
мені незрозуміло , чому деякі коментарі видаляють навіть ті , які не містять матюків , а вище розміщений , бережуть , це щоб когось дістати?великої філософської мислі там немає.
10. шофер / 25 липня 2015, 15:50
9.саша ставицький
«великої філософської мислі там немає.»
Зато там є велике понтове желаніє перднути шо небуть остроумне, хотя би закосене під філософську мислю. Шоб полегшало озабоченій душі, із пожизненним вдчуттям недооціненості.
11. Адекватник / 25 липня 2015, 15:53
9.саша ставицький
«мені незрозуміло , чому деякі коментарі видаляють навіть ті , які не містять матюків »

Саме матюки, якраз нікого і не цікавлять, їх можна писати без будь-яких обмежень в усіх ЗМІ. Вони не несуть ніякої безпеки хазяям. А видаляють коментарі, які можуть наштовхнути людину на правильне розуміння того, що відбувається. Найстрашніші коментарі, які проясняють звязок глобальних керованих процесів з нашими українськими реаліями. Не дай бог люди зрозуміють, що АТО ніяка не АТО, а захід геноциду, приблизно такий, який проводився в 33-му. Тоді ж дурні не будуть на ура лізти на барикади, а це вже на думку тих хто керує україною і, як не дивно нашим, ЕХО смерті подібно. Зараз на часі проституція от про неї і стаття. Верховна Рада надумала приймати закон про її легалізацію, от і пішла команда активізувати інтерес до цієї теми. Автор статті команду виконав. Далі слово за козаком Гарилюком, який вніс відповідний законпороект. Той козак, користуючись сленгом Миколи Гузченка звичайнісінький "долбо...б". Взяли його до списку політсили тілько тому, що були впевнені на всі сто, що за нього проголосують мільйони точно таких же долбо...бів. От цікаво скільки це комент "повисить" хоч він і нічого ососбливого і не розкриває, але видалити можуть. Я його збережу і після видалення повторю, тоді мене мабуть забанять. Подивимось.
12. Чудо Юдо / 25 липня 2015, 19:34
5.шофер
«Написати статтю про те як це погано - один із методів випустити незадоволені потуги.»

Їпа, двічі прочитав статтю - так і не побачив де автор написав, що це ПОГАНО.
Шофер, ткни носом, якщо ти там таке помітив

Що у тебе пукан так рве? Все нормально написано, про пекарів, тракторивстів, менеджерів і депутатів пишуть, чому не можна написати про проституток?
13. шофер / 26 липня 2015, 05:45
12.Чудо Юдо
«Їпа, двічі прочитав статтю - так і не побачив де автор написав, що це ПОГАНО.
Шофер, ткни носом, якщо ти там таке помітив »
Складно пояснювати само собою зрозумілі речі.
Складно відповідати на ідіотські запитання.
Бо і для першого і для другого, треба самому бути ідіотом.

зи. Ти ніде по статті не найшов слова погано?! Хііііііі..... вот же блін - а я і не туди - точно ніде такого слова немає. Ну пробач... я лаханувся.
14. шофер / 26 липня 2015, 06:18
Ось що я сказати хочу тобы - Чудо. Ныколи не веди себе так, як це подобаэться тому - чию симпатыю ти хотыв би отримати. Э такы лычносты, якы видивляються авторытета, ы починають йому пыдлизувати пятку. Дуже прискорбно те, що ти не уявляэш собы - наскыльки огидно виглядають такы ... люди (людьми назвати ъх складно).

Чудо - не веди себе як вустылка у черевиковы, котра прогибаэться пыд форму подобань чиэъсь пятки. Саме так ти зараз виглдаэш. Що правда не тыльки ти - але тобы я чомусь захотыв це пыдказати - ыншим смисла шось доказувати не бачу. Може я зараз ы у тобы помилився - время покаже.

пси. Помилитися безумовно можу ы я, ы хто завгондо, та э двы речы якы я заню точно:

1. Чудо - тобою зараз керувало щось ынше, але точно не твоя власна позицыя - власне про це було все вище тобы написане.

2. Немаэ кращого харчу ыз ранку, а ныж кисленький росольчик ыз чорним хлыбчиком. Краще за мене цього не знаэ ыз вас ныхто. Не тому що я любитель нажертися (даю 200% що саме так зараз нэкоторы подумали - мены ъх жалко за таке вузьке мислення). А потому шо у мене э ыз ким добре випити. Натякну - сусыдыв та родичыв не обирають.
15. саша ставицький / 26 липня 2015, 10:11
Україна перетворилася в бордель і ідіотів.
16. Андрейко / 26 липня 2015, 22:18
так простітуток повно і в адмінівс рації і в рай раді і в других органах влади і в лікарні тільки в них ціна своя За тарілку супу обслужать любу владу Чого він цей Філоненко про прастітуток пише Я йому кажу напиши як бюджет грабят так він не пише Алкаш кучеренко шо бутилки в парку собирав казав що в колосі напишуть як Супруненко лікарню грабив і не написали до цього часу От де простітутки Коровники порозвалювали тепер населення змушене виходити на трасу Тріпер в маси така програма партії Треба всіх прастітуток поставити на облік Особливо тих що працюють в органах влади і місцевого самоврядування Ф я думав чого деякі голови сільрад на кругу біля заправки товчуться і землевпорядники і секретарі а філоненко знав і мовчав
17. Ігорь / 27 липня 2015, 08:33
16.Андрейко
«ак простітуток повно і в адмінівс рації і в рай раді і в других органах влади і в лікарні тільки в них ціна своя За тарілку супу обслужать любу владу»
Мабуть Андрейку не хватило супу,от і біснується.Андрейко,це прізвище,прізьвисько,чи ім"я ласкальне:)
18. шофер / 27 липня 2015, 09:25
Правильно зауважили шо веселих легковажних дівчат хватє повсюди. Питання тільки у тому що одні не приховують цього, а інші маскують себе під закос порядної жінки. Питання дуже просте - до яких у вас буде більше поваги?
19. Нью / 27 липня 2015, 10:14
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
У Полтаві виходила на трасу жінка, якій було шістдесят два. Вона завжди одягала коротку спідничку і капелюшок із стрічечками. А ще ножик у сумочці носила. Кажуть, що вона не зовсім нормальна. Їй не гроші, а сам секс був потрібен.

Да, це супрунівська мадмуазель. Якшо писати про неї, то без фоток робити це немає смисла. Там такий look — йобнуцца можна ))
20. Чудо Юдо / 27 липня 2015, 11:11
19.Нью
«Да, це супрунівська мадмуазель»

О, так це особа знаменита? Аж цікаво стало :)
Ну що ж, хвороба навіть є така, суть якої у занадто підвищеному лібідо.

Шофере, а ти не парся. Я особисто до таких дівчат відношуся добре. У нашому суспільстві заробляє хто як хоче, і це не найгірший спосіб заробітку та життя. І у тексті статті я не побачив ніякого осуду. Схоже, навіть, що автор жалкував, що не зміг із Ані витягти ще якоїсь цікавої історії. Видно не дуже балакуча. У коментарях негативних слів до щодо цієї справи було набагато більше, ніж у статті. Але то справа кожного підтримувати чи протестувати проти цієї професії. У багатьох країнах такого питання взагалі уже немає.
А у багатьох країнах за таке вішають :)
21. саша ставицький / 27 липня 2015, 12:23
Чудо і шофер вочевидь сексуально озабочені , можливо не можуть знайти собі нормальну жінку і тому їм потрібна проститутка. нормальний чоловік не підтримуватиме цих помийниць.вони не варті обговорення.
22. Микола Гузченко / 27 липня 2015, 12:54
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Раніше, у прекрасному, щасливому, безтурботному і високодуховному Радянському Союзі такого не було. Тоді порядок був. Сексу не було, а у людей замість гінеталій були невеличкі шкіряні мішечки, у яких було дуже зручно носити паспорт. А потім Байден з жидами усе поміняв, бо їм скучно було. Напридумували всякої срамоти, а ми як раби тепер усе це повинні терпіти. Сталіна на вас нема.
Я це читав у книжці колись. У якій - вже забув. А цей камєнт скоро видалять, а мене забанять, бо їм куратори платять за те, щоб приховували від людей правду. Але я всі свої камєнти зберігаю на жорсткий диск, а якщо Байден видалить їх і звідти - то вони все одно вже переписані на пергамент. Я їх розклею на стовпах - вам правду не спинити, прокляті масони.
20.Чудо Юдо
« у тексті статті я не побачив ніякого осуду»

Чак Норріс сам вирішує, був там осуд чи ні. І якби навіть осуд був, це було б цілком нормально. Хоча б тому, що ремесло незаконне. А Хулієві колишня дружина наставила роги, от у нього і загострюється пизда головного мозку. Але я її не засуджую і навіть підтримую: вийшла, бідненька, по юності за далбайоба, а хотілося ж нормального дядька... Якби я був жінкою далбайоба - то теж блядував би. )
23. Адекватник / 27 липня 2015, 13:40
22.Микола Гузченко
«Раніше, у прекрасному, щасливому, безтурботному і високодуховному Радянському Союзі такого не було. Тоді порядок був. Сексу не було, ... Я це читав у книжці колись.»

Ти б не напрягався з читанням дурнями написаних, чи для дурнів написаних книжок, аби ще чогось не трапилось, а запитав би у своїх батьків. Якщо вони чесні і нормальні, то вони б тобі пояснили, що проституція в СССР була не від злиднів, а за призванням. Нормальна дівчина не шукала собі таку роботу, бо мала можливість працювати.
24. Адекватник / 27 липня 2015, 13:42
20.Чудо Юдо
« Я особисто до таких дівчат відношуся добре. У нашому суспільстві заробляє хто як хоче, і це не найгірший спосіб заробітку та життя. »

Отут хтось радив жінок і дочок своїх на блатну роботу посилати. Давайте курси у міськраді відкриємо. Треба Ісипу підкинути ідею для передвиборчої агітації.
25. саша ставицький / 27 липня 2015, 14:59
Тим быльше , що поъздки по Эвропы очевидно ы в цьому питанны принесли досвыд , який треба внедрять і в Кобеляках.
26. Адекватник / 27 липня 2015, 16:49
25.саша ставицький
«Тим быльше , що поъздки по Эвропы очевидно ы в цьому питанны принесли досвыд ,»

Канєшно принесли, тільки ж бачиш досвідом не діляться. Я навіть впевнений що їх там і пофоткали в пікантних ситауціях, щоб потім на гачку держати.
27. саша ставицький / 27 липня 2015, 17:59
Панові Гузченко - в Радянському Союзі секс був іще й який , тільки мужики не були імпотентами , а дівчата мали достоїнство і гордість.Це зараз не встигла вскочити в машину , як уже шоферу мордою в штани А він кайфує , бо на інше не здатний.
28. шофер / 27 липня 2015, 18:58
21.саша ставицький
«Чудо і шофер вочевидь сексуально озабочені , можливо не можуть знайти собі нормальну жінку»
Навіть коли тобі пощастило одружитися із нормальною жінкою, регулярні візити на ліво помітно укріплять твої сімейні стосунки. Мої слова підтвердять не тільки ті хто це спробував, а навіть сімейні консультанти та психологи (по ящику було таке обговорення). Зрада настає не тоді коли ти пішов на ліво, а коли ти спалився. Якщо не спалився - ти молодца. Для цього треба дотримуватися простого правила - не іби де живеш, не живи де ібеш.

А виходячи із того що ти цього доси не зрозумів, напевно навіть ненормальної сам досіль не знайшов.

зи. Вряд чи я зможу пригадати когось із своїх друзів та знайомих хоча б одного, хто жодного разу не ходив би на ліво. І в усих виключно єдина думка - дома із дружиною після лівака відносини стають помітно ближчими.

Змінено 27.07.2015, 19:09
29. шофер / 27 липня 2015, 19:49
20.Чудо Юдо
«Ну що ж, хвороба навіть є така, суть якої у занадто підвищеному лібідо.»
або навпаки...
А у тії мадмуазель, лібідо якраз у нормі.
30. гість / 27 липня 2015, 21:12
Є дійсно пацани , які можуть сходити десь на ліво , але вони цього не афішірують , а є тріпачі ні на що нездатні , але язиком роблять ну ти знаєш що , я не пишу , бо видалять.Це ж ви приближені , то вас не видаляють . Та і схдити наліво можна сходити не до проститутки , а до порядної жінки , можливо в якої не все склалось в житті , таких на жаль багато.А йти і платити за те , що тобі залізуть в штани , бо ти імпотент , ну це по скотські.Наприклад кнур може дратись і на деревяний макет свині , то оце приблизно так і ті , хто за гроші.
31. шофер / 27 липня 2015, 23:33
30.гість
«Є дійсно пацани , які можуть сходити десь на ліво , але вони цього не афішірують , а є тріпачі»
Не слід забувати про один нюанс. Похід "на ліво" містить у собі не тільки фізичну складову, а і відповідну психологічну. Є чимало таких що зі своєї дружини буквально не злазять, а от лівак - не їхнє, бо їм для цієї справи потрібно дещо більше а ніж просто фізичне бажання.

Ну і опять же забуваємо - не рідко головна мотивація "лівака за гроші" не у штовханині, а у відведенні наболівшого - зауважте що у статті дівчата самі про це сказали. Побачивши дівчину біля кабака, думати виключно про одне пихання - це глибока помилка. Це пряма відверта зневага до дівчини, знецінення її особистості - а вона в першу чергу людина. І хто зна - можливо по людських якостях заслуговує поваги більше за вашу дружину. Спробуйте провести із ними час не як із секс-машинами. Спробуйте побудувати із ними відносини так, щоб секс був наслідком, а не прешомотивацією. Підійдіть до них як до жінок, а не як до тих ким ви їх бачите. А потм прийдете сюди, і розкажите.

добавлено: Я не здивуюся якщо у вас виникне бажання одружитися з однією із них.

Змінено 27.07.2015, 23:37
32. шофер / 28 липня 2015, 09:23
Щас буде ісповідь.

31.шофер
«Не слід забувати про один нюанс. Похід "на ліво" містить у собі не тільки фізичну складову, а і відповідну психологічну. Є чимало таких що зі своєї дружини буквально не злазять, а от лівак - не їхнє...»
Я не випадково на це зауважив. До якогось часу, я був одним із таких про яких зауважив у цитаті. Зміни відбулися по волі одного випадку. Сталася у моєму житті подія, коли мені стало зовсім погано. Найстрашніше що пригадую - це постійний натиск відчуття що тобі втрачати нічого. Скажу реально як є - сприйняття до душі було настільки близьким, що можливо зараз я вже не писав би цих каракуль. Вобщем у кабакові я почав тупо напиватися.

І от тоді, зімною розпочала розмову якась дівчина. Потім я не міг внятно все пригадати, але дуже добре пригадував що вона мені залишила якусь надію. Після протверезіння я знайшов її у тій пивнухі, і ми продовжили розмову. Наші відносини дійшли до того, що я запитав її прямо - як вона дивиться на більш серйозні відносини. У відповідь я почув запитання - а чи не засмучує мене ось таке її "працевлаштування" - ах оно воно що.... я зрозумів що то за дівчина була.

То і був той самий випадок, коли я зрозумів що повія це далеко не тільки задоволення сексуальних прихотей. В першу чергу, це нормальна дівчина. То був саме той випадок, коли я поглянув на цих дівчат іншими очима, і левова доля того погляду належала повазі.

Після того, щоразу коли ось отак хтось починає їх хаяти, моя відповідь може бути непередбачуваною, на користь захисту цих дівчат. Прошу зрозуміти.

Змінено 28.07.2015, 09:23
33. саша ставицький / 28 липня 2015, 14:05
ну те що ти колись розпустив нюни і тебе хтось втішив , не значить , що жінки повинні втрачати гідність і лізти мордою до кожного в штани.Я думаю , що ти не пошлеш свою жінку чи дочку заробляти так гроші.
34. шофер / 28 липня 2015, 14:19
33.саша ставицький
«не значить , що жінки повинні втрачати гідність і лізти мордою до кожного в штани»
судячи із твойого розсуду, гідність втратило ти - пацанча неповнолітнє
35. шофер / 3 серпня 2015, 12:38
У соцмережі дівчина дала оголошення за продаж собаки, зацікавленим веліла писати у приватні повідомлення. У процесі переписки написала вона свою мобілку, сьогодні звоню:

- ..... вибачте, я очікував що відповість Світлана (голос тьоті років зо 50)
- Аааа... вам Свєту?!
- Так
- Це її свекруха - вона щас дитину присипляє та оставила тіліфон, як прийде я скажу нехай перезвоне

Так от та свєта у профілі вказала що вона із Полтави і не заміжня.
Ах - да, я к чему? Це ж була заміжня (тобиш тіпа порядна, не клюшка, для сім'ї) дівчинка.

Да - Свєта до речі так і не перезвонила. Очконула мабуть шо попалилася несоотвєтствієм реальності із віртуальністю.

Змінено 03.08.2015, 12:44
36. Чудо Юдо / 4 серпня 2015, 20:48
35.шофер
«Так от та свєта у профілі вказала що вона із Полтави і не заміжня.»

Шофер, ти собаку купляв чи свататися телефонував?:)
До соцмереж багато хто відноситься несерйозно. Граються. Що даремно.
А взагалі ситуація може бути різна, може розвелася, а от зі свекрухою товаришує. А може дійсно заміж не виходила, а свекруха себе так називає по неофіційному праву. Нічого страшного, одним сломо, не бачу.

33.саша ставицький
«Я думаю , що ти не пошлеш свою жінку чи дочку заробляти так гроші.»

Я свою жінку чи дочку ніколи в житті не пошлю заробляти на полінні буряків чи ручному доїнні корів, то що, це уже також не гідна робота? А не пошлю я, бо це просто дебільна робота, яка здоров’я гробить швидше ніж заробиш там грошей на ліки.

30.гість
«Є дійсно пацани , які можуть сходити десь на ліво , але вони цього не афішірують , а є тріпачі»

Як говорила моя знайома (цілком пристойна жінка, раптом що): "Мені так здається, що всі мужики рано чи пізно ходять "наліво", але одні роблять це гарно, а інші - як дурні".
37. Гість / 4 серпня 2015, 22:09
36.Чудо Юдо
«Я свою жінку чи дочку ніколи в житті не пошлю заробляти на полінні буряків чи ручному доїнні корів, то що, це уже також не гідна робота?»

Що ти по єврейськи відповідаєш. Тебе про Хому, а ти про Яремую Зараз вже буряків ніхто не поле. Так треба розуміти, що проституція гідніше ніж полоти буряк. Значить пошлеш? Тут і до шофера питання, бо він так логічно підвів виправдання і необхідність такої професії, що і заперечити нічим. Але проблема в тім, що якщо така жінка дійсно за "призванням" пішла на таку роботу, то нехай працює. Але, якщо вона робить проститукою з безвиходу, то чи це не те саме, що і буряк. І як їй бути с особистим життям. Вона виходить позбавлена права на традиційне сімейне життя з дітьми і чловіком?
38. Гузченко / 6 серпня 2015, 00:34
36.Чудо Юдо
« А не пошлю я, бо це просто дебільна робота, яка здоров’я гробить швидше ніж заробиш там»

Щось таке ти понаписував...
Тебе у цій професії непокоїть тільки шкода для здоров’я?!
Давай тоді домовлятись. Я принесу тобі довідку, що у мене нема ніяких болячок, і займатимусь з твоєю дружиною сексом. Раз чи пару разів на тиждень. Не віриш довідкам? Ок, купимо презервативів. Ну добре, добре, щоб уже точно не переживав - хай буде оральний секс. Якщо сумніваєшся - можеш дивитися. У вікно. Я добре платитиму - за місяць набігатиме дві її зарплати. Якщо їй раптом не сподобається - припинимо це діло. Слухай, а давай і доньку. Жінку по вівторках, доньку - по п’ятницях. А?
Це я до того веду, що робота шлюхи це не просто небезпечно для здоров’я. Це постидно і брудно. І мало який вмєняємий чоловік захоче собі дружину, яка пропустила через себе кількасот мужиків. І жоден не потерпить, щоб дружина чи дівчина була діючою повією. І в суспільстві така людина буде ізгоєм. Не знаю, добре це чи погано, але так вже ми влаштовані. Плюс у нас це незаконно.
39. шофер / 6 серпня 2015, 10:04
36.Чудо Юдо
«Шофер, ти собаку купляв чи свататися телефонував?:)»
Собаку Шарпея ми таки купили, правда мені довелося наполегливо дозвонюватися )) На якомусь етапі я вже хотів забити - але собайло класний. Я розумів шо геморой із людиною зараз є а через день його не буде, а відданість псяки залишиться із тобою на довго, це те заради чого можна і людину потерпіти.

36.Чудо Юдо
«До соцмереж багато хто відноситься несерйозно.»
І я тоже із числа таких. Але серед дівчат картина геть інша - 90% розцінюють соцмережу як прикритий чат знайомств. Прикритий бо взагалі то це соцмережа - вдруг чого. А там дивись опля - надійде "вигідна пропозиція". Ставлю 500% шо таке сподівання таїть у собі 90% дівчат. Порядних сімейних дівчат - забув уточнити ))

36.Чудо Юдо
«А взагалі ситуація може бути різна, може розвелася, а от зі свекрухою товаришує. А може дійсно заміж не виходила, а свекруха себе так називає по неофіційному праву»
Свекруха ще по телефону сказала шо свєта це жінка нашого сина - просто із мене розказчик такий. Та і у процесі купівлі собайла усі ознаки взаємовідносин між ними у тодному дворі вказували на те шо це сімейство. Хоча загалом ти правий - варіантів мілліон, ситуація не однозначна, і поняття у ній доволі розтяжимі. Згоден.
40. шофер / 6 серпня 2015, 10:21
37.Гість
«Тут і до шофера питання, бо він так логічно підвів виправдання і необхідність такої професії, що і заперечити нічим.»
Моя позиція більше стоїть не на виправданні цих дівчат, а у непристойності нашого до них відношення, якого ми на собі не помічаємо. Дівчина зробила свій вибір. Ти його не визнаєш? Ну так іди собі лісом та полем! Чого ти дої..лося до тих діват?! Якого ти ху, починаєш преподавати школу жизні? До того ж не розуміючи елементарних речей - одна із яких у тому, що прикрита повія, наприклад та котра вийшла заміж, не менш огидна а ніж та, котра цього не прикриває. Нездатність зрозуміти ці прості речі, нездатність бути об’єктивним і справедливим у своїх розсудах, як мінімум морального права не дає тобі обговорювати тих дівчат. Але ти це робиш - чим ти кращий за тих дівчат?! Їх ти бачиш - а себе?! Вони при бажанні можуть що завгодно про тебе розповісти, і навіть все буде справедливим - але вони ж цього не роблять на відміну від тебе?


Повія - можливо це і огидно.
Але куди огидніше людину обманювати та принижувати.


---------------


І ось що ще я вам скажу - умники образовані. Якщо ви хочете про тих дівчат щось висловити, якщо вас даве такий вже нестерпний понос - так підіть скажіть це їм прямо у вічі, а не тут на сторіночках! Це ще одна не менша огидність на вашій стороні, порівняно із тими дівчатами, яку ви на собі вчергове не помічаєте. Вони повії? А ви баби базарні!

Змінено 06.08.2015, 10:39
41. Чудо Юдо / 6 серпня 2015, 10:56
38.Гузченко
«Я принесу тобі довідку, що у мене нема ніяких болячок, і займатимусь з твоєю дружиною сексом»

Ти уже відповів сам на своє питання - ти "хочеш сексу" з моєю жінкою. З людиною, яку я офіційно "забив" за собою :) Звісно мені це не сподобається. Але ж таки більшість повій є жінки вільні, без постійного супутника життя - назвемо його так, бо статуси бувають різні. То перед ким їй відповідати, окрім самої себе? Чи має наріжне значення чиясь ще думка для неї? До речі, не так дуже і рідко бувають випадки, коли проституцією займаються заміжні жінки з дозволу їх чоловіків. Навіть так.
А щодо дочки, так я дочкою своєю опікуватимусь поки їй не виповниться 18 і може ще трошки, поки не вивчиться. За цей час я буду проти заробляння грошей у такий спосіб, бо проституція таки відноситься до роботи не дуже корисної фізично і морально. Та таки так - і у нашому суспільстві ця робота вважається негідною. Але як тільки вона стане самостійною, то піду я нафік зі своїми настановами і вона займеться чим завгодно. І нічого я не зможу зробити уже.
Дане питання - нормальна це робота проституція чи ні - являється не моральним для самої людини, а моральним лише для суспільства. В одній країні це вважається погано, а в іншій як годиться. І тут більше мають значення не власні переконання а виховання суспільством у якому живеш.

Якщо роздумувати про заняття, на які не варто було направляти своїх рідних чи дітей, так їх набагато більше, ніж сама проституція. А як щодо військових, наприклад? Якщо мислити логічно, невже убивати людей то є більш нормально, аніж віддаватися за гроші? Ні і ще раз ні. Життя забрати - це є гріх страшний і я маю на увазі не релігію. Але у нашому суспільстві у професії воєнного не вбачається нічого страшного, правда? Бо убивства людей у нас певною мірою легалізовані, а от секс за гроші - ні :)
42. саша ставицький / 6 серпня 2015, 11:08
41.Чудо Юдо
«ля суспільства. В одній країні це вважається погано, а в іншій як годиться. І тут більше мають значення не власні переконання а виховання суспільством у якому живеш.»

У нашому суспільстві ніколи проституція не вважалась нормальним явищем ,пригнаймі я такого не памятаю , а при царизмі мені не довелось.Я не можу зрозуміти і тих мужиків , які лізуть на грязне не мите , бо дорожні є такими,Особливо , коли дома гарна дружина . Ну в крайньому випадку можна знайти щось краще , чим проститутка.Ідуть до проституток імпотенти , яким нормальний секс із дружиною є недоступним , а проститутки можуть оральним , яка гидота.
43. Гість / 6 серпня 2015, 12:37
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
41.Чудо Юдо
«Дане питання - нормальна це робота проституція чи ні - являється не моральним для самої людини, а моральним лише для суспільства.»

Ну ти даєш. По твоєму, для конкретної людини це пофігу, якщо вона навіть і визована в аморальному суспільстві?
41.Чудо Юдо
«А як щодо військових, наприклад? Якщо мислити логічно, невже убивати людей то є більш нормально, аніж віддаватися за гроші?»

Армія в нормальному суспільстві створюється для захисту, зокрема, і від тих хто несе мораль чужду людському і божому, якщо угодно, бо людину створив Бог "по образу і подобію своєму". І так воно і є. То вже потім іудеї підкорегували "святе письмо" під свої інтереси. І запсутили по світу бля..ство і проституцію. Сам Іаков приводив свою жінку до фараона "в аренту" і сказав, що то його сестра. У старословянських епосах таких сюжетів не було і на показ. Ну і не треба забувати, що армія використовується лише при нападі ворога, а таке може і не статися дуже довгий час. Тобто потреба вбивати хоч і ворога виникає не щодня і навіть не щороку, на відміну від проституції, тут треба щодня ходити на роботу.
44. Гість / 8 серпня 2015, 20:31
42.саша ставицький
«.Ідуть до проституток імпотенти , яким нормальний секс із дружиною є недоступним , а проститутки можуть оральним , яка гидота.»


Да-а-авно не писав... З коментарями даного дописувача частіше був згоден, ніж незгоден... А тут - аж не витримав. Чоловік оральний секс вважає гидотою і прерогативою виключно повій???? Задався питанням - він ще жодної жінки "не нюхав" чи живе виключно серед секти пуритан? Невже просто з жінками так жорстко не щастило, що жодного разу "гидоти" не пробував?))))
45. саша ставицький / 8 серпня 2015, 21:13
все, що є неприродне - те гидота.Замість рота можна свиню чи кобилу - підходить ?
46. шофер / 8 серпня 2015, 21:45
Є книга, прочитати котру наполегливо рекомендую кожному: Посилання на www.google.com.ua

Ось клік для тих хто захоче цю книгу купити: Посилання на www.google.com.ua

А потім, після повного перечиту книги, повернетеся сюди до своїх "каментів", і перечитаєте їх заново.

Змінено 08.08.2015, 21:49
47. Гість / 8 серпня 2015, 22:39
40.шофер
«нездатність бути об’єктивним і справедливим у своїх розсудах, як мінімум морального права не дає тобі обговорювати тих дівчат. Але ти це робиш - чим ти кращий за тих дівчат?! Їх ти бачиш - а себе?! Вони при бажанні можуть що завгодно про тебе розповісти, і навіть все буде справедливим - але вони ж цього не роблять на відміну від тебе? »

Ну ти що перепив? Де ти тут прочитав, що я обговорюю тих дівчат? Я висловлювався по суті професії і проблем віртуальної повії, а ти " про тебе розповісти..." Та тут ніхто не писав про якусь конкретну людину. Крім автора статті.
48. Гість / 9 серпня 2015, 13:21
45.саша ставицький
«все, що є неприродне - те гидота.Замість рота можна свиню чи кобилу - підходить ?»


Дик свиня з кобилою - природа натуральна і є!))) Так що - повний вперед!))) А якщо серйозно - з якої точки відліку Ви починаєте рахувати - природно чи неприродно? Людей з тваринами порівнюєте - у них, мовляв, орального сексу немає, значить і людям "неприродно"? Так тварини сексом виключно ради продовження роду займаються - пару-трійку разів на рік. По-Вашому і люди так повинні? Я ж кажу - повне враження, що Ви повністю позбавлені радості інтимного спілкування з жінками...
49. шофер / 9 серпня 2015, 15:49
47.Гість
«Де ти тут прочитав, що я обговорюю тих дівчат?»
я не мав на увазі власне тебе - то я так пояснював, як наприклад

48.ГістьЯ ж кажу - повне враження, що Ви повністю позбавлені радості інтимного спілкування з жінками...
У каменті №34 я йому висловив майже те саме - чуток іншими словами. Гля - вже у двох різних людей думка співпала. Значить десь туди.

Змінено 09.08.2015, 15:53
50. Гість / 9 серпня 2015, 18:22
49.шофер
«я не мав на увазі власне тебе - то я так пояснював, як наприклад»

Ну якщо "наприклад", то ладно. Тут, розумієш, фігня яка, оцей комент мій, а вже другий №48, то вже іншого гостя. Я вже й сам заплутався, де я писав, а де не я. Короче, чисто про сексуальні проблеми я не писав, то хтось інший
51. саша ставицький / 9 серпня 2015, 22:25
48.Гість
«рахувати - природно чи неприродно? Людей з тваринами порівнюєте - у них, мовляв, орального сексу немає, значить і людям "неприродно"? Так тварини сексом виключно ради продовження роду займаються - пару-трійку разів на рік. По-Вашому і люди так повинні? Я ж кажу - повне враження, що Ви повністю »

Рот людині даний щоб споживати їжу , а не для того , щоб туди сували ... .Оце природно , а те , що ви пропонуєте ні в які ворота.Ще можна зрозуміти анал , ну не туди попав ....... .А взагалі бачу , що ви обидва сексуально озабочені.
52. Гай Фокс / 9 серпня 2015, 22:41
52.саша ставицький
«Ще можна зрозуміти анал , ну не туди попав .......»
Ну, це претендує на крилатий вислів. Спасибі, саша, повеселив!:))))))
53. шофер / 9 серпня 2015, 23:16
51.Гість
«Тут, розумієш, фігня яка, оцей комент мій, а вже другий №48, то вже іншого гостя. »
хто тобі мішає зарегатись?
54. Чудо Юдо / 10 серпня 2015, 10:12
Аж захотілося підтримати дане русло розмови :)

52.саша ставицький
«Рот людині даний щоб споживати їжу , а не для того , щоб туди сували»

А ще ротом дихають, п’ють, говорять, навіть можна використовувати як додатковий "фіксуючий елемент": перекусити нитку зубами, я думаю, це елементарне для людини. Так що рот - це вельми багатофункціональний орган. І нічого з вищезгаданого соромним не вважається, правда?
А якщо звернутися до різноманітної стародавньої літератури (та хоча б тієї ж славнозвісної "Камасутри"), то можна виявити що рот у сексі використовували ще наші і не наші пра-пра-пра-пра.....
То може не таке уже це і ненормальне явище?
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації