У травні минулого року полтавський клуб "Ворскла" потрапила до Ліги Європи. Це стало можливим після матчу з одеситами, у якому "ворскляни" відзначились двома голами. Їх авторами стали Артем Громов та Олександр Ковпак. Саме після виходу полтавської команди до Ліги Європи всі згадали про міський аеропорт. У тому ж таки травні місяці постало питання, яке було адресоване керівництву області, з приводу того, чи зможе полтавський аеропорт приймати, відправляти і технічно забезпечувати повітряний транспорт, що туди прибуватиме. Оскільки вихід команди на європейський рівень — це не лише матчі в Німеччині, Іспанії та Італії, це ще й зустріч західних футболістів та їх фанатів у своєму місті. Обстеживши полтавський аеропорт, експерти дійшли висновку, що "Ворскла" не зможе проводити зустрічі в Полтаві. З’являлися різні варіанти, як вирішити цю проблему. Та потім, зігравши два матчі, "ворскляни" попрощались із омріяним європейським олімпом. І розмови про аеропорт затихли.
Та ось 15 січня керівництво Полтавської ОДА зустрілося з представниками компанії "Авіаплан". Як стало відомо, ці експерти займаються консультаційною діяльністю у сфері авіаперевезень. Тобто, представники "Авіаплану" оцінювали, які перспективи має аеропорт "Полтава".
Оглянувши комплекс інженерних споруд, експерти дійшли висновку, що полтавський аеропорт має значні перспективи. А Євген Трескунов, засновник "Авіаплану", припустив:
— Є всі шанси, що за п’ять років ви зможете заключити вигідні для себе контракти з міжнародними перевізниками.
Він висловив сподівання, що аеропорт здатен здійснювати регулярні міжнародні перевезення.
На думку представників "Авіаплану", летовище має всі шанси на відродження. І на це впливають кілька факторів. По-перше, у двохсоткілометрову зону обслуговування аеропорту потрапляють 4,3 мільйона жителів. По-друге, поряд розміщені дві надпотужні області: Дніпропетровська і Харківська. По-третє, це туристична діяльність, яка приверне іноземців. Тим паче, що на Полтавщині є місця, які варто побачити і поляку, і австрійцю, і чехові.
Тільки-но висновки експертів були оприлюднені у ЗМІ, як в Інтернеті відразу жваво
почали обговорювати їх. Частина користувачів стверджувала, що відновлення аеропорту потягне за собою величезні витрати з обласного та державного бюджетів. А, зважаючи на обстановку в країні, ніхто не буде вкладати державні гроші в галузь, яка давно у Полтаві прийшла в занепад. Інші, навпаки, припускали, що аеропорт може досягти рівня харківського. І що з нього відбуватимуться вильоти і в Мінськ, і в Тель-Авів, і в Амстердам.
Користувачі викладали свої історії щодо того, наскільки швидко і комфортно переміщатись літаком. А один із них розповів, що регулярно літає з харківського аеропорту в Мінськ. І замовляє квитки через онлайн-табло. На підтвердження своїх слів скинув адресу сайту: http://hrk.aero/onlajjn-tablo/raspisanie-po-napravleniyam/belarus/minsk/. Дійсно, переглянувши онлайн-табло харківського аеропорту стає зрозуміло, що він приймає літаки з усієї Європи. А це не витрати з бюджету, а навпаки — додаткові надходження.
Ну що, експерти свої думки висловили, залишається слово за полтавцями. Оскільки без рішучих дій керівництва області й міста та залучення додаткових коштів відновлення аеропорту не відбудеться.