Вхід | Реєстрація

А тупик Карла Маркса — залишити

А тупик Карла Маркса — залишити

Мої пропозиції щодо перейменування вулиць, провулків, тупиків міста Кобеляки на виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) та тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».
Пропоную такі назви для кобеляцьких вулиць та провулків (пропозиція, належним чином оформлена та зареєстрована, направлена міському голові Олександру Копельцю). Отже, вулиця Куйбишева — Зарічанська, Пролетарська — Стрижанська, Енгельса — Зінген, Кірова — Гатищанська, Чкалова — залишити назву, Островського — Рибалківська або Млинарська, Дніпропетровська — залишити до вирішення питання по назві самого міста, Крупської — Волявська, на честь кобеляцького міського голови Павла Волявського (вулиця знаходиться в межах його колишнього садка), Золотаренка — залишити (Євген Золотаренко, актор, Народний артист УРСР, не був ні партійним, ні державним діячем епохи тоталітаризму), Фрунзе — повернути історичну назву Михайлівська, Комсомольська — історична назва Успенська, Рози Люксембург — історична назва Черкеська (мікрорайон мав назву Черкещина), Аврори — Данильця (на честь Заслуженого лікаря УРСР Олега Данильця), Чернишевського — Броварська, Петровського — Пірського, Огія — історична назва Мільйонна, Калініна — історична назва Кузнечна, Жовтнева — історична назва Юр’ївська, Червоноармійська — Гончара, Щорса — історична назва Каретна, Сергія Лазо — Китастого, Радянська — Солонцівська, Артема — Шкурата, Якіра — Кирейка, Ворошилова — Кременчуцька, Московська — залишити як історичну назву, Чапаєва — Андрія Левченка, Мате Залки — Бабенківська, Маяковского — залишити, Пархоменка — Іващенка, Дзержинського — Загребельного, Ульянова — Літня, Батиря — історична назва Різдвяна.

Провулки: Островського — Золотий, Кірова — Преображенський, Баумана — Світанковий, Червоноармійський — Гончара, Щорса — Каретний, Матросова — залишити, Свердлова — Бобошка (на честь Матвія Бобошка), Діденка — Залюбовського, Піонерський — залишити, Мате Залки — Бабенківський.

Тупик Карла Маркса — залишити як вдалу оцінку роботи теоретика.


Автор: Юрій Попруга, краєзнавець


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Політика


1. Степан / 21 січня 2016, 15:16
Чого немає вулиці Степана бандери і чого тупик не хочете назвати тупик Януковича,шоб оті сепаратісти вдавилися.,шоб онуки швидше виїхали у Европу.
2. Дід Панас / 21 січня 2016, 17:36
1.Степан
«шоб оті сепаратісти вдавилися.,шоб онуки швидше виїхали у Европу.»

Сепаратисти, це такі як ти. Це ті, хто вирішив нібито має право без проведення рефеендуму говорити від імені усіх громадян України і самочинно вирішувати долю країни. Такі країну і знищили. Щодо пропозицій, то пропную одну із вулиць назвати "Степанова мрія".
3. Справжній історик / 21 січня 2016, 18:12
А для чого чіпати "Пролетарську". Якщо мій дід і батько були робітниками, то їхні фото скажуть повикидати й нікому не показувати. В чому винні робітники? Не робітники ту "кашу" варили. Дивно що маститі історики типу дубин і сагайдачних цього не знають. Енгельс у 1845 році писав Марксу: «Вчера в самой большой зале, в лучшем ресторане города, у нас было третье коммунистическое собрание… Весь Эльбертфельд и Бармен, начиная с денежной аристократии и кончая мелкими лавочниками, был представлен, за исключением только пролетариата». (Ленін, ПСС т.19 с.501) Причому тут наші діди? Знаєте на що це змахує? На Ротарі. А ще, незабудьте зламати пам’ятник Марксу у Марківці. «Верной дорогой идете…», тією що й Гітлер ішов. І кінець у вас такий буде.
4. Справжній історик / 21 січня 2016, 18:20
Зауваження щодо церковних назв. Радянський вчений В.Ємельянов писав: «…любое даже самое искреннее юродствование во христе логически рано или поздно неизбежно приводит к измене своему родному национальному!». Християнство і комунізм, це дві сторони однієї й тієї ж медалі, точніше одного і того ж плану по підкоренню світу. Один від імені бога, другий - світський. Мої онуки це знають, а здорові дядьки і тітки з дипломами ніяк не можуть второпати. Може це знають навіть Стьопині онуки тільки йому не кажуть.
5. Ще один історик / 21 січня 2016, 18:33
Бобошко, іменем якого пропонують назвати вулицю писав у своєму щоденнику 10 листопада 1917 року: «…Москва, Казань, Киев и ряд других городов разрушены. Большевики одержали верх, и Бог знает, что будет, но хорошего не ожидать, Россия погибла, погибла безповоротно. Центральная Рада провозгласила Украинскую Республику, но какой злой иронией звучит это именно теперь, когда кругом все рушится. Не свободными гражданами, а жалкими рабами будем мы, но кто виноват? Я не могу уяснить себе этого». Іменем такої простої але мудрої і пророчої людини не гріх і вулицю назвати. Нашим свідомим і історикам до нього далеко. Він чесно визнавав, на відміну від наших вятровичів і інших істориків, що не знає причин того що відбулося, але ясно бачив до чого воно призведе.
6. Notad / 21 січня 2016, 20:02
Пархоменка — Іващенка це ще хто такий і яким боком він до нашої вулиці? Їй би краще назву Камяна дали. В честь її дорожнього покриття. І то більше смислу в такій назві. Чому не питають думку людей які живуть на цих вулицях? В шокі від такої убогої фантазії авторів назв. Називати вулиці в честь людей які стосунку не мають до цих вулиць, не правильно.
7. Notad / 21 січня 2016, 20:15
А потім знову зміниться влада і почнуть перейменовувати вулиці бо іменами неугодних названі. Називайте вулиці не в честь людей, будьте розумнішими.))))
8. Notad / 21 січня 2016, 20:20
Це в честь цього діяча мою вулицю хочуть назвати ??? Посилання на www.mariupolnews.com.ua .
9. Історик / 21 січня 2016, 20:31
8.Notad
«Це в честь цього діяча мою вулицю хочуть назвати ???»

Та ні, то не в честь того педіка, тут був такий лікар. А в тім, доведи потім в честь кого вона була названа. От Аврора, богиня така була, а вони кажуть, що то в честь крейсера. А Жовтнева? Хто сказав, що вона в честь перевороту? Може вона на честь місяця жовтня, чи на честь жовтого кольору? Давайте тоді і календар міняти. А якщо на честь кольору.... так тоді давайте і прапір міняти. Чого це в нас прапір жовто блакитний? Я вважаю, що він на честь жовтневого перевороту і педиків. Такий собі симбіоз, цілком логічний. Доведіть звортнє.
10. Notad / 21 січня 2016, 20:32
Ще можна залишити назву Пархоменко як Дніпропетровськ перейменували. В честь Пархоменка Володимира Олександровича Український історик педагог. Народився в Полтвській губернії. Боровся за вільну Україну, був репресований радянською владою. Це кращий варіант чим Іващенко. Но ні у нас історики просто шик, дипломи свої за сало купляли...
11. Історик / 21 січня 2016, 20:41
10.Notad
«Пархоменка Володимира Олександровича Український історик педагог.»

Він і той Пархоменко із України. Учасник громадянської війни, тобто такий, як і модобули атошники. Навіть краший, бо ось із віки: "С 5-й украинской армией совершил поход от Луганска к Царицыну;" Ану, нехай наші петлюрівці дійдуть до Царицина. Вони тільки язиком теліпають що на Кремль підуть. Насправді, і миздобули і Пархоменко заложники одних і тих же сценаристів.
12. Петлюрівець / 21 січня 2016, 20:52
9.Історик
«то не в честь того педіка, тут був такий лікар. А в тім, доведи потім в честь кого вона була названа. От Аврора, богиня така була, а вони кажуть, що то в честь крейсера. А Жовтнева? Хто сказав, що вона в честь перевороту? Може вона на честь місяця жовтня, чи на честь жовтого кольору? Давайте тоді і календар міняти. А якщо на честь кольору.... так тоді давайте і прапір міняти. Чого це в нас прапір жовто блакитний? Я вважаю, що він на честь жовтневого перевороту і педиків. Такий собі симбіоз, цілком логічний. Доведіть звортнє.»

?Палата номер шість...
13. Колчак / 21 січня 2016, 20:53
12.Петлюрівець
«?Палата номер шість...»

Аргументовно. "Слава..." забув дописати.
14. Notad / 21 січня 2016, 21:28
11.Історик
«Він і той Пархоменко із України. Учасник громадянської війни, тобто такий, як і модобули атошники. Навіть краший, бо ось із віки: "С 5-й украинской армией совершил поход от Луганска к Царицыну;" Ану, нехай наші петлюрівці дійдуть до Царицина. Вони тільки язиком теліпають що на Кремль підуть. Насправді, і миздобули і Пархоменко заложники одних і тих же сценаристів.»

Мене не дуже турбує хто той Пархоменко і які його заслуги, і АТО тут не причом. Там молоді хлопці помирають через таких істориків які пропонують такі зміни. Хоч би думали остатками своїх мізків що творять. Є нормальний Пархоменко в історії України перейменуйте вулицю в його честь і забули цей дурдом.
15. Notad / 21 січня 2016, 21:32
9.Історик
«Та ні, то не в честь того педіка, тут був такий лікар. А в тім, доведи потім в честь кого вона була названа. От Аврора, богиня така була, а вони кажуть, що то в честь крейсера. А Жовтнева? Хто сказав, що вона в честь перевороту? Може вона на честь місяця жовтня, чи на честь жовтого кольору? Давайте тоді і календар міняти. А якщо на честь кольору.... так тоді давайте і прапір міняти. Чого це в нас прапір жовто блакитний? Я вважаю, що він на честь жовтневого перевороту і педиків. Такий собі симбіоз, цілком логічний. Доведіть звортнє.»

Та це зрозуміло, краще спитати людей на Пархоменка знають вони хто такий Іващенко??? Навіщо вестися на це? Самі горлопанимо в Києві дурні сидять а самі по факту не кращі. Кожну вулицю можна перейменувати в початкову назву, людей достатньо в чию честь можна перейменувати вулиці, не міняючи їх назви.
16. Історик / 21 січня 2016, 22:18
15.Notad
«краще спитати людей на Пархоменка знають вони хто такий Іващенко??? »

Так я ж хіба проти. Багато хто і говорить, що треба знизу йти, людей питати.
17. Історик / 21 січня 2016, 22:21
14.Notad
«Там молоді хлопці помирають»

А тоді що не молоді помирали? А їх тепер обпльовують. Що їм Матросов зробив чи Зоя Космодемянська, та по великому рахунку і Щорс і Пархоменко і Чапаєв? Тільки тоді людина могла і заблукати в ідеологіях і історіях, а зараз у кожного інтернет є.
18. Notad / 22 січня 2016, 00:08
17.Історик
«А тоді що не молоді помирали? А їх тепер обпльовують. Що їм Матросов зробив чи Зоя Космодемянська, та по великому рахунку і Щорс і Пархоменко і Чапаєв? Тільки тоді людина могла і заблукати в ідеологіях і історіях, а зараз у кожного інтернет є.»

Ну нехай це на совісті залишиться того покоління, не змогли зберегти свою історію, зараз то вже і нікому. Можливо і теперішні події також будуть обпльовані через деякий час, тут нічому дивуватися. Народ заслуговує на те що має!
19. Notad / 22 січня 2016, 00:33
17.Історик
«
А тоді що не молоді помирали? А їх тепер обпльовують. Що їм Матросов зробив чи Зоя Космодемянська, та по великому рахунку і Щорс і Пархоменко і Чапаєв? Тільки тоді людина могла і заблукати в ідеологіях і історіях, а зараз у кожного інтернет є.»

І ще хотілося б добавити. Ви рівняєте зовсім різні речі. Можливо тоді і ідеологія губила людей, але зараз???? Хіба ради ідеї молодь іде на смерть? Захищаючи чорт зна від чорт зна кого? Чи маючи інтернет "як Ви виразились" молодь не в змозі "опросити" сусідні території і зрозуміти що на справді відбувається? Не плутайте сюди ідеологію. Та і в перейменуванні вулиць ідеології то ніякої немаї... Так пафос і приклон.
20. Історик / 22 січня 2016, 12:16
18.Notad
«Ну нехай це на совісті залишиться того покоління, не змогли зберегти свою історію»

Та те покоління історію зберігало, це вже нове, озиме, почало її нищити. Якби батьки і діди оцих свідомих поснулися, то невідомо що б вони їм зробили. Може те, що Тарас Бульба Андрію, перед тим запитавши: "Що, синку, помогли тобі твої ляхи?".
18.Notad
«Можливо і теперішні події також будуть обпльовані через деякий час»

А ти ще й сімніваєшся? Будуть, і дуже скоро, тільки не обпльвоні, а справедливо засуджені.
21. Історик / 22 січня 2016, 12:25
19.Notad
«Ви рівняєте зовсім різні речі. Можливо тоді і ідеологія губила людей, але зараз???? Хіба ради ідеї молодь іде на смерть?»

Та ні, не різні. Хіба зараз ідуть не за ідею? Якщо судити по "ящику", то виключно за ідею. І я особисто таких дурнів знаю. Тільки зараз я не бачу у чому та ідея полягає. Вони кажуть, що у незалежності і під крики "Слава України!" здають її у рабство. А порівнював я тому, що, і це прикольно, автори, що того, що цього сценарію одні і ті самі, але миздобули цього не розуміють.
19.Notad
«Чи маючи інтернет "як Ви виразились" молодь не в змозі "опросити" сусідні території і зрозуміти що на справді відбувається? Не плутайте сюди ідеологію.»
Якщо молодь в змозі розібатися з тим, що відбувається, поспілкуватися з тими ж мешканцями Донбасу і т.п., то я перед такою молоддю вибачаюся. Це добре, якщо така молодь є, але я її щось не бачу. Може я недобачаю. Дай бог, щоб я помилявся.
22. Зацеркляний / 22 січня 2016, 16:06
Пропоную для обговорення наступні назви вулиць,провулків:
вул. Куйбишева, Зарічна
вул. Пролетарська, Козацька
вул. Енгельса Козацька
вул.Кірова Соборності
вул.Чкалова, В’ячеслава Чорновола
вул.Островського, Героїв Крут
пр. Островського, Віталія Кирейка
вул. Дніпропетровська Миколи Іващенка
вул.Стародніпропетровську Левадна
вул. Крупської Валявська
вул. Фрунзе Михайлівська
пр.Кірова Степана Шкурата
вул. Комсомольська, Зінгенська
пр. Баумана Олени Теліги
вул Рози Люксембург, Людмили Овдієнко
вул Аврори Олега Данильця

вул. Чернишевського Михайла Черненка
вул. Петровського Калинова
вул. Калініна Небесної Сотні
вул. Золотаренка не перейменовувати
23. Зацеркляний / 22 січня 2016, 16:09
вул.Червоноармійська Незалежності
вул.Щорса Холодноярців
вул.С.Лазо Василя Симоненка
вул.Радянська Михайла Грушевського
вул.Артема, Пилипа Орлика
вул.Якіра, Івана Піддубного
вул. Сверлова Григорія Китастого
пров.Матросова Василя Гнилосирова
пров Баумана Олени Теліги
пров.Червоноармійський Ліцейний
туп.Карла Маркса Матвія Бобошка
вул.Ворошилова, Ніни Уварової

вул. Московська Юріївська
вул Чапаєва Петра Калнишевського
вул. Мате Залки, Олеся Гончара
вул Маяковського Олексія Кулика
вул Пархоменка Василя Стуса
24. Зацеркляний / 22 січня 2016, 16:11
вул Дзержинського, Симона Петлюри
вул Ульянова Ковжежанська
вул. Жовтнева Івана Мазепи
вул. Огія Павла Загребельного
вул Перше травня Покровська
пров.Щорса Просвіти
вул..Батиря Різдвяна
вул..Ватутіна Січових Стрілків
вуд Горького Європейська
вул..Декабристів Броварська
вул. Макаренка Івана Петличного
вул. Павла Усенка Катерини Білокур
пров. Жовтневий Миколи Лисенка
пров.Калініна Раїси Кириченко
пров.Московський Павла Колесника
пров.Піонерський Український
пров.Радянський Олексія Івахненка
пров.Стародніпропетровський Річковий
парк Піонерський Парк культури і відпочинку
25. Зацеркляний / 22 січня 2016, 16:17
Дані пропозиції були прийняті мешканцями Кобеляк самих різних соціальних верств,освіти,віку та світоглядів після тривалих та бурхливих обговорень. Список передано офіційно до міської ради.
26. Петлюрівець / 22 січня 2016, 16:38
25.Зацеркляний
« пропозиції були прийняті мешканцями Кобеляк самих різних соціальних верств,освіти,віку та світоглядів після тривалих та бурхливих обговорень. Список передано офіційно до міської ради»

Дякуємо п.Зацеркляному.Пропозиціі правильні і на часі, а совки і ватники нехай собі гавкають....
27. Гість123 / 22 січня 2016, 18:53
25.Зацеркляний
«Дані пропозиції були прийняті мешканцями Кобеляк самих різних соціальних верств,освіти,віку та світоглядів після тривалих та бурхливих обговорень. »

Де це вони обговорювались???!!! Це брехня.
28. Петлюрівець / 22 січня 2016, 19:07
27.Гість123
«Де це вони обговорювались???!!! Це брехня»

Це правда та історична справедливість !
29. Notad / 22 січня 2016, 19:58
21.Історик
«Та ні, не різні. Хіба зараз ідуть не за ідею? Якщо судити по "ящику", то виключно за ідею. І я особисто таких дурнів знаю. Тільки зараз я не бачу у чому та ідея полягає. Вони кажуть, що у незалежності і під крики "Слава України!" здають її у рабство. А порівнював я тому, що, і це прикольно, автори, що того, що цього сценарію одні і ті самі, але миздобули цього не розуміють.»

Не бачу ніякої ідеї, так замасковані під ідею інтереси. У всіх вони різні, кому кусок землі, кому патрон, кому ще якусь плюшку. На тій стороні такі самі. Нема ніякої ідеї. Ви мабуть шукаєте винних в цьому десь там, далеко, так легше. Але вони набагато ближче, це самі Українці, самі все це заварили. А хтось користується просто ситуацією. Ні хто не заставляє, все добровільно. Та і до революції які були ідеї?? граб розтягай і рви когті?? Хоть один політик був якому ідея була потрібна???
30. Notad / 22 січня 2016, 20:10
21.Історик
«Якщо молодь в змозі розібатися з тим, що відбувається, поспілкуватися з тими ж мешканцями Донбасу і т.п., то я перед такою молоддю вибачаюся. Це добре, якщо така молодь є, але я її щось не бачу. Може я недобачаю. Дай бог, щоб я помилявся.»

Кожен день спілкуюся, і не тільки с Донбасу. Скажу що "ящик" віщає з другої паралельної реальності. Люди там ненавидять Україну, але там люди також зазомбовані, тямущо нашого телика там немає.
31. Notad / 22 січня 2016, 20:16
23.Зацеркляний
«вул.Червоноармійська Незалежності
вул.Щорса Холодноярців
вул.С.Лазо Василя Симоненка
вул.Радянська Михайла Грушевського
вул.Артема, Пилипа Орлика
вул.Якіра, Івана Піддубного
вул. Сверлова Григорія Китастого
пров.Матросова Василя Гнилосирова
пров Баумана Олени Теліги
пров.Червоноармійський Ліцейний
туп.Карла Маркса Матвія Бобошка
вул.Ворошилова, Ніни Уварової
вул. Московська Юріївська
вул Чапаєва Петра Калнишевського
вул. Мате Залки, Олеся Гончара
вул Маяковського Олексія Кулика
вул Пархоменка Василя Стуса»

А залишити старі назви ума не хватає???
32. Гершко / 22 січня 2016, 21:10
28.Петлюрівець
«Це правда та історична справедливість !»

Яка справедливість. Ось, буде тобі справедливість. Посилання на www.youtube.com
33. Гершко / 22 січня 2016, 21:10
31.Notad
«
А залишити старі назви ума не хватає???»

Знайшов у кого ума шукати.
34. Історик / 22 січня 2016, 21:14
30.Notad
«Люди там ненавидять Україну,»

Вони не Україну ненавдять, а "українську" владу, ну і, само собою, тих дурнів, які по ним стріляють і тих, які на цю бойню гроші збирають.
35. Гершко / 22 січня 2016, 21:20
28.Петлюрівець
«Це правда та історична справедливість !»

Звиняй, брат петлюрівець, я тобі не ту ссилку кинув. Посилання на www.youtube.com А це тобі цитатки із висловлювання Иакова Кедмі: " "Визит Порошенко может вызвать только брезгливость и стыд у нормального гражданина еврейского государства потому, что когда приезжает сюда человек, который провозгласил днём создания - днём своей армии - день создания УПА, т.е. день создания украинских нацистов, которые вместе с эсэсовцами (пауза) залили Украину еврейской кровью. И не только Украину, и Белоруссию и везде. Так вот день создания этой армии – это день создания его армии – человека, который провозгласил, что его армия и он – они последователи вот этих нацистских выродков. Как можно такого человека принимать в еврейском государстве?....Вот мы им никогда не простим. Ни бандеровцам, ни оуновцам, ни УПА, ни всей этой сволочи, ни всем, кто их поддерживает. Никогда не забудем и никогда не простим". І ось будеш спостерігати що через деякий час будуть робити оті петлюрівці і підбурювані ним свідомі миздобули із своїми мазепами, сотнями і УПА. Буде їм лохокост за холокост. Євреї, це їм не Путін з бурятами. " всей этой сволочи, ни всем, кто их поддерживает. Никогда не забудем и никогда не простим"
36. Історик / 22 січня 2016, 21:23
29.Notad
«
Не бачу ніякої ідеї, так замасковані під ідею інтереси.»

Не бачиш? І я не бачу, але ж миздобули кажуть, що вони за ідею воююють. Я тобі про це казав.
37. Історик / 22 січня 2016, 21:37
29.Notad
«На тій стороні такі самі. Нема ніякої ідеї.»

Такі та не такі. Ти що, не розуиієш, що вони у себе дома і якщо вони програють, то їх усіх знищать і пересажають, що загалом вписується в ціль геноциду. Українців руками українців. Так вони кругом роблять і завжди робили. Це називається "гоїв руками гоїв".
29.Notad
«Ви мабуть шукаєте винних в цьому десь там, далеко, так легше. Але вони набагато ближче, це самі Українці, самі все це заварили.»

По великому рахунку далеко і треба шукати. Треба шукати серед тих, хто майдан фінансував і хто вдохновляв. Хоча формально ти правий, українці самі все заварили. Тільки питання тобі: а чому вони зараз мовчать? А тому, що українці без бабла ні на що не здатні, вони навіть голусують за бабло.
29.Notad
«А хтось користується просто ситуацією. »

Дурні б були, якби не користувалися.
29.Notad
«Ні хто не заставляє, все добровільно.»

Теж правий.
29.Notad
«Та і до революції які були ідеї?? граб розтягай і рви когті?? Хоть один політик був якому ідея була потрібна???»

Ми ж не про політиків. А у свідових була ідєя, замануха, іллюзія і вони йшли на барикади. Та замануха-ідея називалася ЄС.
38. Історик / 22 січня 2016, 21:37
29.Notad
«На тій стороні такі самі. Нема ніякої ідеї.»

Такі та не такі. Ти що, не розуиієш, що вони у себе дома і якщо вони програють, то їх усіх знищать і пересажають, що загалом вписується в ціль геноциду. Українців руками українців. Так вони кругом роблять і завжди робили. Це називається "гоїв руками гоїв".
29.Notad
«Ви мабуть шукаєте винних в цьому десь там, далеко, так легше. Але вони набагато ближче, це самі Українці, самі все це заварили.»

По великому рахунку далеко і треба шукати. Треба шукати серед тих, хто майдан фінансував і хто вдохновляв. Хоча формально ти правий, українці самі все заварили. Тільки питання тобі: а чому вони зараз мовчать? А тому, що українці без бабла ні на що не здатні, вони навіть голусують за бабло.
29.Notad
«А хтось користується просто ситуацією. »

Дурні б були, якби не користувалися.
29.Notad
«Ні хто не заставляє, все добровільно.»

Теж правий.
29.Notad
«Та і до революції які були ідеї?? граб розтягай і рви когті?? Хоть один політик був якому ідея була потрібна???»

Ми ж не про політиків. А у свідових була ідєя, замануха, іллюзія і вони йшли на барикади. Та замануха-ідея називалася ЄС.
39. Notad / 22 січня 2016, 21:46
34.Історик
«Вони не Україну ненавдять, а "українську" владу, ну і, само собою, тих дурнів, які по ним стріляють і тих, які на цю бойню гроші збирають.»

Ви праві. Я трохи не точно висловився.
36.Історик
«
Не бачиш? І я не бачу, але ж миздобули кажуть, що вони за ідею воююють. Я тобі про це казав.»

Є дві групи людей а правих серед них немає. От і вся Україна. А ще є одна група людей і також не праві. От і вибери собі точку зору правильну з неправильних.
40. Notad / 22 січня 2016, 22:09
38.Історик
«Такі та не такі. Ти що, не розуиієш, що вони у себе дома і якщо вони програють, то їх усіх знищать і пересажають, що загалом вписується в ціль геноциду. Українців руками українців. Так вони кругом роблять і завжди робили. Це називається "гоїв руками гоїв".»

Це не факт. Що їх пересаджають і переб’ють. Це просто переділ власності. Це не геноцид, це просто отжать заводи та запаси газу і металу. Це просто гра великих, і вам їх зрозуміти мабуть не вийде. Ви думаєте не втому напрямку. Бабло в сучасному світу всьому причина і після причина. І навіщо винищувати людей, вони все одно нічого не розуміють. І не зрозуміють ніколи. Люди в цій сутичкі просто декор, і "мясо" І завжди так було і буде, і нічого не змінити, це природа така.
38.Історик
«Ми ж не про політиків. А у свідових була ідєя, замануха, іллюзія і вони йшли на барикади. Та замануха-ідея називалася ЄС.»

Ах. Розкажу я вам таке. Що революцію робили не "свідомі" а спеціально підготовлені люди, і для того щоб убрати "апасного" жадіну, жадність опасна для всіх. А "свідомі" як ви їх називаєте прості морально вразливі люди яки прийшли туди подивитись, як кажуть пощолкать чимось. Надивились там як перебили сотню з них і іще більше подуріли. А ЄС це так пища для народу щоб отмаза була. Я взагалі не доганяю як може бути революція без ідеї, а потом змін??? це не революція а убрали жадіну.
38.Історик
«По великому рахунку далеко і треба шукати. Треба шукати серед тих, хто майдан фінансував і хто вдохновляв. Хоча формально ти правий, українці самі все заварили. Тільки питання тобі: а чому вони зараз мовчать? А тому, що українці без бабла ні на що не здатні, вони навіть голусують за бабло. »

І цих ви називаєте свідомі???
41. професор / 22 січня 2016, 22:36
Все таки підбирали б ви назви вулиць для своєї Батьківщини без прізвищ... Бо "новоідейні", які вже зріють можуть за рік-два-три опинитись при владі..
42. Історик / 22 січня 2016, 22:36
40.Notad
«І цих ви називаєте свідомі???»

Ні, не цих, це пересічні.
39.Notad
«От і вибери собі точку зору правильну з неправильних.»

Це класична схема розводки. Тобі підкидають для вибору дві хибні ідеї, чи варіанти і вибирай. Насправді, вірний третій варіант, але про нього не говорять. Нема часу, вибач. Коменти твої перечитав, ти близько до істини блукаєш, але безсистемно. Ось, якщо щиро хочеш розібратися, подивись 20 лекцій, якщо адмін не видалить. Потім подискутуємо. Друга ссилка на стислу лекцію про те саме. Посилання на www.vseminfo.ru
Посилання на www.youtube.com
43. Notad / 22 січня 2016, 23:06
42.Історик
«Це класична схема розводки. Тобі підкидають для вибору дві хибні ідеї, чи варіанти і вибирай. Насправді, вірний третій варіант, але про нього не говорять. Нема часу, вибач. Коменти твої перечитав, ти близько до істини блукаєш, але безсистемно. Ось, якщо щиро хочеш розібратися, подивись 20 лекцій, якщо адмін не видалить. Потім подискутуємо. Друга ссилка на стислу лекцію про те саме. Посилання на www.vseminfo.ru
Посилання на www.youtube.com»

Бачив я ці лекції свого часу. Вибачте, бред з бреду. Зомбо інфа тільки з другої столиці. Да є там зерно правди, тільки перемелене воно з брехнею і особистими інтересам керманичів сусідів. Взяти наприклад алкоголь, так хто його в горло заливає силою то, самі заливають? Інформація не витримує критики. Глобальні заговори фейк, для того щоб заняти слішком любо-питних. Я в систему й не збирав ці дані, так зайшов висловити недовольство відповідальним за перейменування. Та проявіть крапаль ума перейменуйте в старі назви і не видьоргуйтесь. Достойних однофамільців вистачає. Ну ні нада піти самим тупим шляхом із усіх.
44. Notad / 22 січня 2016, 23:12
41.професор
«Все таки підбирали б ви назви вулиць для своєї Батьківщини без прізвищ... Бо "новоідейні", які вже зріють можуть за рік-два-три опинитись при владі..»

НЕ переживайте.
Лев не может быть царем крыс, царем крыс может быть только крыса.
45. Notad / 22 січня 2016, 23:18
41.професор
«Все таки підбирали б ви назви вулиць для своєї Батьківщини без прізвищ... Бо "новоідейні", які вже зріють можуть за рік-два-три опинитись при владі..»

Нові знайдуть причину перейменувати вулиці і з нормальними назвами потрібно буде продовжити традицію.
46. ісай / 23 січня 2016, 03:49
Вже є достатньо пропозицій і в газетах "Ехо", "Колос" а також в міській раді для узагальнення.
Звертаюсь до керівників міста, районної ради, провести збори громадян з проханням оголосити про цей захід, назвати час, дату і місце проведення.
Доречно почути думку Копельця, Шевченко, Кішінського, поважних депутатів міської, районної та обласної рад.
Цікаво послухати авторитетних людей нашого міста, молоді, ветеранів, істориків.
Можливо своїми думками поділяться досвідчені управлінці Таранушич, Мирошнеченко, Решетило, Жуков, Чернявський, Спиця, Нестеренко, Манник, Андрієнко,Рожкова, Данко,
Запросіть лектора-ініціатора цих перейменувань з інституту національної памяті.
Цікава думка про інтернет опитування щодо рейтингового голосування за пропозиції.
Нині вирішується питання про наше майбутнє.
Не треба рубати з плеча, але й імена катів мають зникнути з карти нашого найкращого в світі міста.
47. Мазай / 23 січня 2016, 10:53
46.ісай
«Доречно почути думку Копельця, Шевченко,»

Шевченко виконавець, що вона вам скаже? Скаже що закон підлягає виконанню. Справжні історики, якщо такі є, будуть мовчати,бо бояться, а флюгерні, нічого розумного не скажуть. Вони на своєму віку чого тільки не казали. На моїй памяті вони казали, що революцію робив Сталін, потім почали казали, що Сталін був замухришка, а революцію робив Ленін, а ще пізніше не з трибун правда казали, що і Сталін і Ленін нікчеми, а був там гігант мислі Троцький. А от вже потім вилилося із уст тих самісіньких істориків, що усі вище перераховані діячі прості ниікчеми, а були в той час інші борці за вселеньску спаведливість пани Грушевські, Петлюри і Скоропадські. Це саме вони тоді, так як і зараз, хотіли зламати сценарій світової революції і на руїнах московії і німеччини збудувати Нову Україну. Обламались. І зараз обламаються, хоч і закликають іти війною на Москву.
48. Мазай / 23 січня 2016, 11:09
46.ісай
«Цікаво послухати авторитетних людей нашого міста, молоді, ветеранів»

Таке б і я послухав.
46.ісай
«Запросіть лектора-ініціатора цих перейменувань з інституту національної памяті»

Так він вам і приїде.
46.ісай
«Цікава думка про інтернет опитування щодо рейтингового голосування за пропозиції.»

Цікава пропозиція. Тільки питання ставити треба не так, що хто за перейменування Мазепи на Петлюру? Треба два питання задати: 1) хто за перейменування; 2)хто за відтермінування виконання вимог закону до встановлення порядку в країні і припинення війни, тим більше, що висновки Венеціанськой комісії щодо законності того закону сумнівні.
46.ісай
«Нині вирішується питання про наше майбутнє.»

Розумно сказано.
46.ісай
«Не треба рубати з плеча»

Ще розумніше.
46.ісай
«мена катів мають зникнути з карти нашого»

А тут трішки непонятно. Хто такі? Маю на увазі прізвища. Хто їх судив і такими визнав? Я не проти перейменування вул.Свердлова, а от пролетарі- вони теж кати, червоноармійці теж кати, чи комсомольці, чи Чкалов з Матросовим, вони кати. Ага, по тому закону кати усі служителі до рівня секретаря райкому. Усікли? Таміла Вячелавівна, зрозуміли,.... як би так щоб чемно сказати, ну, тіпа, готуйтеся. Ви на черзі. Прикольно що судитимуть вас ті самі історики які перед вами зараз знімають капелюха.
49. Щука / 23 січня 2016, 11:16
38.Історик
«
Такі та не такі. Ти що, не розуиієш, що вони у себе дома і якщо вони програють, то їх усіх знищать і пересажають, що загалом вписується в ціль геноциду. Українців руками українців. Так вони кругом роблять і завжди робили. Це називається "гоїв руками гоїв".»

Хто в себе вдома 8 тис російських кадрових військових ? Чи в себе дома десятки тисяч просто найманців з Росіі і ін краін озброєних , оплачених і навчених Росією ? Бреши та знай міру, історик.А як історик пригадай нам як було в 1917 -1920 роках як росіяни проводили совєтизацію Украіни ,всі ці криворізькі республіки,спочатку столиця в Харкові а по мірі просування захопили і Киів....Так і тепер проект Путіна Новоросія, потім і вся Украіна федеральний округ РФ.
50. Істори / 23 січня 2016, 11:37
43.Notad
«Бачив я ці лекції свого часу. Вибачте, бред з бреду. Зомбо інфа тільки з другої столиці»

Ну, тоді не судьба. Продовжуй блукати у трьох соснах. Може тобі і табличка множення зомбо інфа? Цікаво б було знати, що саме там зомбоінфа, конкретно? Може те що існує глобальне управляння? Не спорю лекції не досконалі, є там і лишнє, і прекручене, але в цілому вони правильні.
43.Notad
« Взяти наприклад алкоголь, так хто його в горло заливає силою то, самі заливають?»
Це дяйсно конкретний приклад привів. Ну й давай подумаємо. Якби ти дивився з намаганням зрозуміти то ти б так не казав. Я вже тобі колись казав, що лохотрон іуспішний тільки тому, що люди не хочуть розуміти елементарного і не хочуть бачити очевилних підвохів. От ти сказав наче б і вірно, "хто заставляє". Ну це судження, вибач, примітивного обивателя. Ніхто прямо не заставляє, А не прямо? Дитину причащають змалку в церкві і пішло поїхало... агресивна реклама на ТВ і в побуті "ти мєня уважаєш", що немає такого? Чи може це не впливає і не провокує. Згадай операцію "И", наче й смішне і невинне, але там реклама, так як и "С легким паром", це тільки те, що на ум прийшло. Чи ти будеш заперечувати й це? Тож культура навязує пянку і ти такий умний не запєш, а сотні піддадуться. Цифірь можеш отут у професора запитати. А тим, хто це придумав, не важливо те, що ти правильний і тверезий, їм статистика явища потрібна. З тобою вони потім розберуться, коли уже всі зіпються. Можуть тебе і не чіпати, бо ти мені про це скажеш що ти ж все знаєш і не попадешся на вудку. Ну може ти й прилаштуєшся та ще десяток с тобою разом. Але мова ж іде про народ. Що з тебе за толк, якщо ти один врятуєшся, чи з дружиною, яку звати, наприклад, Микола. Усек? Це все одного поля ягоди. Наш народ, бачиш, живучий виявився, а індіанців зокрема й горілкою видавили. Така ж проблема зараз і в північних народів Росії. Ну і по твоїй логіці й наркотиків же ніхто примусово не заставляє вживати. Так це теж не проблема, по твоєму?
51. Історик / 23 січня 2016, 11:44
45.Notad
«Нові знайдуть причину перейменувати вулиці і з нормальними назвами потрібно буде продовжити традицію.»

Так воно і буде. Тому нічого поки що перейменовувати не потрібно. Якщо дуже свербить то перейменуйте все те що хочете на вул. Декомунізаційна 1, 2, 3, 4, 5, і т.д.
Навіть самі упороті ночебто не заперечують, що масони причетні до побудови США. Так от їхні архітектори, коли Нью-Йорк будували вулиці без назв поробили, ну там 1-ша авеню, 2-га, ... і т.д і відповідно стріти. Це ж не спроста так зробили. Вони ж знали, що делбів і там вистачає. Тому так вирішили, щоб память про їх ітелект залишилася.
52. Історик / 23 січня 2016, 12:05
49.Щука
«
Хто в себе вдома 8 тис російських кадрових військових ?»

Це ти по коломойському тельавідєнію чув? А з другого боку, вони таки в себе вдома і вони не більш незаконні ніж ті що в Києві. Яка між ними різниця? Ті собі переворот зробити, а ті з ними незгодилися і собі владу захватили. І ще невідомо чиє "дєло правоє".
49.Щука
«Бреши та знай міру, історик.А як історик пригадай нам як було в 1917 -1920 роках »

Я ніколи не брешу, можу хіба що помилятися. А історію ти сам бери і пригадуй, вірніше читай із достовірних джерел. Скажу, що радянські книжки незважаючи на викривлення в них трактовки історичних фактів під ідеологію, на три голови вище так званих українських.
49.Щука
«росіяни проводили совєтизацію Украіни ,всі ці криворізькі республіки,спочатку столиця в Харкові а по мірі просування захопили і Киів»

З тобою про щось дискутвати, краще піти карасів половити. Росіяни, щоб ти знав, ніколи ніякої революції не робили. Ні тоді, ні зараз. Не розуміти цього сьогодні маючи інтернет і доступ майже до будь якої інфо, це вже навіть не смішно. Так розсуждати може, або ворого українскього народу, або попавший в зомбозалежність від цілеспрямованно поширюванної зомбоінформації. Тоді бла столиця в Харкові і волна мала називатися Ціон, а тепер може бути в Дніпрі, який хочуть назвати Єрусалимом на Дніпрі.
53. гість / 23 січня 2016, 12:27
Ти такий історик, як я-композитор!!!
54. Історик / 23 січня 2016, 13:10
53.гість
«Ти такий історик, як я-композитор!!!»

Ну, да. А Слава Україні забув? Ти б краще сказав в чому я неправий. Може в тому, що євреї революцію робили? Так вони самі це визнають. Так можеш добалакатися, що й в антисеміти запишуть за приниження їхньої ролі і інтелекту.
55. Справедливий / 23 січня 2016, 14:45
22.Зацеркляний
«Пропоную для обговорення наступні назви вулиць,провулків:»

Суддю на мило, а перед тим обовязково в АТО.
56. Notad / 23 січня 2016, 15:26
50.Істори
«Може тобі і табличка множення зомбо інфа?»

Це вже грубість. 2*2 залізно 4. От обнюхані виводи
Виктора Еф... це вже вилами по воді писана інформація. Ви вірте в те що нас масони валять, а я бачу що у нас самі наші новоспечені феодали, творять історію. Та і не тільки вони, всі гребуть собі в кармаман і самі ж розламують країну. Хто до кормушки пробився той і гребе, і причом тут цікаво масони.... Я за ті лекції скажу що то елемент виховання вірних раші сторожових псів, і не більше. Та що там казати як ці лекції входять і в курс навіть в СБУ. Можливо зараз уже і не входять, але входили. Якщо ви не розумієте що винен той хто отримав профіт то самі блукайте в соснах. Я бачу хто виграв на тому що твориться. Масони у них винуваті))) це для простих людей Америка винувата в їх проблемах а для трохи не простих масони. А хто насправді жре ікру і наживається на них ніхто з замиленими очима не баче. бо їм то масони то інопланетяни то американці то ще хтось, тіки не ми.
57. Notad / 23 січня 2016, 15:30
50.Істори
«Це дяйсно конкретний приклад привів. Ну й давай подумаємо. Якби ти дивився з намаганням зрозуміти то ти б так не казав. Я вже тобі колись казав, що лохотрон іуспішний тільки тому, що люди не хочуть розуміти елементарного і не хочуть бачити очевилних підвохів. От ти сказав наче б і вірно, "хто заставляє". Ну це судження, вибач, примітивного обивателя. Ніхто прямо не заставляє, А не прямо? Дитину причащають змалку в церкві і пішло поїхало... агресивна реклама на ТВ і в побуті "ти мєня уважаєш", що немає такого? Чи може це не впливає і не провокує. Згадай операцію "И", наче й смішне і невинне, але там реклама, так як и "С легким паром", це тільки те, що на ум прийшло. Чи ти будеш заперечувати й це? Тож культура навязує пянку і ти такий умний не запєш, а сотні піддадуться. Цифірь можеш отут у професора запитати. А тим, хто це придумав, не важливо те, що ти правильний і тверезий, їм статистика явища потрібна. З тобою вони потім розберуться, коли уже всі зіпються. Можуть тебе і не чіпати, бо ти мені про це скажеш що ти ж все знаєш і не попадешся на вудку. Ну може ти й прилаштуєшся та ще десяток с тобою разом. Але мова ж іде про народ. Що з тебе за толк, якщо ти один врятуєшся, чи з дружиною, яку звати, наприклад, Микола. Усек? Це все одного поля ягоди. Наш народ, бачиш, живучий виявився, а індіанців зокрема й горілкою видавили. Така ж проблема зараз і в північних народів Росії. Ну і по твоїй логіці й наркотиків же ніхто примусово не заставляє вживати. Так це теж не проблема, по твоєму?»

Відсутність в Українців традиції займатись освітою свої дітей, до цього і приводить. Чим різниця між Євреем і Українцем? А ні в чому. Тільки другі з дитинства учать своє чадо, і потім маємо те що маємо. У нас же куплю диплом за сало і всі дела. А потом масони у нас винуваті, та ще чорт зна хто.
58. Петлюрівець / 23 січня 2016, 17:06
53.гість
«
Ти такий історик, як я-композитор!!!
»

А можна про історика детальніше ? Дуже цікаво почитати....об’єтивне і чесне судження.
59. Історик / 23 січня 2016, 17:12
56.Notad
«Це вже грубість. 2*2 залізно 4»

Ясно, що грубість. Думав, що може хоч в такий спосіб змушу краще думати.
56.Notad
«а я бачу що у нас самі наші новоспечені феодали, творять історію.»

Погано дивишся. От взяти хоча б тему перейменування вулиць. Це що Копелець творить? Ні. Закон написали у ВРУ. І ти, якщо не сліпий, то бачиш, що усі три головні посади посіли не українці. Копельцю діватися нікуди, ьа й ще народ нічого не розуміє і дісно своїми руками пееписує історію. Для чого? А щоб нову написати. Думаєш віну? Ні. Крім того, усі оті, як ти кажеш, феодали - члени масонського Ротарі клубу і памятник поставили в центрі міста. Чи ти й цього не бачиш? А ти знаєш, що вони на зібраннях вирішують? Не знаєш, бо вони закриті. Це демократія? А там вони можуть, наприклад, рішати як проголосувати те чи інше питання, наприклад, земельне. І там усі вони, мовби, від різних партій, а в одному клубі. Ну, це ж і для дитини повнно бути зрозумілим.
56.Notad
« Та що там казати як ці лекції входять і в курс навіть в СБУ.»
Це не зовсім так, бо то приватна лекція. Але, люба розвідка вважала б за счастя заполучити інфу про те, що вчать вороги. А у нас все навпаки. Ми того знати не хочемо. Не дивно?
56.Notad
«Я бачу хто виграв на тому що твориться.»

Ну і хто? Гра ще не закінчена, а лише починається.
60. Історик / 23 січня 2016, 17:35
56.Notad
«це для простих людей Америка винувата в їх проблемах а для трохи не простих масони. А хто насправді жре ікру і наживається на них ніхто з замиленими очима не баче. бо їм то масони то інопланетяни то американці то ще хтось, тіки не ми.»

От, що у цьому вірно, так це те, що ми дійсно винні у всьому. І винні через те, що нічого знати не хочемо. Оті твої феодали, скоро без землі залишаться і скінчиться їхня ікра і вони вже це відчувають, тому і в депутати полізли. Але те їх не врятує. А земля перейде у власність єврейської Астарти, вона ж Есфірь і вона ж Естер, їхній національний герой.
61. Історик / 23 січня 2016, 17:41
57.Notad
«Чим різниця між Євреем і Українцем? А ні в чому. »

Так таки і ні в чому. А чому ж тоді у них вся влада опинилася? Я тобі скажу в чім різниця. В тім, що вони розумні а українці дурні. От вони написали дурням оцей закон про декомунізацію і спостерігають. От я тобі намалюю зараз "картину маслом" а ти поспострерігаєш, як події будуть розвиватися. Але, ти і тоді не повіриш. Дам тобі бві ссилки на коротеньке відео. Перша, про те як Яков Кедмі обурюються тим, що у нас тепер день армії в число заснування УПА. І він там говорить: " приезжает сюда человек, который провозгласил днём создания - днём своей армии - день создания УПА, т.е. день создания украинских нацистов, которые вместе с эсэсовцами (пауза) залили Украину еврейской кровью. И не только Украину, и Белоруссию и везде. Так вот день создания этой армии – это день создания его армии – человека, который провозгласил, что его армия и он – они последователи вот этих нацистских выродков. Как можно такого человека принимать в еврейском государстве?" "Вот мы им никогда не простим. Ни бандеровцам, ни оуновцам, ни УПА, ни всей этой сволочи, ни всем, кто их поддерживает. Никогда не забудем и никогда не простим" Це вже серйозна погроза. Посилання на www.youtube.com
62. Історик / 23 січня 2016, 17:50
57.Notad
«Чим різниця між Євреем і Українцем?»

А друга ссилка на інфо де Путін пішов на сделку з хабадом, зокрема і по питанню збереження памяті про війну, яку ми рішили стерти. Далі спостерігай, як з часом президент скаже: а я при чому, я вообще не українець, то мене свідомі надавили і я змушений був підписати той закон і УПА проголосити героями і вулиці перейменувати, ви ж знаєте які вони, вони б і мене вбили. І лишаться винними Таміла і Копелець. Хоча вони скажуть, що нарід же мовчав куди нам було діватися. І тут дісно вийде по твоєму, що винуваті дурні вівці. І так воно і є. Під цей сценарій вже кочує ще один ролик про те, як бійці, здається, Азову збираються їхати в Нідерланди наводити там "порядок", бо нідерландці не хочуть бачити Україну в ЕС. Це акція по створенню необхідного негативного іміджу миздобулів у Європі. Хоч від них там і так вже жахаються як від прокаженних. Посилання на www.youtube.com
63. Історик / 23 січня 2016, 18:09
57.Notad
«Відсутність в Українців традиції займатись освітою свої дітей, до цього і приводить.... Тільки другі з дитинства учать своє чадо, і потім маємо те що маємо.»

Оце ти тут правий. Тільки ніхто ж цього не розуміє. І заміть, що зараз рівень шкільної і вузовської освіти набагато гірший ніж був в СРСР. Про дипломи за сало я взагалі мовчу. А євреї для своїх відкривають свої школи -ішиви і там дітей вчать правильно. І історію свою вони вчать по іншому. Вони кажуть дітям, що іхня історія зводиться до того, що вони нібито вчора вийшли з Єгипту і йдуть віками до одної і тієї цілі. А нам вони нашими руками крутять і історію і цілі. Так що ж ти тоді хочеш? От і маємо те, що маємо. Можна було від цього захищатися, так тільки як, коли ось навіть ти приблизно вірно міркуючи і маючи інтернет не хочеш розбиратися.
64. Петлюрівець / 23 січня 2016, 18:17
61.Історик
« Дам тобі бві ссилки на коротеньке відео. Перша, про те як Яков Кедмі обурюються тим, що у нас тепер день армії в число заснування УПА. І він там говорить: " приезжает сюда человек, который провозгласил днём создания - днём своей армии - день создания УПА, т.е. день создания украинских нацистов, которые вместе с эсэсовцами (пауза) залили Украину еврейской кровью. И не только Украину, и Белоруссию и везде. Так вот день создания этой армии – это день создания его армии – человека, который провозгласил, что его армия и он – они последователи вот этих нацистских выродков. »

Всі ці відео і роздуми історика про змову євреів , про американців і ін це елементи інформаційноі війни путінськоі Росіі проти Украіни та є продовженням гарячоі війни на Донбасі де російські окупанти з посібниками убивають украінських солдатів.14 ж жовтня свято Покрови, День козацтва , День УПА і День ЗСУ то є все правильно.Путінці гавкають а украінцям своє робить...
65. Петлюрівець / 23 січня 2016, 18:38

Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
66. Мамай / 23 січня 2016, 19:20
65.Петлюрівець
«Четверг выдался для России черным днем. И рубль совершил очередной кульбит на лестнице, ведущей в пропасть»

А ти все суходрочкою займаєшся.
67. Історик / 23 січня 2016, 20:44
64.Петлюрівець
«війни на Донбасі де російські окупанти з посібниками убивають украінських солдатів»

«- Почему вы бомбите Донецк? - На нас напала Россия, мы защищаем свою страну. - Донецк – Россия? - Нет, Донецк – Украина. - Так почему вы бомбите Донецк, а не Россию?»
«Часом мені здається, що існує якийсь мозковий центр, що працює на самоліквідацію цієї держави, навіть не так руками її ворогів, як зусиллями власних тут ідіотів…» (Ліна Костенко).
68. Петлюрівець / 23 січня 2016, 22:21
67.Історик
«
«- Почему вы бомбите Донецк? - На нас напала Россия, мы защищаем свою страну. - Донецк – Россия? - Нет, Донецк – Украина. - Так почему вы бомбите Донецк, а не Россию?»»

Мы востанавливаем конституционный порядок на своей украинской территории, как это делала Россия в Чечне.Но Российская федерация действительно наносила авиабомбовые удары по столице чеченцев, а ты историк повторяеш путинское враньйо и пропаганду о бомбежке Донецка, расскажи ещё о роспятом мальчике....
69. академік / 23 січня 2016, 22:45
Біда в тому, що ініціатори переуменувань ідеологи та служителі старої системи, які швидко підлаштовуються до реалій сьогодення. Бо якби прийшов Путін чи Обама на нашу землю вони б стояли у перших рядах служителів нової системи. Це національні особливості нашої ментальності. Ніхто не хоче думати з якою стратегічною метою перейменовують ці вулиці. Чи дана реальна оцінка сучасним подіям. Та чи так все було як нам наразі висвітлюють.
70. Шахтер / 23 січня 2016, 22:58
68.Петлюрівець
«Мы востанавливаем конституционный порядок»

Растоптавшие конституцію на майдане не имеют никакого морального права говорить о каком-то конституционном порядке.
68.Петлюрівець
«путинское враньйо и пропаганду о бомбежке Донецка,»

А єто ты раскажи жителям Донбасса. Посмотрим что от тебя останется.
71. Світлана Іванівна / 24 січня 2016, 08:25
Читаю оцю всю маячню і аж моторошно стає Скільки ще у нас різного роду "руйнівників". І в АТО вони не залучаються. Від хвороб, нестачі ліків чи несвоєчасної елементарної меддопомоги не мруть. Не бере їх і недоїдання, морози і астрономічні ціни на "малокалорійний" природний газ в перемішку з "попутним". НЕ ПЕРЕСТАЮТЬ ВОЛАТЬ про ЄВРОПУ. І ЦЕЖ Р О К А М И....
72. Історик / 24 січня 2016, 09:48
68.Петлюрівець
«расскажи ещё о роспятом мальчике....»

Я тебе могу рассказать о Андрюше Ющинском.
73. гість / 24 січня 2016, 09:52
Шановний, "шахтер"!Якщо ти дійсно шахтьор, то чому тут на полтавщині, а не захищаєш свій донецький край від зла?..Ти говориш, що на майдані розтоптали Конституцію, а прийняті поправки до неї прибічниками Яника це як назвати?..а виставлені війська з особливими дубинками(а не з тими, щоб розганяти мирних людей) проти звичайних мітингувальників, це не попрання Конституції?..Так, люди загинули на майдані, але й вони не хотіли б, щоб сьогодні влада ще гірше витирала б ноги об свій народ, та, на жаль, сьогодні ще гірше, ніж було при Янику і це на руку всім прибічникам тієї "кормушки"...
74. Історик / 24 січня 2016, 09:54
69.академік
« Ніхто не хоче думати з якою стратегічною метою перейменовують ці вулиці. »

О!!! За це не гріх і академіком назватися.
75. Шахтер / 24 січня 2016, 10:15
73.гість
«Шановний, "шахтер"!Якщо ти дійсно шахтьор, то чому тут на полтавщині»

А тому, що я на пенсії і тут мої батьки живуть.
73.гість
«не захищаєш свій донецький край від зла?»

Я інвалід, а то може б і захищав.
73.гість
«Ти говориш, що на майдані розтоптали Конституцію»

Да, розтоптали. Це не я говорю, а весь світ це говорить.
73.гість
«а прийняті поправки до неї прибічниками Яника це як назвати?»

Прийнятими поправками, як же ще їх назвати. І приймали їх під ситуацію, аби не допустити більшого горя, яке зараз маємо. Але виявилися вони слабаками.
73.гість
«війська з особливими дубинками(а не з тими, щоб розганяти мирних людей) проти звичайних мітингувальників, це не попрання Конституції?»

Конешно не попрання. Подивись, як у Європі розганяють. Ти ще не зрозумів, як вас будуть случай чего оці демократи розганяти? І які там мирні демонстрації були? Кому ти розказуєш. Так, спочатку були мирні, а потім їх організатори всілякі приводи шукали, аби розпалити конфлікт. Їм потрібна була не лише зміна влади а й війна. А так, як розкачка толпи йшла слабо, то вони навіть не погнушалися замочити вашу небесну сотню. Де ж обіцяне ще на майдані розслідування. А його і не буде. Це, так, як і з Боінгом. А ви спішите вулиці перейменовувати.
73.гість
«сьогодні ще гірше, ніж було при Янику »

Добре, що ти хоч чесний. А хіба вам про це не казали ще тоді. Казали. Так ви скакали, бо не москалі. Ти що не бачив, що тоді робилося. Масовий психоз і він й досі продовжується
76. Шахтер / 24 січня 2016, 10:24
73.гість
«але й вони не хотіли б, щоб сьогодні влада ще гірше витирала б ноги об свій народ, та, на жаль, сьогодні ще гірше, ніж було при Янику »

Я тобі ще хочу сказати, щоб ти не строїв ілюзій. Це поки ви тут сидите мовчки, то об вас просто ноги витирають і витиратимуть і нічого ви вже не зробите. Не дай бог ви надумаєте качати якісь права, то ця влада буде вас знищувать так як на донбасі знищує. Вони не зупиняться ні перед чим і перед ким. І ящо ти відчуєш це не собі, як це відчули на Донбасі, то оті дубинки про які ти писав, покажуться тобі віником чи хмизиною. Все. Не пишу і не відповідаю. Усі будьте здорові.
77. гість / 25 січня 2016, 10:14
Шановний, "Шахтер", я все рівно з тобою не згоден! Так трапилося, що 30 листопада 2013 я саме був у Львові у справах, ніколи було слідкувати за ситуацією в країні, хоча те, що Яник відмовився від ЄС-було в усіх на устах...А ввечері того ж дня молодь вийшла в Києві на МИРНУ демонстрацію проти цього рішення Яника-і їх жорстоко побили.Мені цього дня телефонував син і питав, що у Львові?..Я нічого цього не знав і кажу, що в мене все добре, а він порадив включити новини...ось тоді все стало зрозумілим і шуми на вулицях Львова і заклики їхати до Києва і т.д. 2 грудня-їхав додому, так у Києві нас зупиняли разів зо п’ять, перевіряючи документи та цікавлячись метою перебування в Києві.Ось так я випадково потрапив у вир подій!Хороших, як на мене змін, але сталося не те, що хотілося-довірився народ жидам і, як виявилося, це ще гірше...
78. Валентина / 25 січня 2016, 10:30
Зацеркляному раджу внести пропозицію американцям зняти пятикутні зірки з їхнього прапора , їх там багато , а влада україни цей прапор обожнює , то може привести Україну до комунізму.Да і українці , дивлячись на американський прапор , будуть ностальгувати за радянською владою.
79. гостинець / 25 січня 2016, 11:05
76.Шахтер
« Все. Не пишу і не відповідаю.»

А жаль,приємно почути точку зору, дійсно адекватно мислячої людини.
80. гостинець / 25 січня 2016, 11:13
77.гість
«-довірився народ жидам і, як виявилося, це ще гірше...»

Якщо гірше,то де ж:
77.гість
« шуми на вулицях Львова і заклики їхати до Києва »
81. Петлюрівець / 25 січня 2016, 12:54
79.гостинець
«Вставити цитату
76.Шахтер
« Все. Не пишу і не відповідаю.»
А жаль,приємно почути точку зору, дійсно адекватно»

Який там Шахтар то був троль...
82. Оракул / 25 січня 2016, 13:37
68.Петлюрівець
«
Мы востанавливаем конституционный порядок на своей украинской территории»

Ваша територия на Синайском полуострове.
83. Оракул / 25 січня 2016, 13:42
78.Валентина
«Зацеркляному раджу внести пропозицію американцям зняти пятикутні зірки з їхнього прапора , їх там багато , а влада україни цей прапор обожнює , то може привести Україну до комунізму.»

Обовязково приведе. І на прапорі ЄС цілих 12 зірок. Ото буде свідомим, коли вони втямлять, як їх розвели ті з ким вони боролися.
84. Оракул / 25 січня 2016, 21:03
22.Зацеркляний
«пр. Баумана Олени Теліги»

22.Зацеркляний
«вул. Калініна Небесної Сотні»

Буман така сама жертва іудейських розводок як і небесна сотня. І взагалі, яким боком він до совітського режиму, коли його вбили ще при цареві?
22.Зацеркляний
«вул.Островського, Героїв Крут»

22.Зацеркляний
«
вул. Чернишевського Михайла Черненка»

23.Зацеркляний
«вул Чапаєва Петра Калнишевського»

23.Зацеркляний
«вул Маяковського Олексія Кулика»

24.Зацеркляний
«вуд Горького Європейська»
Коли бібліотеку палити будемо?! Мене ще з дитинства цікавило питання, як Гітлер міг околпачити народ Німеччини, втілющити йому бредову ідею і погнати на війну. Зараз вочевидь спостерігаю, як це робиться Виявляється, що це на так і складно.
85. Оракул / 25 січня 2016, 21:08
23.Зацеркляний
«вул.С.Лазо Василя Симоненка»

Іменем Симоненка не можна називати, бо будете ще раз перейменовувати. Він 50 років тому про миздобулів влучного вірша написав:
"...Тоді вас люди називали псами,
Бо ви лизали німцям постоли,
Кричали «хайль» охриплими басами
І «Ще не вмерла…» голосно ревли.
Де ви ішли — там пустка і руїна,
І трупи не вміщалися до ям, —
Плювала кров’ю «ненька Україна»
У морди вам і вашим хазяям.
Ви пропили б уже її, небогу,
Розпродали б і нас по всій землі,
Коли б тоді Вкраїні на підмогу
Зі сходу не вернулись «москалі».
Тепер ви знов, позв’язувавши кості,
Торгуєте і оптом, і вроздріб,
Нових катів припрошуєте в гості
На українське сало і на хліб...."
86. Петлюрівець / 25 січня 2016, 22:29
84.Оракул
«Коли бібліотеку палити будемо?! Мене ще з дитинства цікавило питання, як Гітлер міг околпачити народ Німеччини, втілющити йому бредову ідею і погнати на війну. Зараз вочевидь спостерігаю, як це робиться Виявляється, що це на так і складно.»

А зараз в дорослому віці не цікавить як Путіну вдалося околпачити російський народ до ідей відновлення велікой Росііі в колишніх кордонах царськоі імперіі чи Совєтського Союзу і погнати на війну , а ще і частину украінських громадян про Новоросію ?
87. Оракул / 25 січня 2016, 22:55
86.Петлюрівець
«як Путіну вдалося околпачити російський народ до ідей відновлення велікой Росііі в колишніх кордонах царськоі імперіі чи Совєтського Союзу і погнати на війну , а ще і частину украінських громадян про Новоросію ?»

По всій Європі йде фільм про Донбас і скоро ти тут будеш сам на сам, як підпільник Кіндрат у схроні. Ти хоч вилазь на повітря.
Посилання на www.youtube.com
88. Гай Фокс / 25 січня 2016, 23:32
87.Оракул
«По всій Європі йде фільм про Донбас»
Валєра, ти думаш що відкопав сенсацію? Ставлення до цього "бартолоиея" у Європі неоднозначне. Здебільшого, як і до їхнього ізгоя Філіпса, що працює у у кремлівській пропагандонській машині. Так що можеш поки що радуватись. Але залишилось недовго. Саша ставицький он уже завбачливо став "Валентиною". Готуй, мабуть, і ти вже собі плаття...
89. Гість11 / 26 січня 2016, 08:46
88.Гай Фокс
«Ставлення до цього "бартолоиея" у Європі неоднозначне. Здебільшого, як і до їхнього ізгоя Філіпса»

А як ставлення до вашого брата? Оце фейк чи спектакль? Посилання на www.youtube.com
90. Гай Фокс / 26 січня 2016, 09:17
89.Гість11
«А як ставлення до вашого брата?»
У тебе вже фантазія вичерпалась, що ти вже себе під номером іменуєш?Ну, по-перше, не брати вони мені. Хоч і не вороги. А те, що Путін шукає вже без розбору будь-кого в Європі собі в "друзі" -- то це факт. Наприклад, спонсорує ультраправу Марін Лепен, і в той же час "заграє" з євреями. Тобі це не дивно? Потім, ти помітив, що ця його "акція" із запрошенням не отримала продовження? Бо якби отримала, піднялися б "барташовці" і їм подібні. Путіну це потрібно зараз? Так що знову ти ткнув пальцем у небо...
91. саша ставицький / 26 січня 2016, 09:37
88.Гай Фокс
«. Саша ставицький он уже завбачливо став "Валентиною". Готуй, мабуть, і ти вже собі плаття...
89. Гість11 / сьогодні, 08:46»

Я чомусь вважав , що ГЕЙ , це хворий на полові органи , а в тебе ця хворь охопила і голову.Раджу терміново звернутись до лікаря , бо затягування із зверненням може призвести до незворотніх процесів.
92. Петлюрівець / 26 січня 2016, 16:31
87.Оракул
«
По всій Європі йде фільм про Донбас і скоро ти тут будеш сам на сам, як підпільник Кіндрат у схроні. Ти хоч вилазь на повітря. »

Ти краще дай ссилку про те як путінські соколи бомбили Чечню та столицю войнахів Грозний .
93. Оракул / 26 січня 2016, 19:14
92.Петлюрівець
«
Ти краще дай ссилку про те як путінські соколи бомбили Чечню та столицю войнахів Грозний .»

Тобі ніякі ссилки не допоможуть. Ти навіть не розумієш, що сперечаючись отут ти надаєш мені можливість просвіщати народ. Неможливо щось довести людині, яка мислить категоріями свого тину. Виглядаючи із-за тину можна робити лише хибні висновки. Як тобі це пояснити, я навіть не знаю. Коли вовки заганяють овець, вони розбивають стадо і потім ловлять поодинці усіх і поступово поїдають. Ну, якось так. Тому Сталін сказав після перемоги: «Вековая борьба cлавянских народов за свое существование и свою независимость окончилась победой над немецкими захватчиками и немецкой тиранией. Отныне над Европой будет развеваться великое знамя свободы народов и мира между народами. Три года назад Гитлер всенародно заявил, что в его задачи входит расчленение Советского Союза и отрыв от него Кавказа, Украины, Белоруссии, Прибалтики и других областей. Он прямо заявил: "Мы уничтожим Россию, чтобы она больше никогда не смогла подняться". Это было три года назад. Но сумасбродным идеям Гитлера не суждено было сбыться, - ход войны развеял их в прах. На деле получилось нечто прямо противоположное тому, о чем бредили гитлеровцы». В цих словах Сталіна і відповідь на твоє запитання по Чечні і взагалі Кавказу, та й по Україні також. Коротше, ви виконуєте тепер те, що тоді не вдалося зробити Гітлеру. Виходить Сталін помилився.
94. Оракул / 26 січня 2016, 19:15
Але не помиляється Бог і історія знову повториться. І знову будуть актуальними слова «На деле получилось нечто прямо противоположное тому, о чем бредили….». А ви бредите, інакше це не назвати. Ось що писала жінка Дудаєва: «"…Американцы предложили взять нефть в концессию на 50 лет за $25 миллиардов. Джохар назвал цифру $50 млрд и сумел настоять на своем. Для маленькой страны это была огромная сумма. Тогда, в одном из выступлений Джохара по телевидению, прозвучала его известная фраза "о верблюжьем молоке, которое будет течь из золотых краников в каждом чеченском доме". Українську мрію не нагадує? А ось тобі ссилка де представник Кавказу розповідає суть того що відбулося. Посилання на www.youtube.com А оце до такого ви скоро приведете Україну. Посилання на www.liveinternet.ru
95. Оракул / 26 січня 2016, 19:35
"Авиаконцерн «Антонов» ликвидирован
Кабинет министров ликвидировал государственный авиастроительный концерн "Антонов" в связи с тем, что все три предприятия, ранее входившие в него, в течение марта-июня 2015 года были переданы в концерн "Укроборонпром". Це із тієї ж самої серії "Поділяй і володарююй" Знищення економіки в дії. Слава миздобулам. Інколи здається, що Сноуден був правий, коли заявляв в прямому ефірі 56 каналу: "Более 80% продуктов, товаров, удобрений и лекарств, ввозимых в Россию из США ПРЕДСТАВЛЯЮТ ОПАСНОСТЬ для населения: ". Там йшлося й про спеціальні гельмінти. Сноуден: “На первый взгляд это кажется смешным. Но в Америке давно ведутся крупномасштабные исследования разрушительного воздействия паразитов на организм человека. Подопытных заражают специально выведенными формами гельминтов. Обнаружить их наличие в организме практически невозможно. Это опаснейший биоматериал, главное назначение которого в прямом смысле “сжирать” и разрушать человека изнутри!” Самая лучшая среда для их обитания, размножения и жизнедеятельности - человеческая печень, мышечная ткань, глазные яблоки и конечно же, головной МОЗГ, которого паразиты достигают в течение 10-12 лет. Это крайняя степень заражения, после которой человек никогда уже не сможет восстановиться. Разрушение организма происходит медленно , человек даже не успевает это почувствовать. У миздобулів точно гельмінти в мозгу.
96. Масон Вазон / 26 січня 2016, 20:05
95.Оракул
«оловной МОЗГ, которого паразиты достигают в течение 10-12 л»

ВАлєра, спасай свій моск, пий Зєльонку!
97. саша ставицький / 26 січня 2016, 20:12
Підтримую , зараз в Україні свинячий , курячий , іще якісь там штами , а їх раніше не було і де вони могли взятись ? Люди гинуть.Такого ніколи не було.
98. гостинець / 26 січня 2016, 20:48
97.саша ставицький
«, зараз в Україні свинячий »

Це ти про Петра Олексійовича?Згоден.
99. Чудо Юдо / 26 січня 2016, 22:58
94.Оракул
«А оце до такого ви скоро приведете Україну. Посилання на www.liveinternet.ru/»

Господи, шановний, якими бреднями Ви керуєтеся? Ну що це за стаття? "США согласны на переформатирование Украины... Андрей Князев сообщает, что из-за океана получена вполне достоверная информация... Надвигающийся экономический коллапс, который выходит из-под контроля основных игроков в мировой экономике... вырабатываются механизмы для проведения на неподконтрольных Киеву территориях выборов, которые приведут к власти уже признанных миром лидеров юго-востока..."
Бла-бла-бла, води, води, води, гарних заумних слів і ще трошки бла-бла-бла. І в результаті незрозуміло з якого потолка дядя намалював якусь карту, на якій зобразив Україну за сферами розподілу впливу... Бо йому десь приїхала із США таємнича "достовірна інфа".
Ванга, йоптить!
Ви отакими статтями керуєтеся, вступаючи у дискусії? Уже краще КОБ свій ще раз перечитайте
100. Чудо Юдо / 26 січня 2016, 23:02
95.Оракул
«иквидировал государственный авиастроительный концерн "Антонов" в связи с тем, что все три предприятия, ранее входившие в него, в течение марта-июня 2015 года были переданы в концерн "Укроборонпром". Це із тієї ж самої серії "Поділяй і володарююй" Знищення економіки в дії.»

Державний концерн передали у державний концерн. І шо?
Чи то я щось не зрозумів, чи то лижі не їдуть...
101. Гай Фокс / 26 січня 2016, 23:38
100.Чудо Юдо
«Чи то я щось не зрозумів, чи то лижі не їдуть...»
Чиста формальність, що пісумовує попередні процеси міллітаризації підприємства, правда виконана із запізненням. А для Валєри -- ну прямо-таки сенсація...
97.саша ставицький
«Підтримую , зараз в Україні свинячий , курячий , іще якісь там штами , а їх раніше не було і де вони могли взятись ? Люди гинуть.Такого ніколи не було.»
Ще один кобеляцький "спецкор" ПутінТВ.
102. саша ставицький / 27 січня 2016, 09:09
Ідіотизм в наш час є звичайним явищем.
103. гість999 / 27 січня 2016, 10:28
68.Петлюрівець
«Мы востанавливаем конституционный порядок на своей украинской территории, »

Ох ти,йопт,ти случаєм не "кіборг"?
104. турист / 27 січня 2016, 10:37
46.ісай
«Можливо своїми думками поділяться досвідчені управлінці Таранушич, Мирошнеченко, Решетило,»

Вдалий жарт!
105. Оракул / 27 січня 2016, 10:43
100.Чудо Юдо
«Державний концерн передали у державний концерн. І шо?»

А ні шо. Подивишся, що з нього через рік залишиться. Ти хоча б попитав отут кого небудь, щоб рощповів тобі, як колгосп ділять і що потім від нього залишається. А "Мрія" не мала аналогів у світі. Совкова Україна могла б виробляти і круто на них заробляти. Але то ж був тоталітаризм, тепер миздобули демократично продадут все що лишилось включаючи документацію і інженерів, хоч вони й так давно розбрелися. На залишках того виробництва влаштують виробництво безпілотників і може якихось там ПТУРСів чи НУРСів аби українці і далі вибивали один одного.
106. гостинець / 27 січня 2016, 10:46
105.Оракул
« А "Мрія" не мала аналогів у світі. »

Ну да,за.їбісь в них пряники)))
107. саша ставицький / 27 січня 2016, 11:09
105.Оракул
«. Подивишся, що з нього через рік залишиться. Ти »

Петлюри і фокси з геями здадуть все в металобрухт.Тільки не ці Кобеляцькі , ці просто підгавкувачі , які нездатні мислити.
108. Гей Фокс / 27 січня 2016, 11:41
107.саша ставицький
«.Тільки не ці Кобеляцькі , ці просто підгавкувачі »

Мерсі за комплімент.
109. гість Шляшко / 27 січня 2016, 11:56
Ура!!!Сьогодні Україна підписала договір про зону свободної торгівлі з Узбекистаном!!!Оце заживемо!Ще б з Північною Кореєю підписати,тільки чогось гидують,полусамураї...Дивно,адже побратими,теж розісралися з усім світом.та нічого,вдаримо браття лихом об землю,поборемося за святу Україну,та святий "Рошен"!
110. Гай Фокс / 27 січня 2016, 13:49
Оце ватно-комуністичні апологети срач розвели! Всього два-три вс.алось, а воні, немов з помийної ями. І балдєють собі, убогі від щастя...
111. гостинець / 27 січня 2016, 14:00
110.Гай Фокс
« срач розвели!»

110.Гай Фокс
« два-три вс.алось, »

Проблеми з ШКТ?Не впадай у відчай,це зараз ліують,правда за "бабки",і не малі.
112. Гай Фокс / 27 січня 2016, 14:34
111.гостинець
«Не впадай у відчай,це зараз ліують,правда за "бабки",і не малі.»
Пробач,тебе забув. Тоді ти тут аж четвертий! Видать, ти не долікувався... Викинув гроші на вітер, вірніше "по вітру".
113. гостинець / 27 січня 2016, 14:45
112.Гай Фокс
«Пробач,тебе забув.»

Та нічого.
112.Гай Фокс
« Тоді ти тут аж четвертий! »

Та не такий уже й четвертий.
112.Гай Фокс
« Видать, ти не долікувався... »

Та шось,нє...Кобеляцька ЦРЛ,явно не "Феофанія.
114. Костенко / 27 січня 2016, 15:27
23.Зацеркляний
«вул.Артема, Пилипа Орлика»

а в "Колосі" за 23 січня 2016 року інша пропозиція Зацеркляного Володимира вул.Громадянська
23.Зацеркляний
«вул. Сверлова Григорія Китастого»

а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул.Добра
23.Зацеркляний
«вул.Ворошилова,- Ніни Уварової»

а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул.Любові

24.Зацеркляний
«вул Ульянова- Ковжежанська»

а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул.Ніжності
23.Зацеркляний
«вул Пархоменка - Василя Стуса»

а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул. Злагоди
115. гість999 / 27 січня 2016, 15:36
114.Костенко
««вул.Артема, Пилипа Орлика»
а в "Колосі" за 23 січня 2016 року інша пропозиція Зацеркляного Володимира вул.Громадянська
23.Зацеркляний
«вул. Сверлова Григорія Китастого»
а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул.Добра
23.Зацеркляний
«вул.Ворошилова,- Ніни Уварової»
а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул.Любові
24.Зацеркляний
«вул Ульянова- Ковжежанська»
а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул.Ніжності
23.Зацеркляний
«вул Пархоменка - Василя Стуса»
а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул. Злагоди
Додат»

Ліна,не включай,буде,як задумали.
116. Костенко / 27 січня 2016, 15:37
22.Зацеркляний
«вул Аврори Олега Данильця»

а в газеті Колос він же пропонує назвати цю вудицю Ранковою.
24.Зацеркляний
«вул Дзержинського, - Симона Петлюри»

а в газеті Колос він же пропонує назвати цю вудицю Добробуту
22.Зацеркляний
«пр. Баумана - Олени Теліги»

а в газеті Колос Зацеркляний Володимир пропонує назвати цю вудицю Щастя
117. Оракул / 27 січня 2016, 15:39
102.саша ставицький
«діотизм в наш час є звичайним явищем.»

Не те слово. Поголовним. Цей ідіотизм навіть має спеціальну назву "калейдоскопічний ідіотизм". Це коли у голові суцільна каша. Виплутатися із такого не пройшовши "курс лікування" не так просто. Причиною такого явища є бездумне ковтання інформації, яку навмисне підсовують і ігнорування та не сприйняття інформації про дійсний стан речей. Людей загнали у віртуальний вибудований СМІ "світ", сконструювали для них таку собі віртуальну реальність в якій вони і перебувають. Доки вони будуть перебувати у віртуальній реальності доти з ними і робитимуть все що заманеться.
118. Оракул / 27 січня 2016, 15:41
114.Костенко
«а в "Колосі" інша пропозиція Зацеркляного - вул. Злагоди»

Оце є підтвердженням того, що я вище написав тільки ще в більш гострій формі. Тут взагалі ліва рука не знає, що робить права.
119. Костенко / 31 січня 2016, 10:30
Вулицю Щорса назвати на честь братів Колісників Івана, Михайла, Дмитра, які захищали нашу країну від фашистів.
120. Костенко / 20 лютого 2016, 08:12
На цьому баталії щодо перейменування вулиць не скінчаться. Ті вулиці перевулки, що перейменували депутати міської ради на сесії 18 лютого 2016 року ще мають затвердити наверху.
121. Піфагор / 20 лютого 2016, 08:51
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
119.Костенко
«Вулицю Щорса назвати на честь братів Колісників Івана, Михайла, Дмитра, які захищали нашу країну від фашистів.»

Ну що, назвали? Провулок Матросова, який воював з фашистами, тепер буде називатися Надії. Якої надії??? Ну, кажуть, просто надії. Це ж якась бешена собака спеціально зробила, мовляв, як завгодно, якби тільки не Матросова. А вул.Щорса тепер буде Гончара. Отак! Гончар знищив Щорса. Цікаво, що б сам Олесь Терентійович з цього приводу сказав? Плять, обовязково понаписую його рідні з розясненням суті "підстави" Олеся Терентійовича. Блять, як же погано, що вони не поіменно голосували. Таким рішенням вони обмазали і нормальних деутатів, тепер історія всіх в одну купу запише. Але винні ті нормальні, якщо вони є, вони зобовязані були настояти на поіменному голосуванні.
122. Піфагор / 20 лютого 2016, 09:04
119.Костенко
«Вулицю Щорса назвати на честь братів Колісників Івана, Михайла, Дмитра, які захищали нашу країну від фашистів.»

Ну що, назвали? Провулок Матросова, який воював з фашистами, тепер буде називатися Надії. Якої надії??? Ну, кажуть, просто надії. Це ж якась бешена собака спеціально зробила, мовляв, як завгодно, якби тільки не Матросова. А вул.Щорса тепер буде Гончара. Отак! Гончар знищив Щорса. Цікаво, що б сам Олесь Терентійович з цього приводу сказав? Плять, обовязково понаписую його рідні з розясненням суті "підстави" Олеся Терентійовича. Пля..., як же погано, що вони не поіменно голосували. Таким рішенням вони обмазали і нормальних деутатів, тепер історія всіх в одну купу запише. Але винні ті нормальні, якщо вони є, вони зобовязані були настояти на поіменному голосуванні.
123. Анархіст / 20 лютого 2016, 09:13
122.Піфагор /цитата/ не поіменно голосували. Таким рішенням вони обмазали і нормальних деутатів, тепер історія всіх в одну купу запише. Але винні ті нормальні, якщо вони є, вони зобовязані були настояти на поіменному голосуванні.
Не розводь істерію тут займись краще теоремами.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації