Вхід | Реєстрація

Пропозиції щодо перейменування можна подати до 23 січня (оновлено)

Пропозиції щодо перейменування можна подати до 23 січня (оновлено)

На останній раді ветеранів секретар Кобеляцької міськради Юлія Телятник розповіла присутнім, як на території райцентру відбувається впровадження декомунізаційних законів.

Вона нагадала, що згідно закону про декомунізацію, міському керівництву до 21 лютого необхідно направити в Полтавську облдержадміністрацію рішення сесії про перейменування вулиць. Тобто, до цієї дати депутати мають затвердити нові назви вулиць, провулків і тупика. Якщо цього не зроблять районні обранці, то цим займеться обласне керівництво.

— Прикро, що закон про декомунізацію був прийнятий ще в травні, а обговорювати його почали лише депутати нашого скликання, — каже Юлія Телятник. — Попередня влада не проводила жодних кроків щодо його обговорення серед жителів міста. Згідно з етапами перейменування вулиць, вивчення цього питання мало відбуватись із травня до листопаду минулого року. Саме в цей період варто було проводити зібрання кобелячан, на яких обговорювати можливі назви. А з 21 листопада до 21 лютого мав наступити другий етап, коли приймаються конструктивні рішення щодо перейменування конкретної вулиці. Ми вперше обговорили його лише 22 грудня на другій сесії міськради. На цьому зібранні депутати обговорили список вулиць, які потрібно перейменувати.

На думку секретаря міськради, для перейменування краще всього використовувати нейтральні назви. Як пояснила Юлія Телятник, населення не проявляє особливої активності у цьому процесі. Пропозиції надходять від людей середнього і старшого віку, молодь абсолютно не переймається ним.

Секретар міської ради навела пропозиції від кобелячан, які вона вже опрацювала:

— Вулицю Куйбишева пропонують перейменувати на Козачу або Козацька, Пролетарська — Зарічанська, Енгельса — Сонячна, Чкалова — Відродження, Кірова — Шкільна, Островського — Подільська, Дніпропетровська — Ворсклянська, Дніпрова, Стародніпропетровська — Староворсклянська, Стародніпрова, Крупської — Олени Теліни, Фрунзе — Михайлівська, Об’їзна, Комсомольська — Успенська, Зінгенська, Рози Люксембург — Запорізька, Аврори — Ранкова, Чернишевського — Михайла Черненка, Петровського — Шарівська, Калинова, Огія — Мільйонна, Нагірна, Калініна — Кузнецька, Свободи, Жовтнева — Європейська, Червоноармійська — Покрівська, Щорса — Волі, Сергія Лазо — Симоненка, Радянська — Українська, Артема — Громадська, Якіра — Незалежності, Свердлова — Добра, Ворошилова — Любові, Московська — Кобеляцька, Мате Залки — Олеся Гончара, Маяковського — Павла Загребельного, Пархоменка — Злагоди, Дзержинського — Добробуту, Ульянова — Ніжності, Ковжежанська; провулки: Кірова — Освітній, Баумана — Щастя, Піонерський — Героїв, Червоноармійський — Покрівський, Ліцейний, Щорса — Волі, Матросова — Надії; тупик Карла Маркса — Оптимістичний.
Надійшли пропозиції і від мешканців вулиці Декабристів, хоча її не включали до списку. Вони пропонують перейменувати її на Небесної Сотні.

На другому поверсі Кобеляцької міської ради, поряд із кабінетом секретаря, розміщена скринька, у яку містяни можуть вкидати свої пропозиції з приводу перейменування. Їх приймають до 23 січня. Після чого всі пропозиції будуть розглянуті на комісії й виконкомі. А вже на сесії депутати мають затвердити нові назви.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Валентина / 18 січня 2016, 16:54
Пропоную центральну вулицю назвати БОЛЬНИХ НА ГОЛОВУ
2. Петлюрівець / 18 січня 2016, 17:20
1.Валентина
«Пропоную центральну вулицю назвати БОЛЬНИХ НА ГОЛОВУ»

Валентино, певно ти живеш на цій центральній вулиці ?
3. професор / 18 січня 2016, 17:49
Мда... То може - одразу з пропозиціями до міста-героя Києва? Перейменовувати частини вулиць? Вулиця Грушевського в одній частині має стати (на невеличкому проміжку в одну будівлю) вулицею Жорстких Піда***ів... Частинка вулиці Банкової - провулком Гівн*Командуючого... А ще одна частинка Грушевського - вулицею КулявЛоба...
4. професор / 18 січня 2016, 17:56
І в Києві - перейменовувати й перейменовувати... Міністерство Охорони Здоров’я - чудово себе почуватиме у провулку Безсовісних Трунарів, а МінВнутрішніхСправ - на проспекті Святого ГопСтопа... НБУ просто мріє стояти на Шахраївській, а Верховний Суд - по Дванадцятисрібняковій... А скільки ще тих установ у Україні? От де посипались би пропозиції, і в фантазії люди не шкодували б епітетів... Щоправда - більшість назв цензура б не пропустила...
5. Дід Панько / 18 січня 2016, 17:58
Пропоную навести спочатку порядок:
Нормальні ціни, відповідні зарплати, пенсії, тарифи, а потім займайтеся нікому не потрібними справами! А так пропоную назвати всі Кобеляки однією вулицею БОЛЬНІ НА ГОЛОВУ! І поставити шибениці! Хто пам’ятає історію треба ще зрушити пам’ятник Хмельницькому, спалити парк, і свої будівлі, дипломи, трудові книжки і все інше що нагадує комунізм, запхати больну голову в петлю на нових шибеницях, самим збити з під себе підставку й горлопенити слава Україні. Аж кортить за матюкатися.......
6. саша ставицький / 18 січня 2016, 17:59
2.Петлюрівець
«лентино, певно ти живеш на цій центральній вулиці ?»

Вона мала на увазі, що там живе петлюра з петлюрівцями , які неспособні організувати навіть вулиці почистити.
7. Дід Панько / 18 січня 2016, 18:02
Ой дурки......... Кому не йметься їжте сніг, то путін насипав! Ой дурки..........
8. Дід Панас / 18 січня 2016, 18:08
4.професор
«І в Києві - перейменовувати й перейменовувати..»

Ото пля хай з Києва і починають. І ти диви, щось Реки не чути, хай би якусь пораду дав, щось би розповів про те нах вони той закон приймали.
9. Дід Панас / 18 січня 2016, 18:13
5.Дід Панько
« Хто пам’ятає історію треба ще зрушити пам’ятник Хмельницькому, спалити парк, і свої будівлі, дипломи, трудові книжки »

Діду Панько!Та ви їм хоч не нагадуйте, бо вони й так той бідний парк ще при Ісипу почали випилювати. А Богдана так точно завалять. Це вони ще не знають, чи не дочитались, що Богдан Переяславську угоду вклав і за нього поки що мовчать. Чи може отой полуумний Вятрович за нього забув.
10. Дід Панько / 18 січня 2016, 18:16
4.професор
«І в Києві - перейменовувати й перейменовувати»

Всі в колодязь пострибали, і мені теж стрибати? А де ж демократія? Що Roshen по об’їдалися? чи своїх мізків немає?
11. Дід Панько / 18 січня 2016, 18:24
Там ж
9.Дід Панас
«Діду Панько!Та ви їм хоч не нагадуйте, бо вони й так той бідний парк ще при Ісипу почали випилювати.»

Так там церква рушія пам’ятників, він звале! і потім поїде в Київ від лама щит в Української свободи, там же герб СССР до цих пір зображений, непорядок! Куди ж тут вулиці, там герб! Ой дурки........
12. Дід Панько / 18 січня 2016, 18:28
Посилання на www.kvartirant.net.ua
Не порядок!
13. Петлюрівець / 18 січня 2016, 18:56
3.професор
«дні, 17:49 Вставити цитату
Мда... То може - одразу з пропозиціями до міста-героя Києва? Перейменовувати частини вулиць? Вулиця Грушевського в одній частині має стати (на невеличкому проміжку в одну будівлю) вулицею Жорстких Піда***ів... Частинка вулиці Банкової - провулком Гівн*Командуючого... А ще одна частинка Грушевського - вулицею КулявЛоба...»

Ну ось і наступив момент істини профессор ти ворог нашого народу, що пітверджується твоєю писаниною,Оце так рівень професора, а може ти сексот білоруського КГБ ?
14. професор / 18 січня 2016, 19:20
Пане Петлюрівець! Найбільшого розповсюдження термін "ворог народу" сягнув за рахунок масого використання цих слів.... комуністами-більшовиками? Вас це не соромить? Може - підберете якісь інші "епітети"? І я думаю, що якщо вважати ворогами народу тих, хто вважає депутатів Верховної Ради п*дарасами - то ворогами народу стане майже весь народ... Правда - в 33-37 так вже було...
15. Учитель / 18 січня 2016, 19:21
Московську назвіть Кобеляцька, а Леніна хай буде Хутірська.
16. Дід Панько / 18 січня 2016, 19:26
15.Учитель
«Леніна хай буде Хутірська.»

А чим хоть Микола Андрійович Касьян завинив?
17. Спостережливий / 18 січня 2016, 19:30
5.Дід Панько
«Пропоную навести спочатку порядок:»

Піди сніг почисть. Знаєш як Шнур співає: "Ты все Россию прославляешь, а лучше б мусор выносил"
18. Дід Панько / 18 січня 2016, 19:36
17.Спостережливий
« Спостережливий»

Так давно почистили! Хіба ж не видно? То глянь у віконце!
19. Дід Панько / 18 січня 2016, 19:40
На працю йшов з лопатою, чистив, і назад теж чистив, погано спостерігаєш! СПОСТЕРЕЖЛИВИЙ!
20. Дід Панас / 18 січня 2016, 19:47
11.Дід Панько
« Куди ж тут вулиці, там герб! Ой дурки........»

Вони про той герб знають, але туди високо лізти.
21. Колчак / 18 січня 2016, 20:08
14.професор
«Найбільшого розповсюдження термін "ворог народу" сягнув за рахунок масого використання цих слів.... комуністами-більшовиками? »

14.професор
«ворогами народу стане майже весь народ... Правда - в 33-37 так вже було...»

Ти блін якийсь чудиний прохвесор. Де ти дисертацію захищав? Розберись із історією, бо тебе Петлюрівець і дурачитиме. Історія, якщо з нею розібатись, дуже проста штука. В 17-му отакі петлюрівці під командуванням Лейби Троцького вчинили переворот з ціллю захоплення влади в Російській імперії і здійснення світової революції і геноциду російського народу. Це вони автори ГУЛАГУ, ВЧК ОГПУ і т.д. Потім Ленін всупереч планам Троцького підписав Брестський мир, зупинив війну и почав будувати власть совітов в Росії. Що насправді думав робити Ленін одному богу відомо. Після його смерті владу поступово прибрав до рук товариш Сталін. Він вислав нах. Троцького на пароплаві "Іліч" (У Сталіна було розвинуте почуття гумору) і вже коли добре вбрався "в піря", а це сталося після розгрому так званої троцькістської опозиції, а потім і призначення на пост глави НКВД Берії вже в 1938 році і почалися так звані сталінські репресії, які петлюрівці згадуть по сей день. А згадують тому, що Сталіну таки обридло з ними панькатися і він всупереч своєму доброму характеру рішився на репресії. І тоді й зявився термін ворог народу і вороги народу пішли по етапу в ГУЛАГ який вони до того забили російським і українським і іншими народами, представниками інтелігенції і робітниками і селянами. Всі вони були реабілітовані і відпущені, крім тих хто вчинив злочини, а в ГУЛАЗІ опинилася "ленінська гвардія" та, що влаштовувала реводюцію, чинила геноцид і голодомори. Це самі ж петлюрівці таке кажуть і думають що народ ніколи з цим не розбереться і їм вдасться його дурачити зваливши всі біди на Стіліна.
22. Колчак / 18 січня 2016, 20:21
Після того, як Сталін почав проводити курс на побудову незалежної держави і поламав плани Лейб і т.п. СРСР став приреченим. І Сталін про це знав і сто раз відкрито говорив, що війна с Гітлером невідворотна. Натомість його звинувачують в тім що він проспав напад. Сталін війну виграв разом з нашими дідами і батьками. Але глобальні плани залишилися і СРСР знищили аж у 91-му. Його нищення розпочате Хрущовим на відомому зїзді про розвінчання так званого культу. На справді культ лише починався. Тож під репресії 39-го попали в основному сравжні вороги народу - ті хто вчинив всі злодіяння над народами Російської імперії в період з 17-го і майже по 38-й роки. Через це їм і не йметься і дуже хочеться все звалити на Сталіна. Діють вони у повній відповідності до свого Талмуду бо це у ньому закладена легенда про цапа відбувайла на йкого вони селадають усі свої гріхи і штуляють у прірву. Саме таке вони і зробили із Сталіним. І це очевидно до різі в очах для того хто хоче щось бачити. І вони дуже бояться, щоб народ цього не зрозумів. І це для цього вони нагнітають психози про голодомор, про тоталітаризм, про нищення памятників і перейменування вулиць і т.д і т.п. І у них це вдається тому що українці виявилися напрочуд дурними. Росіяни виявилися набагато розумнішими і у них в народі вже зявляється поступове розуміння історичного минулого. У них багато написано і видано книжок, відкрито багато архівних документів і т.п. Тому петлюрівці і бояться Росії і вони обрали собі за землю обітовану Україну і зараз провдять зачистку і знищення населення.
23. гість / 18 січня 2016, 21:49
Читаю і дивуюся...Невже це обговорення зміни назв вулиць?.. А "професор" в своєму ніку, мабуть, загубив одну літеру "ф"... про "дідів" я взагалі промовчу, ну старенькі, що з них взяти?.."Колчак" і "Петлюрівець" -старі комуняки і не признають ніяких змін...Ау-у!!! Де ви, нормальні співрозмовники???
24. Любов / 18 січня 2016, 23:23
Пропоную такі назви вулиць: Злиденського, Дурницького, Голожопинського, Лохотронського, Лапшовухівського, а також провулки - Холодний, Голодний.
25. Дід Панас / 19 січня 2016, 00:11
24.Любов
«Пропоную такі назви вулиць: Злиденського, Дурницького, Голожопинського, Лохотронського, Лапшовухівського, а також провулки - Холодний, Голодний.»

Молодчина!!! Я підтримую такі назви. Вони будуть дійсно історично справедливими і відображаючими суть.
26. ісай / 19 січня 2016, 07:57
вул. Аврори, назвати вул. Олега Данильця
пр. Баумана, назвати провулок Січових стрільців
вул. Батиря, назвати вул.Різдвяна
вул. Ворошилова, назвати вул. Ніни Уварової
вул. Куйбишева, назвати вул. Зарічанська, або Лісна
дві вул.Пролетарська і Енгельса обєднати в одну вул. і назвати Козацька
вул. Кірова назвати вул. Шкільна, або Спаська
вул. Чкалова, Вячеслава Чорновола
вул. Островського назвати вул. Героїв Крут
пр. Островського, назвати провул. Віталія Кирейка
27. ісай / 19 січня 2016, 07:58
вул. Дніпропетровська Миколи Іващенка
вул. Стародніпропетровська Левадна
вул. Крупської назвати вулицю Валявська
вул. Золотаренка, вул. Короленка не перейменовувати.
вул. Фрунзе назвати вул. Павла Загребельного
пр. Кірова назвати пров. Освітній або Спаський
вул. Комсомольська назвати вулицю Зінгенська або Успенська
28. ісай / 19 січня 2016, 07:59
вул. Рози Люксембург назвати вул. Людмили Овдієнко
вул. Чернишевського назвати вулицю Михайла Черненка
вул. Петровського, назвати вулицю Калинова
вул. Огія повернути стару назву Кооперативна
вул. Калініна назвати вулицю Івана Мазепи,
пр. Піонерський назвати провулок Український
29. ісай / 19 січня 2016, 08:00
вул. Жовтнева назвати вулицю Юріївська
вул. Червоноармійська, назвати Незалежності.
пр. Червоноармійський, назвати провулок Ліцейний
вул. Щорса назвати вулицю Холодноярців
пр. Щорса назвати провулок Раїси Кириченко
вул. С.Лазо назвати вулицю Василя Симоненка
30. ісай / 19 січня 2016, 08:01
вул. Радянська назвати вулицю Солонцівська
вул. Артема назвати вулицю Пилипа Орлика
вул. Якіра назвати вулицю Європейська
вул. Свердлова назвати вулицю Григорія Китастого
пров. Матросова назвати провулок Левка Лук’яненка
туп. Карла Маркса назвати туп. Опримістичний
31. ісай / 19 січня 2016, 08:02
вул. Московська назвати вулицю Небесної Сотні
вул Чапаєва назвати вул. Петра Калнишевського
вул. Мате Залки назвати вулицю Олеся Гончара
вул. Маяковського назвати вулицю Олексія Кулика
вул. Пархоменка назвати вулицю Василя Стуса
вул. Дзержинського назвати вул. Михайла Грушевського
вул. Ульянова назвати вул.Ковжежанська
вул. Декабристів назвати вул.Броварську
32. Петлюрівець / 19 січня 2016, 08:35
25.Дід Панас
«
Молодчина!!! Я підтримую такі назви. Вони будуть дійсно історично справедливими і відображаючими суть»

І я підтримую Ісайя, молодець висловив те чого бажає наш народ...
33. Правознавець / 19 січня 2016, 10:00
Ісай. Назви свою вулицю Баранська в честь баранів і причепи роги та замекай. Не називайте знову людьськими іменами, бо потім знову міняти прийдеться. Взагалі питання неначасі хай навчаться керувати правильно, пенсії піднімуть, зарплати,, соціальні стандарти. А не нафта падає в ціні а в нас дорожчає бензин. Долар по 27 гривень, а підприємці як очманілі прирівнюють і курячі яйця до долара, начее в нас Америка, а не Україна. А взалі таким як Ісай мізки мати потрібно, життя в нас не покращає від того поміняють вулицб чи ні, а документи переробляти прийдеться. От як наведуть порядок хай міняють, а бігти поперед батька в пекло.
34. Правознавець / 19 січня 2016, 10:03
Петлюрівець, народу всеодно, вони думають як вижити, а не як вулиці перейменовувати. І за всих не підписуйся!
35. Дід Панас / 19 січня 2016, 10:04
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
32.Петлюрівець
«
І я підтримую Ісайя, молодець висловив те чого бажає наш народ...»

Ти нах.. на мій комент посилаєшся? Я підтримую ті назви, які Люба запропонувала. А ти підтримуй свого Ісайя. Спробував би ти його не підтримати. Але незважаючи на Ісайові обіцянки:" Господом будет оправдано и прославлено все племя Израилево"(Ис. 45:25) він таки помилявся. Будете ви ще "вигрібати" за свої діяння, як це при Богдану було. Ісайя, як і ваші вожді не враховують ступінь делбенності українського народу, якщо так можна його назвати. Цей нарід довго мовчить і розплямкує, але коли його таки допечуть може відбутися дещо подібне то того, що Пушкін назвав "Русский бунт". Ото вже буде справжній майдан. Ясно, що Ісайям то пофігу, а таким, як ти дістанеться. Дістенеться і вашим холуям і прислужникам типу таміл, жуків і різних там антонових. Відіграються на тих, хто не втече і в кого буде що палити. Так що думай. Добре, що ви хоч собі безвізовий режим давно влаштували.
36. Дід Панас / 19 січня 2016, 10:13
26.ісай
«вул. Аврори»

А Аврора до чого? Так може нам і римську міфологоію тепер переписувати? У мене Аврора асоціюється з богинею і якщо комусь ввижається крейсер так нехай іде до лікаря.
37. Дід Панас / 19 січня 2016, 10:31
33.Правознавець
«Ісай. Назви свою вулицю Баранська »

Він же за всіх розписується, а живе може на тій вулиці, яку і не чіпатимуть. Оце така демократія. Народу по барабану, мовчить і не мичить. За нього одні закон написали, другі - міськрада і Таміла в ролі ВЧК - виконавці, і Ісайя тут як тут з повним переліком вулиць і пропозицією. Ну в них, як завжди "один за всех и все за одного".
38. саша ставицький / 19 січня 2016, 10:50
Ви міняєте назви вулиць , а в Україні кожного місяця зменшується населення .На сьогодні держстат повідомляє , що тільки за грудень українців поменшало на 15 тис.За роки правління такої бажаної влади ( не радянської ) нас поменшало на 10 млн.Чк так буде продовжуватись , то треба буде вулиці називати вафриканськими назвами , а українців заносити до червоної книги , як вимираючий вид.Що хотіли - те й маємо.А оці при..... типу петлюри примажуться до любої влади , це просто холуї, Отам всякі вазони з масонами , геї з фоксами - це болячка українського народу - паразитуюча інфекція.
39. гість / 19 січня 2016, 10:59
38.саша ставицький
« .На сьогодні держстат повідомляє , що тільки за грудень українців поменшало на 15 тис.»

За 2015 рік на 180 тис.(UBR.UA)
40. Степан / 21 січня 2016, 14:26
Чого ніхто не вносить пропозицію вулиці Степана Бандери,ну ше можна якийсь провулок Наполеона,тоже непогано буде,тупик кіборгів донецького аеропорту
41. DrugAdmina1 / 21 січня 2016, 14:38
31.ісай
«вул. Московська назвати вулицю Небесної Сотні »

Цікаво, яким боком Московська вулиця тулиться до нЕБЕСНОЇ сОТНІ??
42. живий / 21 січня 2016, 18:05
41.DrugAdmina1
«Цікаво, яким боком Московська вулиця тулиться до нЕБЕСНОЇ сОТНІ??»

Вул. Огія --- "Небесної Сотні"
43. Notad / 21 січня 2016, 20:22
27.ісай
«вул. Дніпропетровська Миколи Іващенка
вул. Стародніпропетровська Левадна
вул. Крупської назвати вулицю Валявська
вул. Золотаренка, вул. Короленка не перейменовувати.
вул. Фрунзе назвати вул. Павла Загребельного
пр. Кірова назвати пров. Освітній або Спаський
вул. Комсомольська назвати вулицю Зінгенська або Успенська»

Що за Іващенко???
Посилання на www.mariupolnews.com.ua
44. Гість7 / 21 січня 2016, 21:12
42.живий
«Вул. Огія --- "Небесної Сотні"»

А нащо взагалі та сотня? Чим вона краща від тієї, що жовтневий переворот робила7 Така сама і за ті самі гроші.
45. живий / 22 січня 2016, 09:46
44.Гість7
«А нащо взагалі та сотня»

Бо та вулиця веде до кладовища, куди нинішня влада так настирливо усіх відправляє.Ну якщо не Сотня, то більше підходить Тисяча або Мільйон.
46. Гість7 / 22 січня 2016, 12:33
45.живий
«Бо та вулиця веде до кладовища, куди нинішня влада так настирливо усіх відправляє»

Зауваження приймається. Ти правий. Давай тоді назвемо Огія вулицею небесного мільйону, чи кобеляцької тисячі.
47. Олекса / 25 січня 2016, 12:16
• вул. Куйбишева, назвати вул. Лісна,Зарічанська
• вул. Пролетарська, назвати вул. Козацька
• вул. Кірова, назвати вул. О.Гончара (Олесь (Олександр) Терентійович Гончар (нар. 3 квітня 1918, — † 14 липня 1995, ) — український письменник, літературний критик, Герой України, громадський діяч).
• вул. Чкалова не перейменовувати
• вул. Островського назвати вул. О.Івахненка (Олексй Григорович Івахненко (30 березня 1913, Кобеляки — † 16 жовтня 2007, Київ) — український вчений у галузі автоматичного керування, кібернетики і математичного моделювання. Академік НАН України (16 травня 2003). Заслужений діяч науки УРСР (1972).
48. Олекса / 25 січня 2016, 12:19
• вул. Дніпропетровська, не перейменовувати
• вул. Стародніпропетровська, не перейменовувати
• вул. Золотаренка, не перейменовувати. (Євген Антонович Золотаренко (8.XII 1889, м. Кобеляки, — 1.ХІ 1955, Полтава) — український актор, нар. арт. УРСР (з 1954). Театр. діяльність почав 1918 в самодіяльних колективах. З 1925 — в укр. драм. театрі ім. М.Заньковецької (1925—44 в Дніпропетровську, Запоріжжі та ін. містах, з 1944 — у Львові), в 1936—55 (з перервою) в Полтав. укр. муз.-драм. театрі ім. М. Гоголя.
• вул. Фрунзе, повернути стару назву вул. Михайлівська
49. Олекса / 25 січня 2016, 12:22
• пр. Кірова, повернути стару назву пров. Спаський
• вул. Комсомольська, повертути стару назву Успенська
• пр. Баумана, назвати пров. Заворсклянський
• вул. Рози Люксембург, назвати вул.В.Кирейка (Віталій Дмитрович КИРЕЙКО — український композитор, педагог. Народний артист України (1977). Лауреат премії ім.М.В.Лисенка (1985), профессор (1978). С 1935 по 1941 год навчався в середній школі м.Кобеляки Полтавської області)
• вул. Аврори, назвати вул. Броварська
• вул. Чернишевського, не перейменовувати
• вул. Петровського, назвати вул.О.Кулика (Кулик Олексій Іванович — краєзнавець, художник
(24 березня 1937 року - 25 березня 2002 року), засновник Кобеляцького музею літератури і мистецтва) .
50. Олекса / 25 січня 2016, 12:27
вул. Огія, не перейменовувати. •
вул. Калініна, (стара назва Кузнецька ), назвати вул. С. Шкурата – ( Степан Йосипович Шкурат заслужений артист РСФСР(1935), народний артист УРСР (1971), один із корифеїв сцени, яких дала світу Полтавщина, народився 15 грудня 1885 року в містечку Кобеляки, помер 26 лютого 1973.)
пр. Піонерський, не перейменовувати. Слово піонер (від французького. pionnier першопроходець) людина яка, прокладає нові шляхи в науці, техніці, мистецтві або проникає в невідомі, недосліджені світи.
вул. Жовтнева, не перейменовувати.
вул. Червоноармійська,назвати Покрівська.
вул. Щорса, назвати вул. Г. Китастого (Григорій Трохимович Китастий (*17 січня 1907, Кобеляки, Полтавська область — †6 квітня 1984, Сан-Діеґо, Каліфорнія) — Герой України, композитор, диригент, бандурист.)
51. Олекса / 25 січня 2016, 12:29
• вул. С.Лазо, назвати вул. В.Гнилосирова (Гнилосиров Василь Степанович (22 березня 1836 хут. Гавришівка, Кобеляцький повіт, Полтавська губернія — 22 жовтня 1900 Канів, Київська губернія) український педагог, публіцист, просвітник, письменник, перший хранитель Шевченкової могили —. Багато років життя присвятив збереженню і популяризації творчості Т.Г.Шевченка. В 1884 року Гнилосиров заснував перший народний музей Шевченка – Тарасову світлицю).
• вул. Радянська, не перейменовувати. Бо в нас же в Україні органи влади є ради: сільська, міська,селищна, Верховна Рада.
• вул. Артема, назвати вул. Ю.Уткіна (Юрій Уткін артист, музикант, організатор художньої самодіяльності)
• вул. Якіра, назвати вул. М. Ягольника ( Микола Ягольник композитор, музикант)
• вул. Свердлова, назвати вул. М.Черненка (Михайло (Мусій) Черненко народився 7 серпня 1933 року в селі Бродщина. Талановитий різьбяр, почесний громадянин міста Кобеляки. Михайло Федотович займався різьбою по кістці моржа, зубі кашалота, перламутрі, бурштині та сріблі. Ці роботи — унікальні, мініатюрні та ювелірні. Помер Михайло Черненко 24 листопада 2006 року).
52. Олекса / 25 січня 2016, 12:32
• пров. Матросова, не перейменовувати. Воював проти фашистів. Закрив грудьми німецький дзот. Справжне імя Шакірьян Юнусович Мухамедянов.
• вул. Ворошилова, назвати вул. Н.Уварової (Нина Миколаївна Уварова (1923-2011) - хореограф, заслужений робітник культури УРСР).
• вул. Московська не перейменовувати
• вул Чапаєва, назвати вул. П. Колесника (Павло Семенович Колесник (2.1.1904-14.09.1976) Концертний та оперний співак (бас), заслужений артист УРСР (1958). Народився в м. Кобеляки. В 1933-36 навчався співу в Харківській робітничій консерваторії (клас Л. Новського). В 1931-33 – соліст Театру музкомедії Донбасу, 1933-36 – Харківської музкомедії, 1936-41, 1945-46 – Полтавського музично-драматичного театру, 1946-51 – Полтавської філармонії, 1951-61 – Державної заслуженої капели бандуристів УРСР. Гастролював у складі капели та Державного українського народного хору ім. Г.Верьовки в Югославії, Угорщині, Японії та ін.
53. Олекса / 25 січня 2016, 12:36
• вул. Мате Залки, назвати вул. Г.Теслі ( Григорій Терентійович Тесля (1909–1968) — Заслужений артист УРСР. Народився в 1909 році у Кобеляках. Працював к Київському театрі імені Івана Франка. Знявся в кінофільмах «Королева бензоколонки», «Мартин Боруля», «Циган» та інших.
• вул. Маяковського, не перейменовувати.
• вул. Пархоменка, назвати вул. М. Іващенка (Микола Іващенко народився у 1870 році в селі Китайгород Кобеляцького повіту Полтавської губернії. На посаді головного лікаря Микола Лукич безперервно трудився 62 роки. Нагороджений знаком «Відмінник охорони здоров’я», медалями «За доблесну працю». Помер у 1958 році. Похований на міському цвинтарі).
• вул. Дзержинського, назвати вул. П.Загребельного ( Загребельний Павло Архипович (нар. 25 серпня 1924, с. Солошине, Кобеляцький район, Полтавська область — † 3 лютого 2009, Київ) — український письменник, Герой України, лауреат Державної премії СРСР, Шевченківської премії)
54. Петлюрівець / 25 січня 2016, 12:51
52.Олекса
«
• вул. Московська не перейменовувати»

Пропозиціі п. Зацеркляного були кращі.
55. Дід Панько / 25 січня 2016, 13:54
Пропозиція ні чого не чіпати, і таблички та назви вулиць нікому не поліпшать життя, а навпаки погіршать, рано чи пізно прийдеться переробляти документи, паспорт, домову, і т.д.
У нинішньої влади, не хвата клепки, створюють взагалі не потрібні закони, а ми як отара овець давай з дуру виконувати, якщо завтра верховна рада створить закон у якому буде потрібно кожному відрубати собі руку, то що будемо рубати? Де демократія? Хіба не потрібно спитати в народу? Чому не спитавши ні в кого зграя недоумків вирішує за нас?
Чому всі по затягували язики в попу й мовчать? Пройшло досить часу, але з новою владою краще не стало, а навпаки стало гірше!
Зарплати на місті, комунальні послуги с космічними тарифами, все стало в дуже дорогим, війна, розруха, кругом безлад, де покрашення життя народу?
Нема! А ми за перейменування взялися! Та ні, спочатку навести порядок потрібно,покращити рівень життя, а потім як нічого робити перейменовуйте, але за рахунок держави, чому я повинен платить за зміну документів з власної кишені? Люди добрі не займайтесь дурною справою!
56. Оракул / 25 січня 2016, 13:58
Звертаюся до здравомилсячих людей. Не називайте вулиці, які вам свербить перейменувати іменами українців. Хочете увіковічити память Іващенка, назвіть нову вулицю його іменем, або вулицю з нейтральною назвою перейменуйте на Іващенка. Те, що ви чините нагадує перепродаж чужого майна. От продали ви вкрадене, наприклад, Іващенку і як він себе буде відчувати коли знайдеться хазяїн тієї речі? Ви ті вулиці не будували і не називали і не маєте ніякого морального права їх чіпати. Історію переписували завжди і одні і ті самі тому і назву вона має із-тори-я. Їх час пройшов. Рано чи пізно правда переможе, або людство загине. Одне із двох. При сучасних телекомунікаційних мережах рахунок йде не на століття як раніше а на десятиліття. І буде потім соромно нашим дітям і онукам за дурних батьків і дідів. На них потім увесь цивілізований світ і та ж сама Європа в яку вони рвуться показуватиме пальцем як на пришелепуватих.
57. Оракул / 25 січня 2016, 14:19
Майже усі названі тут діячі культури і мистецтва служили "тоталітарному" редимові. БІльше того, вони його воспівували, прославляли і т.п. І не потрібно тішити себе ти що вони не винні актори, письменники і т.п. Їх слово важило більше постанови ЦК. Пройде оце пришелепувате перейменування і я отут напишу вам цитату із нашого земляка Загребельного про те, що ви тепер взялися славити один з поперед одного, про хистянство. Я впевнений, що мало хто з вчителів її знає, а вона ж була надрукована. Я не проти Загребельного, він молодець. Він у так звану перестройку і в "добу незалежності" не прогнувся, не пішов до всяких там павличків, щербаків,яворівських і інших холуїв сіоністськго капіталу, він навіть бідував деякий час. Тому його імя не личить чіпляти на чуже майно чи чужу назву і не важливо кому воно чи вона належали. Він би сказав вам те саме що й я. А ви впевнені, що Гончар чи Шкурат зраділи б вашому "подарунку"? Я не впевнений. Я б не радів, якби мені принесли в дарунок шапку чи імя вбитого вами, та навіть не вами, командира чи начальника якого я поважав. Ви розвалили країну, нищите її населння, яке радіє європейским обноскам із секонду, і думаєте що такими були Гончар і Шкурат і Загребельний.
58. Олекса / 25 січня 2016, 15:10
Питання безумовно є. А де їх немає?
У нас уже була перейменована вул.Леніна на вул.Касьяна. Запитайте у нинішньої чи то колишньої влади нашого міста в скільки коштів це обійшлося (таблички ...).Добре якби журналісти газети "Ехо" пройшлися по вулиці Касьяна і спитали людей про те як змінилося життя у них після перейменування вулиці? Та це може зробити і кожен з нас . Я наприклад ні разу не чув невдоволення з приводу перейменування вул. Леніна на Касьяна. А Ви можливо маєте іншу інформацію?
Тому люди добрі, життя ж не стоїть на місті. Ми не можемо законсервуватися.
Під час окупації фашисти перейменували наші вулиці на свої, потім московія (та що знищувала репресіями,голодом наш народ; та що топила нашу молодь на Дніпрі в 1943, висилаючи родини українців з рідних місць до ГУЛАГІВ.... )знову називала вулиці як вважали за потрібне.
Ідея висловлювалась хороша ПІДСУМКОВЕ ОПИТУВАННЯ
ХТО ЗА ЧИ ПРОТИ ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ?
ЯКЩО ТАК, ТО НАЗИВАТИ ВСІ ПРОПОЗИЦІЇ ПО КОЖНІЙ З ВУЛИЦЬ, ПІДКРЕСЛЮЮ ВСІ ЩО НАДІЙШЛИ У РІЗНИЙ СПОСІБ ДО РЕДАКЦІЙ ГАЗЕТ, МІСЬКОЇ РАДИ. І ШЛЯХОМ РЕЙТИНГОВОГО ГОЛОСУВАННЯ ВИЗНАЧИТИСЯ.
59. Гнатович / 25 січня 2016, 15:14
да, задумка з перейменуваннями вулиць просто феєрична: це скільки бабла з населення злуплять!! ( таблички на вулиці з громадського бюджету, виправлення документаціі, прописки і т.д). При цьому відміняють безкоштовне харчування школярам і вводять платні підручники! Медицина така, що кожного місяця населення зменшується на 18 тисяч. Українців знищують ударними темпами, а вони в цей час зайняті перейменуванням вулиць... Доскакалися
60. Голопупенко / 25 січня 2016, 15:24
58.Олекса
«Під час окупації фашисти перейменували наші вулиці на свої, потім московія »

Ну, а тепер ваші знов повернулися, так що радій.
61. гість / 25 січня 2016, 15:26
Почитаєш оцю байду,волосся дибки стає!Та хто вас,"чєрнь", слухати буде?В Кіровограді вже обговорювали,і толку?Блажені якісь...
62. Олекса / 25 січня 2016, 15:33
54. Петлюрівець / сьогодні, 12:51 Вставити цитату
52.Олекса
«
• вул. Московська не перейменовувати»
Пропозиціі п. Зацеркляного були кращі.
І я підтримую Ісайя, молодець висловив те чого бажає наш народ...
Я не заперечую, що пропозиція в когось іншого може виявитися більш вдалою. На щастя серед нас українців розумних і мудрих людей вистачає.
63. Гнатович / 25 січня 2016, 15:39
61.гість
«Почитаєш оцю байду,волосся дибки стає!Та хто вас,"чєрнь", слухати буде?В Кіровограді вже обговорювали,і толку?Блажені якісь...»

Нє, не блаженні. Обичні іпануті
64. гість / 25 січня 2016, 15:55
63.Гнатович
« Обичні іпануті»

Ну навіщо так буквально?
65. Гнатович / 25 січня 2016, 15:56
58.Олекса
«У нас уже була перейменована вул.Леніна на вул.Касьяна. Запитайте у нинішньої чи то колишньої влади нашого міста в скільки коштів це обійшлося (таблички ...).Добре якби журналісти газети "Ехо" пройшлися по вулиці Касьяна і спитали людей про те як змінилося життя у них після перейменування вулиці? Та це може зробити і кожен з нас . Я наприклад ні разу не чув невдоволення з приводу перейменування вул. Леніна на Касьяна.»

Пройдися спочатку підрахуй, скільки там на вул.Касьяна табличок і скільки будинків. І скільки ви зібрались переіменувати. Не відчуваєш різниці? Тепер взнай скільки коштує одна табличка, помнож на кількість будиків. Всі ці кошти підуть з місцевого бюджету (да, ще й процентом отката). А пізніше будете верещати - то дороги не латані, то сміття не вивезено ітп.
І потім, яке невдоволення могло бути тим, що вуличку назвуть іменем Касяна, кормільца кобелячан? І друге діло - хз чого і в честь хз кого з тебе потягнуть грошей?
66. Гнатович / 25 січня 2016, 16:06
64.гість
«63.Гнатович
« Обичні іпануті»
Ну навіщо так буквально?»

Так за "блаженних" можуть і обидитись - тоже, порівняв із москалями Васілієм Блаженним, блаженною Мотроною Московською і тд. А от із славетним італьянським борцуном з совєцьким режимом паном Іпануті - то їм велике пишаторство!! Європейці ж! ;-)
67. Петлюрівець / 25 січня 2016, 17:19
56.Оракул
«буде потім соромно нашим дітям і онукам за дурних батьків і дідів. На них потім увесь цивілізований світ і та ж сама Європа в яку вони рвуться показуватиме пальцем як на пришелепуватих.»

Дійсно дітям і онукам буде соромно, якщо ми залишимо без змін назви вулиць з іменами катів украінського народу Фрузе, Калініна , Дніпропеировська, Московська і т п .А п. Зацеркляний на правильному шляху, велика подяка і шана цій людині яка вірно служить громаді міста.
68. Петлюрівець / 25 січня 2016, 17:29
57.Оракул
«павличків, щербаків,яворівських і інших холуїв сіоністськго капіталу, він навіть бідував деякий час. Тому його імя не личить чіпляти на чуже майно чи чужу назву і не важливо кому воно чи вона належали. Він би сказав вам те саме що й я. А ви впевнені, що Гончар чи Шкурат зраділи б вашому "подарунку"? Я не впевнений. Я б не радів, якби мені принесли в дарунок шапку чи імя вбитого вами, та навіть не вами, командира чи начальника якого я поважав. Ви розвалили країну, нищите її населння, яке радіє європейским обноскам із секонду, і ду»

ДЕМАГОГІЯ....Майно не чуже а належить народу і створене руками украінського народу .А на думку таких як ти оракулів все радянська влада збудувала....
69. Оракул / 25 січня 2016, 18:43
58.Олекса
«Ідея висловлювалась хороша ПІДСУМКОВЕ ОПИТУВАННЯ
ХТО ЗА ЧИ ПРОТИ ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ?
ЯКЩО ТАК, ТО НАЗИВАТИ ВСІ ПРОПОЗИЦІЇ ПО КОЖНІЙ З ВУЛИЦЬ, ПІДКРЕСЛЮЮ ВСІ ЩО НАДІЙШЛИ У РІЗНИЙ СПОСІБ ДО РЕДАКЦІЙ ГАЗЕТ, МІСЬКОЇ РАДИ. І ШЛЯХОМ РЕЙТИНГОВОГО ГОЛОСУВАННЯ ВИЗНАЧИТИСЯ.»

Не потрібно мудрити. Ще раз з початку ; "ХТО ЗА ЧИ ПРОТИ ПЕРЕЙМЕНУВАННЯ?" От з цього почати. Депутату список в руки і пішов по хатках: №1, №2, №3,.... і до кінця вулиці. В списку, наприклад, 4 графи: ПІБ, № паспорта, "За перейменування", "Проти перейменування". Після такого опитування можна влаштовувати рейтингове голосування серед мешканців вулиці. Але воно буде не потрібне.
70. Оракул / 25 січня 2016, 19:04
61.гість
«Почитаєш оцю байду,волосся дибки стає!Та хто вас,"чєрнь", слухати буде?»

Ясно, що ніхто слухати не буде. Але з мешканців вулиці зібрати підписи під листом до міькради проти перейменування вулиці, з посиланням на Конституцію і висновки Венеціанської комісії по делбонутому закону. В приписці до листа написати, що в разі, коли влада буде ігнорувати думку громади і буде перейменовувати вулицю примусово, то ми, мешканці вулиці, які підписали це звернення складаємо більшість мещканців вулиці (вказати, наприклад, 98%, 2 відсотки складають тимчасово відсутні і неприйнявші участі у опитування, та запеклі свідомі ПІБ, наприклад, петлюівець, бандерівець і исайя) прохаємо щоб нашу вулицю назвали Перша декомунізаційна, або вулиця запроданців памяті, або ще якось. Де грамотії юристи? Всі мовчать? Взяли б і допомогли грамотно скласти прошеніє. Ясно, що народ буде сопіти і мовчати, а купка так званих активістів будуть робити погоду. Потім нарід скаже, що його не питали. Ну з нарідом все ясно.Тут головне документувати усіх визначних активістів декомунізаторщиків на цьому сайті в газеті і т.п. І це обовязково треба робити і зберегти, як для історії, щоб нарід знав героїв, так і для того аби вони в разі чого не поміняли різко свою думку. Ну, типу, так, як колись усі так звані комуністи враз повдівали вишиванки і попівські ряси. Бо ви ж бачите, що більшість нашої так званої еліти схожа на діда Щукаря.
71. Оракул / 25 січня 2016, 19:12
68.Петлюрівець
«.Майно не чуже а належить народу і створене руками украінського народу .А на думку таких як ти оракулів все радянська влада збудувала....»

Ану перерахуй, що в народу залишилось. А те, що ще належить народу хочуть відібрати, а щось перейменувати не питаючи народу. І збудувала те все радяньска влада руками народу. Хоч і хотілось би написати, що народ збудував, так рука не піднімається, бо, якщо нарід той був такий грамотний, то чому все віддав бог зна кому і віддавати продовжує тепер вже в прямому смислі своє життя і здоровья, тобто добровільно, поступово, але впевнено суне на кладовище. Тут хтось писав, які у нас темпи приросту населення. Не дивуйтеся, саме приросту. Так зараз влада каже. І лохи за нею повторюють. Один мені так і казав: у нас в минулому році відємний приріст населення склав 2 відсотки. Удачі, ЛОХИ!
72. Сергій / 25 січня 2016, 20:02
62.Олекса
« На щастя серед нас українців розумних і мудрих людей вистачає.»

Якби таких вистачало , то оцього дурдому не було б.Біда в тому , що кодний із вас вважає себе наймудрішим , а насправді це не так.Просто наслухався по телевізору всяких дурниць і пішов в рознос всих повчати.Ви подивіться , які дурниці пишуть в підручниках історії , покумекайте , для чого влада в школах вводить релігію , в армії політруками попи.Може хтось із вас повірити , що мільярдер Порошенко буде вам прпагувати рівність , братерство між людьми?Чи моде хто дума , що Порошенко чи Яценюк вважає вас за людей.? Схаменіться.
73. Оракул / 25 січня 2016, 20:13
72.Сергій
«Просто наслухався по телевізору всяких дурниць і пішов в рознос всих повчати»

Партрет маслом типового українця.
74. Оракул / 25 січня 2016, 20:42
50.Олекса
«
пр. Піонерський, не перейменовувати. Слово піонер (від французького. pionnier першопроходець)»

49.Олекса
«• вул. Аврори, назвати вул. Броварська»

Аврора (лат. Aurora): Аврора — богиня утренней зари в римской мифологии; 94 Аврора — астероид Главного астероидного пояса, открыт в 1867 году. Аврора — женское имя. Ваще мозги салом запливли! Крім того багато масонських лож називалися Аврора. Тоді підіть і турніть памятник Ротарі, якщо такі розумні.
75. Чудо Юдо / 26 січня 2016, 15:35
74.Оракул
«Аврора (лат. Aurora): Аврора — богиня утренней зари в римской мифологии; 94 Аврора — астероид Главного астероидного пояса, открыт в 1867 году. »

Тобто Ви, шановний, впевнені що цю вулицю назвали у честь астероїда?
76. Ісай / 19 лютого 2016, 23:29
|вул. Аврори, назватиметься вул. Олега Данильця
пр. Баумана, назвати провулок Січових стрільців
вул. Чапаєвава, назватиметься вул. Ніни Уварової
вул. Куйбишева(обєднають з вул Енгельса) і
назватиметься вул. Зарічанська
вул.Пролетарська назватиметься вул. Козацька
вул. Кірова назвати вул. Шкільна
вул. Чкалова залишається стара назва
вул. Островського назватиметься вул Подільська
пр. Островського, назватиметься пр. Подільський
77. Ісай / 19 лютого 2016, 23:42
53.Олекса
«• вул. Маяковського, не перейменовувати. »

Не перейменовуватимуть вулиці: Золотаренка, Маяковського.
А вул. Московську називатимуть вул Небесної сотні
вул.С.Лазо називатимуть вул.Людмили Овдієнко
вул. Рози Люксембург називатимуть вул.Черкеська
вул.Калініна називатимуть вул.Раїси Кириченко
78. Ісай / 19 лютого 2016, 23:45
50.Олекса
«вул. Червоноармійська,назвати Покрівська. »

вул. Червоноармійська називатиметься вул. Покровська
79. O_Sedoy / 20 лютого 2016, 09:13
Диагноз :(((((((((((((((
80. Батя / 20 лютого 2016, 11:04
Згоден.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації