На сьогоднішній день мережива торгівля набирає шаленої популярності не лише у великих містах, а навіть райцентрах і селищах міського типу. Дрібні продуктові магазини з прилавковою торгівлею відходять у минуле. Їх витісняють мережі, що працюють у напрямку дискаунтер. Тобто, постійно в таких торговельних точках у наявності значний вибір товарів за заниженими цінами. Почувши про гарячі пропозиції та побачивши червоні цінники, покупці з великим задоволенням ідуть у такі торговельні місця. Потенційні клієнти, які роками відвідували улюблені магазини, просто відмовляються від їх послуг, дізнавшись про нечувані знижки. Плюс потужна реклама в Інтернеті, по телебаченні, радіо і на білдбордах. Такі дієві заходи забезпечують дискаунтерам повне домінування над іншими магазинами, що працюють у цьому напрямку.
Та деяким підприємцям вдається конкурувати навіть із такими потужними мережами. Для цього вони не винаходять велосипед заново, а лише беруть найкраще від своїх конкурентів.
Прилавок замінили касами, на вітрину додали червоні цінники
Кілька років тому в нашому місті відкрилися одразу кілька магазинів, що працюють у напрямку дискаунтер. Протягом трьох-чотирьох місяців усі навколо торгові точки, що реалізовували продукти харчування, оголосили про своє закриття. Потужні супермаркети витіснили їх, унеможлививши будь-яку конкуренцію. Спочатку закрились сусідні магазини, за ними — ті, що знаходились у радіусі кварталу.
Роман Петренко, який більше десяти років тримав продуктовий магазин, теж відчув на собі появу потужного конкурента. Та на противагу своїм колегам по цеху, він не згорнув торгівлю, а навпаки взяв краще від конкурента. По-перше, прибрав прилавок, замінивши його касами. На робочі місця касирів установив обладнання від megapos.com.ua. У продавців з’явились сканери штрих-кодів, принтери етикеток і чеків, маркувальне обладнання. А поряд із овочами, фруктами та крупами — POS-монітори. Петренко дав можливість покупцеві стати ближчим до товарів. Особисто слідкував за всіма акціями і пропозиціями, що пропонували постачальники. Проводив власні акції, додав червоні цінники.
У результаті підприємець зумів повернути клієнтів, а також значно збільшити їх кількість. Зараз його магазин користується не меншою популярністю, ніж дискаунтери. При цьому Роман Петренко постійно моніторить усі зміни, що відбуваються в них.
Підприємець стверджує, що працювати можна за будь-яких обставин, головне — зважено і креативно підходити до свого бізнесу. І давати покупцям більше вільного простору.
— Я зумів розвинути свій бізнес завдяки появі конкурентів і обладнанню від megapos.com.ua, — пояснює чоловік.