Відсьогодні приватні пасажирські перевізники також знизили на гривню вартість проїзду в автобусах.
1 жовтня в усіх пасажирських автобусах Полтави, не залежно від форми власності, встановили тариф на перевезення — 4 грн за квиток. Окремі пасажири за звичкою давали кондуктору 5 грн, а взамін отримували решту — 1 грн.
Таким чином, анонс міської влади про повернення старого-нового тарифу став реальністю.
Перед цим, 26 вересня, КП «Полтаваелектроавтотранс» повернулося до старих тарифів: 2 грн — в тролейбусі, 4 грн — в автобусі.
У якості «компромісу» з перевізниками на виконкомі міськради прийняли рішення заплатити перевізникам за 23 дні серпня 8,7 млн грн компенсацій за пільговиків.
При цьому самі перевізники називають прийнятний для них тариф — 7-8 грн за квиток.
Маємо ситуацію, коли реальна вартість квитка є вдвічі дешевшою від тієї, яку називають підприємці-перевізники. З одного боку виникає запитання, чому вони роками працюють собі у збиток, як вони про це заявляють? З іншого — а чого за рахунок бюджету не знизити вартість до 3, 2 грн, або взагалі зробити проїзд безкоштовним?
За рахунок бюджету також можна знизити вартість хлібобулочних виробів, або домовитись із магазинами «секонд-хенд» про соціальні програми. Фантазувати за рахунок бюджету можна й далі.
Хоча в реальності, як думаємо, після короткого «шлюбного періоду» з електоратом нова (стара?) влада змушена бути повернутися до питання збільшення тарифу на перевезення пасажирів. Інакше бюджет може не потягнути такий «транспортний комунізм».