Вхід | Реєстрація

Порошенко запропонує Раді оголосити чергову мобілізацію

Порошенко запропонує Раді оголосити чергову мобілізацію

Президент України Петро Порошенко заявив, що вносить до Верховної Ради проект закону про оголошення чергової хвилі мобілізації після відповідного звернення Генштабу.

"Звільнення українській території - це не тільки зусилля дипломатів, це не тільки політико-дипломатичні зусилля української влади, але і сильні ЗСУ в чіткій координації з якими ми будемо забезпечувати тверде і неухильне виконання мінських угод. І якщо для цього потрібно буде вийти з ініціативою ( про оголошення чергової хвилі мобілізації) керівництву ЗСУ, то я підтримаю і відповідний законопроект буде внесений до Верховної Ради", - сказав Порошенко журналістам у Тернополі, відповідаючи на запитання про те, коли буде оголошена чергова хвиля мобілізації в Україні.

Глава держави відзначив, що ініціатива про проведення мобілізації повинна виходити від керівництва Міноборони і Генштабу.

"Поки що, незважаючи на істотне скорочення кількості обстрілів в порівнянні з тими, які ми спостерігали наприкінці листопада і початку грудня, ми змушені тримати добре озброєний і значний контингент українських військ на лінії зіткнення", - підкреслив Порошенко

Нагадаємо, Міністерство оборони планує провести чергову хвилю мобілізації не раніше лютого 2016 року.


Автор: «Канал 24»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство


1. DrugAdmina / 12 січня 2016, 11:36

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
2. гостинець / 12 січня 2016, 17:34
Петро Олексійович,а може покажеш клас, вдариш по кацапам з тилу,з Ліпецька,га?
3. штундіст / 12 січня 2016, 18:34
2.гостинець
«Петро Олексійович,а може покажеш клас, вдариш по кацапам з тилу,з Ліпецька,га?»

Навіщо йому ті кацапи, слабо йому з ними тягатися. А от з українцями - самий раз. Він же прямо й каже, як вони завжди роблять, для приколу, про "звільнення української території..." . Лохам і невдомек, що він має на увазі звільнення української територіх від... українців. Він же їх не випадково "гробіками" величає, музей їм зробить, вони і раді. Земельки пообіцяв, тут він слово здержить, буде їм земелька. Таке йому завдання поставили він його і виконує. І цікаво як навіть у статті цій. Він мовби ніпричому. У Теннопілі його запитали, коли вже та мобілізація почнеться, невтерпіж їм. Ну і він вам і зробить мобілізацію, якщо генштаб заппопонує. Тіпа я ні при чім. Сами просились, генштаб пішов на зустіч побажанням. Вперед лохи на хронт. Дятли недороблені.
4. DrugAdmina1 / 13 січня 2016, 09:52
2.гостинець
«вдариш по кацапам з тилу,з Ліпецька»

З Ліпецька він тільки шоколадками з зображеням Путіна воює!
5. DrugAdmina1 / 13 січня 2016, 09:55

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
6. Колчак / 13 січня 2016, 10:55
4.DrugAdmina1
«З Ліпецька він тільки шоколадками з зображеням Путіна воює!»

Та він взагалі ні з ким не воює, він бабло заробляє і землю від зайвої біомасси зачищає. А дурні, воюють один з одним.
7. Петлюрівець / 13 січня 2016, 11:28
6.Колчак
«
Та він взагалі ні з ким не воює, він бабло заробляє і землю від зайвої біомасси зачищає. А дурні, воюють один з одним.»

Колчак, Денікін і же с німі розкажіть краще що фюрер Путін ваш, спадкоємець Гітлера , робить ?
8. рабинович / 13 січня 2016, 12:17
мобілізація при АТО дивно,дав пендаля местному сепару і получи срок
9. гостинець / 13 січня 2016, 13:16
Чи бути мобілізації вирішували Гризлов з Кучмою,в Києві,а гаранта відправили колядувати в Тернопіль.
10. Колчак / 13 січня 2016, 17:06
7.Петлюрівець
«розкажіть краще що фюрер Путін ваш, спадкоємець Гітлера , робить ?»

Тобі вже ж сто разів розказували. Путін будує суверенну державу. Такі як ти не дають цього робити. Повводили санкції в збиток собі, знизили ціну на нафту в збиток собі, намагаються замутити в РФ майдан, але у них нічого не вийде, бо там народ розумніший хоча б тому, що на нашиму прикладі вже навчений. А ще, твої соплемінники, які колись "виростили" і привели до влади Гітлера дуже хочуть замутити чергову світову війну, яка їм вже вкрай потрібна для "перезагузки" їхнього доллара. Сценарії вони не міняють віками, тому почитай історію і співстав. От тільки німці вже навчені і третій раз на ті самі граблі вони не наступлять. А українців використати можна, вони набагато дурніші.
11. гостинець / 13 січня 2016, 17:23
Шановні Колчак та Петлюрівець!Чому б вам не обмінятися номерами телефонів і срати один на одного,так би мовити тет-а-тет.Не наважуся казати за всіх,але мені здається,що ту "лабуду",яку ви несете в коментах,вже давно ніхто не читає,повірте!
12. Ігорьок / 13 січня 2016, 18:00
11.гостинець
«Шановні Колчак та Петлюрівець!Чому б вам не обмінятися номерами телефонів і срати один на одного,так би мовити тет-а-тет.Не наважуся казати за всіх,але мені здається,що ту "лабуду",яку ви несете в коментах,вже давно ніхто не читає,повірте»

Підтримую таку думку.Але як тоді силовикам виявляти "ворогів народу"?
13. Колчак / 13 січня 2016, 18:39
12.Ігорьок
«Але як тоді силовикам виявляти "ворогів народу"?»

Це щось нове. Я думав вони тільки при Сталіну були. А вони й досі є? Та може й є, тільки їх треба ловити не на сайтах, а в кабінетах.
14. Петлюрівець / 13 січня 2016, 21:27
11.гостинець
«ти тет-а-тет.Не наважуся казати за всіх,але мені здається,що ту "лабуду",яку ви несете в коментах,вже давно ніхто не читає,повірте!»

Для людей без переконань і принципів можливо і " лабуда", а я неможу нереагувати коли вороги нашого народу Колчак,Денікенець і інші ведуть путінську пропаганду , сіють атисимітизм, недовіру до керівників нашоі держави і прославляють агресора путінську Росію...
15. шок / 13 січня 2016, 21:42
ты що захищаєш фашистів які прийшли до влади
Петлюрівець недовіру до керівників нашоі держави
16. Колчак / 13 січня 2016, 21:44

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.8, 2.9 Правил користування сайтом
17. професор / 14 січня 2016, 00:12
Навесні мобілізація буде досмть жорсткою, так як підтримую зв’язок з колегами лікарями з воєнкомату. 1. Досить значна частина демобілізованих влітку - масово робила інвалідності або виїжджала на заробітки з метою пересидіти зимову хвилю (але вони розраховували, що вона буде з січня, тому виїжджали зараніш) 2.В наказовому порядку з’явились роз’ясненя щодо оцінки симптомів певних захворювань на військових комісіях. Можна зіронізувати (близько до істини), що тепер, щоб не попасти до армії - треба бути офіційно інвалідом (мати групу) 3. В 7хвилі будуть набирати всіх, а вже "відмазувати" на етапі відправки. Кожного лікаря, який комісовуватиме призовника - тепер офіційно мають примушувати проходити психологічні тести... це окрема частина, це не цікаво... І саме головне - цього разу кожен воєнком, який не виконає замовлення хоча б на 100% - піде служити. Ключове слово - "кожен"
18. гостинець / 14 січня 2016, 00:26

Коментар видалено за порушення пункту 2.2, 2.3 Правил користування сайтом
19. з бодуна / 14 січня 2016, 00:53
Я не поняв,Ваху в армію забирають,а чого не Біланенка з Марківки?Він танкістом служив.
20. ГІСТь 1111ь / 14 січня 2016, 08:26
19.з бодуна
«,Ваху в армію забирають»

хоч один настоящий ЧОЛОВІК (з народовладців)- піде і захистить нас а ми йому за цей подвиг будемо вдячні
((це ж скільки БАБЛА ВАХАвложить в діло----одіне і обує всіх і вся......
21. новий год / 14 січня 2016, 09:02
20.ГІСТь 1111ь
«хоч один настоящий ЧОЛОВІК (з народовладців)- піде і захистить нас а ми йому за цей подвиг будемо вдячні»

И ви туди хоч одного настоящого обрали? Одні підграси.
22. новий год / 14 січня 2016, 09:06
17.професор
«Навесні мобілізація буде досмть жорсткою, так як підтримую зв’язок з колегами лікарями з воєнкомату. »

Отак взяв і здав колег.
23. Гай Фокс / 14 січня 2016, 09:16
12.Ігорьок
«як тоді силовикам виявляти "ворогів народу"?»
Ну, от нах таке пі деть? Які вороги?! Хто виявляє?! Тут, напевне, вже всі знають, хто такий колчак, він же гершко, він же ще багато хто в одній відомій всім Кобелякам персоні. Але він, як ніс ахінею і бредятину, так і продовжує це робити і далі. Хіба що Адмін час від часу щось фільтрує, щоб ресурсу не було неприємностей за протизаконну пропагандистську діяльність.
24. гість999 / 14 січня 2016, 09:31
17.професор
« так як підтримую зв’язок з колегами лікарями з воєнкомату»

А хіба в військоматі і лікарі є?Не знав.
25. Петлюрівець / 14 січня 2016, 10:27
[[ЦИТАТА|17|професор|
Навесні мобілізація буде досмть жорсткою, так як підтримую зв’язок з колегами лікарями з воєнкомату.
Професоре, хочеш зірвати мобілізацію ?Кому служиш ? Розкажи краще як з цим питанням у Білорусіі та в Росіі ? Пригадай як Росія наводила конституційний порядок у Чечні проводячи бомбові удари авіацією.
26. Алексей / 14 січня 2016, 11:02
Чтобы проводить мобилизацию, надо иметь четкую политику, стратегию и тактику решения проблемы в зоне конфликта. История очень хорошая наука, в умелых руках. Почему проиграл и Скоропадский и Петлюра и Деникин и Колчак? Они вели самостоятельные действия, не координируя свои действия между собой, мало того вели междоусобные войны, тоже самое мы сейчас и наблюдаем, кто в лес, кто по дрова. Единой стратегии нет, тактики нет, даже идея у всех разная. Поэтому толку от мобилизации нет, тупо погубить людей, в очередной раз.
27. гостинець / 14 січня 2016, 11:11
26.Алексей
«Почему проиграл »

26.Алексей
« Петлюра»

26.Алексей
« и Колчак»

Ну это ти зря...Сейчас "двое из ларца" тебя будут "чмырить".
28. професор / 14 січня 2016, 12:28
1.Яким чином я можу "зірвати мобілізацію"? 2. Лікарські комісії при військкоматах є і завжди були. Це лікарі зазвичай районних і обласних закладів ОЗ. 3.В Білорусі мобілізація ще жодного разу не проводилась (наскільки мені відомо - в РФ теж - але минулого чи позаминулого року були масовані збори військовослужбовців запасу. 4.Мобілізація на Україні, як на мене, досить значно підриває економіку країни: більш правильно було б проводити її серед непрацюючих. Значна частина мобілізованих - з села, а там і без цього не вистачає робочих рук. При цьому "бронь" на с/г підприємства майже не видають. 5. Загалом, зміни до нормативів обстежень і обов’язкові перекомісії всіх, хто донині були комісовані вважаю правильним вчинком влади... Хоча можливо - вичерпались мобілізаційні ресурси, і прийнято рішення починати брати "трішки косих і трохи кривих". В лютому буде зрозуміліше.
29. гостинець / 14 січня 2016, 12:39
28.професор
«1.Яким чином я можу "зірвати мобілізацію"? »

Це ти про Петлюрівця?Не бери в голову,це наш місцевий "фрік",точніше їх два,є ще білобандит Колчак.
30. Петлюрівець / 14 січня 2016, 19:46
17.професор
«мобілізація буде досмть жорсткою, так як підтримую зв’язок з колегами лікарями з воєнкомату. 1. Досить значна частина демобілізованих влітку - масово робила інвалідності або виїжджала на заробітки з метою пересидіти зимову хвилю (але вони розраховували, що вона буде з січня, тому виїжджали зараніш) 2.В наказовому порядку з’явились роз’ясненя щодо оцінки симптомів певних захворювань на військових комісіях. Можна зіронізувати (близько до істини), що тепер, щоб не попасти до армії - »

Професоре ти сієш сумніви в голови людей своіми коментарями про мобілізацію в Украіні.Ще раз прошу тебе розкажи як Путін наводив силами міністерства оборони Росіі конституційний порядок у Чечні ?
31. Учитель / 14 січня 2016, 20:21
Доречно було б створити контрактну армію. Адже така мобілізація лише налаштовує народ проти влади. В АТО потрібно не мобілізувати а запрошувати. Адже намагаємося будувати європейську державу. Вчора приїхав від колег з Києві і почув від них що ніякої мобілізації не буде. Розмови йдуть про те що Порошенко цього року піде по хворобі а замість нього планують висувати якогось психолога від Самопомочі.
32. гостинець / 14 січня 2016, 20:44
31.Учитель
«Доречно було б створити контрактну армію. »

Та да.
31.Учитель
«. Адже така мобілізація лише налаштовує народ проти влади. »

Ти думаєш,ще тільки налаштовує?Блажений...
31.Учитель
« Адже намагаємося будувати європейську державу. »

Дивися,щоб від потуг матка не вилізла.
31.Учитель
« Розмови йдуть про те що Порошенко цього року піде по хворобі »

Це правда!Я навіть діагноз знаю-delirium tremens,але нікому не кажіть,це військова таємниця!!!
33. Учитель / 14 січня 2016, 21:20
Гостинець це діагноз. Мізки тобі хлопче назад ніхто не вправить.
34. гостинець / 14 січня 2016, 21:25
33.Учитель
«Гостинець це діагноз. Мізки тобі хлопче назад ніхто не вправить.»

А розділові знаки?Босяк ти,а не учитель.
35. Колчак / 14 січня 2016, 21:27
27.гостинець
«Ну это ти зря...Сейчас "двое из ларца" тебя будут "чмырить".»

Колчак не буде. "Алексей" багато здравого написав. Нехай ще трішки підучиться і буде ОК.
36. Колчак / 14 січня 2016, 21:33
30.Петлюрівець
«Ще раз прошу тебе розкажи як Путін наводив силами міністерства оборони Росіі конституційний порядок у Чечні ?»

Чеченський заколот був проплачений Америкою точно так, як і український Майдан, про це відкрито писала жінка Дудаєва. На відміну від Донбасу чеченці вирізали руське населення в Грозному так, як ви намагаєтесь робити на Донбасі. Крім того вони реально здійснювали теракти. Я не чув, щоб "сепари" вчинили якийсь теракт у Києві.
37. Учитель / 14 січня 2016, 21:34
Що босяків тут багато то це вірно парубче. Молодець, що мову знаєш. Адже нею можна донести суть навіть без розділових знаків.
38. Колчак / 14 січня 2016, 21:35
31.Учитель
« В АТО потрібно не мобілізувати а запрошувати.»

Ага, а може квитки продавати, як в зоопарк?
39. Колчак / 14 січня 2016, 21:38
28.професор
«Мобілізація на Україні, як на мене, досить значно підриває економіку країни»

І довготи над цим думав, поки придумав?
40. гостинець / 14 січня 2016, 21:48
37.Учитель
« Адже нею можна донести суть навіть без розділових знаків.»

Сумніваюся.Адже в твоєму:
37.Учитель
« вірно парубче»
,якщо поставити наголос на "у",то вийде якась італійська страва.
41. Дін Панас / 14 січня 2016, 22:09
17.професор
«Кожного лікаря, який комісовуватиме призовника - тепер офіційно мають примушувати проходити психологічні тести..»

Лікарів би треба було давно примусити пройти не психологічні, а психіатричні тести. Бо щось починає здаватися, що вони вражені шизою так, як і більшість насєлєнія, або вони в долі і навмисне замовчують інформацію про психічний стан населення. Одна тут чесний лікар колись написала правдивий комент, а решта мовчить, як у рот води набрали. А вони ж і в депутати попроходили і мовчать. Нехай мовчать, час дасть їм оцінку.
42. Петлюрівець / 14 січня 2016, 22:42
36.Колчак
«
Чеченський заколот був проплачений Америкою точно так, як і український Майдан, про це відкрито писала жінка Дудаєва. Крім»

Чеченці просто хотіли покинути тюрму народів Росію і жити в своій державі Ічкерія, як і інші народи планети Земля.І якщо професор Колчак цього не розуміє то він заангажований на імперській ідеі вєлікой Росіі...
43. Учитель / 14 січня 2016, 23:04
Друзі закривайте тему. Це вже босяцькі пустощі, а не міркування вгодованих партизанів по серйозній проблемі.
44. Алексей / 17 січня 2016, 10:43
42.Петлюрівець
«Чеченці просто хотіли покинути тюрму народів Росію і жити в своій державі Ічкерія, як і інші народи планети Земля.І якщо професор Колчак цього не розуміє то він заангажований на імперській ідеі вєлікой Росіі...»

То, что Чечня осталась в составе РФ - это великий плюс для всего Человечества, Если бы Чечня вышла бы из под контроля РФ, то весь Северный Кавказ, Закавказье превратились бы в Имарат Кавказ, что в сотни, а то и тысячи раз хуже и опаснее чем все ИГИЛ, ДАШ, Талибы и Алькаида вместе взятые.
45. Петлюрівець / 17 січня 2016, 11:58
44.Алексей
«
То, что Чечня осталась в составе РФ - это великий плюс для всего Человечества, Если бы Чечня вышла бы из под контроля РФ, то весь Северный Кавказ, Закавказье превратились бы в Имарат Кавказ, что в сотни, а то и тысячи раз хуже и опаснее чем все ИГИЛ, ДАШ, Талибы и Алькаида вместе взятые»

Не демонізуй чеченців, як це робить одна й таж особа Колчак,Миролюб і т д по відношенню до євреів.А подивися краще правді у вічі- путінська Росія є окупант і загарбник чужих територій і народів.
46. професор / 17 січня 2016, 12:29
Ще раз повторюсь: припиняйте бути зазомбованими. Це стосується як росіян, які вірять "що справами України заправляють бандерівці" (правда - останнім часом їм тема України і Сирії набридла - і в них вже нема значного інтересу до тем світового заговору проти неньки-росії), так і українців, які переконані що в усіх їх бідах "винуват Путін". Щодо мобілізації - вона буде, оскільки мобілізовані, які підписували кнтракти, бо "все одно продовжать строк перебування в мобілізантах " і "ті хто не підпишуть контракт - поїдуть в АТО" - вже зрозуміли - це чергове кидалово... А підвищення окладів контрактників відбувається за рахунок виключення премій і зниження нарахувань. Примір: майор ЗСУ. Отримував 1100 грн оклад і 4800 додаткових нарахувань - тепер отримуватиме 3500 оклад і 2700 додаткових нарахувань (розрахунки моєї куми-військового бугхалтера). Тобто - його дохід зросте на 300 грн. У рядових - майже не зміниться .
47. Петлюрівець / 17 січня 2016, 18:23
Якби не Янукович, не український бардак і не контракт з Тимошенко, то все скінчилося б набагато раніше, тому що як тільки газову зброю проти України у минулому році, після Майдану, було застосовано всерйоз, що сталося? Правильно: вже тоді Україна відмовилася від закупівель російського газу. Що після цього було? Пам’ятайте, Володимир Володимирович виступав і розповідав, яка ціна справедлива, а яка ціна не справедлива,
— нагадала вона.
Журналістка називає цю ситуацію історією грандіозно програної війни. При цьому, як зауважила Латиніна, поміж новинами про Туреччину і Сирію ніхто не розказує росіянам, що Москва програла газову війну Україні.
48. Русский / 18 січня 2016, 21:45
Мы простые русские люди, неравнодушные к судьбе нашей многострадальной родины - России, приняли решение объединиться и дать отпор захватившей власть в нашей стране банде.
Россия находится сейчас у крайней черты, за которой или распад и гибель или расцвет и возрождение.
Какая судьба ждет нас и наших детей - зависит от каждого из нас!
Путин и его банда развалили экономику, лишили нас отечественного продовольствия, наводнили улицы наших городов бандитами, убийцами и насильниками с Кавказа и Средней Азии!
Не проходит дня, чтобы не были избиты и ограблены наши соотечественники! Не проходит дня, чтобы не были изнасилованы и убиты наши дети!
Страна вымирает со скоростью 1 миллион человек в год.
В городах и селах процветает торговля наркотиками.
Будем терпеть и дальше?
Хватит! Остановим кровавых упырей!
Уничтожим режим - спасем Россию!
49. Русский / 18 січня 2016, 22:48
Александр Невзоров : «Русский мир» построить невозможно. Причин - множество. Одна доказана лабораторно, на Донбассе - это отсутствие кадров. Потому что штатные военнослужащие всерьез восприняты быть не могут. Мы знаем эту русскую армию, знаем, как эту огромную русскую армию победила малюсенькая Чечня. И эта Чечня заставляет Россию платить дань, и эта Чечня заставляет Россию закрывать глаза на все, что она вытворяет у себя на территории.
«Русский мир» был побежден не только кадровым фактором. Он невозможен в принципе. Точно так же как сейчас невозможно клонировать динозавра, несмотря на всю мощь, количество зубов и плакоидную чешую. Нельзя дать ему возможность бегать по лесопарку. Этого не будет. Динозавра обязательно застрелят. Просто потому, что они сейчас никому не нужны. Это нежизнеспособная форма жизни.
50. Русский / 18 січня 2016, 22:58
Алексадр Невзоров : " Мы никакие не братские народы. В этом надо отдавать себе отчет. И у русских, и украинцев есть свои национальные герои, свои национальные приоритеты, свои национальные важности и неважности. Это совершенно разные народы, которые случайно связались между собой благодаря географической близости. Это народы с разными культурами, разными взглядами на жизнь. Ничего особо общего в них нет. Морочить себе голову каким-то братством можно, если кто-то хочет. У меня этих иллюзий нет.
Я понимаю, что украинцы теперь вправе в течении многих десятков лет вздрагивать от слова «Россия» и ненавидеть его. Это правильно. Я знаю, что это не моя вина и не вина тех людей, которые мне близки, но все равно и я подпадаю под ответственность за то, что Россия устроила на том же самом Донбассе: за эти бесконечные трупы, за террористов, которые прячутся за поликлиниками и торговками семечками, за маразм «русского мира». К сожалению, перед Украиной и я тоже должен за это отвечать. А Украина вправе и меня презирать и ненавидеть. Это горьковато, но, поскольку я - рептилия, то, может быть, я это переживу.
Но вообще рисовать себе иллюзии того, что все побросают фуражки, папахи и сольются в гопаке и камаринском - такого не будет. Нас не простят и правильно сделают. Такое не прощают.
51. Славянин / 18 січня 2016, 23:03
48.Русский
«Уничтожим режим - спасем Россию!»

Надо писать не так, надо: Вернем режим ЕБНа и Березовских-Ходорковских. Вы, батенька, не русский а гусский.
52. Славянин / 18 січня 2016, 23:05
Забыл написать, что при ЕБНе и ходорковских-березовских-гусинскосмолениских Россия процветала и никто никого не убивал и никто не умирал.
53. професор / 18 січня 2016, 23:07
Коли я читаю "ось такі " свідчення начебто від росіян (мене цікавить, що за "аднафамілєц " Олександра Невзорова це пише - бо у Невзорова досить давно дещо інші погляди), я згадую про принципи протестантських сект, побудовані на заробітчанстві на чиїйсь вірі... І ідея наче правильна у них... Та говорити з ними адекватно неможливо...
54. Славянин / 18 січня 2016, 23:11
50.Русский
«Это горьковато, но, поскольку я - рептилия, то, может быть, я это переживу.»

Как все по Фрейду выходит наружу. А можно поподробнее насчет рептилий.
55. Славянин / 18 січня 2016, 23:13
50.Русский
« Нас не простят и правильно сделают. Такое не прощают.»

Это тоже по Фрейду и вас это ожидает.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації