Вхід | Реєстрація

День прикордонника: у військовій формі і з квітами в руках (Оновлено)

День прикордонника: у військовій формі і з квітами в руках (Оновлено)

28 травня в Україні відзначають День прикордонника. Жителі Кобеляцького району, які проходили службу в прикордонних військах, традиційно збираються в цей день, аби згадати роки, проведені на військовій заставі.

У неділю зранку прикордонники приходять і приїжджають на площу Перемоги, що в Кобеляках. Майже всі вони одягнені у військові кашкети, дехто — у форму. У руках чоловіки тримають квіти. Вони вітаються між собою і починають перераховувати, хто обіцяв прийти на зустріч. Поряд із прикордонниками свій «джип» ГАЗ-69 припарковує Віктор Гниря. Невдовзі до натовпу під’їжджає ще один раритетний військовий автомобіль, яким керує Віталій Савенко.  

Найдосвідченіший серед прикордонників Володимир Качур. Володимир Іларіонович проходив службу в Середній Азії, на кордоні Туркменістану й Ірану. Служив три роки: з 1964 до 1967. Чоловік турбується, що з кожним роком все менше земляків збираються на офіційну частину. Другий рік поспіль разом зі старшими товаришами по службі День прикордонника відзначає Андрій Сотничок. Юнак призвали на строкову службу в 2013 році. Потім Андрій підписав контракт і охороняв кордон країни в селі Юнаківка Сумської області.   

Сформувавшись у колону, чоловіки йдуть строєм до Меморіального комплексу загиблим воїнам. Попереду колони їдуть два ГАЗи. Прикордонники кладуть квіти до пам’ятника Скорботній матері і переходять до стел воїнам-афганцям та загиблим в АТО. Біля пам’ятників колишніх військових зустрічає Володимир Качур. Він виконує на трубі кілька музичних композицій. Загиблих земляків присутні вшановують хвилиною мовчання.

Після покладання квітів, прикордонники фотографуються на згадку і їдуть до берега Ворскли, на Мальованку. Саме в цьому місці вони традиційно відзначають своє свято.


Автор: Олександр ДІДЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Beri Mor / 28 травня 2017, 19:38
Кокарди на фуражках з серпом та молотом.Не порядок!Де відкриті кримінальні справи щодо декомунізації?Зрада-а-а.Що це за подвійні стандарти,ветеранам на 9 травня не можна,а погранцам-будь-ласка. Непорядок...
2. Maksym / 28 травня 2017, 21:13
Это вас совсем на Альдебаран занесло, так придётся и Мулен Руж - осердие европейской идеологии запретить в угоду вашему "порядку".
Ах да, причём там ветераны Второй мировой? Они девятого и при кокардах и при орденах были, никто и пол слова не сказал. Уголовное дело, напомню, возбуждено по ст.436-1 Уголовного кодекса Украины "Виготовлення, поширення, а також публічне використання символіки комуністичного, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів" в отношении организаторов мероприятия. Насколько всем известно, организацией празднования Дня Победы занимался горсовет.
Кстати часть 2-я статьи гласит:
2. Ті самі дії, вчинені особою, яка є представником влади, або вчинені повторно, або організованою групою, або з використанням засобів масової інформації, -
караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.
То есть не "до пяти", а "от пяти до десяти", а это уже не шуточки, мне уже прям интересно стало, во что обойдётся замять эту историю.
3. Maks75 / 28 травня 2017, 22:19
Попередній дописувач суперечить сам собі, коли цитує ст.436-1 ККУ. А хіба ветеранські ордени і медалі не є символом комуністичного тоталітарного режиму? Та ще й з елементами вже забороненої георгіївської стрічки? А їх носіння на параді 9 травня хіба не є публічним використанням цієї символіки? Отож пропоную заборонити публічне носіння цих нагород! А хто порушить закон - всіх за грати! А ще пропоную слідом за ленінападом повалити всі пам’ятники Богдану Хмельницькому, адже це він у 1654 році присягнув московському цареві, тобто об’єднав Україну з Росією. Отоді в нашій державі буде повний дурдом, а поки що - тільки половинчастий. Ганьба! Отже, є ще над чим працювати "свідомим".
4. Чудо Юдо / 28 травня 2017, 22:38
Господи, як уже набридли...
Вам, шановні, хочеться бачити тему для срачу там де її немає.
У законі України про заборону комуністичної та націонал-соціалістичної пропаганди у статті 4, пункт 3 є список речей, на які не поширюється закон. У перечні є бойові нагороди, ордени і т.п., котрі видані до 2015 року. Так що ніхто ваших ветеранів не збирається чіпати.

До речі, там же, у перечні, є бойові знамена, але ОРИГІНАЛИ - за них також не можуть притягнути до відповідальності.

Так що розслабтеся, дурдом не стільки в нашій країні як у ваших головах. Займіться чимось кориснішим. Почитайте, наприклад, закони, про які ви тут активно какаєте у коментах
5. Адекватник / 28 травня 2017, 23:47
1.Beri Mor
«Кокарди на фуражках з серпом та молотом.Не порядок!Де відкриті кримінальні справи щодо декомунізації?Зрада-а-а.Що це за подвійні стандарти,ветеранам на 9 травня не можна,а погранцам-будь-ласка. Непорядок.»

А таки подвійні. І великорозумний Ханко чи як там його також не напише в прокуратуру чи куди там ще. Виходить проти Копелця була таки заказуха?
6. Адекватник / 28 травня 2017, 23:52
3.Maks75
«Отже, є ще над чим працювати "свідомим".»

Ти прав, Макс. Работы еще не початый край. "Что делать, лишь бы ничего не делать", - такая сейчас концепиця у свидомых строителей незалежной Укрины. Представляешь, сколько бы они при Сталине шахт выкопали или лесу повалили.
7. Адекватник / 28 травня 2017, 23:56
4.Чудо Юдо
« У перечні є бойові нагороди, ордени і т.п., котрі видані до 2015 року. Так що ніхто ваших ветеранів не збирається чіпати.»

Так вже ж чіпали. А взагалі то закон, який допускає подвійні стандарти не закон а якийсь Талмуд. Про це йшла мова.
8. Чудо Юдо / 29 травня 2017, 09:29
7.Адекватник
«Так вже ж чіпали. А взагалі то закон, який допускає подвійні стандарти не закон а якийсь Талмуд. Про це йшла мова»

І як чіпали? З Живулька ордени здирали чи що?

Змінено 29.05.2017, 09:31
9. Beri Mor / 29 травня 2017, 09:45
8.Чудо Юдо
«І як чіпали? З Живулька ордени здирали чи що?»

Та правильно,хай «спасіба» скаже,що не не побили.Просто справжніх патріотів на це діло не вистачає.Поки що.Але все попереду."Стучать" уже навчились оперативно.
10. Адекватник / 29 травня 2017, 10:10
8.Чудо Юдо
«І як чіпали? З Живулька ордени здирали чи що? »

А ти наївно думаєш, що Філон у газеті всю правду написав? Он тобі Бері Мор написав, що ще все попереду. "Вікна Овертона" читай, замість того, щоб тут чудити. Посилання на bourabai.ru
11. саша ставицький / 29 травня 2017, 12:08
2.Maksym
«Виготовлення, поширення, а також публічне використання символіки комуністичного, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів" в отношении »
А хто визначив , що комуністичний режим , якщо це режим , був тоталітарним ? Що таке тоталітарний режим І що в комуністів було тоталітарне ?Згідно Конституції СРСР влада належала народу , як і надра ,заводи , фабрики , на відміну від нинішнього режиму , де все в Україні належить декільком ворам , які запудрили вам мізки і ви за них готові класти голови , правда не свої.Тоді правила комуністична партія , зараз БПП і народний фронт , хоч він і не народний.Тоді призначали кандидатів в депутати і тепер те саме , холч тепер ще потрібно вносити застави мілліонами , що недоступно для чесних громадян , на відміну що тоді можливо і для піару , але міг бути обраним любий роботяга.То хочу , щоб ви пояснив і мені і людям в чому різниця в нинішньому і комуністичному режимі?Тільки не розповідайте про голодомор і репресії , до речі репресії робилися саме на місцях , як і зараз ,обкладають штрафами , тарифами , цінами і ін.Чекаю пояснення.
12. Адекватник / 29 травня 2017, 13:59
11.саша ставицький
«Тоді призначали кандидатів в депутати і тепер те саме , холч тепер ще потрібно вносити застави мілліонами , що недоступно для чесних громадян , на відміну що тоді можливо і для піару , але міг бути обраним любий роботяга»

Не забувай, що тоді, якщо і висували когось, як ти вважаєш для піару, то висували кращого роботягу, чи доярку, чи ланкову з кодгоспу і жили вони серед народу і двері до них були відкриті кожен день для всіх і від спілкування з нанродом вони, як Река, не ховалися. Тоді в депутати в приниципі не міг попасти жоден підр чи даун. А щодо демократії, так знову таки варто Сталіна почитати. В ітернеті Сталіну приписують такі слова "Я всегда думал что демократия - это власть народа, но вот товарищ Рузвельт мне доходчиво объяснил, что демократия - это власть американского народа» Може де він і казав таке, але у вигляді жарту, тому що Сталін добре розумів владу якого народу передбачає "демократія".
13. Адекватник / 29 травня 2017, 14:00
Ось реальна цитата із Сталіна "«Разговоры Каутского и К° о всеобщем равенстве, о „чистой" демократии, о „совершенной" демократии и т. д. являются буржуазным прикрытием того несомненного факта, что равенство эксплуатируемых и эксплуататоров невозможно.

Теория „чистой" демократии есть теория верхушки рабочего класса, прирученной и подкармливаемой империалистическими грабителями. Она вызвана к жизни для того, чтобы прикрыть язвы капитализма, подкрасить империализм и придать ему моральную силу в борьбе против эксплуатируемых масс.
Не бывает и не может быть при капитализме действительных „свобод" для эксплуатируемых, хотя бы потому, что помещения, типографии, склады бумаги и т. д., необходимые для использования „свобод", являются привилегией эксплуататоров.
Не бывает и не может быть при капитализме действительного участия эксплуатируемых масс в управлении страной, хотя бы потому, что при самых демократических порядках в условиях капитализма правительства ставятся не народом, а Ротшильдами и Стиннесами, Рокфеллерами и Морганами.

Демократия при капитализме есть демократия капиталистическая, демократия эксплуататорского меньшинства, покоящаяся на ограничении прав эксплуатируемого большинства и направленная против этого большинства." (И.В. Сталин „Об основах ленинизма". Сталин И. В. Сочинения. Том 6., стр.115)
14. Адекватник / 29 травня 2017, 14:02
Для особливо тормознутих повторю важливу частину "Не бывает и не может быть при капитализме действительных „свобод" для эксплуатируемых, хотя бы потому, что помещения, типографии, склады бумаги и т. д., необходимые для использования „свобод", являются привилегией эксплуататоров.
Не бывает и не может быть при капитализме действительного участия эксплуатируемых масс в управлении страной, хотя бы потому, что при самых демократических порядках в условиях капитализма правительства ставятся не народом, а Ротшильдами и Стиннесами, Рокфеллерами и Морганами.

Демократия при капитализме есть демократия капиталистическая, демократия эксплуататорского меньшинства, покоящаяся на ограничении прав эксплуатируемого большинства и направленная против этого большинства."
15. земеля / 29 травня 2017, 14:09
11.саша ставицький
« міг бути обраним любий роботяга»

Саша, хочу вставить свои 5 копеек. То о чем абсолютное большинство даже не слышало. В советское время руководители районного и городского звена ( председат.колхоза, разные директора маслозавода, стройкантор и т.д.) как огня боялись выступлений на партсобраниях простых чл. партии. Ибо в присутствии представителя райкома простой работяга высказывал все что думал о руководителе.Он абсолютно ничего не терял.. Особенно если ущемлялись его права( сейчас бы так). И это давало свои результаты. Конечно и в то время было полно мошенников, казнокрадов и т.д.
16. Чудо Юдо / 29 травня 2017, 15:45
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
10.Адекватник
«Он тобі Бері Мор написав, що ще все попереду.»

На який біс мені ваше "попереду"? Ми про те що зараз відбувається говоримо.
Сидять тут баби Ванги, майбутнє віщують.
Це щоб що поляпати, ніякої конкретики. Зараз знову піде-поїде: Сталін, КОБ, хуйоб, вселєнське зло, тевтонці із ассасніами вперемішку! А спитаєш щось конкретне - тут же починають вангувати.
Тьху, млін, старі маразматики
17. don / 29 травня 2017, 16:48
16.Чудо Юдо
«поїде: Сталін,»

Сталіна убили на Пурім
18. Адекватник / 29 травня 2017, 17:14
16.Чудо Юдо
«тевтонці із ассасніами»

Рептилоїдів ще забув.
19. Адекватник / 29 травня 2017, 17:15
17.don
«Сталіна убили на Пурім»

Ростеш!
20. Maksym / 29 травня 2017, 22:47
11.саша ставицький
«Чекаю пояснення.»

Про тоталитаризм и имеющийся в нашем распоряжении сорт многопартийной системы вы и без меня в курсе дела, я вам большее поясню. Я вам поясню почему мы занимаем такие разные позиции.
Каждый человек смотрит на любой вопрос со своей колокольни, с точки зрения собственных интересов. Например я - украинец, это никакая не моя заслуга так получилось случайным образом, просто по факту рождения. Мне выгодно существование украинского государства, в таком случае я нахожусь у себя дома, среди таких же людей, хоть и разделённых на классы, но соотечественников, тоже украинцев, а не пришелэпкуватых хохлов, как было при Союзе. В 1991-м я ничего особо не потерял, всю жизнь работаю руками. что приобрету если СССР вернётся? МИР-ТРУД-МАЙ? Ага, балалайку. Мы же взрослые люди, единственное так это снова будет Москва - столица нашей Родины. Ещё дадут (как у Шевченко, про саклю) паёк и ИльхамаАмаргалиева пришлют начальником полиции в Кобеляки. И если вдруг будет попадалово, вроде 33-го, то нами пожертвуют не задумываясь. Мы же даже не электорат - просто братская нация, журнал предложат в помощь голодающим приобрести. Если будет настроение - кинут в третью мировую мясорубку, как почём зря кинули в первые две. А хунта, в реальном мире, особо электоратом не разбрасывается, повальных мобилизаций не устраивает, другого у неё просто нет.
Люди, не поддерживающие украинской государственности, по моим сугубо личным, но многолетним наблюдениям, либо существенно потеряли от демонтажа коммунистической системы - работал инструктором по пердежу при райкоме комсомола или зав районо в Лохвице. Либо пострадали от крушения колониальной системы - прислан из Курской области нести просвещение аборигенам. Теперь же они стали как все, в большинстве случаев пострадал их социальный статус. И ничего с этим не поделаешь, так вышло случайным образом.
Или нет.
21. Професор / 29 травня 2017, 23:24
Зачепило "кинуло в м’ясорубку"
Панові відомо, яка доля назначалась українцям згідно плану "Ост"?
Чи якби Україна проживала окремо від СССР, плани Гітлера б змінились??
22. Адекватник / 29 травня 2017, 23:49
21.Професор
«Панові відомо, яка доля назначалась українцям згідно плану "Ост"?»

Пан молодий і наївний, вихований на свідомих СМІ і нічого серйозного в житті не читавший. В 2 томі "Матеріалів Нюрбергського процесу" на стор.230 приведено цитату із щоденника відповідального працівника рейху Отто Брейтигама, яка пояснюює майже всю суть: "Проводить в отношении Украины исключительно положительную политику. Украина для нас не только не должна являться предметом эксплуатации, но, наоборот, населению надо дать серьезно почувствовать, что Германия является для него другом и освободительницей. …В официальных речах и в печати следует избегать всего, что бы каким-либо образом раскрыть, что мы рассматриваем эти области как объект эксплуатации. … Даже ограниченные люди со свойственным для восточных народов инстинктом скоро поняли, что для Германии лозунг «освобождение от большевизма» является лишь предлогом для
порабощения восточных славянских народов…"
23. Адекватник / 30 травня 2017, 00:00
Для особливо упоротих тупих кастрюлеголових даунів і різномастних «патріотів» варто частково повторити цитату. ".. мы рассматриваем эти области как объект эксплуатации". "Даже ограниченные люди со свойственным для восточных народов инстинктом скоро поняли, что для Германии лозунг «освобождение от большевизма» является лишь предлогом для порабощения восточных славянских народов…". І не випадково Сталін в своїй промові в честь Перемоги казав: "Вековая борьба славянских народов закончилась победой". Матеріали Нюрнбергського процесу поки що ще можна знайти в українській бібліотеці. Хто не вірить українській бібліотеці посилаючись на те, що книжки у ній недекомунізовані і вона є рупором наслідку режиму,, той може по омріяному безвізу поїхати і взяти ці Матеріали... у Лондонській бібліотеці.
24. Maksym / 30 травня 2017, 07:11
21.Професор
«Зачепило "кинуло в м’ясорубку"
Панові відомо, яка доля назначалась українцям згідно плану "Ост"?
Чи якби Україна проживала окремо від СССР, плани Гітлера б змінились??»

Так, мені розповідали у школі про план "Ост".
Але навряд чи хтось із нас достатньо копетентний стверджувати, що було б якби СРСР не існувало. Якби буржуазна революція 1917 року була доведена до кінця, з федералізацією Російської імперї та демократичними установчими зборами. Яким би тоді був перебіг Другої світовї в цілому і для України окремо.
А стосовно Нюрнбергського процесу, я дотримуюсь тої думки, що це, головним чином, був суд переможців над переможеними, з метою покласти ни них усю провину за розв`язання війни.
25. Професор / 30 травня 2017, 08:49
Можна дивитись на Нюрнберзькі процеси і іншу муть, а можна просто глянути, яка цифра "Остарбайтерів", і що майже всі вони з України. І що жодній дитині не надавались освітні можливості в частині глибше прочитать та розписатись. У Вас ще є питання щодо планів німців щодо України?
Вам мало виступів Гітлера, які задокументовані в тому числі й на кіноплівці? де говориться саме про це?
Гадаю, становище українців на сьогодні було б близьким до становище чорних в Америці на початку 50-х. Тобто- деякі свободи внаслідок змін у світі вже б "здобули", а от на одному сидінні з німцем ще б не їздили.
Хоча, внаслідок старань оранжевих, і тих осіб, які їх підтримують - ситуація вже майже подібна за економічним чинником.
А вивезення земель, вирубка лісів - лише підтверджують це.
26. земеля / 30 травня 2017, 09:54
24.Maksym
«Так, мені розповідали у школі»

Лучше спроси у своих дедов как они грузили украинский чернозем для вывоза в Германию. Вот что им нужно сейчас.
27. Beri Mor / 30 травня 2017, 10:30
24.Maksym
«Але навряд чи хтось із нас достатньо копетентний стверджувати, що було б якби СРСР не існувало. »

Та на.рати німцям СРСР у нас чи "сполучені штати України",в них була задача ЗНИЩИТИ СЛОВ"ЯН,що не понятно? І як видно і донині їхні плани не помінялися.
28. Адекватник / 30 травня 2017, 12:54
20.Maksym
«
Каждый человек смотрит на любой вопрос со своей колокольни, с точки зрения собственных интересов»

Не все смотрят с точки зрения собственных интересов. Вот от того, что каждый смотрит со своей колокольни и получаются недоразумения и ложные выводы и последствия от ложных выводов. Два человека стоят за столом друг против друга, на столе написана цифра «6» с точки зрения или колокольни одного человека, или «9» - с точки зрения другого человека и они спорят между собой до мордобоя. А тот, кто устроил это шоу, смотрит на двух дураков и смеется, делая свое дело. Вот примерно так можно объяснить то, что сейчас происходит в Украине. Нельзя сделать правильный вывод о том, что будет с бочкой плывущей по морю находясь внутри бочки. Кто-то может поджидать эту бочку в проливе с целью подобрать ее и сдать в металлолом. Между тем, обитатели той бочки могут этого человека совершенно не интересовать и не ведать о его существовании. И как бы они там между собой не спорили, какие бы флаги не цепляли и на каком бы языке не говорили, их участь заранее предопределена теми, кто имеет более широкое мировоззрение. К большому сожалению понять этого украинцы не могут и уже поэтому они обречены. Нормальные люди поняв, что народ потерянный и сделать с ним уже ничего нельзя тупо уехали с страны дураков.
29. Адекватник / 30 травня 2017, 13:11
24.Maksym
«Якби буржуазна революція 1917 року була доведена до кінця, з федералізацією Російської імперї та демократичними установчими зборами. Яким би тоді був перебіг Другої світовї в цілому і для України окремо.»

Якби в роті "виросли гриби". Почитай хоч що небудь про те, хто і навішо влаштовував "світову революцію". Ну не можна ж бути таки неосвіченим у вік інтернету. Будь яка людина яка дивиться на світ не із-за свого тину, як це роблять «патріоти» чи не із «бочки» може побачити керваний перебіг світового історичного процесу і зробити з висновки про те, що буде далі. Для цього навіть ума особоливого не потрібно. Потрібно лише вибрати правильну «колоколню» для спостереження. Так Достоєвський, який дивився на світ із "правильної колокольні" писав задовго до революції " «Предвидится страшная, колоссальная, стихийная революция, которая потрясет все царства мира с изменением лика мира сего. Но для этого потребуется сто миллионов голов. Весь мир будет залит реками крови…». А ще він писав: «Если кто погубит Россию, то это будут не коммунисты, не анархисты, а проклятые либералы». Мисляча людина може проаналізувати історію і побачити, що більшовики під керівництвом Сталіна врятували Росію після революції. Для її знищення була навала Гітлера. Наші батьки і діди перемогли. Тепер нищення відбувається вже на новому виткові історії під керівництвом все тих же лібералів. Українці і їх так звані патріоти використовуються так, як у 41-му використали німців. Фінал у свідомих скоіше за все буде такий самий як і у фашистів. Тут і до ворожки не ходи. І це не залежатиме від переможців. Вистоїть Росія - буде черговий Нюренберг над свідомими. Якщо Росію знащать, то свідомих пустять в розход ті, хто їх тимчасово використав. Все це для нормальної людини повинно бути очевидним.
30. Адекватник / 30 травня 2017, 13:14
25.Професор
«Можна дивитись на Нюрнберзькі процеси і іншу муть,»

Це не муть, а міжнародний трибунал. І як би на нього не дивитися, враховуючи те, що елементи муті там є, він задокументував злочини фашизму. Єдина муть в тім, що він не вказав на замовників війни, на чому безрезультатно наполягав Сталін.
31. don / 30 травня 2017, 13:17
29.Адекватник
«Вистоїть Росія»

вся соль в тому, що ти Росію вважаєш як за рідну матір і хоча ти народився і проживаєш в Україні, але при цьому відстоюєш інтереси зовсім іншого народу, іншої держави
32. Адекватник / 30 травня 2017, 13:27
25.Професор
«. І що жодній дитині не надавались освітні можливості»
Немецкий юрист, сотрудник ставки Гитлера вел записи его разговоров и потом была издана книга «Застольные беседы Гитлера». Оба была даже в украинских библиотеках. В РФ ее в 2010 запретили по решению суда. Но у нас же, надо понимать, свобода, потому процитирую о чем мечтал Гитлер
"«….И поэтому, властвуя над покоренными нами на восточных землях рейха народами, нужно руководствоваться одним основным принципом, а именно: предоставить простор тем, кто желает пользоваться индивидуальными свободами, избегать любых форм государственного контроля и тем самым сделать все, чтобы эти народы находились на как можно более низком уровне культурного развития.…. Нужно всегда исходить из того, что в первую очередь задача этих народов — обслуживать нашу экономику.

…. В любом случае следует избегать создания единых церквей на более или менее обширных русских землях. В наших же интересах, чтобы в каждой деревне была своя собственная секта со своими представлениями о боге. Даже если таким образом жители отдельных деревень станут, подобно неграм или индейцам, приверженцами магических культур, мы это можем только приветствовать, поскольку тем самым разъединяющие тенденции в русском пространстве еще более усилятся.
..."
33. Адекватник / 30 травня 2017, 13:28
"…. Ни один учитель не должен приходить к ним и тащить в школу их детей. Если русские, украинцы, киргизы и пр. научатся читать и писать, нам это только повредит. Ибо, таким образом, более способные туземцы смогут приобщиться к некоторым историческим знаниям, а значит, и усвоят политические идеи, которые в любом случае хоть как-то будут направлены против нас.
…. Гораздо лучше установить в каждой деревне репродуктор и таким образом сообщать людям новости и развлекать их, чем предоставлять им возможность самостоятельно усваивать политические, научные и другие знания. Только чтобы никому в голову не взбрело рассказывать по радио покоренным народам об их истории; музыка, музыка, ничего, кроме музыки.

… Как мне показалось, в средней полосе России кругом один песок. Но зато Украина просто несказанно прекрасна. С борта самолета кажется, что под тобой земля обетованная." В словах "земля обетованная" ключ к пониманию того, что сейчас происходит.
34. Адекватник / 30 травня 2017, 13:37
27.Beri Mor
«ЗНИЩИТИ СЛОВ"ЯН,що не понятно? І як видно і донині їхні плани не помінялися.»

Не понімают, хоч кілок на голові теши. Хоч здавалось би, ну що ж тут не понятного? Пушкін писав:"«Славянские ль ручьи сольются в русском море, оно ль иссякнет? вот вопрос». Шевченко писав: "… як згадаєш, що ми одної матері діти, що всі ми слов’яни. Серце болить, а розказувати треба: нехай бачать сини і внуки, що батьки їх помилялися, нехай братаються знову з своїми ворогами. Нехай житом пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навіки од моря і до моря Слов’янська земля». Сталін писав: "«Первая мировая война разыгралась на спинах славянских народов. Мы видим, что и вторая мировая война — идет на спинах славянских народов». Як горохом об стінку. Не бачать, що й третя світова розігрується на спинах славянських народів. Мало того що не бачать, так ще й намагаються її розпалити видаючи це за патріотизм.
35. Адекватник / 30 травня 2017, 13:40
24.Maksym
«
Так, мені розповідали у школі про план "Ост".»

Видно погано розповідали. " «План «Ост» предусматривал принудительное выселение с территории Польши и западной части Советского Союза 80-85% польского населения, 75% населения Белоруссии, 65% - населения Западной Украины…(около 31 млн.чел.) выселение этих десятков млн. людей правители рейха намечали в Западную Сибирь, Северный Кавказ и …Южную Америку». («Материалы Нюрнбергского процесса» Т.3, с.132.) Наша влада дала маху і не заборонила читати ці матеріали і не понищила їх в бібліотеках. Можна очікувати, що не сьогдні завтра якісь там «сектори» почнуть палити бібліотеки.
36. Адекватник / 30 травня 2017, 13:48
31.don
«вся соль в тому, що ти Росію вважаєш як за рідну матір і хоча ти народився і проживаєш в Україні»

Справа в тому, що ти вважеєш себе виходцем с землі Єгипетскьої і мутиш тут воду розколюючи народи. Земля руськая пішла з Києва і про це є старовинне свідчення. Якби ти їздив у Київ не на майдани чи стрипклуби, а по історичних памятках, ще не знищених, ти б це знав.Посилання на travelloon.com
37. Maksym / 30 травня 2017, 14:07
25.Професор
«У Вас ще є питання щодо планів німців щодо України? »

Ви мене не так зрозуміли, мабуть я занадто образно висловлююсь. Я усвідомлюю, що фашисти прагнули знищити українців. А коли пом`янув кидання в м`ясорубку я мав на увазі, що радянське керівництво так само винне у розв`язанні війни, так само прагнуло її початку як і інші сторони конфлікту.
38. Адекватник / 30 травня 2017, 14:26
37.Maksym
«що радянське керівництво так само винне у розв`язанні війни, так само прагнуло її початку як і інші сторони конфлікту.»

Ти читай справжню історію а не сувористику. Є голі факти. Єкономіка СРСР була не готова до війни, про це пишуть навіть самі упороті свідомі історики. Читай матеріали пленумів і зїздів ВКП(б)за 10 років до війни. Все це друкуалося в газетах, якщо не вірши інтернету. Ще в 1931 році Сталін на "Первой Всесоюзной конференции работников социалистической промышленности" казав: "Мы отстали от передовых стран на 50–100 лет. Мы должны пробежать это расстояние в десять лет. Либо мы сделаем это, либо нас сомнут.Вот что диктуют нам наши обязательства перед рабочими и крестьянами СССР". Тільки дякуючи задєлу зробленому Сталіни у галузі промисловості особливо на Уралі СРСР вистояв у війні. Хоч і великими були втрати але іншого шляху не було. Великі втрати були і в німців - більше 6 млн. Так що не треба думати, що тільки "неорганізована і недисциплінована РККА", як вважають свідомі, несла втрати. Такі самі втрати несла і супер пупер німецька армія.
39. don / 31 травня 2017, 14:19
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
ти вже тут усіх заїбав своїм Сталіним та матеріалами пленумів ВКП, ти краще узнавай коли там буде гей-парад у Києві, та поїдеш, хай тобі димоход прочистять
40. Адекватник / 31 травня 2017, 15:19
39.don
«своїм Сталіним »

Сталын не мій, він особистість світової історії людства й керовники великих укрів проти нього - малі пігмейчики.
39.don
«узнавай коли там буде гей-парад»

А це вже по вашій частині.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації