Більше десяти років працюю в торгівлі, та при цьому не перестаю дивуватись конкуренції між різними компаніями. Чесну боротьбу за клієнта та споживача ніхто не забороняє. Це один із принципів ринкової економіки. Дивує й дратує інше, коли компанії вдаються до нечесних засобів конкуренції, провокують різні скандали, а також поширюючи між споживачами неправдиві свідчення. Такі негативні новини можуть з’являтись у Інтернеті й телебаченні. Навіть поширені випадки, коли компанії випускали схожі за назвою торгові марки, але зі значно гіршою якістю. І не важливо, це пральний порошок, печиво чи алкогольні напої. Потім промоутери (група осіб, які займається рекламою товару з метою його просування на ринок) активно "напарюють" цей товар покупцям. Останні, спробувавши його, розчаровуються і в них залишається негативна оцінка. Таким чином вони більше не повертались до товару, яким були задоволені.
Та значно більше проблем виникає у власників торгової марки, коли їх продукція виходить на міжнародний ринок. Виявляється, що, крім нечесних конкурентів, можуть виникнути й інші проблеми, пов’язані з самою назвою чи логотипом. Тому, коли фірма починає торгувати на вітчизняному ринку або за його межами, їй знадобиться окремо міжнародна реєстрація торгової марки в Україні і за кордоном.
Навіщо реєструвати торгову марку
На сьогоднішній день найпоширенішим об’єктом інтелектуальної власності вважається торгова марка. Що дає реєстрація ТМ? По-перше, це дозволяє виділити компанію та продукцію, яку вона випускає, серед інших конкурентів на ринку. По-друге, завдяки торговій марці зростає репутація компанії. По-третє, торговою маркою виробник гарантує якість товару чи послуг, які він надає. Разом із цим посилюються престиж та імідж компанії. І коли з’являється новий товар під такою торговою маркою, він автоматично завойовує своїх споживачів. По-четверте, торгова марка слугує ексклюзивом продукції та захищає товари при вирішенні різних юридичних питань. По-п’яте, жоден виробник не зможе випустити ідентичний товар під вашим брендом чи використати логотип або слоган. По-шосте, чим розрученіший бренд, тим дорожчою стає вартість самої компанії, яка випускає товар. І це не повний список переваг.
Тому, якщо вашою продукцією почали активно цікавитись клієнти, а доля компанії невпинно зростає на ринку, то обов’язково скористайтесь реєстрацією торгової марки.