У КП «Полтаваелектроавтотранс» прокоментували інформацію депутата Полтавської міськради Олександра Шамоти, який повідомив, що незабаром в обласному центрі до 5 грн. здорожчає проїзд у міському пасажирському транспорті.
Комунальники-перевізники також здійснюють перевезення на автобусах (за тарифом в 4 грн), але з подібними пропозиціями до влади ще не зверталися:
— Ми були здивовані цієї заявою, бо наше підприємство з такими проханнями не зверталося. Хоча, якщо говорити тільки за наше підприємство, то за перше півріччя собівартість проїзду на автобусі склала 5,67 грн. Якщо рахувати без амортизації, то собівартість склала 5,17 грн. Тобто, автобуси працюють у збиток, який підприємство перекриває за рахунок прибуткової роботи тролейбусів. Так вдається виходити «в нуль».
Щодо компенсацій із міського бюджету, то наше джерело повідомило, що це дозволяє тільки тримати КП «ПЕАТ» на плаву:
— Міська влада нам компенсує перевезення тільки тих пільговиків, які вписані в міську програму «Турбота». Усі інші, які визначені пільговиками вже державою, їздять також безкоштовно. При цьому протягом цього року держава не компенсувала за це нам жодної копійки. Більше того, станом на листопад 2015 року за управліннями соцзахисту перед нами залишився борг в 2 млн 900 тис грн. Ми заплатили з цієї суми податок, але ці гроші так і не отримали. На цей рік підприємство отримало з міського бюджету 25 млн грн фінансової допомоги, щоб ми просто залишились на плаву. Про прибутки мова як не йшла, так і не йдеться.