«Кабінет споживача» дозволяє абоненту «Полтавагазу» не тільки передавати показники лічильника, але й відслідковувати щомісячні нарахування та сплачувати за послуги. Пояснюємо, як користуватися цим онлайн-інструментом.
Нагадаємо, минулого разу ми розповідали, як зареєструватися в «Кабінеті споживача» на сайті компанії. Цього разу мова піде про основні розділи та те, чому користування онлайн-сервісом економить абоненту (http://poltavagaz.com.ua/cabinet/index.php) час та здоров’я, повідомляють у Прес-службі “Полтавагазу”.
Які розділи є у «Кабінеті споживача»?
Зареєструвавшись у сервісі, ви можете виконати кілька різних операцій.
Наприклад, занести поточні показники, зняті з вашого домашнього лічильника. Нагадаємо, вписувати варто ціле число кубометрів, без сотих та десятих, а передавати дані за місяць, що минув, абонент має в проміжку з 1 по 5 число включно наступного.
Внести показник можна тут.
Так само в кабінеті можна дізнатися або ж перевірити інформацію про газові прилади, встановлені у помешканні, кількість зареєстрованих у ньому осіб, суму до сплати за минулий розрахунковий період з урахуванням боргу чи попередньої оплати.
Як бачимо на вказаному прикладі, мінус перед сумою в розділі «До сплати» свідчить про те, що абонент має переплату у розмірі понад 2,5 тис. грн.
Це могло статися якраз тому, що споживач, при розрахунку та оплаті, користувався тільки субсидійним аркушем, виданим місцевим управлінням соцзахисту. При цьому, не звіряючи власні розрахунки з цифрами в особистому кабінеті.
Як сплачувати у «Кабінеті споживача»?
Сплатити за послуги газопостачання можна у будь-який, зручний вам, спосіб. Зробити це можна і в «Кабінеті споживача», скориставшись формою онлайн-оплати.
Що ще можна дізнатися у цьому сервісі?
Доступної абоненту інформації – чимало. Зокрема, тут можна побачити, які суми Ви сплачували за останній рік, нарахування за кожний місяць, марки обігрівальних приладів та газових плит, встановлених у вашому помешканні (звісно, якщо вони підключені та повірені фахівцями «Полтавагазу»).
Зручний спосіб уникати заборгованості і переплати
Реєстрація у «Кабінеті споживача» досить проста. Натомість Ви отримуєте можливість в будь-який час і дистанційно дізнаватися про нарахування по вашому помешканню та стан справ з оплатою. Що, в свою чергу, допоможе уникнути як заборгованості, так і переплати.