Вхід | Реєстрація

Військовий експерт про ситуацію на Азові: Не можна було посилати своїх людей гинути та не дати їм шансу.

Військовий експерт про ситуацію на Азові: Не можна було посилати своїх людей гинути та не дати їм шансу.

Щоб протидіяти російській агресії на морі, Україні необхідно якнайшвидше повернутись до програми будівництва вітчизняного багатоцільового корабля класу «Корвет», започаткованої ще Анатолієм Гриценком на посаді міністра оборони.
Про це в своєму блозі сказав військовий експерт Іван Апаршин.
«Я б хотів подивитись на Збройні Сили Російської Федерації, які б мали стосунки із «Корветами», а не з цими катерами, які не призначені для виконання таких завдань. Нам треба якнайшвидше повернутись до цієї програми, максимально збільшити фінансування Військово-Морських Сил. У нас ще є час, ми можемо стабілізувати ситуацію», - вважає Апаршин.
Він нагадав, що в 2005 році міністром оборони Анатолієм Гриценком за підтримки Уряду була започаткована державна програма будівництва вітчизняного багатоцільового корабля класу «Корвет». Тоді виділили відповідні ресурси, почалась практична реалізація проекту, але потім його згорнули. За словами Івана Апаршина, якби проект реалізували, на сьогодні Україна мала б приблизно 10-12 кораблів такого класу.
Коментуючи агресивні дії РФ в Азовському морі, військовий експерт додав, що наразі Військово-Морські Сили ЗСУ недостатньо підготовлені, щоб протидіяти діям Росії. Причиною він називає недостаню обґрунтованість державної політики України у сфері безпеки.
«Ми знали про можливість такої агресивної дії з боку Росії? Знали. Ми могли проаналізувати в перспективі, що може відбутись подібна ситуація. Не можна посилати своїх людей гинути та не дати їм шансу. Це неправильна політика, я таку політику не підтримую», - підкреслив Іван Апаршин.

 


Автор: За матеріалами блогу І. Апаршина на “Цензор.НЕТ”
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Політика


1. Beri Mor / 28 листопада 2018, 15:23
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
І на той «Корвет» посадити дітей йобаног.о диванного експерта Апаршина,хай з"ясовують стосунки з ВМФ Росії.Його діти мабуть в Лондоні,в коледжі з порошенковими,то чого ж не умнічати.

Змінено 28.11.2018, 15:24
2. orakul / 28 листопада 2018, 18:58
1.Beri Mor
«диванного експерта Апаршина»

При Гриценку був у нього на побігушках а тепер буде його піарити на виборах. Це відео просто невдала підготовка до майбутнього піару. Вже ж тільки пришелепуватий не розуміє що відбулася звичайнісінька провокація. З людей тупо насміхаються. Чи вони думають що ми забули як не тільки радикали а й депутати грозились підірвати міст, протаранити,найняти спецводолазів і закласти фугас і фіг зна що ще пропонували. І все це на я придумав, а це показував свідомий ящик і свідомі ЗМІ. А тепер вони дивуються, що РФ ввела спеціальний режим при проході тієї арки і пруть напролом. До речі, а чому в Криму не оголосили ОС? Крим же наш. Ну як вже ця шиза набридла. Набридло дивитися на вулиці на табуни пришелепуватих поцретів, які свято вірять в абсолютно абсурдні і алогічні казки з ящика. Радує лише те, що їх таки стає все менше, але ті хто не вилікувався стають ще агресивнішими
3. Neznayko / 28 листопада 2018, 21:06
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
А чого так мілко - корвет якийсь, якщо вже будувати, то есмінці, фрегати, а той взагалі, авіаносець, а шо, втремо носа Путіну, гоп-гоп, гей-гей, ура-ура!

От читаєшь оцей бред і думаєш- ну невже наші люди такі дебіли?
4. orakul / 28 листопада 2018, 22:21
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
3.Neznayko
«От читаєшь оцей бред і думаєш- ну невже наші люди такі дебіли?»

Та ще й як вірять. Будеш перечити, то й очі видеруть. А авіаносець у нас же вже був. Чи ти забув? Москалі не стали забирать, можна сказати подарували. Проіпалі як і країну. Свідомим дяка і СУГС. Посилання на economics.unian.net
5. Neznayko / 29 листопада 2018, 06:42
Нічого, ось янкі ще іржавого металолому пришлють, будуть моряки гордо в тазиках плавати й кричати СУГС !
6. Beri Mor / 29 листопада 2018, 07:51
5.Neznayko
«Нічого, ось янкі ще іржавого металолому пришлють»

Не просто пришлють,а за величезні гроші.Гроші,які знімуть з бюджету,урізаючи на медицину та освіту.
7. Zorn / 29 листопада 2018, 11:31
6.Beri Mor
«Гроші,які знімуть з бюджету,урізаючи на медицину та освіту.»

Уже зняли. За листопад нам зарплату меншу ніж у попередні місяці заплатили.
8. Neznayko / 29 листопада 2018, 12:36
Порошенко за один тільки поточний рік збільшив статки в 12 разів, про що там ще мовити можна, тільки й залишилось, що оголосити воєнний стан та заткнути пельки незгодним
9. Bazilo / 29 листопада 2018, 14:16
Ти ба,які активні стали прокацапські жополизи,як радіють,що їх любимі кацапи душать українських моряків,нищать економіку країни,загрожують війною.Тільки-ж не забудьте на лобі щось причепити,щоб кацапи знали,що ви "іхніє",а то «вдруг» не поймуть,не оцінять "усердие".
10. Neznayko / 29 листопада 2018, 16:08
Ой, та ладно, а ти , дивлюся вже каструльку на голову почепив , щоб здалеку видно було?

Особисто я не за те, щоб дружити з Росією, а хочаб не дражнити, як робили ваші хвалені моряки
11. земеля / 29 листопада 2018, 17:16
9.Bazilo
«Ти ба,які активні стали прокацапські »

Ты что-нибудь аргументировано говори. Просто «базарные» термины слушать не интересно.

9.Bazilo
«нищать економіку країни,»

Сам то понимаешь о чем говоришь? Или просто базикаешь?
12. orakul / 29 листопада 2018, 17:57
9.Bazilo
«,загрожують війною.»

Тю, пля, так а з ким же ви тоді вже пятий рік воюєте? Капець. Ти у лікаря давно був? Хоча, воно й добра половина лікарів такі самі.
13. orakul / 29 листопада 2018, 18:15
10.Neznayko
«Особисто я не за те, щоб дружити з Росією, а хочаб не дражнити»

Що, вже й ти якусь хрень городиш? З сусідом завжди треба дружити. Це лише пришелепуваті українці паркани до самого неба будують та стіни тіпа кроликової. "Президент США Дональд Трамп заявил, что «ладить с Россией — это хорошо, и те, кто не дружат с Россией, — очень глупые люди». Однако он признал, что «может быть, мы не будем (дружить)», сообщает The Gardian. О ось видос з обожнюваного каструлями Евроньс. Це ж не кисельТВ. Посилання на www.youtube.com
14. orakul / 29 листопада 2018, 18:16
11.земеля
«Или просто базикаешь?»

Базикает, не зря же у него ник сказочного плута
15. Neznayko / 29 листопада 2018, 19:50
Ха, так я не проти дружби з Росією, та тільки не на часі це питання, тут хоча б договір про взаємний ненапад дотримувався то й добре було...
Дружити народи будуть, тут і до ворожки ходити не треба, але не за цих політиків, не за цієї ситуації, а жаль..
16. orakul / 29 листопада 2018, 19:55
15.Neznayko
«тут хоча б договір про взаємний ненапад дотримувався то й добре було...»

А що, хтось на тебе нападав?
17. Neznayko / 29 листопада 2018, 20:34
Тю на вас, я хіба кажу про напад?
Жити з сусідами треба в взаємовигідних умовах, навіть коли дружбою й не пахне, чи ви, оракуле, хочете сказати, що ми з росіянами зараз найкращі друзі?
18. земеля / 29 листопада 2018, 21:45
17.Neznayko
«Жити з сусідами треба в взаємовигідних умовах,»

Эх, в Батька не хотят учиться. Куда-то пропал профессор, наш спец по Беларуси.
19. Neznayko / 29 листопада 2018, 22:31
Во-во, Батька сумел и с соседями ужиться, и свой народ в обиду не дать, кто бы что ни говорил...
20. Sedoy / 30 листопада 2018, 12:45
9.Bazilo
«любимі кацапи душать українських моряків,нищать економіку країни,загрожують війною»

И в шаровары вам Путин наклал? В какой стране погранцы конфетами угощают за нарушение границы, приведите пример.
Кстати границу НЕ НОВУЮ (Крымскую), а довоенную. Или мы морякiв в нейтральных водах поймали и затащили в свои?
Когда же вы мозги включите???
21. orakul / 30 листопада 2018, 14:48
20.Sedoy
«Когда же вы мозги включите???»

Мозги они смогут включить только после выключения телевизора, да и то, после проведения длительной реабилитации.
22. orakul / 30 листопада 2018, 18:48
18.земеля
«Куда-то пропал профессор, наш спец по Беларуси.»

Профессор тупо в другую стану уехал за лучшей жизнью и сразу после майдана. А вот куда «патриотка» Селена пропала?
23. земеля / 30 листопада 2018, 19:15
[[ЦИТАТА|22|orakul| Селена пропала?
Что то ты не ровно дышишь к ней, соскучился ? Наверное с Доном в Польше горшки выносят.
24. Beri Mor / 30 листопада 2018, 19:28
23.земеля
« Наверное с Доном в Польше горшки выносят.»

З гідністю.
25. orakul / 30 листопада 2018, 19:42
23.земеля
«Что то ты не ровно дышишь к ней, соскучился ? Наверное с Доном в Польше горшки выносят.»

Понимаешь, Земеля, как стало совсем хреново, так сразу поцреотов и поубавилось, как испарились. Даже не интересно тут стало. Поговорить не с кем. Шутка.
26. orakul / 30 листопада 2018, 20:57
Тута ще один прешелепуватий обіцяє повернути Україні ядерний статус. Їм мало АТО і ОС. Посилання на blog.poltava.to
27. Selena2017 / 30 листопада 2018, 22:23
22.orakul
«А вот куда «патриотка» Селена пропала?»

На різних сайтах в інтернеті обговорюють події в Керченській протоці люди з різними поглядами на все, що відбулося. Мою увагу привернув коментар людини, що пройшла нелегкі випробування на передовій на Донбасі. Він наводить розмову з своїм побратимом - чеченцем, який боронив поряд з ним Україну.Мова йшла про Кадирова. Сказав таке: " Ворог - це ворог, свиня - це свиня. А муртад ( зрадник) - брудніше свині і гірше ворога, хоча іноді ворога можна ненавидіти, але поважати за мужність.Зрадник - це те, брудніше від чого немає нічого на світі".
Пізнаєш себе в наведеному, адекватнику-оракуле? Пригадуєш, що давно назвала тебе ворогом? Тому й застряла тобі кісткою в горлі, не міг докликатися. А мені серед вас тут нічого робити, бо від тебе дуже смердить "рускім міром" і сайт цей зі своїми підбрехачами ви перетворили на болото, обливаючи помиями всіх і вся. Як той короїд нівечиш країну, в якій живеш, зсередини.Ворог ти і зрадник . Це хотів почути? То слухай, я нікуди не поділася, і твій глум над патріотами ні мене, ні інших з цього шляху не зверне. Ще б пак, зважати на недоколиханого...

Змінено 30.11.2018, 22:27
28. Selena2017 / 1 грудня 2018, 12:33
23.земеля
«23. земеля / 30 листопада, 19:15»


25.orakul
«Наверное с Доном в Польше горшки выносят.»»


Земеля , зважаючи на те, що ви іноді висловлюєте тверезі думки ( маю на увазі відповідь Луні, охаміла зовсім ), я вибачаю вам дурню про горшки. Бо життя непередбачуване, і ви можете мати справу з цією посудиною не допивши й улюбленого чаю. Краще б не йти на повідку, а думати самостійно.
29. Selena2017 / 1 грудня 2018, 12:51
24.Beri Mor
«З гідністю.»


Гідність - гарне слово і високого гатунку властивості людини, яка її має, хоч іноді доводиться платити за це муками та навіть життям. Якби ти мав її в своїй душі , то не приплів би до отієї дурні, що знічев"я виникла. А про гідність порядні люди дбають завжди, навіть коли носять горшки з відходами своєї чи чиєїсь життєдіяльності. Тобі вона ще обов"язково про себе нагадає тоді, коли не матимеш при потребі не лише горшка, а й миски та ложки. Карма - категорія дуже педантична, фіксує все міцно і своєчасно видає. Та я прошу тебе схаменутися , заспокоїтися, так буде краще для всіх і всього.Не набачився хіба в житті?
Був же сам моряком, а стаття саме про події, які світ кваліфікує як піратські, та й хлопцям в Лефортово - не в рідній хаті. То міг би тут викласти свої думки як професіонал , обговорили б це як справжні чоловіки, а не торговки на базарі. От уже лихо з вами...Пора всім за розум братися, доки не пізно, життя ніхто не змінить, крім нас самих.

Змінено 01.12.2018, 13:07
30. orakul / 1 грудня 2018, 14:27
29.Selena2017
«Тобі вона ще обов"язково про себе нагадає тоді, коли не матимеш при потребі не лише горшка, а й миски та ложки»

Беріморе, ти бачиш що ця селена українцям пророчить. Виходить, що ще й таке буде. І тут же вона мене ще у чомусь звинувачує. Виходить що ще не дно, ще не "доборолась Україна до самого краю", ще й он що буде. І вона, виходить, про це зна і свідомо стоїть на своєму, ну як там їхній кумир казав "хоч і крові по коліна, аби вільна Україна" Так де ж вона вільна? Вона у ярмі, у зашморзі що затягується. Блін, ніколи писати, напишу пізніше їй відповідь
31. Selena2017 / 1 грудня 2018, 15:31
30.orakul
«30. orakul / сьогодні, 14:27»


Не розмазуй по українцях того, чого не сказано, відповідай за себе. Ти вже їх так опаскудив , що твоя особиста карма не тільки вагітна зафіксованим, а й переносила. Отримаєш по заслузі за все, що наплів без укороту. Добирається й до таких. Не виставляю себе безгрішною, але й так розперезатися - хай Бог милує.
32. Neznayko / 1 грудня 2018, 16:11
У мене питання до Селени- Вам що, дійсно подобається оце нинішнє життя?
33. Beri Mor / 1 грудня 2018, 16:58
29.Selena2017
«Не набачився хіба в житті?
Був же сам моряком, »

Такого дійсно не бачив,щоб віддавали наказ пертися напролом,ризикуючи життям та здоров"ям пацанів,які тобі довірилися.Прохід любої (російською по флотськи «узкости» )чітко регламентована,та відрізняється між собою.Що дозволяється,наприклад в Босфорі,може заборонятися в Гібралтарі чи Суецькому каналі,і навпаки.Наприклад,під час моєї служби ми проходили так звану Балтійську проливну зону,то давали запрос за кілька діб до проходу,але тоді в зазначений час нас не пропустили,посилаючись на якийсь там "форс-мажор",хоча я думаю це була проста упередженість до флоту СРСР.Але нічого страшного,постояли кілька годин і пройшли,правда,як там положено-в надводному положенні і з піднятим прапором ВМФ.І не вмерли,бо такий порядок!
34. Beri Mor / 1 грудня 2018, 17:05
Можна тут довго сперечатися,що,мов,то наші води і ні перед ким ми відчитуватися не повинні.Але ж тоді і Крим наш!Але ж ніхто туди не преться через Каланчак на танкові чи БТРі!На хе.ра тоді на морі пацанів підставляти,не розумію...

Змінено 01.12.2018, 19:11
35. Selena2017 / 1 грудня 2018, 17:29
34.Beri Mor
«34. Beri Mor / сьогодні, 17:05»


НЕ смію сперечатися,бо мало в цьому кумекаю. Я тільки опираюсь на те, що здається очевидним і таким як я: часи після 91-го змінилися кардинально, ні для кого не секрет, що поведінка країни-сусіда безмежно свавільна - жоден договір не виконується, в тому числі і договір 2003 року по використанню морських шляхів.До того ж : вже так піднято градус напруженості, що шукати чисту правду, хто кого і куди посилав - просто безнадійно. Великі ігри та гіркі страждання у тих, хто потрапив у це колесо.А ще, якщо можна : так чий же Крим? Спокійно сприйму будь-яку відповідь. Дякую.
36. Neznayko / 1 грудня 2018, 17:39
Крим під прапором триколора і особисто мене смішать претензії України до тих, хто на картах, чи то пак мапах, зображають його російським...
От коли над Сіміерополем замайорить жовто-блакитний, тоді й буде він українським
37. orakul / 1 грудня 2018, 17:45
Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
38. Selena2017 / 1 грудня 2018, 17:47
32.Neznayko
«2. Neznayko / сьогодні, 16:11»


Зовсім не подобається!!!! І насамперед тому, що в УкраЇні мужиків не стало справжніх, а лише ті, що поховалися по кутках та непорядки лають в інтернеті, а спитати владу та притягти за вуха до відповідальності - НІКОМУ. Хто вам заважає прийти сотнею чоловік на сесію міськради і спитати за всі вирубані посадки та все інше, про що тут Славко кричав? Бути присутніми на сесії вам закон дозволяє і для висловлювань (цивілізованих!) час відводиться в регламенті. Про Санжари мовчу, тут все безнадійно, а в Кобеляках чому?Оракула слухаєте, що потоком слів гіпнотизує та тягне в чорне минуле, де не в нього стріляли .... Без об"єднання і дій не бачити нам за хуторянством і боягузтвом світлої години.В своїй хаті треба бути господарями , а не приймаками. Доблималися вже до того, що не знати з якого краю вже й віника брати.
39. Neznayko / 1 грудня 2018, 18:14
Ага, вже 5 років назад дооб’єднувалися, довибиралися...
Тоді також кричали- уря, банду геть, слава-слава! І шо?
І мужики тоді були які, ех, один другого кращий, один на тракторі напролом їхав, другий лобом на кулі йшов, герої!

Я вам скажу, Селено, краще не штовхати інших на баракади, а свою голову включати !
40. Selena2017 / 1 грудня 2018, 18:30
39.Neznayko
«39. Neznayko / сьогодні, 18:14»


Тоді нічого й плакатися на життя. Завжди ж є можливість сховатися в запічок , щоб не бути серед героїв. От тільки не доберу : що саме та голова має видати, коли її включити??
В чому полягає мудрість поведінки? Нехай інші на барикадах, а я зачекаю: чия там перевага? Чи якось інакше? Справді, не доберу. А чи думаєте, що мені хочеться бійки? Помиляєтеся, є сила-силенна цивілізованих методів, та я ще не бачу, щоб за них активно бралися.

Змінено 01.12.2018, 18:32
41. Selena2017 / 1 грудня 2018, 18:37
36.Neznayko
«і особисто мене смішать претензії України д»


А воно й зовсім не смішно.
42. orakul / 1 грудня 2018, 18:44
40.Selena2017
«От тільки не доберу : що саме та голова має видати, коли її включити??»

Щоб «добрати» треба спочатку включити.
43. Гнатович / 1 грудня 2018, 18:54
42.orakul
«40.Selena2017
«От тільки не доберу : що саме та голова має видати, коли її включити??»

Щоб «добрати» треба спочатку включити.»


И неплохо было бы иметь в голове то, что можно бы включать!))

То нетонущее, что в головах у селен, годится лишь для удобрения черноземов. Их, собственно, так и используют
44. orakul / 1 грудня 2018, 18:54
39.Neznayko
«Ага, вже 5 років назад дооб’єднувалися, довибиралися...»

Правильно пишеш. А селена знову провокує, бо їй того мало. Сама себе й видає. Свою голову вона не включить. Вона троцькістка. Це таки тип людей налаштований лише на руйнацію. Такі як вона робили революцію в 17-му, на яку вона тепер жаліється. Такі як вона відбирали останній хліб бо коморах. І тепер вона жаліється на тих активістів. Такі як вона робили майдан і ще багато горя нароблять якщо народ цього не зрозуміє. Такі як вона за свою руйнівну діяльність попали під сталінські репресії і тепер жаліються. Ну можна ж відкрити книжку і прочитати які були девізи у Троцького. Ну приведу парочку. "Ни войны, ни мира" "Цель- ничто, движение - все". І під ці девізи влаштовують балаган і граблять. Сьогодення і пропозиції селени не нагадує?
45. orakul / 1 грудня 2018, 18:58
40.Selena2017
«щоб за них активно бралися. »

Щоб за щось братися, треба спочатку визначити ціль і скласти план дій. А до того, треба оцінити зовнішню і внутрішню обстановку, зрозуміти що відбувається.
46. Neznayko / 1 грудня 2018, 18:58
А я дивлюсь, Ваш запічок дуже добре облаштований, там і комп’ютер стоїть, щоб не відходячи від телевізора інших повчати? Ви так добре знаєтесь на запічках, що напевне іншиз локацій не знаєте?
Особисто я свою позицію не змінював з 2014 року- майдан- то ганьба українського народу!
47. orakul / 1 грудня 2018, 19:11
43.Гнатович
«
И неплохо было бы иметь в голове то, что можно бы включать!))»

Таки да, это непременное, но недостаточное условие
48. orakul / 1 грудня 2018, 19:12
46.Neznayko
«- майдан- то ганьба українського народу!»

І ганьба і могила.
49. Beri Mor / 1 грудня 2018, 19:23
35.Selena2017
«А ще, якщо можна : так чий же Крим? Спокійно сприйму будь-яку відповідь. Дякую.»

В Криму був досить давно,але вже тоді місцеві,коли збиралися поїхати на материкову частину нашої країни говорили:"Давно не був на Україні,пора б поїхати".І цим все сказано.А щодо моєї думки щодо півострова,то мені б дуже хотілося щоб він був українським,але це вирішувати кримчанам.
50. Neznayko / 1 грудня 2018, 19:23
У Франції сьогодні розпочався свій майдан, цікаво, чим закінчиться? А мо’ знов Путін винуватий буде?
51. Neznayko / 1 грудня 2018, 19:31
3 декабря начинается цикл масштабных мероприятий c резервистами и военнообязанными.

Об этом сообщает пресс-служба ВСУ.

В частности будут проведены сборы как в составе бригад (до 15 суток), так и в составе учебных центров (до 20 суток). Таким образом предполагается, что все мероприятия будут завершены до начала новогодних праздников.

Как сообщается, меры мобилизации будут проводиться только в случае открытой агрессии, но в таком случае в Вооруженные Силы Украины будут призываться не только те лица, которые находятся на сборах, но и все резервисты и военнообязанные, которые приписаны к комплектованию Вооруженных Сил Украины.

Тобто, обіцяли що мобілізації не буде, але вона тіпа буде, але хіба ж то мобілізація, коли її немає, але ж вона може бути, хоча й не буде...
Ну, тіпа якось так...
52. orakul / 1 грудня 2018, 20:00
49.Beri Mor
«хотілося щоб він був українським,але це вирішувати кримчанам.»

Наші поцреоти зробили все, щоб Крим не був українским. Коли був майдан вони нарошни їх дрочили мовним питанням, попалили автобуси з кримчанами які їхали на антимайдан, споряджали туди якісь зондеркоманди майданівців і т.п.
53. orakul / 1 грудня 2018, 20:02
51.Neznayko
«только в случае открытой агрессии»

Тю, пля! А з ким же вони 5 років воюють? Шиза, однако.
54. Selena2017 / 1 грудня 2018, 20:11
46.Neznayko
«46. Neznayko / сьогодні, 18:58»


Не змінював... Та аби на здоров"я. А пишеш оце, мабуть, на пранику , бо комп"ютера не маєш у своєму запічку.
55. Selena2017 / 1 грудня 2018, 20:25
49.Beri Mor
«але це вирішувати кримчанам.»


Пригадую перші кадри протестів проти окупації Криму. Сила-силенна молоді на площі в Сімферополі, татар. Та все вирішили тітушки, а ще ті,хто казав : от дасть Росія пенсію в 10 тисяч, буде на що пити. Звісно, тих, хто мислив інакше, не те що не слухали , а ще й травили. Дещо мені розповідали про той час. А зараз Крим в таких зубах, що важко щось прогнозувати. Смутні часи і події.Волі кримчан не питають, та якби вона була хоч одностайною, а то як і скрізь.
56. Neznayko / 1 грудня 2018, 20:35
Нє, я пишу на калькуляторі Електроніка, так воно, знаєте, надійніше, куди вже мені до вас...
57. Neznayko / 1 грудня 2018, 20:42
Та да, татари молодці ! Особливо я пам’ятаю як Рефат Чубаров у 2014 році обіймався з клятим путінцем Аксеновим, кричав - ура, Крим наш ! Забули, Селено? Так я вам нагадаю ! От коли меджліс заборонили , тоді й свідомий татарин Рефат гайнув до Києва...
Так що не треба тут ля-ля про патріотів Криму!
Я більше поважаю військових льотчиків, які йшли на автомати з прапорами, ніж татарву...
58. orakul / 1 грудня 2018, 21:30
51.Neznayko
«3 декабря начинается цикл масштабных мероприятий c резервистами и военнообязанными.»

Це буде потєха для хазяїв. Веселе свято починається, переможне. У 2013 році саме на Хануку почали майдан, а тепер, знову на Хануку, підведуть підсумки і повеселяться. Шалом Шабат поцреоти! Не забудьте вишиванки повдівати. Зовнішня суть свята у тім, що юдеї веселяться і святкують чудо очищення храма що відбулося при . А скрита частина в тім, що це чуду відбулося в честь перемоги горстки юдеїв над язичниками. Селена може й не зна, але нормальні люди знають, що і предки наші були язичниками. Незнайка, знай, що ханукальні жертвоприношення можливі. Посилання на www.calend.ru
59. orakul / 1 грудня 2018, 21:32
"Иуда же и братья его сказали: вот, враги наши сокрушены, взойдём очистить и обновить святилище. И собралось всё ополчение, и взошли на гору Сион. И увидели, что святилище опустошено, жертвенник осквернён, ворота сожжены, и в притворах, как в лесу или на какой-нибудь горе, поросли растения, и хранилища разрушены. И разодрали они одежды свои, плакали горьким плачем и сыпали пепел на свои головы, и падали лицем на землю и трубили вестовыми трубами, и вопили к небу. Тогда отрядил Иуда мужей воевать против находившихся в крепости, доколе он очистит святилище. И избрал священников беспорочных, ревнителей закона. Они очистили святилище, и осквернённые камни вынесли в нечистое место. ...взяли камни целые, по закону, и построили новый жертвенник по прежнему; потом устроили святыни и внутренние части Храма и освятили притворы; устроили новую священную утварь и внесли в Храм менору и алтарь всесожжений и воскурений и стол хлебов приношения; и воскурили на алтаре фимиам, и зажгли светильники на меноре, и осветили Храм; и положили на стол хлебы и развесили занавесы, и окончили все дела, которые предприняли."
60. orakul / 1 грудня 2018, 21:37
55.Selena2017
«
Пригадую перші кадри протестів проти окупації Криму»

Треба не «кадри» дивитися, а злізти з печі, поїхати в Крим і кримчанам оце розповісти, а потім нам розповісти як кримчани вислухали оцю хрентєнь. Можна й зняти на відео як там кримчани відрихтують лунний фейс.
61. Neznayko / 1 грудня 2018, 21:52
Обидно те, що нас, українців, лобами бьють одне одного, а ми й раді битися, на втіху навіженим...
Нас кидають під танки, на іржавих коритах пруть під кулі, а ми й раді перти, щоб побільше нас же і згинуло зі світу білого, от що противно, нас стирають з лиця Землі нашими ж руками...
62. orakul / 1 грудня 2018, 22:43
61.Neznayko
«нас стирають з лиця Землі нашими ж руками.»

Конгеніально! Який ти таки молодець. Так може ще не все втрачено? Може ще не всі розум втратили, може не всі стали виродками? Ти Незнайко аж настрій підняв на ніч глядя. А то як почитаєш селен, підеш на вулицю, а там такі самі пришелепуваті. Пришелепуватий на пришелепуватому. Капець! І оті виродки кажуть, що вони патріоти, що на них хтось там напав. Понапялююьть вишиванки і хизуються. І ще мене селена звинувачує і мені погрожує. Ну може вона дійсно лунна, то тоді все ясно, але вона ж корче з себе українку. Блін, Незнайко, ти повинен поняти очевидне, єлементарне, зо не дано отим виродкам у вишиванках. Вони кажуть що вони вболівають за Україну, що вони за неї воюють. Хрень це все. Не вір жодному поцреоту. ВОни воюють за чужі інтереси, за те щоб у нас з тобою ніколи більше не було Вітчизни. Це про них Сталін, якого вони люто ненавидять, сказвав "лучшие попутчики наших врагов и злейщими врагами своих народов" Вони і є такими. Допишу далі ще трішки і потім на добраніч
63. orakul / 1 грудня 2018, 23:15
Дивись Незнайко, все просто. Поки оці свідомі телепні вішають лапшу, що вони рятують землю і Україну, інші поширюють відео мовби про нашу історію. Нову історію. Згідно тієї історії Київ заснували хазари. Усікаєш? Далі. «Самый древний на Руси документ и он не случайно написан на талмудическом иврите. Киев пал от руки первых русских дружин. Русские прибыли на военных судах с севера из той части света, которая кишела чудовищами и демонами и начали заселять соседнее еврейское царство. Длинная серия битв всадников с мореходами которая описана в русской хронике давних времен изображена там довольно путано чаще являясь плодом воображения" Ти поняв? Дикі руські напали на єврейське царство. І написано там все "довольно путано", тобто вірить йому не можна. А чому вірити? Тут же тобі й кажуть "Единственный документ на иврите о битвах между русскими и хазарами в последние дни этого еврейского царства носит название Документ Шехтера и находится здесь в Кембриджской библиотеке. Он рассказывает нам о последней победе еврейского правителя Песаха над Олегом мифическим русским князем в конце 10 века." Ти поняв Незнайко? Все що ти вчив - брехня. Подліний документ у Кембріджі і написаний на івріті. Піди почитай.
64. orakul / 1 грудня 2018, 23:29
Ясно, що читати на івриті уміє тільки селена, та був тут колись ще петлюрівець Ти усьок, що відбувається? Руські зараз і тоді завойовували єврейський город Київ. Тоді їм вдалося зовоювати. А тепер? Тепер не вдасться. Тому, що Київ від них надійно захищає селена з поцреотами і хероями. Вони блін не розуміють і ніколи не зрозуміють, що коли вони відстоять для хазар Київ, то таким поцреотам навіть не подякують. Їм тупо вкажуть на те, що вони теж руські і доведуть це навіть генетично. А потім візьмуть ще й посадять виродків за гріхи їх предків, напавших у свій час на єврейський Київ, як це і вказано в єдиному і історично вірному документі. Ти все поняв? І мене ці поцреоти і виродки звинувачують у непатріотизмі. Розберись. У тебе є дані і є мозги. На тебе надія. Дивись уважно відео і зроби висновки. Воно, це відео, не випадкове. І це вже не Ходос і не Беркут із Небесним Єрусалимом, це вже набагато сурйозніше. А ще потім подивись Окна Овертона.Посилання на www.youtube.com
65. Sedoy / 2 грудня 2018, 10:36
57.Neznayko
«Я більше поважаю військових льотчиків, які йшли на автомати з прапорами, ніж татарву...»

Герои!!! на 1000% были уверены, что они никому не нужны и стрелять в них не будут.
66. Selena2017 / 2 грудня 2018, 11:21
57.Neznayko
«Та да, татари молодці ! »


Про Чубарова цього мені невідомо, не можу заперечити, бо знаю, що люди несподівано навіть для самих себе можуть розкриватися з зовсім непривабливого боку. Як казали наші мудрі предки : "Бог шельму мітить". А відносно татар взагалі, то дійсно, за що ж їх поважати? Не за те ж , що їх зірвали з рідних хат ( там ті хати - глиняні стіни, стелі немає, від неба прикриває підмазана тією ж глиною черепиця), запхали у вагони та везли в дикий край, де вони роками тисячами гинули. Неповага до цього народу і його страждань - один крок до фашизму в своїй душі. Звісно, що сказане мною не сподобається. В таких поглядах на інший народ можна непомітно наблизитися і до оракула , який не лише не поважає, а й люто ненавидить ( діапазон ого-ого!) лошар-українців,євреїв, кагал, патріотів, свідомих ,геїв, Європу, мене, тепер уже й Троцького, бо я чимось на нього схожа, хоча колись цитував його як мудреця - оце зразок знаменитої адекватницької логіки, яка виявилася як те дишло.
І за всім оцим гвалтом непомітним став підтекст статті, дуже чітко спрямований на передвиборний піар відомої особи.
67. Neznayko / 2 грудня 2018, 13:47
Ви не враховуєте одну річ, Селено, татари, західняки, чеченці чекали Гітлера як визволителя, за що й отримали винагороду!
Звісно, депортрція-це велика трагедія для цих народів, під гарячу руку потрапили невинні, але кому вони повинні за це дякувати?
Точно так і українці нині, одні в Києві жирують, проїдаючи транші, а нам кидають кісточки з написом- Путін винуватий в усьому!
68. orakul / 2 грудня 2018, 13:49
66.Selena2017
« тепер уже й Троцького, бо я чимось на нього схожа, хоча колись цитував його як мудреця»

Троцького я цитував тут лише один раз і не як мудреця, а як «генератора» бредових лозунгів для лошар, типу "ні війни ні миру", та як приклад того, що навіть він зрозумів феномен Сталіна. Можу ще раз процитувати. «Победа Сталина была предопределена. Тот результат который зеваки и глупцы приписывают личной победе Сталина был заложен глубоко в динамику исторических сил. Сталин явился лишь полубезсознательным выражением второй главы революции, ее похмелья». (Л. Троцкий)
69. Neznayko / 2 грудня 2018, 13:50
Седой, льотчики не перейшли на бік Росії, це вже ознака патріотизму і честі! Це вам не добробати, котрі грабували та гвалтували всіх підряд під девізом СУГС !
70. orakul / 2 грудня 2018, 14:40
66.Selena2017
«запхали у вагони та везли в дикий край, де вони роками тисячами гинули»

Татари вАще то кочівники і їм не звикати. А запихали їх у вагони не просто з доброго дива, а за співобіництво з фашистами. Вони, як і наші свідомі, активно знищували людей цілими селами,а зараз нищать памятники, що встановлені про память тим загиблим. Як приклад кримське село Лаки. " в скромном памятнике, установленном на добровольные пожертвования, зияют три пулевых отверстия. Жители окрестных сел, понижая голос до шепота, говорят: «Татары прострелили!». Зараз можуть сказати, що то Путін прострелив. Але у 1942, коли розстріляли людей, Путіна ще не було в природі. Посилання на www.krimoved.crimea.ua
71. orakul / 2 грудня 2018, 14:53
Найбільший прикол в тім, що ініціаторами виселення татар були найкращі друзі свідомих поцреотів. Вони «діставали» Сталіна з усіх боків. З одного боку, Рузвельт ставив виселення непремінною умовою для відкриття Другого фронту. З іншого боку, Соломон Міхоелс, голова Еврейського антифашистського комітету писав Сталіну петиціїз вимогою звільнити Крим від татар для його соплемінників. Ну це те саме, що думали зробити свідомі у 2014 році, використовуючи для цього навіть самих татар, вірніше, татарських прихвостнів типу Мустафи Джемілєва і Чубарова. Посилання на www.materik.ru
72. orakul / 2 грудня 2018, 14:58
Забув написати, що свідомі і їх хазяї віднесли загиблого у автопригоді Міхоелса до жертв сталінських репресій. І виходить так, що свідомі скорблять за ініціаторами виселення татар і разом з тим татарам співувають. Ну це типова свідома шизофренія, яку зараз ми можемо спострігати на кожному кроці
73. Selena2017 / 2 грудня 2018, 14:58
67.Neznayko
«67. Neznayko / сьогодні, 13:47»


Незнайку, здаюсь! У мене не вистачить сил звернути вас з таких переконань. Це зможе зробити лише один блогер український (пошукайте його в Ютубі), у якого завжди напого тові два контролюючих питання дуже простого характеру, та вони визначають відразу і дуже яскраво чи може людина щось толком сказати на політичні чи історичні теми. Бажаю успішного екзамену і відкланююсь, за винятком кількох спокійних і притомних коментарів, вже тут знову тьма єгипетська.
А якби на цьому сайті був звичай, як у ФБ, обирати друзів, я б таки декому запит послала.
74. orakul / 2 грудня 2018, 15:04
65.Sedoy
«Герои!!! на 1000% были уверены, что они никому не нужны и стрелять в них не будут.»

Таки да. Вони ще там кричали на «москальській» мові, дарма що свідомі, "Америка с нами", чи то себе підбадьрюючи, чи то устрашаючи російських військових, чи може просто для телекартинки. Посилання на www.youtube.com
75. Neznayko / 2 грудня 2018, 17:23
Селено, а я нікого ні в чому не переконую, я не політик і не учитль історії, просто маю свою думку і цікавлюсь історією своєї Батьківщини....
За цим, всього найкращого !
76. Maks75 / 2 грудня 2018, 19:03
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
20.Sedoy
«И в шаровары вам Путин наклал?»

У свидомых во всем виноват Путин. И ни слова о наших турчиновых, потрошенках, яйценюках и им подобных, они ведь в шароварах и вышиванках, а значит наши, и винить их в чем-то нельзя. Да ладно, не буду на сон грядущий о политике, лучше расскажу анекдот в тему.
Ночь. В постели дед с бабкой. У деда ничего не получается. Он, ворча, отворачивается со словами: "Вот сволочь, этот Путин!". Бабка: "Господи, Путин-то тут при чем?". Дед: "Ну не знаю, при Брежневе такого не было...".
Всем спокойной ночи и чтобы все у всех получалось!

Змінено 02.12.2018, 19:28
77. orakul / 2 грудня 2018, 22:25
76.Maks75
«Путин!". Бабка: "Господи, Путин-то тут при чем?". Дед: "Ну не знаю, при Брежневе такого не было...".»

Респект. Всех с Ханукой. свечи сегодня зажигать надо. Филон в Ехо написал о празднике.
78. Sedoy / 3 грудня 2018, 07:55
69.Neznayko
«Седой, льотчики не перейшли на бік Росії, це вже ознака патріотизму і честі! »

А я разве их осудил? Этот поступок на самом деле вызывает уважение. Я о другом - они были уверенны, что свои по своим не стреляют (тогда еще так было), поэтому точно не на пули они шли.
79. Neznayko / 3 грудня 2018, 14:10
В любому разі цей поступок більш гідний, ніж по вказівці з Києва провокації робити...
Я можу нагадати ще епізод- Дебальцево, наші були вже фактично в котлі, а генералота з усмішкою розказувала- наші хлопці тримаються, наші молодці, ось вони сепарів як поженуть-поженуть, ух!
Поки один з командирів не взяв на себе відповідальність і не вивів хлопців з котла! От таких людей я вважаю героями, котрі мають свою думку і відповідальність за своїх бійців!
Командири буксира і катерів не думали про екіпажі, вони виконували накази сбушників, ну і маємо, що маємо...
80. Sedoy / 3 грудня 2018, 14:35
79.Neznayko
«Командири буксира»

Звучит гордо :))
81. Neznayko / 3 грудня 2018, 14:40
Та на справді воно таки іржаве корито, та вже ладно...
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації