Вхід | Реєстрація

Вибори у Біликах почалися зі скандалу

Вибори у Біликах почалися зі скандалу

До Кобеляцького відділення поліції 11 січня 2016 року надійшла заява про ймовірне порушення виборчого законодавства. Водночас самі члени виборчої комісії говорять про звичайне недотримання процедури.

21 лютого 2016 року в Біликах мають відбутися проміжні вибори до селищної ради. Частина біличан повинні обрати собі нового депутата замість Сергія Петрова, котрий склав свої повноваження. Справа в тому, що Петрова вибрали заступником білицького селищного голови. І він після цього не має права бути депутатом. Це сталося 22 грудня на сесії селищної ради. Після цього виборча комісія мала оголосити і провести в селищі по округу номер 20 нові вибори. І в газеті «Колос» було надруковане повідомлення про фактичний початок виборчої кампанії.

І ось 11 січня вже 2016 року до Кобеляцького відділу поліції надійшла заява про ймовірне порушення виборчого законодавства. А саме: про те, що перші протоколи і постанови селищної виборчої комісії були сфальсифікованими. Колективну заяву в поліцію принесла громадська активістка Лідія Чернига. Вона й розповіла редакції про причину, яка змусила її звернутися до правоохоронців:

— Я звернула увагу на дату засідання комісії: 29 грудня 2015 року. У мене виникли сумніви, що напередодні новорічних свят хтось взагалі збирався і засідав. Тоді я обдзвонила членів виборчої комісії. І виявилося, що вони нічого не знають про початок виборчої кампанії та про те, що вже й рішення якісь прийняті. Тоді я подзвонила голові комісії Остапу Храпку. Він спокійно сказав, мовляв, зателефонує членам комісії і повідомить, що засідання вже було. Це виходить, що комісія не збиралася. Хто ж тоді рішення приймав? У зв’язку з цим я й написала заяву в поліцію. Крім того, маю намір звернутися до голови виборчої комісії з інформаційним запитом і витребувати протокол засідання, яке нібито відбулося у грудні минулого року.

Також Лідія Чернига повідомила редакцію, що на 16-у годину 11 січня 2016 року заплановано проведення чергового засідання виборчої комісії. І ми поїхали у Білики.
Фальсифікація чи недотримання процедури?

Засідання комісії відбулося. На ньому були присутні 9 чоловік. Остап Храпко запропонував колегам по роботі в комісії проголосувати за затвердження рішень, прийнятих у грудні 2015 року. Він визнав, що тоді члени комісії на засідання не збиралися. І пояснив чому. За словами Остапа Йосиповича, заяву від Петрова про складання депутатських повноважень він отримав 28 грудня. А вже 29-го до нього почали телефонувати із державного підрозділу реєстру виборців і вимагати надання всіх документів, необхідних для початку виборчої кампанії. І зробити все потрібно було протягом дня. Окрім того, у той день склалися несприятливі погодні умови. І тому рішення приймали голова комісії та секретар Світлана Сахновська.

Сахновська, у свою чергу, заявила, що обдзвонила членів комісії і повідомила їх про ситуацію і прийняте рішення. Хоча знали про це не всі. До декого Сахновська не додзвонилася. Храпко вважає, що він не порушив нічиїх прав, просто не була дотримана процедура. Він сказав, що готовий скласти із себе повноваження, якщо йому не довіряють. До того ж голова комісії розповів, що за роботу йому не платять. Селищний голова Юрій Латиш нібито заявив, що на вибори в бюджеті Біликів грошей немає.

Не всі присутні на засіданні комісії погодилися із аргументами Храпка. Так Вікторія Савченко сказала:

— Остапе Йосиповичу, ось ви кажете, що формально вибори почалися й без того, що ми збиралися. Але ж ви, як учитель, не будете писати, що формально урок пройшов, не проводячи його. Ви знаєте, дуже неприємно себе почувати, коли до тебе телефонують люди і питають про нібито прийняті нами рішення. А ми про це нічого не знаємо.

Після тривалої дискусії члени комісії проголосували за затвердження рішень, прийнятих у грудні минулого року. Шестеро присутніх висловилися «за», троє — утримались.

А вже після цього засідання до редакції знову зателефонувала Чернига і розповіла, що у грудневих протоколах 11 січня записують нібито члени комісії були на тому засіданні і голосували. У копіях, наданих їй, записано, що на тому засіданні було п’ять чоловік. А голосували— шість. Тобто, арифметика не сходиться.

Частина біличан вважають, що подібний інцидент стався не випадково. На їх думку, таким чином керівництво селищної ради пробує «протягти» в раду «потрібного» депутата. Мовляв, про вибори ніхто не знатиме і на окрузі буде балотуватися лише одна людина.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Спостережливий / 15 січня 2016, 15:35
Із неофіційних джерел дізнався, що голова і секретар комісії подали у відставку. Не здивуюся, якщо й більшість членів комісії зроблять те ж саме.
2. иван / 15 січня 2016, 18:25
храпка гнати всраною мітлою давно потрібно. Чернизі ок. Латиш заявив нібито грошей на вибори нема, а на заступників є? цікаво...
3. Дід Панас / 15 січня 2016, 19:32
А ще ж на премію собі, коханому, ну як же, селищний голова ж не може жити як усі інші, на 1500 грн в місяць. А от цікаво, хоч вуличне освітлення дороблять по-людськи, чи так і залишиться 2-3 ліхтарі на всю вулицю ? А то вранці ідеш на поїзд, тут ліхтар, і десь за метрів 600, ще один. Для пішоходів не зручно, а водіям взагалі жах - тільки очима й кліпаеш, то світло, то темрява, а по узбіччю ще й пішоходи йдуть.
4. Яна красива / 15 січня 2016, 20:11
А мені Латиша жалко. Він сам винен. Не треба було йому лізти на голову, сидів би за спиною у Бєльчихи і всі шишки падали б на її голову, а тепер вона в шоколаді. Я не здивуюся якщо скоро вона буде як не помічник прокурора, так якогось депутата (або обласної чи верховної ради). З такими недалекоглядними умами, як помічники Латиша всі Білики будуть в ,,,опі. А взагалі, який народ, такий і поводир! Думаю, що "петрожукопростолюдин" людина недалека і згуртувати громаду не хвате кеби, а бути маріонеткою в жуківсько-кищенківсько-лукашких руках в самий раз. Біличани єднаймося! Банду геть! Латиша на пенсію, він так її хотів.
5. иван / 15 січня 2016, 21:25
Яна-ти ни белка???
6. Білицький виборець / 15 січня 2016, 21:27
4.Яна красива
«Латиша на пенсію, він так її хотів.»
Так хотів, що навіть інвалідність собі зробив ще за першої каденції. Але це не задовольнило, тож попросив "приюту" у Маника в УЕГГ. Навіть з БЮТу вийшов, став тоді ярим регіоналом. Тепер знову "перефарбувався", кажуть, вступив у БЮТ знову. За допомогою покірних собі овець-депутатів призначив собі премію 150 (сто п*ятдесят) відсотків з першого ж дня каденції. Загалом тепер отримує близько дев*яти тисяч гривень у місяць. Для порівняння, згідно декларації про доходи Порошенка, це зарплата Президента України. Заступник голови Петров теж знав, куди ліз. Хто забув, то нагадаю, що це той, хто організовував поїздки на "антимайдан" разом з Кучеренком і Детюком. Крім вдоволення власних амбіцій у вигляді гучного запису у трудовій книжці, тепер теж має зарплату не набагато нижчу, ніж у свого патрона. Крім того, у нього перспектива стати головою після Латиша, про що так турбується головбух Лукаш. Адже їй потрібні такі керівники, якими, будучи такою собі "сірою кардинальшою" у селищній раді, можна керувати. До речі, з Киричко це не вийшло, за що Ольга Григорівна і розплатилася свого часу. Та над усією цією "командою", як вони самі себе вже возвеличили, стоїть така собі Кищенко, яка на останніх виборах з тріском програла вибори депутата селради на окрузі, де проживає. До речі, буквально на днях був випадок, коли секретар ради Коваль при виписці свідоцтва про смерть "переконливо" агітувала родичів померлої людини поминати покійного в кафе саме Кищенко. Ось така х...ня, малята, зараз у Біликах.
7. Яна красива / 15 січня 2016, 22:00
А ти, Іване, часом не петров?
8. Білицький виборець / 15 січня 2016, 22:22
Автор зробив адекватний висновок, що рішення фактично прийняте тільки головою і секретарем. Вийшло так, що члени комісі своїм голосуванням на послідуючому засіданні тільки підтвердили факт порушення виборчого законодавства керівництвом комісії. Про спробу узаконення шляхом так званого "підтвердження" з юридичної точки зору говорити навіть смішно.
9. Білицький виборець / 15 січня 2016, 22:26
7.Яна красива
«А ти, Іване, часом не петров?»
Судячи з правопису, цілком схоже ))).
10. иван / 15 січня 2016, 23:17
судячи з правопису "виборець" тоже з тріском програла вибори депутата сельради на окрузі. А за правопис вибачаюсь головне суть
11. Біличанка / 16 січня 2016, 09:18
Можна по- різному відноситись до особи Черниги але тут вона однозначно - молодець. Немає грошей на вибори? Цікаво так навіщо той тин городився з заступником. А тепер Кіщенко профінасує свої вибори? Адже заради " протягнення" в депутати іі це робилось. Дасть по сто гривень пенсіонерам - і вже депутат. А бо " догляне" за хату когось.
12. Санжарський виборець / 16 січня 2016, 11:06
Завидую Біликам, у них жизнь бурлить, не те шо в наших Санжарах, де Гена Супрун охраняє крісло в райраді. Проблем куча, а глянеш здалеку - наче комунізм настав, тишь да гладь, кожен сам по собі - ті ворують, ті виборців купують, ті понтами розкидаються... А якшо коротко - наближають новий Майдан.
13. любопитний / 16 січня 2016, 11:39
А проплатить хто?
14. колишня / 16 січня 2016, 12:50
Так від влади ще готується така собі сіренька особка в депутати.Це очевидно,щоб у Левонтівцевої в разі її висування забрати трошки голосів? А що,боїтесь її?
15. любопитний / 16 січня 2016, 14:14
Для Біликів було б краще якби Левонтівцева помічником у ВР,куди Яна красива посила або в якесь інше місце сходила.
16. Петров Сергій / 16 січня 2016, 14:34
Шановні писаки. Я не пишу коментарі під вигаданим ім’ям і не обливаю нікого брудом.А робив ,роблю і буду робити все для процвітання Білицької громади з гідністю.
17. Наркоман / 16 січня 2016, 15:27
при нынешний власти бардак как был так и остался,как деребанили сельский бюджет, так и будут деребанить, как врали народу так и врут!А все для того чтоб дорваться до "корыта". Пока не проведут люстацию нынешний власти бардак так и останется.
18. Дід Панас / 16 січня 2016, 15:40
17.Наркоман
«Пока не проведут люстацию нынешний власти бардак так и останется.»

Так вы же эту власть только выскакали и уже не такая. Или у вас маковый передоз. Хотя бы выбили себе закон, чтобы мак можно было свободно сеять, как ваши деды и бабки сеяли. Вы хоть что-то можете полезное сделать?
19. Машка / 16 січня 2016, 15:41
Біличани, тошнить дивитись на те, що відбувається в селищі: громадський діяч Чернига отримує самозадоволення від того що колотить громаду і всі знають, що закінчиться це пшиком-як і з свинарником, і харчуванням, і водою... Від того чи буде на 1 депутата більше чи менше-нам ні тепло ні холодно. Краще проблемами селища зайнялись-так на це в "активістів" типу Черниги розуму не вистачає. Жителям округу пропоную не йти на вибори.
20. Читач2 / 16 січня 2016, 16:15
І я,кума, не можу зрозуміти, що з нашими людьми робиться: Перхайла не вибрали депутатом, а по гроші на поіздку у Львів побігли...Чого ж не профінансував іх депутат? Може й тут проведвмо вибори?
21. иван / 16 січня 2016, 16:30
[[ЦИТАТА|19|Машка жителям округу пропоную не йти на вибори.]]молодець- Машка кандидат в депутати по цьому окрузі,хтось інший до такого не додумається
22. Тетяна Кищенко / 16 січня 2016, 19:07
Я ніколи не вела переписку в Інтернеті.Можливо це і дико кому,але я не маю дома ні комп"ютера,ні Інтернету,прийшла до онука і пишу з його сторінки.Дочка мені порочитала що про мене пишуть в Інтернеті,і я вирішила відповісти Вам,коментарям.Пишу під своїм іменем не називаю себе ні Янами Красивими,ні кимось другим.Хтось радіє,що я не пройшла в депутати.Ну не пройшла той не пройшла,значить щось не доробила.Хтось думає,що писанина на мене подіє,Ви дуже помиляєтесь.Пишіть!!!!!!Бо ті хто пишуть вже бачили себе на посадах в Селишній Раді і зганяють зло писаниною.Комусь кисло,що я доглянула одиноку жінку,чому ж не доглянули її хтось із Вас.Вона до 90 років жила сама,ішли б і доглядали.А хтось думає,що я керую селищем,думайте,переманюю собі в кафе Біличан.Люди самі визначаються куди їм іти,де краще і дешевше. А в депутати я балотуватись буду бо маю на це право.Ви паплюжите всих,а себе не бачите і ваші вуха чують те що хочуть чути.Тому ви і боїтеся підписуватися своїм іменем.Я думаю що в селищі буде все налогоджуватись,так як депутатський корпус нормальний і всі кошти будуть направлятися на вирішення проблем селища. А ви пишіть дальше,тільки не ховайтеся під чужими іменами.
23. професор / 16 січня 2016, 19:31
Питання не у люстраціях, виборах, злодюгах у Радах... Чому ми бідні? Бо дурні. А чому дурні? Бо бідні... Візьміть всіх своїх знайомих, і подивіться - скільки вони виробляють ДОДАНОЇ вартості. Не розумієте ? Поясню. Візьмемо 100 селян. Якщо в них є комбайни (такі, як в середньому у нас) такі ж трактори, земля. ... Скільки вони вироблять за рік? Ну, припустимо - зберуть 1000 тонн сояшнику. Це 7 млн грн. Візьмемо 100 робітників гірнодобувничого к-ту, сталеварного і ливарного цехів. Вони, наприклад - виллють на виході 10000 балок для легкового авто (приміром) оптовою вартістю по 7000 грн/шт (мінімум). Це - 70 млн грн. Тобто - ефективність одного трударя заводу на сьогодні складає 10/1 супроти селянина (ножиці цін - пам’ятаєте - вчили по історії). А в Україні промислове виробництво було -сконцентроване на Сході, та низьконкурентне за цінами та якістю... в значній частині куплялось РФ та країнами Азії.. Зараз же наш рівень виробітку впав істотніше, ніж курс гривні, тому без сумніву - долар ще зміцнюватиметься. На даний час (на жаль?) рівень життя українців ще не впав до тії межі, коли їх можна було б вважати достатньо дешевою роб силою, щоб відкривати заводи враховуючи ризики. Тобто - середня з/п такого вигідного заводу десь 100-120$, в Україні ж медіанний дохіл близько 100 у.о, отже - він має впасти десь ще принаймні вдвічі, щоб поступово нарешті почала відроджуватись економіка. Можете згадати собі ту ж Польшу, чи Китай... (не я це придумав)...
24. Білицький виборець / 16 січня 2016, 19:34
16.Петров Сергій
«]
[[ЦИТАТА|22|Тетяна Кищенко|]
А теперчекаємо ще двох:
Юрій Латиш і Олена Лукаш. )))
[[ЦИТАТА|16|Петров Сергій|робив ,роблю і буду робити все для процвітання Білицької громади»
Господи, чкий пафос!Та не про громаду Ви турбуєтесь, а про товщину Вашого гаманця.
22.Тетяна Кищенко
«Я ніколи не вела переписку в Інтернеті.Можливо це і дико кому,але я не маю дома ні комп"ютера,ні Інтернету»
А тут раптом така ситуація... А скільки часу Ви набирали свій пост, не бачучи до цього ніразу клавіатури? Тетяно Павлівно, і ще скажіть, скільки отримує секретар Коваль за примус відбувати у Вас поминки? Може і я стану там "зазивалою"?
25. Петлюрівець / 16 січня 2016, 19:59
24.Білицький виборець
«птом така ситуація... А скільки часу Ви набирали свій пост, не бачучи до цього ніразу клавіатури? Тетяно Павлівно, і ще скажіть, скільки отримує секретар Коваль за примус відбувати у Вас поминки? Може і я стану там "зазивалою"?»

Білицький виборець тобі що до того хто набирав текст ? Головне, що пані Кищенко відверто сказала, що вона бізнесмен , робить гроші і корисну справу для населення та є громадянкою своєі краіни і має право бути обраною в депутати.А виборці вирішать своіми голосами!
26. биков / 16 січня 2016, 20:26
Без Гунжеля Вам не обийтись,вин пиде кандидатом в депутати.Латиш його з камерою як побачить,так зразу на пенсию пиде.Вам повезло,Ви не прогадаете.Капельне,яди и семена Вам гарантировани.
27. Людмила / 16 січня 2016, 20:29
Хто знае в якiй газетi стаття про Латиша,назва:"Не з того почали Юрiю Петровичу"
28. Дід Панас / 16 січня 2016, 20:48
23.професор
«А в Україні промислове виробництво було -сконцентроване на Сході, та низьконкурентне за цінами та якістю... в значній частині куплялось РФ та країнами Азії.»

По-перше усі миздобули з піною у рота стверджували, що Донбас дотаційний і обїдає Галичину, яка всю Україну годує. По-друге, це ж яким треба бути дурнем, щоб мати вихід на такі великі ринки як РФ і Азія і їх втратити? Американці за них воюють.
29. Афганець / 16 січня 2016, 20:56
Почитав коменти. Взагалі жах. що там у Білицькому депутатстві такого,що така боротьба. Поясніть сірому ,убогому селюку
30. жителька Біликів / 16 січня 2016, 22:02
Шановні біличани! Ви самі зробили свій вибір на користь Латиша, навіщо ж ви тепер паплюжите селищного голову? Вам і Чорна не така, і Латиш з Петровим мішають, і Кіщенко не вгодила чимось...Чому ж ви не подавали свої кандидатури на голову чи депутата?! Може б вибрали когось із вас, і все було б добре. Дуже легко обговорювати, обзивати, докоряти, ніразу не будучи у їхній шкурі!!!! З нашого селища вже всі сміються, в нас тут події, як в "Санта Барбарі" розвиваються. А щодо Тетяни Кіщенко, скажу таке: лише ця адекватна жінка може закрити пельку Чернизі, і я дуже надіюся, що це буде дуже скоро))) Таке враження, що Біликами керує Чернига( пешка Бєлочки- смердючки)
31. іванович / 17 січня 2016, 01:28
проглянув серіал " Санта по Білицькі" і зрозумів що його творці( чиі прізвища прозвучали і писали) на 98% це люди які в " кориті" або які спішать добратися до нього. Тому не дивно що коли проізжаеш через Білики стоіть така поросяча вонь. молодці!!! 5+
32. Сельские традицыи / 17 січня 2016, 10:09
Чернигу гнати треба сраною мітлою,хай не суне носа туди,куди собака х... не суне!проведіть нормально вибори і все,це ж вам не верховна рада!із за вас депутати і черниги цікавенької вже уся Україна сміється!в каждом номері тільки і пишуть про Білики!
33. Спостережливий / 17 січня 2016, 10:54
27.Людмила
«Хто знае в якiй газетi стаття про Латиша,назва:"Не з того почали Юрiю Петровичу"»

Газета "ЕХО" №3 від 14.01.2016 сторінка 10.
34. Спостережливий / 17 січня 2016, 11:11
23.професор
«Питання не у люстраціях, виборах, злодюгах у Радах... Чому ми бідні? Бо дурні. А чому дурні? Бо бідні... Візьміть всіх своїх знайомих, і подивіться - скільки вони виробляють ДОДАНОЇ вартості. Не розумієте ? Поясню. Візьмемо 100 селян. »

Ну нарешті. Прочитав коментар із яким майже на сто відсотків погоджуюсь. І не лише з тим що виділив, а з усім текстом. Почув голос тверезо мислячої людини, яка не шукає відповідей у конспірологічних теорія, у масонах, Путіні та іншій абракадабрі. Професоре знімаю перед Вами капелюха, навіть в разі якщо Ви використали чужі висновки.
Єдине з чим не погоджуюсь так це в глибині падіння. Думаю вдвічі вже не впаде економіка. Але на жаль подальше майбутнє України залежить зовсім не від неї. Адже на світові економічні процеси наша країна не впливає.
35. жителька Біликів / 17 січня 2016, 11:35
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
31.іванович
«проглянув серіал " Санта по Білицькі" і зрозумів що його творці( чиі прізвища прозвучали і писали) на 98% це люди які в " кориті" або які спішать добратися до нього. Тому не дивно що коли проізжаеш через Білики стоіть така поросяча вонь. молодці!!! 5+»

Якщо ви живете в селі, то зайдіть в свій сарай або біля сусідського пройдіться - там пахне не краще! А люди там гроші заробляють, щоб сім’ї кормити, а не від хорошого життя вони там! Все просрали в Біликах, ще й свинарник закрийте, і тоді п.....ць!!! А то як допомогу яку, на свинарник біжать, а як вітром задуло запашок нехороший, зразу закривати! Не ви його відкрили, не вам і закривати! А мені все одно,аби людям було добре!
36. Біличанка / 17 січня 2016, 11:56
До Черниги і до Кищенко можна відноситися по- різному, але те, що порушена процедурність роботи виборчої комісії, це факт. Може це спеціально, може із-за халатного відношення, а може й просто, але треба розуміти, що загнаний вовк скалить зуби.
37. професор / 17 січня 2016, 12:03
А ми й не говоримо про падіння економіки вдвічі. Виключно - про рівень середнього доходу громадян. Висновки, на жаль - мої. Тому не претендують на велику точність, так як не маю ні економічної, ні історичної освіти. Але, можливо - маю непогану здатність до аналізу та опрацювання великої кількості вхідних даних та взаємопов’язаностей. Тому також можу від щирого серця рекомендувати землякам дві речі: 1)Якщо маєте можливість покинути країну - зробіть це. Принаймні - до середини 2017 (як мінімум). 2)Якщо не маєте такої можливості - спробуйте накопичити хоч мінімальний валютний резерв. Можливо, навіть 100-долларова "жирова прослойка" матиме можливість рятувати життя чи здоров’я в найближчому майбутньому. 3)Намагайтесь як можна ситніше харчучатись - під час різких зубожінь різко змінюється імунна система цілої нації (це і перехід до дешевших антибіотиків, і знижена температура - як в домівках, так і в установах) - починається період , коли таким асоціальним захворюванням - як туберкульоз і уразливість від вірусних пневмоній - піддаються цілком соціалізовані громадяни. Про тяжку весну 2016 я попереджав ще рік назад (тут). І схоже, цей прогноз потроху наплива у все нових і нових подробицях...
38. Григорий / 17 січня 2016, 13:14
В данный момент проживаю в Комсомомольске.На выходные приезджаю в родрой поселок Белики.Кумовья и друзья розказывают о новостях.Меня шокирует ведение Черныги,откуда взялась такая правильность.Ведь знают жители поселка что она никогда не отличалась порядочностью,из за этого не могла удержаться нигде на работе.Мечтала попасть в поселковый Совет и здесь не получилось. В сентябре в отпуске ходил в пос. Совет за справкой для отца.И это лицо поселка.Грубая не ухоженая баба,я еще тогда подумал неужели Белики недостойны лучшего руководителя.Слава Богу решилось.Уважаемые односельчане поймите,что мешают работать или проигравшие или невостребованые или те,что чегото,или когото боятся.
39. Комар / 17 січня 2016, 13:32
Для того,щоб бути "востребованой" треба найти Чернизі мужика.А то ціпляється до всих а її гонять як собаку.Від цього й сказ нападає,робити ж нічого.Дивись як буде мужик той про Закони забуде.А та що в шоколаді- по вуха в дермові.У Верховну Раду їй?Її треба в хлорці вимочити суток двоє,бо в отій приймальні де вона сидить,воняє дужче чим на свинарнику. І взагалі вони свій рейтинг уже показали.
40. Дід Панас / 17 січня 2016, 13:36
34.Спостережливий
«Прочитав коментар із яким майже на сто відсотків погоджуюсь.»

Так ви батенька марксист!
34.Спостережливий
«голос тверезо мислячої людини, яка не шукає відповідей у конспірологічних теорія, у масонах, »

34.Спостережливий
«України залежить зовсім не від неї. Адже на світові економічні процеси наша країна не впливає»

У вас ще й логіка глючить. Як же воно так відбувається? Конспірологічні теорії ні при чому, Україна сама у винна в тім, що не розвивається, але виявляється, що вона не впливає на "світові економічні процеси", а от " світові економічні процеси", треба так розуміти, на неї таки впливають. В нвх тоді голова на плечіх? Може ж треба ті процеси передбачати і прораховувати, перед тим як кудись шию свою сунути. Ну, це схоже на те, як невміючи плавати поліз на глибоке і втопився. Якого тоді ліз? Виходить розуму не було! От у цьому дійсно ніякі масони не винні.
41. Дід Панас / 17 січня 2016, 13:42
37.професор
«Якщо маєте можливість покинути країну - зробіть це.»

Гарний ти патріота, якщо закликаєш країну покинути. Сам покинув і другим радиш. А нах.. тоді на Майдан і в АТО їздив? Прозрів? Так може краще з країни чужаків вигнати? А то до влади їх привели, а тепер гайда всі з країни. Так ви для того їх і приводили, щоб потім агітувати всіх з країни виїхати і залишити країну для них? Вони на це і розраховують.
42. Дід Панас / 17 січня 2016, 13:50
32.Сельские традицыи
«Чернигу гнати треба сраною мітлою,хай не суне носа»

А у вашої Черниги личико біблійне. Вона часом не богообрана? Не спішіть критикувати, а то антисемітизм приклеють.
43. Сельские традицыи / 17 січня 2016, 14:43
О,так знайдіть чернигі мужика,шмальне та й забуде про політику!а хто секретар у нас,тамарка!то була за комплекс,то против!
44. професор / 17 січня 2016, 15:27
Країна обзавелась критичною масою хом’ячків, які вірять в "агресію Росії", "європейське майбутнє України" і те.пе. На Майдані, як пам’ятаєте - я намагався довести людям - що треба уважно розібратись, хто наступний прийде до влади, перед тим як приводити когось наступного... Всі ж були як заворожені "... гірше вже не буде - бо нікуди..." " .. хто б не прийшов - буде краще... одного подужаєм - наступні вже боятись..." Всі мої вправи з примірами історичних подій були марними... Тоді я вперше зблизька доторкнувся до зазомбованості в такій великій масі... Та - це завдяки журналістам та інтернет-троллям перекинлось на всю країну... Більше половини жителів не бажають спробувати конструктивно мислити, а чекають... Ось.. Ось!.. Я все ж прогнозую перші істотні соціальні вибухи вже в 2016, які без сумніву будуть невдалими і кривавими... А якщо вдалими (в цьому сумніви на 90%) то і кривавими - і з іще більшим опаданням якості життя українців. Якось так.
45. Петлюрівець / 17 січня 2016, 17:12
[[ЦИТАТА|44|професор|Країна обзавелась критичною масою хом’ячків, які вірять в "агресію Росії", "європейське майбутнє України"
Професоре роз’ясни нам є агресія путінськоі Росіі проти Украіни чи не має ?
46. жителька Біликів / 17 січня 2016, 17:27
39.Комар
«А та що в шоколаді- по вуха в дермові.У Верховну Раду їй?Її треба в хлорці вимочити суток двоє,бо в отій приймальні де вона сидить,воняє дужче чим на свинарнику. І взагалі вони свій рейтинг уже показали.»

О да!!!! Бєлочка смердить похлєще любої свинюки!!!!!А Черннига, мабуть, любе такий душок, піде в приймальню до Натахи, нанюхається, і давай штормити селищну раду, свинарник і всих остальних. А дома, що в однії, що в другої бур’яни вище забору, а в Бєлочки штори на вікнах сірого кольору і вікна не миті роками!
47. рабинович / 17 січня 2016, 17:41
а шо у вас произошло?
48. професор / 17 січня 2016, 18:58
нарушение
установленных
международным
соглашением условий
военного присутствия на
территории другого
государства. .... Ось - єдиний факт, за допомогою якого можна було б довести воєнну агресію РФ (я певен, що станом на березень 2014 РФ довелось перевищити чисельність власного контингенту в Криму)... на жаль, злочинна бездіяльність нашої влади не зафіксувала цього юридично... З чим тепер іти до міжнародного суду? З новинами від "1+1" ? Чи "СТБ"? Наші депутати вже їздили до ООН з підробними фотографіями.. Забулось?.. На підставі яких доказів має застосуватись Будапештський Меморандум? (а він не фіговий лист, як вам твердять це новини)... Україна за 2 роки не спромогласть представити жодного доказу стосовно саме ПРЯМОЇ АГРЕСІЇ за визначенням ООН. Санкції застосовано за фактами ДОТИЧНОЇ агресії (читайте документи).. Тому, шановний, якщо у Вас є докази ПРЯМОЇ агресії - звертайтесь НЕГАЙНО - площа Михайлівська,1. МЗС України. Я не шуткую - справа серйозна, і для Батьківщини дуже важлива!
49. Петлюрівець / 17 січня 2016, 19:17
48.професор
« АГРЕСІЇ за визначенням ООН. Санкції застосовано за фактами ДОТИЧНОЇ агресії (читайте документи).. Тому, шановний, якщо у Вас є докази ПРЯМОЇ агресії - звертайтесь НЕГАЙНО - площа Михайлівська,1. МЗС України. Я не шуткую - справа серйозна, і для Батьківщини дуже важлива!»

Не буду нікуди бігти.Верховна рада Ураіни уже визнала Російську Федерацію краіною агресором, а світова демократична спільнота запровадила санкціі щодо агресора Росіі.Професоре а особисто ти вважаєш Росію агресором ?
50. Спостережливий / 17 січня 2016, 19:21
37.професор
«. 3)Намагайтесь як можна ситніше харчучатись - під час різких зубожінь різко змінюється імунна система цілої нації (це і перехід до дешевших антибіотиків, і знижена температура - як в домівках, так і в установах) - поч»

Професоре, та ми з вами майже однодумці. Хоча я теж дилетант як і ви. Оте, що Ви радите я особисто зробив дуже давно. Тільки но почався майдан якнайшвидше зняв гроші з усіх депозитів і перевів їх у валюту. Всі знайомі, хто із мене сміявся зробили це пізніше і звичайно ж дещо програли.
До речі Філоненко в "ЕХО" теж про це писав. ну та він наскільки мені відомо історію вчив тоді коли за сало екзамени ще не здавали.
Єдине з чим не погоджуюсь так це із тезою про харчування та знижену температуру в приміщеннях. Віруси як відомо найшвидше передаються від людини до людини саме в приміщеннях де сухе і тепле повітря. Чому спалахи грипу як правило починаються після зимових канікул? Дітки приходять в натоплені школи із сухим повітрям, хтось є носієм грипу... Ну а далі все по книгах Комаровського. Між іншим так грип розповсюджувався і в радянські часи, коли на енергоносіях не економили. У мене вдома вже десятилітть взимку температура не піднімається вище 20 градусів, часто буває 16-18. І ніхто не хворіє. Щоправда до цього потрібно додати відсутність шкідливих звичок і регулярні заняття фізкультурою. І харчування - не із магазину целофанові продукти в целофановій упаковці. А земляки їдять багато і ситно, але їдять гімно. і пють часто і гімно, а потрібно пити часто і воду.
До чого веду. Не знаю підтримаєте мою тезу чині але, я думаю, що ця криза примусить людей бути раціональнішими, зокрема берегти здоровя. Насправді це легко. Ті, хто це вчасно не зрозуміють або вимруть або будуть вічними лузерами. що працюють виключно на "магазін" та аптеку.
Також погоджуюсь із Вами, що половині українців потрібно покинути займатися перепродажем чи неякісним обслуговуванням інших, а почати виробляти національний продукт. Я - виробляю.
51. Подоляночка / 17 січня 2016, 19:35
Та Чернига шмальне, раз по російському полковнику шмальнула мимо в Москву не попала.Вдруге шмальнула по замужньому білицькому бізнесмену промах,ото тобі і лице біблійне.А в її подруги поросяче одна свята,друга підсв*ячена.
52. гоп стоп / 17 січня 2016, 19:39
за рекламою нічого й почитати. професор забирай свою команду і калякайти в іншому місці. дайти "людям" висловитись.латишівці похоже бируть верх?
53. Льошка / 17 січня 2016, 19:45
Дорогі Біличани,на кому ви зациклились, дві дурепи колотять село бо вони постійно в охоті.Краще почитайте що пише "Професор"чи"Дід Панас"про обстановку в Києві чи в Україні.Яка нам в хрен разниця про вибори,чи вони будуть чи ні,що вони змінять кардинально нічого.Буде порядок в Верховній Раді буде і в Біликах.І кому яке діло хто не миється або в кого штори не стирані і ским шмаляться.Вони хочуть так жити нехай живуть.Нехай будуть хоч Янами Красивими хоч Янами Вонючими.
54. професор / 17 січня 2016, 19:49
Мені дивно.. Оце зараз такий тест на патріотичність? Визнаєш - не визнаєш? А ви під час радянського союзу визнавали загрозу від "проклятих капіталістів"? Я визнаю виключно те, що можуть підтвердити факти. Наприклад - що скоріш за все - мала місце агресія в частині "перевищення військового контингенту понад угоди між державами". І то - це непідтверджено... Також для себе вірю в значну частину випадків дотичної агресії (спонсорування військового конфлікту).. Але - я лише людина, і - можливо - я вірю в ту інформацію, яка не відповідає дійсності. Адже ж я - не був на той час в Криму, я не бачив особисто на Донбасі жодного російського військового, а також у мене нема прямих доказів, що зброя вояк Донбасу - російського походження (зате є особисті свідчення деяких наших військових, що визнають частину їх зброї нашою - українською)... Тому - все залежить лише від того, яким чином Ви збираєте інформацію, і якій довіряєте. Я можу дозволити собі читати європейські видання у першоджерелах - без перекладу (лише англійською та німецькою мовами), але - маю вже певний сформований світогляд, який відрізняється від примітивно алкогольного : "Уважаешь? Не уважаешь"...
55. професор / 17 січня 2016, 19:54
До речі, якщо зайшла мова про визнання агресії РФ: а білицька Рада вже її визнала? А кобеляцька? А то в нас починає роздвоюватись: ВР визнала, а потім покотом почали деякі місцеві ради визнавати (обласні, районні, сільські)... Саме неприємне те, що ті "факти" , на підставі яких була прийнята Постанова ВР - навіть соромились передавати на засідання ООН... Чому?..
56. Дід Панас / 17 січня 2016, 20:03
55.професор
«Саме неприємне те, що ті "факти" , на підставі яких була прийнята Постанова ВР - навіть соромились передавати на засідання ООН... Чому?..»

Ви читати вмієте. Посилання на zakon3.rada.gov.ua
57. гостинець / 17 січня 2016, 20:05
54.професор
« Тому - все залежить лише від того, яким чином Ви збираєте інформацію, і якій довіряєте. Я можу дозволити собі читати європейські видання у першоджерелах - без перекладу (лише англійською та німецькою мовами), але - маю вже певний сформований світогляд, »

Важкувато...А не проствіше отак:
49.Петлюрівець
«Не буду нікуди бігти.Верховна рада Ураіни уже визнала Російську Федерацію краіною агресором, а світова демократична спільнота запровадила санкціі щодо агресора Росіі»

Все,крапка!!!-Уважаемая Тамила сказала лифчики!-А как же крышки?Уважаемая Тамила сказала лифчики!!!(з фільму Циган)
58. биков / 17 січня 2016, 20:35
Лучше виходьте чистити сниг,чим тут муру писать гунжели-черниги и прочи шарамиги. Толя Перчик у нас уже чистить и народ пидтягуеться.
59. Ян смердючий / 18 січня 2016, 16:21
Цікаво яке свиняче рило в подоляночки? Жительці Біликів, я б радив не по вікнах заглядати а свою п...ду вимити, бо смердить не тільки вона і в роті. А штори звісно можна вистирати, тільки і вмене дома сірі, це не значить що вони не стірані. Чим більше пургу гонете прихвостні латишівські, на людину, тим більше буду за неї голосувати. А Кіщенчіхі скажу_ дура ти Ттаня набита. Не обсуждай других дивись і до тебе потягнуться люди. Хай бєлка буде трижди смердючою, а скільком людям допомогла. Гей народ обізвись!
60. Масон Вазон / 18 січня 2016, 20:06
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
40.Дід Панас
«вас ще й логіка глючить. Як же воно так відбувається? Конспірологічні теорії ні при чому, Україна сама у винна в тім, що не розвивається, але виявляється, що вона не впливає на "світові економічні процеси", а от " світові економічні процеси", треба так розуміти, на неї таки впливають»

Валєрка це ти дебіл? Тобі вже й зєльонка не допоможе. Вивих на всю голову хіба що Чигрин виправить. Валєрка-дебіл на світові економічні процеси навіть зацілований тобою в сраку пукін не впливає. Подивись дурко на графік цін на нафту і перечитай, що такі як ти тільки расєйські аналітєги прогнозували. А на економічні процеси впливає науково-технічний прогрес та людський інтелект. І погугли, дебіл, та знайди скільки нобелівських лауреатів із точних наук є громадянами США та Євросоюзу і скільки - Росії. Різниця - в сотні разів. А українців там зовсім немає. Ось тому ми й не впливаємо на загальносвітові економічні процеси.
Хоча ти, дебіл, і нобелівських лауреатів у масони запишеш.
До Чигрина, тільки до Чигрина.
61. мухомор / 18 січня 2016, 20:40
59.Ян смердючий
«59. Ян смердючий / сьогодні, 16:21 Вставити цитату
Цікаво яке свиняче рило в подоляночки? Жительці Біликів, я б радив не по вікнах заглядати а свою п...ду вимити, бо смердить не тільки вона і в роті. А штори звісно можна вистирати, тільки і вмене дома сірі, це не значить що вони не стірані. Чим більше пургу гонете прихвостні латишівські, на людину, тим більше буду за неї голосувати. А Кіщенчіхі скажу_ дура ти Ттаня набита. Не обсуждай других дивись і до тебе потягнуться люди. Хай бєлка буде трижди смердючою, а скільком людям допомогла. Гей народ обізвись!»

О, прихвостень Наташкин!! Походу такий же смердючий!!!
62. Дід Панас / 18 січня 2016, 20:41
60.Масон Вазон
«Хоча ти, де.іл, і нобелівських лауреатів у масони запишеш.»

Ти напрочуд догадливий. А ще, ти сам себе не поважаєш, коли рахуєш, що ви такі грамотні і оце так просто залишили без уваги такий комітет. Та він масонами і створений для того, щоб контролювати і направляти хід отого так званого прогресу про який ти пишеш, у потрібному напрямку. І це вони "давили" будь які прогресивні наукові напрямки назвиючи іх псевдонауковими. Не хто інший як Гінзбург очолював ще один комітет, не Нобелівський, а по боротьбі з "псевдонаукою". Це вони "задавили" Нікола Теслу і багатьох вчених вознеся на пєдестал свого Ейнштейна теорія якого виявилася лохотроном і привела до кризи фізики. Історія підтверджує, що вони заблукали у своїх тайних знаннях і папірусах. Людство прийшло до Апокаліпсису. А може вони такого і хотіли. Це вже тобі повинно бути видніше.
63. Іван Білицький / 18 січня 2016, 22:03
А шо,на території білицької свин ради уже не смердить,шо між собою чубаєтесь? Чи ви раді і в лайні свинячім жити? З нас же кацапи сміються,вони свого добилися,громада ослабла.Прохаю дати інформацію хто із депутатів голосував за свинарку секретарку???
64. Біличанка / 18 січня 2016, 22:48
Так голосування ж таємне! Чим з "успіхом" і скористались!
65. Білицький виборець / 18 січня 2016, 23:02
63.Іван Білицький
«Прохаю дати інформацію хто із депутатів голосував за свинарку секретарку???»
Голосування було таємним. Латишом і Лукаш була проведена чимала робота з депутатами. З дев*яностодев*ятивідсотковою ймовірністю можу привести список депутатів, що проголосували за Коваль. Це сама Коваль, Латиш, що не мав право це робити по закону, як голова, Нішкур, Савченко, Кривич, Проскурня, Пасько, Китайгора, Храпко, Василенко, Луцько, Петров, Чернова. Скоріш за все, разом з ними Бакаєнко. Практично ця ж "команда" проголосувала і за призначення Петрова заступником голови, коли голосування було відкритим на другій сесії.
66. Машка / 18 січня 2016, 23:32
Білицький виборець, почитай закон, а тоді умнічай: голова має голос як і депутати. Так що Латиш голосував відповідно до Закону.
67. Масон Вазон / 19 січня 2016, 10:34
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Діду Панасу, Колчаку, Мохамеду, Миролюбу. Валєрі Коробу.
Валєра, дебіл, а ще ми створили інтернет, завдяки якому ти, дебіл, розповсюджуєш свої дебільні коменти і читаєш свій дебільний коб. І ще створили суспільство соціальної спправедливості у Швеції, Данії, Норвегії, Фінляндії та інших благополучних країнах. У них ніколи не було колоній, вони ніколи не жили із лихварського капіталу, Але вони живуть по заповітах масонського фабіанського товариства. І до гузна їм Штати, тим більше - Рашка.
А ти приречений до скону читати із дощещок фальсифіковану велесову книгу, протоколи сіонських мудреців та іншу белеберду і думати, що пізнав істину. А істина у виразі, що такі, як ти дурні, думкою багатіють.
68. Дід Панас / 19 січня 2016, 11:02
67.Масон Вазон
«а ще ми створили інтернет, завдяки якому ти»

Ну ти ж сам все і розповідаеш. Так, створили і інтернет, і це вже не вперше, вже він колись, дуже давно, був. Тож не факт, чи ви створили, чи "зідрали" з того, що в спадщину дісталося від загиблих цивілазацій дісталося.
67.Масон Вазон
«І ще створили суспільство соціальної спправедливості у Швеції, Данії, Норвегії, Фінляндії та інших благополучних країнах»
Понятно, що і суспільство соціальної справедливості створили. В 17-му спробували створити в усьому світі і почали з Росії, не вийшло. Фокус не удався. Потім створили в країнах поменше і вже по іншій, але дуже подібній схемі. Але не дано усім жити в Швеції і Данії, ти ще чомусь про Швейцарію забув. І робити "маяк", тобто щось схоже на Данію, з України ніхто не буде і не збирався. І саме через те, що ті країни поки що є "маяками" для заманухи, то їм і до с..ки, як ти кажеш, і Штати і Рашка. Але це зовсім не значить що так буде завжди. А Велесова книга і Протоколи, це не єдині документи давнини. А якщо вони фейк, то поясни навіщо і кому він вигідний. Тут також без вашого брата не обійшлося? До речі, я їх не читаю. Для розуміння достатньо читати Біблію. Ти, думаю, не скажеш, що і її підробили?
69. Масон Вазон / 19 січня 2016, 18:51
68.Дід Панас
« І робити щось схоже на Данію, з України ніхто не буде »

Трішки зміню твою цитату. Зауваж, я про це попереджаю.
Так от робити із України Данію не буде нинішня влада. Бо вони нахабні неосвічені селюки, а не справжні масони.
70. Дід Панас / 19 січня 2016, 21:17
69.Масон Вазон
«Бо вони нахабні неосвічені селюки, а не справжні масони.»

Ну, так а що ж ви таких понабирали. Тобі не здається ненормальним те, що у нас ні комуністів таких як треба не було, ні націоналістів, як вже тепер бачимо, нормальних не було, і от тепер вже дякуючи тобі бачимо, що й масони у нас несправжні. Біда, одним словом. Карма нації. Блін. А кармою і містикою також масони завідують. Замкнене коло. Чи може знову Путін?
71. земляк / 20 січня 2016, 13:23
шановні біличини. читаю вашу писанину і жахаюся. невже це мої земляки такими стали.З якими я навчався в сш.№1, гуляв, товаришував, займався спортом, ходив на танці,виставляв свою кандидатуру на виборах. Думав не писати "зачепило, дістало" Ваш кожний коментар, майже кожний насичений таким "нєгатівом" жах. Читаю і думаю, як добре, що ви мене не обрали. Дякую за підтримку тим хто мене підтримав
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації