Вхід | Реєстрація

У Полтаві за 2016 рік на ремонт доріг витратили 242 мільйона гривень

У Полтаві за 2016 рік на ремонт доріг витратили 242 мільйона гривень

За 2016 рік полтавська влада уклала договорів на ремонт доріг на 495 млн грн, з них платила тільки 242 млн грн

У 2016 році на ремонт доріг, тротуарів та проїздів у дворах з міського бюджету пішло 242 млн грн. При цьому договорів з підрядниками на такі роботи УЖКГ Полтавського міськвиконкому уклав на суму, у 2 рази більшу — 495 млн грн. Такі дані «Полтавщина» отримала, проаналізувавши дані порталу публічних фінансів України Є-data, порталу публічних закупівель ProZorro та вісника держзакупівель.

  За договорами За проплатами Різниця
Поточний 142 159 726 54 167 662 87 992 063
Капітальний 353 248 076 188 274 040 164 974 036
Разом 495 407 802 242 441 703 252 966 100

Така різниця між вартістю укладених договорів та фактичною оплатою робіт могла виникнути з наступних причин. Управління ЖКГ платить підрядникам, більшістю, за актами виконаних робіт, іноді надаючи аванси та попередні оплати на матеріали тощо. Виконавці могли зекономити під час ремонту або не доробити частину вулиці, або і те, й інше.

Наприклад, у Полтаві є три вулиці, договори на капремонт яких уклали, але робити його так і не почали. Це вул. Дружби, Петра Дорошенка (Островського) та Глібова. Згідно з договорами, підприємство «Будгарант-7» мало відремонтувати їх до кінця 2016 року і отримати за це 21 млн грн. Роботи не починались, а тому й коштів за них фірма не отримала.

Зазначимо, що, попри повне невиконання трьох договорів, у 2016 році «Будгарант-7» став найбільшим підрядником у Полтаві. Серед восьми підрядників він отримав найбільше коштів як за поточний, так і за капітальний ремонт.

  Поточний Капітальний Загалом
ПП «Будгарант-7» 45 697 005 111 378 155 157 075 161
ТОВ «БК «Полтава-Бiлд» 3 236 918 35 268 713 38 505 632
ТОВ Будiвельник 2016 993 114 29 083 757 30 076 872
ФОП Григорян Саргiс Рубенович 0 5 224 513 5 224 513
ПАТ «УМБ №23» 0 4 928 371 4 928 371
ФОП Хачатурян Григорiй Ашотович 4 240 623 442 157 4 682 780
ПБП «Ремтехнал» 0 1 221 995 1 221 995
ФОП Гогчян Армен Серьожаєвич 0 726 375 726 375
Разом 54 167 662 188 274 040 242 441 703

Схожа ситуація почала складатися і з ремонтуванням доріг у 2017 році. Очікувана вартість тендеру на поточний ремонт складає 141 млн грн. У бюджет міста на це заклали 30 млн грн. Цю суму, за словами профільного заступника мера, за необхідності, збільшать депутати, приймаючи відповідні рішення на сесіях.

Враховуючи все вищезазначене, виникають питання:

  1. Чому міська рада не намагається знайти нових підрядників? Адже існуючі 8 явно не встигають освоїти усі кошти за договорами та самостійно впоратися з об’ємом робіт.
  2. Чому влада допустила розформування КП «ПМШЕД»? Навіть, якщо підприємство не має достатньо кваліфікації для великих ремонтів, воно могло б «латати дірки» там, де не встигають інші підрядники.
  3. Чи не кращим рішенням, було б розбити великі тендери на лоти, які б покривали дороги міста поквартально чи в якийсь інший спосіб? Тоді у Полтаву, можливо, зайшла би більша кількість підрядників, частина яких просто не може брати участь у конкурсах через завеликий заявлений об’єм робіт.

Автор: Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтава | Фінанси
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації