Система електронного документообігу АСКОД™ запрацює однією з перших серед районів Полтавської області у виконавчому апараті Кобеляцької районної ради у тестовому режимі
11 квітня 2017 року працівники виконавчого апарату Полтавської обласної ради Ганна Кондратьєва та Дмитро Гапонюк впровадили у тестовому режимі систему електронного документообігу АСКОД™ у виконавчому апараті районної ради.
Вона призначена для автоматизації процесів діловодства, службового, господарського та управлінського документообігу, для організації колективної роботи над документами з використанням безпаперових технологій та для забезпечення електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
У Полтавській обласній раді уже стартувала дана програма відповідно до рішення сесії від 26 липня 2016 року про внесення змін та доповнень до Програми розвитку місцевого самоврядування на 2016 - 2017 роки. Орієнтовний обсяг фінансових ресурсів становить 2,5 мільйони гривень.
Очікуваним результатом впровадження системи електронного документообігу є підключення до неї працівників Полтавської обласної ради, облдержадміністрації, райдержадміністрацій, районних рад, органів місцевого самоврядування, установ, організацій і підприємств комунальної форми власності області та забезпечення ефективного впровадження Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» у місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування області.
Базовими перевагами впровадження СЕД є раціоналізація робочого часу працівників установ, а також економія державних коштів, у тому числі і на закупівлю паперу.