З початку року на Полтавщині міліцією зареєстровано та розглянуто 45 заяв
У межах діяльності Соціального контактного центру Міністерство праці та соціальної політики зобов’язане щотижнево подавати Кабінетові Міністрів України інформацію про результати розгляду звернень, що надходять на урядову телефонну "гарячу лінію".
Центр приймає і реєструє звернення заявників, розподіляє відповідно до компетенції органів виконавчої влади та здійснює моніторинг їх розгляду. З цією метою у Центрі створюється і діє електронна база даних звернень.
У цьому році на Полтавщині вже отримано 45 звернень. За тематикою питань, які порушують громадяни, найбільше звернень стосувалося проблеми щодо порушення законодавства у сфері грального бізнесу – 11 (10-анонімних, 1 – з адресатами).
По всіх анонімних зверненнях проведені перевірки, у результаті яких 9 звернень про незаконний гральний бізнес знайшли своє підтвердження.
Як приклад, 5 січня поточного року на Урядову гарячу лінію надійшло анонімне звернення щодо роботи гральних автоматів у місті Лубнах. Інформація підтвердилася – гральні автомати у кількості 34 штуки до цього часу продовжували незаконно функціонувати у районі.
Вжитими заходами правоохоронцями гральні автомати були вилучені, незаконна діяльність недобросовісних підприємців припинена.
За даним фактом порушено кримінальну справу за частиною 1 статті 203 Кримінального кодексу України (зайняття забороненими видами господарської діяльності).
23 січня на Урядову гарячу лінію надійшло звернення від мешканки села Лозівка Полтавського району про те, що її брат разом зі своєю співмешканкою забрали меншу дочку заявниці, якій нещодавно виповнився один рік. При цьому, вищевказані громадяни ведуть антигромадський спосіб життя, зловживають спиртними напоями, постійно б’ють заявницю та відбирають гроші.
Співробітниками відділу кримінальної міліції у справах дітей ГУМВС України в Полтавській області була проведена перевірка, в результаті якої дитина була повернута матері в найкоротший строк.
З боку керівництва ГУМВС України в Полтавській області забезпечено постійний контроль щодо якості та повноти проведення перевірок повідомлень, своєчасного інформування заявників та Державної установи «Соціальний контактний центр» про результати проведених перевірок
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном