Вхід | Реєстрація

«Ми Реку називаємо «народне щастя»

«Ми Реку називаємо «народне щастя»

Кореспонденти «ЕХО» дізнавались у новосанжарців, як вони оцінюють роботу народного депутата Андрія Реки.

Уже більше року минуло з моменту останніх виборів у Верховну Раду України. Серед 420 народних обранців, які вершать долю свого народу, працює і колишній селищний голова Нових Санжар. У попередніх матеріалах ми вже згадували про обіцянки, які він давав під час виборчої агітації, та їх реальне втілення в життя.

Та чи цікавляться роботою нардепа самі його виборці і як вони її оцінюють? Саме про це ми й запитали жителів Нових Санжар.

Ні для кого не стане новиною той факт, що людям абсолютно не відомо, чим займається в парламенті Андрій Река. По центральних каналах його не показують, оскільки Андрій Олександрович із трибуни перед колегами не виступає, не блокує її, бійок не провокує. Щоправда, серед усіх опитаних лише один чоловік, який представився колишнім військовим, сказав, що бачив виступ нардепа по обласному телебаченню:

— Я слухав, що він говорить, то мені кажеться, наче за народ тривожиться. Треба сказати, шо він гарно вміє балакати. Пам’ятаю, як біля селищної ради плитку робочі ложили, а Река взяв мітлу і помагав їм. Він — чоловік з народа, хазяйновитий, то й там (у Верховній Раді. — Авт.), думаю, ніякої роботи не боїться.

Більшість же новосанжарців пам’ятають виключно роботу Андрія Реки на посаді селищного голови. Майже всі опитані дають його колишнім досягненням високу оцінку. За благоустрій місцеві жителі називають його господарем і зазначають, що на місці Река міг вирішити всі питання. Гості селища також відзначили, що найбільше здивовані чистотою на вулицях, великою кількістю квітників, парковими зонами.

Одна із місцевих жительок висловила припущення, що нардеп не переймається роботою у Верховній Раді, оскільки постійно бачить його в Нових Санжарах:

— Река увесь час дома. Коли ж він роботою в комісіях різних займається? Ми його називаємо «народне щастя».

Під час опитування кореспондентам пощастило зустрітися із самим Андрієм Рекою. Він розповів, що останні дні працює на виборчих округах:

— Позавчора я приймав чутівців, учора був у Кобеляках, сьогодні — у Полтаві і Нових Санжарах.

Із приводу опитування нардеп зауважив:

— Як новосанжарці можуть знати, що я роблю у Верховній Раді? Вони мене обрали для того, щоб я представляв їх інтереси. Я буваю на всіх засіданнях. Постійно працюю на місцях. Повністю поміняв усю схему: я ні в кого нічого не забираю. Намагаюсь допомогти у вирішенні будь-яких питань, але за умови, якщо місцева влада не змогла цього зробити. Ось вам приклад. Учора побував на виконкомі Кобеляцької міської ради. До мене звернулись присутні з прохання вирішити проблему сміттєзвалища в місті. При цьому самі цим питань на рівні області не займалися. У свій час я вісім років працював над облаштуванням звалища в районі. Зараз знайшлися німецькі спонсори, які готові вкласти туди значні кошти. Отож, перед тим, як звертатись за допомогою, треба самим попрацювати.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Політика


1. Гість / 4 березня 2016, 15:40
"Повністю поміняв усю схему: я ні в кого нічого не забираю."
Обалдеть! Признається, що трусив санжарських бізнесменів?
2. макар / 4 березня 2016, 16:05
Не зрозумів з тексту,як же вони оцінюють
3. Батюшка / 4 березня 2016, 17:01
Я теж оцінюю роботу всіх депутатів нелегально. І нелегітимно.
4. Кінофан / 5 березня 2016, 08:21
"Мы вас любим в глубине души... Где-то очень глубоко" ("Служебный роман")
5. Сноп / 5 березня 2016, 08:50
Аммені кінець сподобався.
-Люди хочуть шоб ви повернулись
- А. А болт їм на вісімнадцять.
Взагалі Река - це яскравий приклад схибленої свідомості українців. Чувак нічого конструктивного і корисного для селища не зробив, а на нього ледве не моляться.
6. місцевий / 5 березня 2016, 09:56
Ось воно "щастя"...твою мать
7. Рита / 5 березня 2016, 11:06
Согласна с Кинофаном. Любовь наша к нардепу лежит где-то очень глубоко... Где-то чуть ниже поясницы. Ибо более высшей любви (в смысле выше поясницы) он просто не заслуживает. Если мэр с него был нормальный, то нардэп - никудышний. Ну чем он лучше того же Лелюка? Да ничем! Одни понты и не более. Кстати, меня тоже удивило предложение в тексте "Повністю поміняв усю схему: я ні в кого нічого не забираю". Короче, он сам признает, что раньше работал за схетмой "все у всех забрать", а теперь эту схему поменял и довольствуется одной зарплатой нардепа. Да шоб мы все жили на такую зарплату! Только при таких нардепах, как Рэка и его сотоварищ Яценюк, нас у станков все меньше и меньше, а на паперти все больше и больше. Вот такое наше счастье.
8. Злий Хахол / 5 березня 2016, 11:24
А особливо він допоміг Полтавській Газонафтовій Компанії(це єдина організація в районі, де люди отримували достойні заробітні плати), коли його фракція і він сам особисто голосували проти зняття необгрунтованої ренти на надра. В результаті була повністю зупинена програма буріння і звільнено понад трьох сотень людей. Оце так - для народу. А ще змусив детутатів селищної ради порушити закон про декомунизацію ( залишити памятник Коваленку). Ганьба таким нардепам!
9. перекотиполе / 5 березня 2016, 13:51
5.Сноп
«Взагалі Река - це яскравий приклад схибленої свідомості українців. Чувак нічого конструктивного і корисного для селища не зробив, а на нього ледве не моляться.»

101%!
10. гість / 5 березня 2016, 17:22
Так ось який він,Санта-Клаус!
11. Вегас / 5 березня 2016, 17:48
Алкаш точно сказав. Там він ніхто.
12. Мишка / 5 березня 2016, 18:51
Народне щастя обяцяв,щоб обирали мера Кобу, і буде як при ньому.ТО що ми маємо..
13. Сироп / 5 березня 2016, 19:02
Послухав людей,бачу задоволені роботою нардепа.Ні поганого,ні хорошого не можуть сказати,бо роботи не бачать.А Река говорить,що його не бачать ,що він в Києві робить,місія таємна,закони приходять на міста і та бабушка повинна бути задоволена і соромно санжарцям не повинно бути.Сумніви тільки,стільки в нього помічників більше десятка,а роботи не бачать.Депутатський фонд мабуть іде на помічників чи на інші заходи.Обласним депутатам виділяють для бабушек 15 тис.грн,невже нардепам не дають
14. Кінофан / 6 березня 2016, 08:20
13.Сироп
«Послухав людей,бачу задоволені роботою нардепа.Ні поганого,ні хорошого не можуть сказати,бо роботи не бачать.А Река говорить,що його не бачать ,що він в Києві робить,місія таємна,»

"Извините, а вас уже выпустили из сумашедшего дома?" ("Иван Васильевич меняет профессию")
15. Злий Хахол / 6 березня 2016, 09:05
питання до редакції:
- куди пропали з відео слова Реки "Повністю поміняв усю схему: я ні в кого нічого не забираю."
- це цензура за телефонним звінком?
- це сам Река приказав порізати відео?
Оце так демократія і свобода слова
16. АнтиРека / 6 березня 2016, 10:11
Подивилася відеоролик і не зрозуміла, шо Река має на увазі під словами "представляю виборців у Верховній Раді"? Це просто протирати там дорогі штани? А люди даже не знають про його роботу. "Вони шо, там сидять?" - цинічно каже в мікрофон, наче для того, аби люди знали про його роботу, треба їм у Києві сидіти. Нашо тоді такий депутат? Нашо тоді його представники на місцях? Він як балотувався, хіба не обіцяв допомагати громадам, хіба казав так, як сьогодні: я вас просто представлятиму в столиці. а всі ваші проблеми хай рішають керівники на місцях... Короче, Река як був брехуном і циніком, таким і остався. В чому полягає його честь, з якою він нібито виконує свої депутатські обов"язки? А шо значить "вони накрали, кармани понабивали..."? Чи не з власного досвіду він про це знає, чи не про себе говорить? Подивіться, на яких машинках він катається в столицю і в яких хоромах живуть його синки. Хто не знає про готелі й дорогі квартири його сина в Севастополі? Мабуть за маленьку зарплату мера все те було куплено. Нам ще треба повчитися у Реки обходити закони й уникати відповідальності. Але найстрашніше, шо з нас відверто роблять дурників і бидло, а ми купуємось, віримо, прямо в рота цього "щастя" зазираємо. І поки ми будемо такими, доти у нас будуть такі мери, як Река - чванькуваті, нахабні й брехливі. Зверніть увагу: з усіх опитаних тільки один дядько сказав прямо: тут Река хоч шось робив, а там він ніхто, нуль без палочки. Інші ж або боялися висловити свою думку, або утримувались від критики, або хвалили "хазяїна". Раболєпство сидить у нас на ментальному рівні, так шо ніколи ми не будемо жити краще, бо самі ж до цього не прагнемо. Як казав британський публіцист Томас Кайрейль, революції задумують романтики, втілюють фанатики, а плодами користуються негідники, такі як Река, колишній випускник Вищої компартійної школи, який у ВР потрапив на хвилі Майдану. Але хто з нас над цим задумується і робить правильні висновки?
17. Рита / 6 березня 2016, 10:22
Действительно, это в идеале нардеп пишет законы, а в наших условиях эффективность его работы напрямую зависит от его способности реально помогать решать социальные, экономические проблемы в округе. Таковы украинские реалии. И если народ не знает, чем Река занимается как депутат, то увы, эффективность его работы равна нулю. Это Андрею Александровичу следует признать и не кичиться перед видеокамерой. Я хочу обратить внимание на его последнюю фразу: "Вы что здесь, всякую гадость на меня собираете?", тоесть для него мнение народа с критикой в его адрес - это "всякая гадость". И это говорит ДЕПУТАТ!!!!! Просто ужас какой-то.
18. Антоха / 6 березня 2016, 10:27
Та Река як був головою колгоспу, так на тому рівні й остався, а ви це тільки тепер зрозуміли. Правильно казав мій батько: з села в місто можна виїхати, а ось село з тебе не виїде нікуди, і Река є прикладом того, як назавжди можна залишитись селюком, даже намотавши на шию галстук і начепивши на дорогий піджак значок депутата.
19. Трампампам / 6 березня 2016, 12:17
16.АнтиРека
«Але найстрашніше, шо з нас відверто роблять дурників і бидло, а ми купуємось, віримо, прямо в рота цього "щастя" зазираємо. І поки ми будемо такими, доти у нас будуть такі мери, як Река - чванькуваті, нахабні й брехливі.»

Найстрашніше не це. Найстрашніше, що ось приміром мені доводиться жити серед дурнів і бидла. Вони куплялись , купляються і будуть куплятися за аспірин та інші копійчані подачки. І Река їх бидлом не робив. Українці у своїй більшості бидлом були сотні років. А река просто цим користується. Як зараз Копелець у Кобеляках. Схема однакова.
І нічого із цим не зробиш. Он дивіться Філон пише, пише вже десятки років, а результату немає.
Так що потрбіно слухати Степана і гострити із цієї країни лижі. Правильно росіяни кажуть про Україну держава-невдаха. Бо люди тут такі живуть.
20. максс / 6 березня 2016, 12:20
В народі кажуть,що у пяного на язиці,те у тверезого на умі..
21. АнтиРека / 6 березня 2016, 15:26
Погоджуюсь із Трампампамом.
22. Троцкист / 6 березня 2016, 17:49
17.Рита
«И если народ не знает, чем Река занимается как депутат, то увы, эффективность его работы равна нулю. Это Андрею Александровичу следует признать и не кичиться перед видеокамерой. Я хочу обратить внимание на его последнюю фразу: "Вы что здесь, всякую гадость на меня собираете?", тоесть для него мнение народа»

Действительно п.депутату надо бы поконкретней отчитаться перед избирателями о своей работе у ВРУ, в разработке каких законодательных актов принимал участие ? Как голосовал ? Например зачем увеличили размер судебного збора , чтоб народ не мого обратиться в суд за защитой своих прав ? Журналисту п. Паршевлюку карти в руки ,проведите анализ законотворчества и возмите деталное интервью у п. Реки .
23. Мишка / 6 березня 2016, 18:10
Река должен был уже давно отчитаться перед избирателями о своей деятельности,хотя от чем говорить.Если бы не Лебедин,то район давно был бы в полной жо..А так пока одни Санжары там,хотя еще не совсем плохой результат,есть где еще прикольней и один и тот же округ.Конечно есть и хорошие сдвиги..кадровые ставленики нардепа в прокуратуре, милиции,администрации района и его мер.И еще не вечер,уже идет видим пиар к новым выборам
24. Гість / 6 березня 2016, 18:41
Ти напевно лунний Мішка? Керівництво ради і адміністрації зараз змагаються хто менше буде працювати і на кого більше перекинути відповідальності за КОНКРЕТНУ бездіяльність, та як краще зробити "кадрові здвиги" попристроювавши своїх родичів і знайомих .
25. обсказала / 6 березня 2016, 21:37
Був його рівень сільський голова. Хай би й робив чоловік. Так ні. Давай напакостимо всій державі. Обрали. Получайти.
26. таксист / 7 березня 2016, 09:21
Река только родичив в кобеляки на посади може устроить. А там он никто.
27. Поэт / 7 березня 2016, 15:21
Стою я в Верховной Раде,возле Яценюка,когда ему яйца выносят и думаю..а как там мой народ..аль не бедствует,аль не пьет. Позвонюка я сестрице,Инне Кобе. как водится.пусть встречает уж Царя.Не фиг в раде в тихаря, мне трудится за дарма.
Дома девки уж скучают,мужики друзья гутарят,нужно баньку уж испечь и еще кого нагреть.
Что там Киев-стольный град,я ж ни в чем не виноват.
То Народный фронт чудит,а Юляша норовит,снова выборы,тусовку,чтобы всех на изготовку,и меня и депутатов,всех лишить крутых мандатов.
Мы за что тогда боролись,чтобы снова напоролись.Чтобы нас как всех имели.Ничего,чтоб не имели,снова раду на труды.Не дождаться нам беды.Будем Яцыка лилеять,защищать его еврея.Что нам бедные хохлы,доживут и до зимы.Будет водка,будет газ,только Вовка.пида...с
28. Лунатик / 7 березня 2016, 15:54
19.Трампампам
«Найстрашніше не це. Найстрашніше, що ось приміром мені доводиться жити серед дурнів і бидла.»

Ти правий на всі СТО!
29. Сироп / 9 березня 2016, 09:22
27.Поэт
«Стою я в Верховной Раде,возле Яценюка,когда ему яйца выносят и думаю..а как там мой народ..аль не бедствует,аль не пьет. Позвонюка я сестрице,Инне Кобе. как водится.пусть встречает уж Царя.Не фиг в раде в тихаря, мне трудится за дарма.
Дома девки уж скучают,мужики друзья гутарят,нужно баньку уж испечь и еще кого нагреть.
Что там Киев-стольный град,я ж ни в чем не виноват.
То Народный фронт чудит,а Юляша норовит,снова выборы,тусовку,чтобы всех на изготовку,и меня и депутатов,всех лишить крутых мандатов.
Мы за что тогда боролись,чтобы снова напоролись.Чтобы нас как всех имели.Ничего,чтоб не имели,снова раду на труды.Не дождаться нам беды.Будем Яцыка лилеять,защищать его еврея.Что нам бедные хохлы,доживут и до зимы.Будет водка,будет газ,только Вовка.пида...с»

Як же вдало підмічено,особливо як вдало що нардеп вступив до Яценюка,куди він подінеться,коли Яценюк втече.Чи Сіркам очі не потрібні...
30. таксист / 9 березня 2016, 11:34

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
31. Маша / 9 березня 2016, 14:46
Думаю нашому щастю треба кожний день вклонятися тим бабулькам що живі,а що вже померли свічки ставити,бо вони його мером зробили і депутатом,як і всіх остальних
32. Василь / 10 березня 2016, 09:09
З таким щастям і горя не треба
33. Виборець / 10 березня 2016, 10:37
Придивіться на самовдоволений вираз обличчя цього "щастя". Река робить вигляд, ніби не розуміє, шо його рейтинг даже нижчий рейтинга Яценюка, ше й патякає про якусь там "грязь". Йому тільки й осталося понти колотити.
34. депутат / 10 березня 2016, 12:40
33.Виборець
«Придивіться на самовдоволений вираз обличчя цього "щастя". Река робить вигляд, ніби не розуміє, шо його рейтинг даже нижчий рейтинга Яценюка, ше й патякає про якусь там "грязь". Йому тільки й осталося понти колотити.»

Так само він веде себе на зустрічах,на запитання по хамські відповідає,то не мої обовязки,там є місцева влада,мене не для того вибирали,щоб я Вам тут прислужував,так само як Яценюк в раді депутатам,так і в селищній..але це не вічно
35. Антон / 10 березня 2016, 15:35
А ви думали шо Река буде вам ходити жо..и витирати, бо ви за нього голосували. Та ви повинні йому дякувати, що він разом з командою з Кабінету Міністрів веде Україну до Європи. Ми з кожним днем наближаємося до європейської спільноти, до європейських цінностей, і, можливо, вже зовсім скоро снастане той самий момент коли ми зіллємося в одне ціле з великою європейською родиною, і коли, нарешті, введуть безвізовий режим, і ми всі зможемо без перешкод подорожувати до Європи, і на власні очі побачимо суспільство, яке живе без корупції, без кровопивців чиновників, де рівні дороги і красива інфраструкатура, де дотримуються закон і порядок, де дотримуються права сексуальних меншин, де всі мають власні сучасні автомобілі, де квітують сади і всі живуть у достатку. Ще зовсім трохи потрібно почекати і ми все це зможемо побачити на власні очі.
36. 123м / 10 березня 2016, 16:00
Антон , це що казочка для "лохів". Ти взагалі бачиш , що навколо робиться, чи ти обкурився.
37. Кобеляцький / 10 березня 2016, 17:15
Звертаюся до корреспондента Ехо п. Паршевлюка , проаналызуйте роботу представника народу у ВРУ якы проекти ЗУ готував, по яких голосував " за", що народ выдчув за наслыдки выд пприйняти законов ???
38. рабинович / 11 березня 2016, 05:57
таке щастя і на свободі?
39. Чувак / 11 березня 2016, 21:00
Що,там аналізувати,самий головний закон,що нардеп прийняв і тепер штовхає всім,про декуманізацію.Як захотів так вулиці і назвав, і по барабану,що виріс на спинах комуністів.Видно,що нічого святого,
40. максс / 11 березня 2016, 21:07
Антону треба захищати роботодавця,адже рада на 85% зараз піднімає зарплату для помічників.Все вірно,ми українці такі і є,продажні.Україну так і продали
41. Кобеляцький / 11 березня 2016, 21:58
40.максс
«Антону треба захищати роботодавця,адже рада на 85% зараз піднімає зарплату для помічників.Все »

Хто знає помічників нашого народного депутата, хто такі ?
42. Киянин / 11 березня 2016, 22:53
Помічники нашого народного депутата ВРУ :
1) З поширенням дії Закону України «Про державну службу»: Кубанова Тетяна Віталіївна, Мокляк Сергій Сергійович
2) За строковим трудовим договором на постійній основі: Габер Микола Олександрович, Єфіменко Антон Михайлович, Женило Олег Георгійович, Пригунов Гліб Олександрович
43. максс / 11 березня 2016, 22:53
В нашому районі декілька Був Павлик чи є,став Антон Єфіменко,Бульбаха,Головко син губернатора,ну ще декілька невідомих для громадян особистостей...
44. Білицький виборець / 11 березня 2016, 23:01
41.Кобеляцький
«Хто знає помічників нашого народного депутата, хто такі ?»
У Біликах є такий собі Ус Сергій, відомий багатьом, як місцевий "Остап Бендер". Не будучи депутатом, ходить на сесії селради, навіть в комісіях бере участь. Себе називає помічником народного депутата Реки.
45. журналіст / 11 березня 2016, 23:09
Законотворча діяльність народного депутата Реки
№ реєстр.
проекту Дата реєстрації Назва законопроекту Став чинним актом
2148а
23.06.2015 про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 році (25 жовтня) 645-VIII
2629
10.04.2015 про мораторій на будівництво об’єктів на окремих земельних ділянках в м. Києві
3017
03.09.2015 про внесення зміни до пункту 4 Постанови Верховної Ради України "Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015 році"
3018
03.09.2015 про внесення зміни до пункту 4 Розділу ХV Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про місцеві вибори"
3368
29.10.2015 про внесення змін до Закону України "Про географічні назви" щодо встановлення географічних назв
3854
01.02.2016 про перейменування окремих населених пунктів та районів 984-VIII
4077
16.02.2016 про перейменування міста Кіровоград Кіровоградської області
4084
17.02.2016 про перейменування окремих населених пунктів
4085
17.02.2016 про перейменування окремих населених пунктів та районів
4086
17.02.2016 про перейменування окремих населених пунктів та районів на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей
4087
17.02.2016 про перейменування окремих населених пунктів та районів Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
4110
19.02.2016 про внесення змін до деяких законів України щодо набуття повноважень сільських, селищних, міських голів
46. журналіст / 11 березня 2016, 23:11
ПОМІЧНИКИ-КОНСУЛЬТАНТИ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ:
З поширенням дії Закону України «Про державну службу»: Кубанова Тетяна Віталіївна, Мокляк Сергій Сергійович
За строковим трудовим договором на постійній основі: Габер Микола Олександрович, Єфіменко Антон Михайлович, Женило Олег Георгійович, Пригунов Гліб Олександрович
На громадських засадах: Бульбаха Сергій Володимирович, Головко Володимир Валерійович, Коба Олександр Олександрович, Кобченко Юрій Володимирович, Корнієнко Артур Степанович, Лисенко Валерій Васильович, Могила Костянтин Іванович, Момот Дмитро Васильович, Свиридюк Роман Володимирович, Сінческул Олег Русланович, Супруненко Микола Іванович, Твардовський Анатолій Володимирович, Ус Сергій Іванович, Чумак Сергій Андрійович, Шевцов Олександр Геннадійович
47. свобода / 12 березня 2016, 08:22
Й ОШ ТВОЮ М АТЬ---СКОЛЬКО трутнів--і що---де хоча-би один пункт в защиту тих хто цого ОБОЛТУСА вибрав (Ново санжарівців)..... аааа ГОЛОВКО МОМОТБУЛЬБАХА-це ой-знакомий пройдисвіт---УС (вмісті із СТУПАРЕМ продали СОРОЦІ кобеляцький базар.....)
48. масс / 12 березня 2016, 08:26
головко-це начеб то СИНОК
49. Виборець / 12 березня 2016, 12:26
І я тієї думки, шо й "Свобода". Прошу ЕХО оприлюднити список справ, зроблених на користь громади помічниками-консультантами нардепа, які працюють за зарплату, зокрема у Новосанжарському районі - Антона Єфіменка. З якими проблемами до нього зверталися і як з нардепом вони вирішили ці проблеми? Тобто за шо конкретно Антон одержує зарплату? І які консультації надає нардепу Бульбаха, чим йому допомагає?
50. житель / 12 березня 2016, 13:44
Бачу ніодного законопроекта на користь новосанжарськоїгромади,чи свого округу Река не пропонував,бачимо що,Севастополь його більше цікавить і Кіровоград,ніж Санжари. Та і то,ці законопроекти писали інші депутати і він примазався
51. журналіст / 12 березня 2016, 13:46

Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.4 Правил користування сайтом
52. журналіст / 12 березня 2016, 13:49
Река Андрій Олександрович
Для висвітлення хронології виступів народного депутата виберіть часовий інтервал.
Чим більший часовий інтервал, тим довший час генерації сторінки та її обсяг.
Дата з Показати календар до Показати календар
Виступи з місця - 9
Зберегти в форматі RTF
Версія для друку

Номер Дата та час виступу Виступ народного депутата
1315
Д
Проект Постанови про внесення змін до Постанови Верховної Ради України "Про обрання голів, перших заступників, заступників голів, секретарів, членів комітетів Верховної Ради України восьмого скликання та обрання голови Спеціальної контрольної комісії Верховної Ради України з питань приватизації"
1
11.12.2014 14:26:58
Виступ з місця
2471а
У
Проект Закону про припинення дії Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Російської Федерації про співробітництво в будівництві енергоблоків № 3 та 4 Хмельницької АЕС
2
16.09.2015 11:57:06
Виступ з місця
2356а
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про військовий обов’язок і військову службу" (щодо уточнення строків військової служби за контрактом)
3
06.10.2015 10:58:02
Виступ з місця
2835
Д
Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо здешевлення вартості газу для населення
4
06.10.2015 13:58:45
Виступ з місця
2060а
Д
Проект Закону про заходи економічної стабілізації Державного акціонерного товариства "Чорноморнафтогаз" у зв’язку з тимчасовою окупацією території України
5
06.10.2015 17:10:59
Виступ з місця
0063
У
Проект Закону про ратифікацію Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Кіпр про морське торговельне судноплавство
6
04.11.2015 10:55:48
Виступ з місця
4055
П
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про прокуратуру" щодо забезпечення прозорості в організації діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури
53. вуйко / 12 березня 2016, 14:36
І шо наше щастя оце тільки два запита зробив і два дні з місця наче виступав.А що ж помічники робили,не вже не бачать і не чують людей.Щось я не бачив,щоб нардеп виступав,хіба що брав слово,щоб його комусь передати.Так вони статистику і ведуть,щоб свою роботу показувати.О так більша половина там сидить на шиї у народа, і розказують як вони тількит схеми міняють.Так міняють,що жебраки навіть у Санжарах уже стоять з протянутими руками.
54. Кінофан / 12 березня 2016, 16:23
"Сколько не говори "халва, халва", во рту слаще не станет. Го.но оно и есть го.но" (Сергей Минаев "Повесть о ненастоящем человеке")
55. Полтавський / 12 березня 2016, 17:59
Ще додаткові штрихи до портрета нашого Народного депутата т. Река -Голова підкомітету з питань регіональної політики, місцевих бюджетів та комунальної власності Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Швейцарською Конфедерацією
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Словацькою Республікою
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Чорногорією
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Республікою Куба
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Румунією
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Державою Ізраїль
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Португальською Республікою
56. Масон Вазон / 12 березня 2016, 18:04
55.Полтавський
«
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Швейцарською Конфедерацією »

55.Полтавський
«
Член групи з міжпарламентських зв’язків з Державою Ізраїль»

Оце Река пристроївся! Валерій Іванович ви чого й до цього часу не прокоментував? Невже такі як Река світом керують? Тоді Апокаліпсис вже настав.
57. Сусід / 12 березня 2016, 18:12
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
56.Масон Вазон
«Валерій Іванович ви чого й до цього часу не прокоментував? »

Він мабуть сам в шоці... Агов!? Якщо до вас прийшла депресія - посміхніться! Тоді вона подумає, що ви ідіот і втече...
58. Кобеляцький / 12 березня 2016, 18:19
46.журналіст
«ПОМІЧНИКИ-КОНСУЛЬТАНТИ НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ:
З поширенням дії Закону України «Про державну службу»: Кубанова Тетяна Віталіївна, Мокляк Сергій Сергійович
За строковим трудовим договором на постійній основі: Габер Микола Олександрович, Єфіменко Антон Михайлович, Женило Олег Георгійович, Пригунов Гліб Олександрович»

Як на мою думку рівень вищевказаних помічників нардепа Река А.О. повинен бути на рівні кандидатів або докторів наук у певній галузі та з відповідним життєвим і практичним досвідом, досягненнями у своий роботі.А як фактично хто є вищевказані оплачувані з бюджету помічники нашого народного депутата ?
59. Коментатор / 12 березня 2016, 19:27
56.Масон Вазон
«
Оце Река пристроївся! Валерій Іванович ви чого й до цього часу не прокоментував?»

А що тут коментувати ? Все ясно, все сходиться. Пристроївся Река. А правильно буде - виборці пристроїли. Якщо хтось не розуміє, так то його проблеми. Река давно, ще на позаминулих виборах, Яйценюка піарив. Усі Санжари його портретами обклеював. Може він і сам якась полукровка.
56.Масон Вазон
«Невже такі як Река світом керують?»

Такі як Река світом не керують. Такі, холуями, у тих, хто світом керує. Ну, ще може курєрами підробляють. Депеші возять в Швейцарію і із Швейцарії.
56.Масон Вазон
«Тоді Апокаліпсис вже настав.»

Апокаліпсис, по їхньому календарю, буде на початку нового тисячоліття. Років через 20-25. Допитливі можуть знайти календарь і уточнити. Нємає у мене бажання забавляти вас, шановні.
60. вуйко / 12 березня 2016, 21:27
Яценюк оце давав на 1+1 інтервью і сказав,що тільки з посади,так і дня не буде в Україні,це не його Родина.Так і куди наш депутат двине..може знову до Юлі..бо хто його прийме..може в Севастополь,скаже,як Краснов,що працював на розвідку,бо треба було
61. бабка / 12 березня 2016, 21:38
Я тепер розумію,чому бабки так люблять наше щастя, вони ж на допінгу.Аптечки до сих пір діють. Ми думали там аналгін,а там талетки.. конкретні. Як говорив один герой-достаточно одной таблетки..шеф
62. Допитливий / 13 березня 2016, 08:33

Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
63. Істина / 13 березня 2016, 08:44
Досить про Реку!Ану скажіть,хто з нардепів Полтавщини зробив щось реально позитивне для своїх виборців в ВР?Диверсант Каплін?Чи може прогульщик-Жеваго?А може рублик-Бублик?Верховна рада,це біржа,де продають і купують закони ,отже й наше благополуччя.Тому якщо ви чекали від нашого нардепа,що він переверне світ,так дарма!Й не треба тут хамства усякого,щастя-нещастя.Все вирішують акули міжнародного рівня,й Река щось змінити безсилий.Ні він може десь допомогти в локальному питанні одній-двом особам,чи затягнути в район якихось китайців,щоб повчили нас як жити.В основному він працює на свій успіх.Як говорили ті самі мудрі китайці:"Якщо ти не можеш щось змінити,в тебе два вихода,стати його частиною,або бути знищеним"Умніки,хто з вас захотів бути знищеним?Всі ви поступили як Река!
64. Мишка / 13 березня 2016, 13:47
З
63.Істина
«Досить про Реку!Ану скажіть,хто з нардепів Полтавщини зробив щось реально позитивне для своїх виборців в ВР?Диверсант Каплін?Чи може прогульщик-Жеваго?А може рублик-Бублик?Верховна рада,це біржа,де продають і купують закони ,отже й наше благополуччя.Тому якщо ви чекали від нашого нардепа,що він переверне світ,так дарма!китайці:"Якщо ти не можеш щось змінити,в тебе два вихода,стати його частиною,або бути знищеним"Умніки,хто з вас захотів бути знищеним?Всі ви поступили як Река!»

Головний захисник Реки підтвердив,що біржа,де всі Закони купуються і він там нічого не змінить,треба красти як всі.Конечно нічого не змінить,бо діти є і їм треба і бізнес і службу в поліції зберегти.Всі одним мазані.А ви за крохи тут його відстоюєте.Гидко.Хоча сьогодні треба всім прощати
65. Санжарський / 13 березня 2016, 17:26
63.Істина
«Досить про Реку!Ану»

Наш народний депутат голосував "за" за зміни до Закону Про судовий збір , яким було збільшено розмір судового збору у два рази в т.ч. і для фізични осіб.
1571Поіменне голосування про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору (№2862) -у другому читанні та в цілому За : з даних обліку голосування.
Цікаво чим керувався нардеп збільшуючи розмір судового збору для простих людей ,яким тепер ще більше зменшено доступ до судового захисту своіх прав через низькі зарплати і пенсіі ???Прохання до журналіста Ехо Паршевлюка дайте аналіз голосувань предствника народу у Верховній раді.
66. гість999 / 13 березня 2016, 17:51
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
63.Істина
«.Все вирішують акули міжнародного рівня,й Река щось змінити безсилий.»

Да,це сука,акули винні!А Река-карасик,так, посцяти в ВР прийшов!На х.й боротися,адже тут акули!Сиди гондон в Санжарах,і не рипайся,якщо очко грає!
67. Санжарський / 13 березня 2016, 18:18
58.Кобеляцький
«
Як на мою думку рівень вищевказаних помічників нардепа Река А.О. повинен бути на рівні кандидатів або докторів наук у певній галузі та з відповідним життєвим і практичним досвідом, досягненнями у своий роботі.А як фактично хто є вищевказані оплачувані з бюджету помічники нашого народного депутата»

Так чи мають хоч вищу освіту помічники нашого народного депутата та достатній стаж роботи за спеціальністю, а саме:
Кубанова Тетяна Віталіївна, Мокляк Сергій Сергійович
За строковим трудовим договором на постійній основі: Габер Микола Олександрович, Єфіменко Антон Михайлович, Женило Олег Георгійович, Пригунов Гліб Олександрович , оплата праці яких проводиться з державного бюджету ?
68. Гість / 14 березня 2016, 01:17
Реці давно пора сидіти на печі. Голова його вже не варить так як слід - одне й те ж повторює і сам того не помічає. З ним і говорити ніяк, бо на конкретне питання, йому не зручне, буде про що завгодно грузити , ще й брудом обіллє. Нового політика з нього точно не вийшло, тільки те, чому навчився у Вищій партійній школі. Типовий казнокрад і пристосуванець.
69. Санжарівец / 14 березня 2016, 09:31
Він вважає себе "поп королем " в Санжарах і по своїх округах. Та кому ти здався, вже побачили , який він " мошейник" І у ВР сидить тільки ото , що він там вирішує.
70. гість / 14 березня 2016, 10:16
68.Гість
« вже побачили , який він " мошейник"»

Точніше Мойшейнік.Шолом,православні.
71. Изя / 14 березня 2016, 11:14
68.Гість
«Реці давно пора сидіти на печі. Голова його вже не варить так як слід - одне й те ж повторює і сам того не помічає. З ним і говорити ніяк, бо на конкретне питання, йому не зручне, буде про що завгодно грузити , ще й брудом обіллє. Нового політика з нього точно не вийшло, тільки те, чому навчився у Вищій партійній школі. Типовий казнокрад і пристосуванець.»

Це давно видно було,тільки повелися- він наш,він для нас,він з нами..А Вийшло- я себя не сильно обидел
72. Изя / 14 березня 2016, 11:21
67.Санжарський
«Так чи мають хоч вищу освіту помічники нашого народного депутата та достатній стаж роботи за спеціальністю, а саме:
Кубанова Тетяна Віталіївна, Мокляк Сергій Сергійович
За строковим трудовим договором на постійній основі: Габер Микола Олександрович, Єфіменко Антон Михайлович, Женило Олег Георгійович, Пригунов Гліб Олександрович , оплата праці яких проводиться з державного бюджету ?»

Для чого їм вища освіта,у них депутат з Вищою партійною школою,та і в країні керівники з такими освітами,що мама не горюй-Кембріджі.В нашій раді Супрун теж закінчив педагогічний,і що з тої освіти,баран бараном
73. Кінофан / 14 березня 2016, 11:44
71.Изя
«Це давно видно було,тільки повелися- він наш,він для нас,він з нами..А Вийшло-»

"Отдохнул - ВО! Сметаны - ВО! Рыбы - ВО!" (мультик ну точно про нашего "Возвращение блудного попугая")
74. Гостя / 14 березня 2016, 14:15
Я частично согласна з Істиною (коментар №63), хочу тільки уточнити: свого часу Лелюк "притяг" в округ, у тім числі в наш район гроші з кіотського протоколу, за які поміняли вікна в райлікарні, кількох школах і т.д. Река тоді, будучи мером, називав його пад..кою, мовляв, то не Лелюка гроші. Тепер сам на його місці, ну даже з кіотського протоклу нічого в район не капнуло. Але для мене не це страшне. Розкажу вам одну історію. 23 лютого 2014 року делегація з нашого села Соколова Балка приїхала в Санжари, де цього дня валяли пам"ятник Леніну. Народу було в центрі як оселедців у бочці. І ми зовсім случайно почули (нас кілька чоловік стояло поряд), як Река смикав за рукав якогось дядька і кричав на всю горлянку: "Оце якшо ти здохнеш з усіма своїми виродками, з усіма дітьми своїми, то ніхто ні одної сльозинки за вами не пустить!". Я зрозуміла, що то він так каже якомусь регіоналу. І була просто шокована почутим. Може я не права, ну даже регіоналам таке бажати - гріх! Воно ж і на Рекиних дітях та онуках може окошитись, ніхто ж не вічний. Рано чи пізно ми всі подохнемо, у тім числі й Река,хоч він і депутат, але й він під Богом ходить. Отакого нардепа ми вибрали, хоч я особисто за нього й не голосувала, бо ніколи цю людину не поважала і ще раніше знала, що з хама гарний пан не виходить. Якшо я пишу неправду, хай Река спростує це або має сміливість пояснити, кому конкретно він казав таку гадость і за що? Він узяв на себе право когось судити?
75. Изя / 14 березня 2016, 14:32
[[ЦИТАТА|74|Гостя|Я частично согласна з Істиною (коментар №63), хочу тільки уточнити: свого часу Лелюк "притяг" в округ, у тім числі в наш район гроші з кіотського протоколу, за які поміняли вікна в райлікарні, кількох школах і т.д. Река тоді, будучи мером, називав його пад..., мовляв, то не Лелюка гроші. Тепер сам на його місці, ну даже з кіотського протоклу нічого в район не капнуло. ой він під Богом ходить. Отакого нардепа ми вибрали, хоч я особисто за нього й не голосувала, бо ніколи цю людину не поважала і ще раніше знала, що з хама гарний пан не виходить.
Істині за свого боса не має чим апелювати,бо Лелюк,Каплін ,Живаго в рази кращі Реки,бо вони відстоювали і допомагали людям. Забули як Лелюк водопроводи для селища робив,а Река матюкаввся і не давав,бо хотів на цьому заробити, Живаго в Комсомольську всю соціальну сферу підтримує,йому не треба ходити в раду,бо він гроші заробляє,щоб людям допомагати, Каплін скільки в Полтаві зробив і на рівні ВР Країни чути про те що він за простих людей. А де нашого чути,крім того,що за своїх,з ким санжари розтяг і тягне.Ще їм аукнеться,прийдеться його шавкам теж за шефом бігти з САнжар
76. Люда / 14 березня 2016, 14:54
Добре, Олександре, що ти в ЕХО цю тему підняв! Нехай нардеп знає, що про нього думають і як оцінюють. Адже тут багато людей висловилося і це не змова, що один негатив! Нардеп - давно морально деградована особа, розпусник і хам! Частенько під градусом. Отак, усі зробили вибір, а потім самі собі дивуються - навіщо? Невже хтось розраховував, що Река доб’ється збереження району чи залучить капіталістів вкладати у розвиток економіки району гроші?
77. Люда / 14 березня 2016, 15:14
А ще таке дивує - як можна було людину, що зневажає закони вибрати, щоб вона ці закони розробляла! Під час виборів відкрито купував голоси окулярами та ліками, що є найнахабнішою корупцією, а тепер голосує за антикорупційні закони! Випустили щуку у річку.
78. Гість / 14 березня 2016, 16:21
76.Люда
«Добре, Олександре, що ти в ЕХО цю тему підняв! Нехай нардеп знає, що про нього думають і як оцінюють. Адже тут багато людей висловилося і це не змова, що один негатив! Нардеп - давно морально деградована особа, розпусник і хам! Частенько під градусом. Отак, усі зробили вибір, а потім самі собі дивуються - навіщо? Невже хтось розраховував, що Река доб’ється збереження району чи залучить капіталістів вкладати у розвиток економіки району гроші?»

Напевно це сама точна характеристика
79. Трампампам / 14 березня 2016, 17:31
77.Люда
« ще таке дивує - як можна було людину, що зневажає закони вибрати, щоб вона ці закони розробляла! Під час виборів відкрито купував голоси окулярами та ліками, що є найнахабнішою корупцією,»

Так це ж ви вибрали! Река пройшов у парламент передусім завдяки голосам новосанжарців і кобелячан!
А потом кобелячани вибрали ще одне чудо - Копельця, який теж чхав на закони і людей. І як казав Філон "Не кажіть що вас не попереджали". Довбо.йо.би. вибирають дов.бо.йобів.
80. Істина / 14 березня 2016, 19:11
)))!!!Стоїло мені висловити свою думку,зразу я стала основною захистницею,шавкою,ким там іще?Молодці мущинки!Справжні базарні баби!Ніякий мені Река не хазяїн чи босс.Просто всяка мразь,яка в свій час лизала ж..пу народному,зараз базікає в коментах.Я підозрювала що джентельмени пускатимуть довго тут соплі.Нічого все вилікує час.
81. гість999 / 14 березня 2016, 19:34
80.Істина
«)))!!!Стоїло мені висловити свою думку,зразу я стала основною захистницею,шавкою,ким там іще?Молодці мущинки!Справжні базарні баби!Ніякий мені Река не хазяїн чи босс.Просто всяка мразь,яка в свій час лизала ж..пу народному,зараз базікає в коментах.Я підозрювала що джентельмени пускатимуть довго тут соплі.Нічого все вилікує час.»

Не переймайся,шановна.І взагалі:In vino veritas.
82. Санжарівець / 14 березня 2016, 22:40
80.Істина
«Стоїло мені висловити свою думку,зразу я стала основною захистницею,шавкою,ким там іще?Молодці мущинки!Справжні базарні баби!Ніякий мені Река не хазяїн чи б»

Істина, продивися всі голосування у Верховній раді нардепа "за " в т.ч .за підвищення розміру судового збору і ін. І розкажи нам чи думає нардеп про інтереси людей , представником яких він є ?
83. Гість / 15 березня 2016, 15:51
Істина хватить прикриватися жіночою юбкою, тільки дали по мармизі,так і пол поправився. Давно тут знають хто прикривається за Істиною,навіть не відмовлявся від свого боса.А хто лизав.. той так і робить,але вже не так часто,все ж епоха Яценюка закінчується і НФ.Нам буде стидно,що такий у нас був нардеп,уже Санжари шкодують,що не обрали Лотоуса
84. Істина / 15 березня 2016, 18:27
83.Гість
«Істина хватить прикриватися жіночою юбкою, тільки дали по мармизі,так і пол поправився»

)))Ви маньяк!зверніться до психіатра терміново.Весіннє прогресування небезпчне.
85. Степан / 16 березня 2016, 13:34
Зараз наше времья пішло.скоро наші онуки виїдуть у Европу,а ми будемо їздити на мерседесах по вулиці Степана Бандери.А ви скотиняки-сепратісти,конєшно,тепер бісетесь, бо ви привикли жирувати при Якубовичу,а тепер вам похужало.ото їдіть тепер смокчіть у Сірка ,
86. Гість / 16 березня 2016, 15:12
85.Степан
«Зараз наше времья пішло.скоро наші онуки виїдуть у Европу,а ми будемо їздити на мерседесах по вулиці Степана Бандери.А ви скотиняки-сепратісти,конєшно,тепер бісетесь, бо ви привикли жирувати при Якубовичу,а тепер вам похужало.ото їдіть тепер смокчіть у Сірка ,»

Ось вона мечта идиота.Таке воно народне щастя.Назву собі вулицю Бандерою,яку будували комуністи,куплю мерседес,на кошти від продажу майна,яке будували комуністи і від правлю в Європу внуків,з країни,яку будували люди,а не вори.В якій навчались безкоштовно діти комуністів,які будували школи,а "наше время" їх закриває,бо треба за щось їхати в Єгипет.Ваш Сірко вже здох
87. гостя1 / 16 березня 2016, 16:14
До ком.36
Не треба реагувати на послання Степана. Цей тип провокує нарошне і пише одну і ту ж дурницю.
88. Псіхолог / 16 березня 2016, 16:16
86.Гість
«
Ось вона мечта идиота»

Так вони ж мєчтами тільки й живуть. Папуаси - одним словом. «В борьбе между логикой и представлением о чём-либо, представление всегда побеждает". Це називається "карго культ". Посилання на cont.ws
89. зэк / 16 березня 2016, 17:01
87.гостя1
«
Не треба реагувати на послання Степана. Цей тип провокує нарошне і пише одну і ту ж дурницю.»

Та Степан служив в райотделе у ИВС,ему верить нельзя
90. перекотиполе / 17 березня 2016, 15:36
82.Санжарівець
«чи думає нардеп про інтереси людей , представником яких він є ?»

Таких нардепів не буває і думає він лише про свої інтереси.
91. Гість / 20 березня 2016, 13:27
Сьогодні міжнародний день Щастя. Привітаємо наше народне щастя з святом
92. Юля / 20 березня 2016, 23:32
Та куди вже тому шастю рипатись.
93. Гість / 21 березня 2016, 13:09
Де ж це наше шастя,хотілося спитати куди гроші витратив депутатського фонду,а то інші депутати інформують своїх виборців, а він наче в рот води набрав
94. Гершель / 21 березня 2016, 13:16
93.Гість
«інші депутати інформують своїх виборців, а він наче в рот води набрав»

Беріть барабани, тобто бочки, шини і гайда до його помістья. Якщо його дома немає, то все одно паліть і барабаньте, мо жінка щось розкаже.
95. Antiprovokator / 21 березня 2016, 13:35
|Гершель|Беріть барабани, тобто бочки, шини і гайда до його помістья. Якщо його дома немає, то все одно паліть і барабаньте, мо жінка щось розкаже.]]
You stupid people.Through such a country we schizophrenia.[[ЦИТАТА|94
96. Гість / 21 березня 2016, 15:13
79.Трампампам
«
Так це ж ви вибрали! Река пройшов у парламент передусім завдяки голосам новосанжарців і кобелячан!
А потом кобелячани вибрали ще одне чудо - Копельця, який теж чхав на закони і людей. І як казав Філон "Не кажіть що вас не попереджали". Довбо.йо.би. вибирають дов.бо.йобів.»

Одна партійна школа,керували обоє при Кучмі,тепер знову вилізли із нафталіну.Життя наше не покращеться,поки такі занози будуть
97. Гість / 21 березня 2016, 15:21
Помічники народного депутата Андрія Реки
Колишній селищний голова Нових Санжар, а нині нардеп від «Народного фронту» Андрій Река – палкий прихильник і друг очільника Полтавської ОДА Валерія Головка. Як мінімум, коли йдеться про підбір помічників-консультантів. П’ятеро колишніх помічників Головка та його син Володимир перебувають помічниками Реки у VIII каденції Верховної Ради України. Політик Река став нардепом з другої спроби. У 2012 році він програв «регіоналу» Лелюку, вотчиною якого вважався Карлівський район. Після Революції Гідності Андрій Река переконливо переміг і на Карлівщині, вочевидь таки завдяки допомозі свого майбутнього помічника, співвласника «Докучаєвських чорноземів» Юрія Кобченка. Той у минулій каденції консультував Олексія Лелюка. Серед помічників Реки засвітився і такий собі Гліб Пригунов, який кілька місяців опісля став головою Дніпропетровської облради.
-
98. Гершель / 21 березня 2016, 18:10
95.Antiprovokator
«You stupid people.»

Сам ти такий. Ми розумні. І історія це підтверджує.
99. Гершель / 21 березня 2016, 18:12
96.Гість
«Одна партійна школа,керували обоє при Кучмі,тепер знову вилізли із нафталіну.Життя наше не покращеться,поки такі занози будуть»

Так пацани, ви ж не мовчіть. Беріть бочки і барабаньте, хай вертають Тернового і Паршевлюка.
100. гість999 / 21 березня 2016, 18:24
99.Гершель
« хай вертають Тернового і Паршевлюка.»

Якби ж то.Золоте время було.Хоч пожили при них.
101. Гість / 21 березня 2016, 20:09
Хто пожив,той і живе при них далі
102. таксист / 22 березня 2016, 17:15
А шо за роль у Реки? прихлебатель и все. 0 без палочки.
103. Гість / 22 березня 2016, 23:33
Яке щастя депутата від народного фронту,одні нещастя
104. Гість / 23 березня 2016, 14:09
Прям як про нього, не було б у нас щастя,так нещастя помогло
105. коментар / 23 березня 2016, 16:52
102.таксист
«А шо за роль у Реки? прихлебатель и все. 0 без палочки.»

кнопкодав
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації