У колишньому Радянському Союзі особливої моди на килими не було. В принципі у ті часи таке поняття, як мода було практично відсутнє. Навіть у більш-менш благополучні 70-80-ті роки минулого століття, коли у людей зявилися гроші, вони просто не могли їх витратити. Тому у ті часи хороші килими вважалися ледве не розкішшю доступною лише обраним. І класти їх на підлогу могли собі дозволити райкомівські працівники та директори різноманітних продовольчих або промтоварних баз. Всі інші люди, якщо й мали килими, то із гордістю вивішували їх на стіни. Їх дарували на весілля, новосілля, інші урочисті дати. У килими навіть вкладали гроші, адже із часом вони лише дорожчали.
Потім епоха розвинутого соціалізму закінчилася і після напівголодних 90-х, тріумфувало суспільство споживання. Килими, як і автомобілі, різна побутова техніка нарешті перестали бути розкішшю, а швиденько перейшли до розряду звичайних товарів, доступних практично кожній людині. Такі зміни внесли свої корективи і у практику використання килимів. На стіни почали вивішувати лише те, що дійсно варте такої уваги. Адже килими ручної роботи із дорогих натуральних матеріалів за своєю ціною можуть не поступатися яким-небудь бюджетним автомобілям.
Десь років десять тому взагалі настав такий період, що килими почали прибирати навіть із підлоги. Щоправда так було зовсім недовго. Сучасні ламінати, ковроліни та інші матеріали так і не змогли повністю витіснити килими із побуту українців. Більше того, із кожним роком інтерес до них, до килимів, лише зростає. І це теж цілком зрозуміло. Не дивлячись на всі перманентні кризи, українці вже мають достатньо грошей для того, щоб купляти речі, керуючись не лише критеріями їх функціональності, а й естетичними міркуваннями.
Саме через це такі інтернет-магазини, як ComfortROOM не відчувають нестачі у покупцях. Купити килими на сайті comfort-room.com.ua можна на будь-який смак, незалежно від товщини гаманця. Звичайно деякі непальські та бельгійські килими із шовку та шерсті коштують дуже й дуже недешево. Але заплатити 10-20 тисяч гривень за виріб вітчизняного, китайського чи індійського виробництва із, можливо простіших матеріалів, можуть собі дозволити практично всі. Тим більше, що купляють килими не на рік чи два, а на десятиліття. Із моди вони не виходять – перевірено цілими епохами. Окрім того у часи дорогих енергоносіїв, роль килимів, як виробів функціональних, лише зростає. Вони не лише прикрашають, вони ще й гріють.