Вхід | Реєстрація

Автобус замість фейєрверків

Автобус замість фейєрверків

Прошу всіх, хто має іншу точку зору, не судити мене суворо. Але я маю свою думку і вирішила оприлюднити її на сторінках газети. Я — не корінна кобелячанка. Але тут народилися і виросли мої діти та внуки. І я зараз турбуюся, перш за все, за їх благополуччя.

Із 1973 року і по сьогоднішній день Кобеляки різко змінилися. На мою думку, у кращу сторону. Місто стало ошатним, красивим. По його вулицях приємно гуляти, насолоджуючись чистотою, буйною зеленню та вдихаючи просякнуте озоном повітря.

Усе це добре, усе це — чудово. Але інколи створюється враження, що Кобеляки перетворюються у такий собі острівець, відділений від усього іншого світу. Якщо у тебе немає власного автомобіля чи величезної чиновницької пенсії, то тобі важко, а інколи й просто неможливо покинути цей острів. Адже доїхати з містечка навіть до найближчої залізничної станції в Бутенках є справжньою проблемою. Хоча, можливо, це лише мені так не щастить? Тільки-но надумаю кудись поїхати, як починаються негаразди: то автобус зламався, то його взагалі немає. Звичайно, можна найняти таксі. Але таке задоволення є непосильним для більшості пенсіонерів. Не такі у нас тугі гаманці, щоб на таксі їздити. Автобус по цінах є більш демократичним видом транспорту. Але ж автобуса того немає. А міг би бути.

Ось не так давно в Кобеляках бучно і «на широку ногу» відсвяткували день міста. Чого там тільки не було! І грандіозний концерт, і салют, і катання на повітряних кулях. Свято дійсно потрібне людям. Нам всім бракує позитивної енергії, позитивних емоцій, можливості відпочити від буденності та негараздів, котрих вистачає у житті. Тому таке свято як День міста дуже потрібне, його значення неможливо переоцінити. І хочеться, щоб воно запам’яталося не на день, а на рік. І, напевне, ця мета була досягнута.

Але ж ми живемо у місті не один день. І живемо, як це всі розуміють, не в найкращі для держави і народу часи. Не знаю, можливо, і є зараз у Кобеляках люди, які ні в чому собі не відмовляють і не змушені економити. Та серед мого кола спілкування таких немає. Усі рахують кожну копійку.

А ось під час відзначення дня міста, судячи з розмаху, кожну копійку не рахували. Думаю, що салюти і фейєрверки зараз дуже дорого коштують, як і польоти на кулях, як і виступи заслужених артистів. Можливо, було б краще не титулованих артистів запросити, у яких вистачає і слави, і грошей, а дати можливість вийти на сцену місцевій обдарованій молоді? І вистріляти в небо трішки менше коштів, які ніколи не повернуться. А то виходить, що салют був, а автобусного сполучення, як і води в кранах, як не було, так і немає. А на вистріляні гроші можна було б автобус якийсь старенький полагодити чи телевізори в лікарню купити, чи дитсадкам допомогти. Щоб кожна молода сім’я не думала про те, де взяти грошей на ремонти, придбання миючих засобів, іграшки і так далі, і тому подібне. А так півдня на осликах покаталися, а потім кілька місяців гроші на потреби дитсадків збирають. Показухою на один день здивувати можна, але чи вона потрібна? Чи вирішить вона хоча б одну повсякденну проблему міста?

Прочитала оце про Павла Волявського, який був міським головою у кінці 19-го на початку 20 століть. Була приємно вражена цією особистістю. Прекрасно, що в Кобеляках жив і працював такий чоловік, справжній господар із золотими руками, світлим розумом і добрим серцем. Це ж скільки людям потрібно було зробити добра, щоб йому останню дорогу до кладовища вистелили килимами?! Нинішнім керівникам є в кого повчитися. Напевно, повчитися і тому, як кожну копійку направляти на потреби громади.

Сподіваюся і вірю, що колись так і буде.
 


Автор: Зінаїда Тарасова


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Selena2017 / 19 липня 2017, 11:59
Пані Зінаїдо, за що ж вас судити?! Ви так гарно написали про дуже болючу для певної категорії населення проблему, та ще так інтелігентно, невже у когось повернеться язик заперечити сказаному? З повним правом ви могли б поставити поряд із назвою свого міста І назву нашого селища - Нові Санжари. Ситуація така самісінька: ніхто не відає, скільки бюджетних коштів весело та радісно вилітає на святкування всього підряд, це вже пошесть якась.
Ви маєте на увазі тих мешканців міста, які опинилися на нижчих щаблях розгойданого суспільства. Я - також. Таким людям не лише для поїздки в Бутенки чи Руденківку ( до залізниці), а й по самих Кобеляках та Санжарах. Території їх великі, літнім людям добиратися до різних установ та торгових точок - бодай не казати... Машин-таксі у нас сила-силенна також, та не про таких, як відкинуті на обочину.
У владній структурі передбачені посади , на яких люди повинні вирішувати соціальні питання, але ж маємо те, що маємо. Думаю, ще довго на це не буде ради.
Може, в Кобеляках до вашого голосу і прислухаються. У нас - ( можна сміливо закладатися) нікОли.

Змінено 19.07.2017, 12:07
2. Selena2017 / 19 липня 2017, 12:07
Речення не завершене : а й по самих Кобеляках та Санжарах повинні курсувати доступні по ціні автобуси.
3. Чудо Юдо / 19 липня 2017, 15:22
З автором погоджуюся повністю.
Не знаю чи тему про автобуси це до міськради потрібно адресувати, але є чимало інших, не менш важливих тем.
Частенько чую від кобелячан розказні про те, який Копелець молодець - он як трудиться.
А я в його трудах бачу в основному окозамилювання - плиточка в центрі міста, розмітка лише у центрі за тиждень до Дня міста, салюти, концерти, мега-парк навпроти міськради, все тільки найпомітніше, щоб видно було всім.
А відсутність води у кранах щоліта, роздовбані тротуари за квартал від центру, відсутність вуличного освітлення після півночі - це фігня. Рішення цих питань потребують більших напрягів і результати так круто не виглядатимуть, як виступ «Авіатора» за півсотні тисяч гривень на грандіозній міській п’янці.
4. don / 19 липня 2017, 15:34
У баби серце болить, що гроші вистріляли на салюти, та організували святковий концерт, ще й з повітряними кулями нерви потріпали. Куди їй автобуса не хватає чого не написала? На кладовище?
5. Selena2017 / 19 липня 2017, 16:15
Пані Зінаїдо, тепер ви розумієте, чому я написала " нікОли"? Та, може, небо змилосердиться над нами всіма, і оце наше нещастя - дон - отримає за свої грубощі та все скоєне по заслугах. Скоріше всього такий тон - від безвиході...
6. земеля / 19 липня 2017, 16:25
4.don
«Куди їй автобуса не хватає чого не написала?»

Вот он классический пример нынешнего украинца. Ни УМА ни СОВЕСТИ. Дон! этим ты позоришь, а может и характеризуешь своего кумира Реку.
7. Selena2017 / 19 липня 2017, 16:45
Спочатку розберіться, хто є дон, а хто - українці. Нічого змішувати грішне з праведним.
8. Адекватник / 19 липня 2017, 17:11
Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5 Правил користування сайтом
9. земеля / 19 липня 2017, 17:35
7.Selena2017
«Спочатку розберіться»

Тут нечего разбираться. Слишком мы высокого мнения о самих себя. Действительности надо смотреть в лицо. И о сея любимых надо оценивать по жизненным результатам.
10. don / 19 липня 2017, 19:34
Та я нікому не грубив, бабулька сама вина, не розібралась куди їй їхати треба.
Зазвичай у старих клуш усе не так, їм ні в чому не вгодиш, і в такому віці всі дороги ведуть в одне місце
11. ukr2017 / 19 липня 2017, 20:06
4.don
«У баби серце болить, що гроші вистріляли на салюти, та організували святковий концерт, ще й з повітряними кулями нерви потріпали. Куди їй автобуса не хватає чого не написала? На кладовище?»

Дон,ти ж всетаки і га...дон
12. ЛУНА / 19 липня 2017, 20:42
С одной стороны пришли люди на праздник,значит это им надо,и интересная программа это залог успеха праздника.Кому то не нравится салют, а кое кто скажет что ему и на фиг ненужен местный автобус.И не надо прикрываться здесь категориями населения,у людей давно сформировалось свое мнение,и оно отличается от мнения других,каждый человек индивидуален.Как не надо говорить про бабулек и кладбище,Вы,Дон также не вечен.Пожилых людей надо уважать,это и ваш итог.
Что говорить о местном автобусе в Новых Санжарах,а он нужен?40 минут пешего хода от знака до знака ,опрятными,красивыми улицами с лавочками через каждые 100-200метров,да и транзитных рейсов через поселок куча.Разве что пустить некоторые через остановку возле ЦРЛ.А такси скорее экстренный вид транспорта,и не для самых богатых людей.Состоятельные люди имеют свой транспорт.Вот смотрела телепередачу о Кубе,далеко не самая развитая страна,но каждый владелец транспортного средства обязан подвести попутчика.
13. Адекватник / 20 липня 2017, 09:10
Стаття – замовний наїзд на Копельця. Ісип також влаштовував феєрверки, привозив артистів. Привозив живих папуасів чи африканців у вишиванках. На його фестах і шоу вбивали людей і за вбивства й досі ніхто не поніс відповідальності. І ніхто його тоді не критикував. Всі були задоволені. А Копелець реально щось робить, тому його і критикують. А спробував би він не влаштовувати ті шоу на день міста. Відразу був би шквал критики, мовляв, совок, ніяких розваг для молоді, ще б духовий оркестр придумав. А духовий оркестр, між іншим, то не так і погано, але… бояться. Якби та жіночка турбувалася про своїх онуків, як овна пише, то вона б турбувалася з іншого боку. Тоді б вона написала про те, що тільки в країні неляканих імбецилів можуть влаштовувати феєрверки і свята під час війни. Але то вже не проблема Копельця. Її б турбувала ситуація з якоюсь АТО на яку йдуть кошти яких би висстачило на тисячі автобусів, на дороги і т.п. Її б турбувало б те, що на сході гинуть мирні люди люди і можуть загинути і її онуки, яких можуть послати на Донбасс підкоряти український народ повставший проти перевороту запланованого для окупації країни з ціллю повного розвалу економіки і скупки земель. І т.д і т.п.
14. Чудо Юдо / 20 липня 2017, 09:41
Я уже злякався, думаю у Адекватника озарєніє прийшло (як буває при маразмі іноді). А воно фух, було короткочасне, не вистачило навіть ко кінця коментаря :)
Але це уже прогрес.

Ісипа у свій час так само критикували. І у Ісипа не було таких бюджетів, які нині має Копелець. І багато людей очікує що вони будуть витрачатися на першочергові необхідності, а вони витрачаються а гульки. Хоча, судячи по кількості прихильників нинішнього мера, досить багато людей готові ходити немитими (бо води тупо немає), лиш би по новому парку і по кварталу навколо мерії по новій плитці.
Правда чомусь півмерії працівників за останній рік звільнилися. Мабуть також дуже задоволені новим керівництвом.
15. Selena2017 / 20 липня 2017, 09:52
Не можу не погодитись: поки будуть фейєрверки та безтурботність, війна та смерті не припиняться. А всіх думок та страхів авторки не знає ніхто, тільки той, хто в такій самій ситуації, нічого даремно нападати.
16. Beri Mor / 20 липня 2017, 22:51
15.Selena2017
« поки будуть фейєрверки та безтурботність, війна та смерті не припиняться. »

Поки безмозглі йтимуть вбивати один одного,на угоду баригам,поки й будуть війна та смерть.При чому тут феєрверки?
17. Selena2017 / 21 липня 2017, 07:30
Додам : І поки будуть такі, у кого занадто перебільшена кількість мозку. А про бариг - інша тема.
18. ЛУНА / 21 липня 2017, 08:32
Не можу не погодитись: поки будуть фейєрверки та безтурботність, війна та смерті не припиняться.Это Вы серьезно?Война будет пока она есть бизнес для делков разного калибра.А зависимость войны от феерверка на день города,надо же додуматься.
19. Адекватник / 21 липня 2017, 11:02
18.ЛУНА
«А зависимость войны от феерверка на день города,надо же додуматься.»

Психологу странно этого не понимать. Например, когда умер родитель жениха, мягко говоря, не этично играть свадьбу. Тут одно из двух - или войны нет, или народу пофиг. "Разруха в головах". Не было бы «разрухи» - не было бы и войны. Никто бы не пошел воевать за интересы барыг.
20. Beri Mor / 21 липня 2017, 11:25
19.Адекватник
«А про бариг - інша тема.
18. ЛУНА / сьогодні, 08:32»

Чому ж інша?У порошенка на Донбасі "заводи- пароходи",та інший сімейний бізнес,які йому треба захищати,бо прийде Путін і йому буде ж.опа,я ж на сході навіть проїздом не був.Але він своєму синочкові зробив депутатську "бронь",а мого сина тракториста ставить перед вибором:або на АТО(а значить захищати його "бабло"),або на зону.Де логіка?
21. Адекватник / 21 липня 2017, 11:53
20.Beri Mor
«Де логіка?»

Для свідомих українців поняття «логіка» не існує. Предмет Логіка ввів в 10-х класах «тиран» Сталін. (мабуть для того, щоб люди бачили хто насправді тиран). Микита логіку відмінив. З тих пір у багатьох українців почали виникати проблеми. А коли вони почали дивитися ТСН і т.п. на логіці був поставлений ведикий хрест. Крім того, шкільна програма «вільної» України навмисне знишує здатність дітей ло логічного мислення. Нарід перетворився в пацієнтів психушки.
22. Адекватник / 21 липня 2017, 11:53
Широкой публике хорошо известен Стэнфордский тюремный эксперимент, проведенный в 1971 году американским психологом Филипом Зимбардо. Согласно условиям эксперимента, некоторое количество студентов-добровольцев были помещены в импровизированную тюрьму в качестве "заключенных", в то время как другим участникам досталась роль "надзирателей". Так вот, в условиях ЗАМКНУТОГО пространства обе категории испытуемых буквально в течение нескольких дней настолько вжились в роль, что одни ("надзиратели") превратились в маньяков-насильников, а другие ("заключенные") — в безропотных и депрессивных жертв. На нынешней Украине созданы все условия для повторения подобного эксперимента в масштабах целой страны. Налицо огромное количество добровольцев, согласившихся на размещение в психдиспансере в качестве «пациентов» и "санитаров", — вне связи с внешним миром.
23. Selena2017 / 21 липня 2017, 12:29
Є в народі такий вираз: люби,Боже, правду. Намагаючись бути об*єктивною, похвалила коментар Луни, в якому вона просвітила особу дона. Справді, в Санжарах тільки одна особа так потоптом іти по людях може, люто захищаючи грубощами СВОЄ. Подальшими її писаннями глибоко розчарована. Ну що це за "врач", який не розуміє і не сприймає болю ближнього - душевного і фізичного?! Де їй померещилися в селищі пречудові вулиці та гладенькі тротуари? Так само як і в Кобеляках - навколо владних установ. До Більбао нам , як до Києва рачки.
Від багатьох сентенцій Адекватника можна сказитися, але все-таки мушу спокійно погодитися з тим, що неетично влаштовувати гульбище в той час, коли в країні війна. Хоч і названа гібридною, але ж смерті на ній справжнісінькі. А для декого вигідніше плекати оту розруху в голові, ніж подавати голос, гуртуватися в свідому громаду, а не відписуватися з дивана гнівно...
24. Beri Mor / 21 липня 2017, 13:04
23.Selena2017
«А для декого вигідніше плекати оту розруху в голові, ніж подавати голос, гуртуватися в свідому громаду, а не відписуватися з дивана гнівно...»

Таким «перлам» сам Кличко позаздрив би.Сама зрозуміла,що написала?
25. ЛУНА / 21 липня 2017, 13:32
Во время, войны с нацистской Германией на фронте гибли сотни тысяч наших людей,в каждой семье хранилась "похоронка",на не оккупированной территории работали театры,клубы,работал даже московский цирк.Кроме психологии индивидуума есть психология социума.Ввести народ абсолютно депрессивное состояние можно,но это точно не приблизит конец войны,скорее наоборот.В состоянии депрессии общество более управляемо.Вы,Адекватник,навел правильный пример со студентами.Состояние студентов-"заключенных",выражено депрессивное ,они подсознательно повинуются студентам-"надзирателям",а те в свою очередь обязательно пользуются своим "преводсходством".Если поэтапно отменить фейерверки,потом праздники,потом хорошее настроение,получим депрессивную социальную среду в которой будут жить лишь депрессивные,легко управляемые люди.Этим обязательно воспользуется правящая верхушка.Скажите за это солдаты погибают на фронте?Зачем нам общество рабов?
26. ЛУНА / 21 липня 2017, 13:43
23.Selena2017
«люто захищаючи грубощами СВОЄ»

Конечно,даже не комментируя,я внимательно читаю другие комментарии,так защищать прибыль другого человека не типично,так защищают свое.
Але він своєму синочкові зробив депутатську "бронь",а мого сина тракториста ставить перед вибором:або на АТО(а значить захищати його "бабло"),або на зону.Де логіка?
21. Адекватник / сьогодні, 11:53Так это и есть часть эксперимента над нами.И прекратить его отменой фейерверков не возможно.
27. don / 21 липня 2017, 14:30
26.ЛУНА
«и,так защищать прибыль другого человека не типично,так защищают свое.»

Я все читаю, шо ви тут понаписували. Я ще раз повторюся для тих хто окрім себе не чує інших, я нічії гроші не захищаю і не захищаю їх власника, я лише сказав, що треба рахувати по своїх карманах, а коли в когось слина капа що хтось живе краще ніж сам, то це є заздрість, і нічого мені тут різні брєдні приписувати
28. don / 21 липня 2017, 14:36
23.Selena2017
«?! Де їй померещилися в селищі пречудові вулиці та гладенькі тротуари? Так»

Селище в нас дійсно чужове, і це велика заслуга Реки, що він почав його відмивати від бруду, а зараз його послідовниця продовжує цю нелегку справу. Якщо цього не видно, то можливо треба лінзи міняти в окулярах на більш сильніші, і ця «врачиха» що тут треться в цьому не допоможе, це треба до окуліста
29. ukr2017 / 21 липня 2017, 16:30
28.don
«Селище в нас дійсно чужове, і це велика заслуга Реки, що він почав його відмивати від бруду»

Нормально відмив,всій сімЇ і внукам вистачить,послідовниця навчилась теж круто це робити.Не перебільшуйте заслуги. якщо Віблий не міг запустити машини збирати мусор,то люди від цього не були дурніші. Якби все вчасно,вони б збирали і кидали мусор.Їх для того люди і наймали на роботу,щоб вони робили свою роботу.
30. ЛУНА / 22 липня 2017, 07:38
Селище в нас дійсно чужове
С этим согласна полностью!Поселок аккуратный,чистый,благоустроенный.И как бы здесь не надрывались "17-е ",заслуга в этом местных властей бесспорная.
До Більбао нам , як до Києва рачки.Так идите к уровню Бильбао не "рачки",и делайте для этого что нибудь,а не "с дивана гневно"
Якщо цього не видно, то можливо треба лінзи міняти в окулярах на більш сильніші, і ця «врачиха» що тут треться в цьому не допоможе, це треба до окуліста Это точно ,с этой проблеммой я не помогу ни !7-ым,ни Вам.
я нічії гроші не захищаю і не захищаю їх власника,Здесь я врядли ошиблась.
31. don / 22 липня 2017, 09:09
30.ЛУНА
«ка,Здесь я врядли ошиблась.»

Признаюсь, що мене просто бісить менталітет багатьох українців, які дивлячись, що їхні сусіди живуть краще від них, і при цьому вважають, що то все здобуте злочинним шляхом. При цьому ж вони ніяк не зрозуміють що то проблема не в оточуючих, а у них самих
32. don / 22 липня 2017, 09:13
29.ukr2017
«якщо Віблий не міг запустити ма»

При Віблому навіть лавочки ніде не стояли, не було де посидіти, перепочити старикам.
33. КН17 / 22 липня 2017, 11:05
Якщо don посилає стариків на кладовище, то він тут найбільш хворий за інших, і Луна як лікар йому в першу чергу запропонувала б свою допомогу, а не чекала, доки don звернеться до неї сам. Бо не завжди хворий визнає свою хворобу. Але я про інше хочу сказати. Звідки don узяв, шо хтось комусь заздрить? Тут варто включити мізки й задуматись, де нардеп, який і до цього був на держслужбі й не мав права займатись будь-яким бізнесом, за рік примножив свої статки на мільйон? Наскладав зі скромної чиновницької зарплати чи якимось іншим «чесним» способом? І для чого тоді запровадили Е-декларації: шоб ми заздрили Реці чи щоб громадськість контролювала законність його мільйонів? Я не заздрю сусідові, який цілодобово не встає з авто, займаючись бізнесом, і не зазираю до його гаманця, бо й так бачу, що він працює і заробляє більш-менш чесно, хіба може десь якихось податків уникає. Река - зовсім інша історія, невже це так важко второпати? На жаль, таких паразитів на тілі України ще багато, тільки дивно виходить: коли нам кажуть, шо депутати і чиновники всіх мастей її розкрадають - ми віримо, а коли мова конкретно про Реку з його мільйоном, то для нас він "чистий душею". Хай ще скаже, як колись казав Ющенко: "оці мої руки ніколи нічого не крали", хоч посміємося над цим. Не згодна я з Луною і з приводу розваг на неокупованій території. Під час Другої світової усі були приблизно в однакових умовах, жили бідно, часто голодали, тобто десь на Уралі також відчували, що країна веде жорстоку битву за свою свободу. А сьогоднішню ситуацію навіть коментувати недоцільно, лиш озирніться навколо: мажори, дорогі покупки, елітні авто, бари, нічні клуби, ті ж таки Рекині мільйони. Хто тут відчуває реальну війну, окрім родичів загиблих та учасників АТО? Якби не ЗМІ, то більшість давно б забула, що десь на Донбасі вибухають смертоносні набої.
34. Selena2017 / 22 липня 2017, 11:20
КН17, підтримую кожне ваше слово. Дякую.
35. don / 22 липня 2017, 11:31
Та я їй уже предлагав «полікувати» мене вечерком, шось морозиться. Може вже й згодна уже, ну шось сама не предлагає.
А щодо сусіда, який не встає з авто, то бачу що підозри таки є, що шось там мабуть не сплатив з податків, а на ці недоплачені до бюджету податки можна було б і автобус купити, бабу Зіну катати
36. Beri Mor / 22 липня 2017, 12:59
33.КН17
«відчували, що країна веде жорстоку битву за свою свободу»

Ключове слово-КРАЇНА.Навіть сини керівника цієї країни були в самому пеклі тієї бойні.Бо всі боялися тієї коричневої чуми,яка ставила шибениці в кожному селі,вивозили на каторгу та газові камери в Німеччину.А зараз всі розуміють,що вразі поразки нинішньої влади,глитая Порошенка замінить глитай Путін,от і все.Звичайно,хто зараз ловить рибку в мутній водичці, приватизовуючи державні підприємства та землі,та не платять податки сповна,а так, для галочки,то ті втратять багато,якщо не все,бо прийдуть другі "рішали",і вже їх знову треба "підмакушувати".І хто-зна чи вдасться це зробити,бо там своя вертикаль хапуг,і вклинитися туди буде важко.А простий роботяга що втратить?Вила та гній,який вергає кожен день,при любій владі.Так що ці війни зовсім різні.

Змінено 22.07.2017, 13:02
37. ЛУНА / 22 липня 2017, 19:45
Признаюсь, що мене просто бісить менталітет багатьох українців, які дивлячись, що їхні сусіди живуть краще від них, і при цьому вважають, що то все здобуте злочинним шляхом. При цьому ж вони ніяк не зрозуміють що то проблема не в оточуючих, а у них самих. Проблемма совсем не в количестве денег,миллион,два или десять. Конечно зависть типичное и тяжелое украинское качество.Но вопрос в том,что при зарплпте 25 тыс.гр. в месяц ,годовая зарплата составляет 300тыс гр.А в декларации миллион!Бизнесом не занимался,недвижемость не продавал.Вопрос понятен ,откуда 700тыс.,ответьте и тему закроем навсегда.
Та я їй уже предлагав «полікувати» мене вечерком, Я не практикую вечерние приемы,купите резинового консультанта
Другої світової усі були приблизно в однакових умовах.Сильно ошибаетесь.
Хто тут відчуває реальну війну, окрім родичів загиблих та учасників АТО?А Вам хотелось бы что бы ощутили подобным образом войну все?Глупости пишете.
38. земеля / 22 липня 2017, 21:53
Луна! Логика в коментах отсутствует. " сильно ошибаетесь" и "глупости пишете" какими то доводами надо подкреплять, убеждать. А просто так утверждать не солидно.
39. земеля / 22 липня 2017, 23:03
Кто-то из великих сказал, что бизнес нельзя пускать во власть, что это конец государству ( пусть меня подправит Адекватник). И это на самом деле так, по крайней мере сейчас у нас.
40. ЛУНА / 23 липня 2017, 09:00
Луна! Логика в коментах отсутствует. " сильно ошибаетесь" и "глупости пишете" какими то доводами надо подкреплять, убеждать. А просто так утверждать не солидно.
О логике Вам Адекватник расскажет очень доходчиво.......а что касается доводов,то они должны быть в утверждении,а потом уже в опровержении.А так :"я сказал потому что я так хочу,а ты докажи"Стилистику общения диктует начинающий тему.
41. don / 23 липня 2017, 10:44
37.ЛУНА
«Вопрос понятен ,откуда 700тыс.,ответьте и тему закроем навсегда.»

Нардеп уже пояснював звідки той мульйон, тут стаття навіть була. Називалася шось там якось "віртуальний мільйон". Знайди, почитай і закривайся навсегда
42. don / 23 липня 2017, 10:46
37.ЛУНА
«Я не практикую вечерние приемы»

Ти так заміж ніколи не вийдеш
43. ukr2017 / 23 липня 2017, 12:33
41.don
«Нардеп уже пояснював звідки той мульйон, тут стаття навіть була. Називалася шось там якось "віртуальний мільйон". Знайди, почитай і закривайся навсегда»

Правильно віртуальний,ніхто його не бачить,а він у нього є
44. ЛУНА / 23 липня 2017, 13:43
Знайди, почитай і закривайся навсегда.Ссылочку пожалуйста!
45. don / 23 липня 2017, 16:31
43.ukr2017
«ніхто його не бачить,а він у нього є»

Я же бачу десяток зависників, яких тут у коментарях викручує заздрість. Народ у нас трохи дивнуватий, ніяк не зрозуміє чого у когось є мульйон, а у когось немає, чого хтось є нардепом, а хтось ні
46. don / 23 липня 2017, 16:31
44.ЛУНА
«Ссылочку пожалуйста!»

А самій що пошукати ніяк?
47. Адекватник / 23 липня 2017, 17:12
39.земеля
«Кто-то из великих сказал, что бизнес нельзя пускать во власть, что это конец государству ( пусть меня подправит Адекватник).»

Я не знаю кто говорил, но это ясно и без авторитетов. Если пустить волков в кошару, то ясно дело, что из этого выйдет. Это из области психологии. И это лучше пояснит Луна. Мы построили худший из вариантов олигархического государства. Я тут пытался цитировать Ивана Ефремова "Час Быка", но админ удалил. Оказывается даже этого нельзя цитировать. Хотя его книги издавались не только в СССР а во всех странах и на всех континентах. Но Украина, видимо, случай особый. Но попробую еще раз, поскольку это по теме. "Ваша общественная система не обеспечивает приход к власти умных и порядочных людей, в этом ее основная беда. Более того… в этой системе есть тенденция к увеличению некомпетентности правящих кругов". И эта «тенденция» настолько очевидна. Еще на так давно управленца типа козака Гаврилюка нельзя было представить даже в должности колхозного бригадира, а двуликого Реку в должности секретаря райкома. А теперь они оба депутаты. СУГС!

Змінено 23.07.2017, 17:13
48. Адекватник / 23 липня 2017, 17:15
И еще одна цитата из выше названой книги. "Подумайте над вашим понятием свободы, и вы поймете, что она состоит в правах на низкие поступки. Ваш протест против угнетения бьет по невинным людям, далеким от какого-либо участия в этом деле. Владыки постоянно твердят вам о необходимости защищать народ. «От кого?» - задавались ли вы таким вопросом? Где они, эти мнимые враги? Призраки, с помощью которых заставляют вас жертвовать всем и, самое худое, подчиняют себе вашу психику, направляя ее по ложному пути"
49. ЛУНА / 23 липня 2017, 17:26
Я же бачу десяток зависників, яких тут у коментарях викручує заздрість. Народ у нас трохи дивнуватий, ніяк не зрозуміє чого у когось є мульйон, а у когось немає, чого хтось є нардепом, а хтось ні
Это да,зивистники есть.И нардепами все сразу быть не могут.И я совсем не против миллиона Реки,или как там, козака Гаврилюка,просто объясните разницу между заработанными 300 тыс. и задекларированным миллионом и все.....Меня ,если честно эта тема не интересовала,но вы так агрессивно вел диалог на эту тему......
50. ЛУНА / 23 липня 2017, 17:32
Если пустить волков в кошару, то ясно дело, что из этого выйдет. Это из области психологии. И это лучше пояснит Луна
Это конечно не из области психологии,скорее с области философских раздумий,но я думаю может быть три варианта: 1)волки быстро сожрут овец.2)пастух спустит собак и тут уже чья возьмет 3)овцы выберут вожака и плохо может быть уже волкам.Надеюсь вы понимаете что я говорю о применимой в жизни абстракции.
51. don / 23 липня 2017, 18:18
49.ЛУНА
«просто объясните разницу между заработанными 300 тыс. и задекларированным миллионом и все.....»

він усе вже пояснив, читай статтю. Там у нього прямо спитали, де взяв мульйон, і він пояснив. Звісно кожній проходящій мимо собаці пояснювати ніхто не буде. Є стаття, читай, якщо цікаво, якщо не цікаво, а просто хочеться тут комусь позаздрити, то тоді ніякі відповіді тебе не задовільнять
52. Адекватник / 23 липня 2017, 21:21
50.ЛУНА
«1)волки быстро сожрут овец.2)пастух спустит собак и тут уже чья возьмет 3)овцы выберут вожака и плохо может быть уже волкам. Надеюсь вы понимаете что я говорю о применимой в жизни абстракции.»

Говоря о "применимой в жизни абстракции" - овцы могут выбрать только барана. Пастух может спустить собак, но... смотря кто пастух и есть ли он вообще. Пастух может быть в сговоре с волками, или вообще из волков. Судя по происходящему овцы настоящего пастуха не имели.
53. Selena2017 / 24 липня 2017, 11:54
Адекватнику, якби не ваші сталіністські бзики, то варто було б і прислухатися до отаких коментарів, як оцей останній.
54. Dana77 / 24 липня 2017, 12:17
Адекватник ще раз підтвердив, шо він дійсно один з небагатьох тут дописувачів, хто мислить адекватно, вмикаючи логіку. Решта у своїй більшості - нав’язаними нинішніми ідеологами категоріями. Найбільше мені сподобались цитати "Ваша общественная система не обеспечивает приход к власти умных и порядочных людей" та "Подумайте над вашим понятием свободы, и вы поймете, что она состоит в правах на низкие поступки". Тут, як кажуть, ні додати, ні відняти. Два простих приклади: на передостанніх місцевих виборах Супруна «прокатали» навіть односельці з Руденківки, але на хвилі Майдану він стає... головою районної ради! Так само на останніх парламентських виборах наприкінці 2014 року у нардепи балотується Бульбаха, набирає по всьому округу аж... 2570 голосів, тобто 3,23%. Як на розумних людей, то відсоток абсолютно провальний, однак незважаючи на таку «підтримку» виборців, 10 лютого 2015 року Президент призначає його головою РДА, тобто доручає керувати 35-тисячним районом. Іншими словами - розумнішої людини з більшим довір’ям електорату на цю посаду не знайшлося. Логіки тут ніякої, але пояснення є: "свій своєму руку тисне". Так було і так, на жаль, буде. Река через свого друга Головка сприяв цьому призначенню і фактично цим розплатився з Бульбахою за його попередню допомогу в рекиних піар-кампаніях розочкамим, тротуарами і недолугими фонтанчиками у Санжарах, які невдовзі переросли у смітнички.
55. don / 24 липня 2017, 16:34
Як ото викручує деяких від казкового благоустрою, від розочок, тротуарчиків, фонтанчиків, дитячих майданчиків та всіх інших благ, які подарували нам Река та його «банда»
56. Адекватник / 24 липня 2017, 17:56
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
57. Адекватник / 24 липня 2017, 18:01
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
58. Адекватник / 24 липня 2017, 18:16
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
59. земеля / 24 липня 2017, 19:13
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
60. Beri Mor / 24 липня 2017, 20:56
57.Адекватник
«. Да, ещё бекеша висела - старинная, облезлая, выцветшая...»

Ну,це не показник,наш гарант на вшанування жертв волинської різні взагалі в драних носках приперся.
61. don / 24 липня 2017, 23:02
Давно не було чути цих оспівувань про Сталіна. Щось цим разом ти обійшовся без цитат із плунумів ЦК. Де це ти пропадав? Якось так співпало, що десь ти зник після київського гейпараду
62. Седой / 25 липня 2017, 09:34
Якось так співпало, що десь ти зник після київського гейпараду Правильно увидел связь. Он гонял геев, таких как ты
63. don / 25 липня 2017, 10:03
62.Седой
«Он гонял геев, »

догнав?
64. ЛУНА / 25 липня 2017, 15:36
Як ото викручує деяких від казкового благоустрою, від розочок, тротуарчиків, фонтанчиків, дитячих майданчиків та всіх інших благ, які подарували нам Река та його «банда»Не знаю,меня не выкручивает.Просто многие новосанжарцы привыкли к красоте,чистоте,благоустроенности своего поселка,это стало обыденным и потому не ценится.Уверена никакие активисты и скачущие и не скачущие громадськие диячи и пальцем для этих благ не пошевелили.Лично не знакома с составом команды которая сейчас занимается поселком,но они большие молодцы.
65. ukr2017 / 25 липня 2017, 15:50
64.ЛУНА
«ично не знакома с составом команды которая сейчас занимается поселком,но они большие молодцы.»

Таке відчуття що Ви з Доном з ними з однієї колоди,так активно мізки вправляєте і смієтесь з цих лохів,що не правильно жили і не заробили собі мільйону,та не стали народними
66. ukr2017 / 25 липня 2017, 15:53
64.ЛУНА
«Лично не знакома с составом команды которая сейчас занимается поселком,но они большие молодцы.»

Тебе нужно с ними в баню,может и познакомишься
67. Адекватник / 25 липня 2017, 17:35
61.don
«Де це ти пропадав? Якось так співпало, що десь ти зник після київського гейпараду»

Поки ви тут свій парад проводили, я на "Лазурний берег" змотався. Безвіз же. Покупався, попив холодного пива з омарами. Не зря ж ви таки стрибали.
68. Адекватник / 25 липня 2017, 17:46
60.Beri Mor
«
Ну,це не показник,наш гарант на вшанування жертв волинської різні взагалі в драних носках приперся.»

Ну ти блін прирівняв Сталіна і гаранта. Хіба в Сталіна канхфетні фабрики були. Він беріг облізлу бекешу може як память про юність, а лишніх речей просто не купував "из економии" щоб казна повніша була. А гаранта просто жаба давить, дума що можна і в драних носках походити а ті гроші які виділяють із бюджету на його утриманя привласнити. Але бач, про це не можна писати. Адмін он усі коменти про Сталіна повидаляв. Тож розумні люди повинні зробити восновок чого боїться влада. Очевидно, що влада боїться правди про наше минуле.
69. don / 26 липня 2017, 00:58
67.Адекватник
«я на "Лазурний берег" змотався. Безвіз же. Покупався, попив холодного пива з омарами. »

Ми тут значит міліони по чужих карманах перераховуємо, а він значить омари пивом пропихає. Мабуть непогані гонорари за лекції про Сталіна...
70. don / 26 липня 2017, 00:59
65.ukr2017
«що Ви з Доном з ними з однієї колоди»

Ти не привик робити для людей добро, ото й коробить від розочок та від дитячих майданчиків

Змінено 26.07.2017, 01:00
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації