Вхід | Реєстрація

На редактора «ЕХО» скоїли напад

На редактора «ЕХО» скоїли напад

Інцидент мав місце в Кобеляках по вулиці Шевченка в період часу із 17:10 по 17:15, поряд із будинком, де проживає журналіст.

Вперше в історії Кобеляк у місті стався напад на людину, яка професійно займається журналістикою. При цьому і причина нападу може бути прямо пов’язана із журналістською діяльністю.

На Філоненка напали в той момент, коли він після роботи підїхав додому. Журналіст лише відкрив двері свого автомобіля, як до нього підбігли двоє чоловіків. Один із них встиг завдати кілька ударів в обличчя. Після цього нападники кинулися навтьоки. Під час нападу зловмисники не сказали жодного слова.

Кримінальне провадження поки що відкрили за фактом нанесення легких тілесних ушкоджень. Нападників зафіксували кілька камер відеоспостереження.

Сам Філоненко припускає, що напад є своєрідним попередженням від людей, які не бажають аби в світ вийшли кілька публікацій, які він готує. Хоча слідство буде розглядати всі версії. В тому числі і ті, що не пов’язані із журналістською діяльністю.


Автор: «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Надзвичайне


1. Slavko / 7 грудня 2018, 19:45
Про що хоч публікації? У Кобеляках можна писати багато чого і про кого, головне, щоб усе справедливо було, як писати - то про усіх ! І не тільки писати, а ще й добре копати треба ! Тоді буде цікаво і читачі будуть співчувати ! Стільки гнид сидить в чиновниках, а інформації про їх продєлкі - нуль ! Навіть не виписую ваше ехо !
2. Slavko / 7 грудня 2018, 19:53
Ну невже пан Несторик не знає, хто бив Філоненка? Не віриться...
3. arturwanga / 7 грудня 2018, 22:56
Так дiйсно дуже багато дивного, особливо в поведiнцi полiцейскиго ,особливо начальника карного розшуку,якось так,буде кiно якщо опять вони облажаються, все чесно вказуе на це.
4. Selena2017 / 8 грудня 2018, 11:17
Ну, кого могла спонукати на такий «подвиг» боротьби з журналістом ота напівправда в «Ехо» , яка ще й прилизана та недомовлена ?????? Що в цьому тижневику є від справжньої незалежної, сміливої журналістики?

Швидше за все, ті особи переплутали Ігоря Миколайовича з дописувачем сайту - оракулом.Який не "дідок на пенсії",а той, хто відробляє тридцять срібляників, вата, начинена отруйними кулями.
5. Filon / 8 грудня 2018, 14:32
4.Selena2017
« Що в цьому тижневику є від справжньої незалежної, сміливої журналістики?»

Пані Селено я так розумію Ви людина досить емоційна. Та все ж потрудіться пояснити сенс даних Вами визначень. Як це напівправда? Окрім того довожу до Вашого відома напівжартівливе визначення терміну "незалежний журналіст", яким люблять розкидатися, а то й хизуватися люди, які ніколи не працювали в сфері журналістики.
Незалежний журналіст - це людина, яка сидить на кухні перед порожнім холодильником і пише статті про свою тещу.
4.Selena2017
«Швидше за все, ті особи переплутали Ігоря Миколайовича з дописувачем сайту - оракулом.Який не "дідок на пенсії",а той, хто відробляє тридцять срібляників, вата, начинена отруйними кулями.»

Ну не любите Ви Оракула. Я теж не розділяю більшість його поглядів. Але бити за це людину неприпустимо. Це - кримінальне правопорушення, якщо що. Збирайте більше аргументів. вчіться і розвінчуйте його сентенції. Або звертайтеся в СБУ. Третього не дано.
6. микола козак / 8 грудня 2018, 15:26
Пане Філон , щось після нанесених Вам ударів в обличчя , на Вас невидно навіть легких тілесних ушкоджень , до яких відноситься навіть струс мозку.Можливо це задуманий легенький піарчик?
7. Slavko / 8 грудня 2018, 15:29
4.Selena2017
«Швидше за все, ті особи переплутали Ігоря Миколайовича з дописувачем сайту - оракулом.Який не "дідок на пенсії",а той, хто відробляє тридцять срібляників, вата, начинена отруйними кулями»

Це точно !
8. orakul / 8 грудня 2018, 15:44
4.Selena2017
«Швидше за все, ті особи переплутали Ігоря Миколайовича з дописувачем сайту - оракулом.»

Ми це, про всяк випадок, збережемо і запамятаємо. "Рукописи не горят", а тим більше зараз, у вік тирнету.
9. orakul / 8 грудня 2018, 15:49
5.Filon
«Або звертайтеся в СБУ.»

А це що, Миколайович, так у Європі радять? Чи може так у Європі інакомисліє викорінюють. Це якраз і підтверджує правоту моїх "сентенцій". Виходить, ми таки вернулись до 37-го. Тільки при Сталіну сажали за «сентенції» спрямовані на розвал держави. А у нас будуть саджати за правду про розвал держави. А це, як кажуть в Одесі, це дві великі різниці. Саме про це і мої тут «сентенції»
10. микола козак / 8 грудня 2018, 16:04
Таки більш за все це підняття рейтингу ЕХО і пана редактора.Селена, а як переплутають Філона з тобою ,при нинішній ситуації і це не виключено.Після отримання гідності українці луплять один другого беззастережно.Всі , як попугаї один на другого ВАТА , СВІДОМІ , БОТИ , ПОРОХОБОТИ , СОВКИ ну і все , що хто бовкне , відразу підхвачується і доходить до мордобою.
11. Filon / 8 грудня 2018, 16:13
6.микола козак
«Пане Філон , щось після нанесених Вам ударів в обличчя , на Вас невидно навіть легких тілесних ушкоджень , до яких відноситься навіть струс мозку.Можливо це задуманий легенький піарчик?»

А дуже хочеться, щоб було видно? Жартую. Але якщо серйозно Миколо, то я вас розумію у тому числі і підозри у самопіарі.
Для мене самого ситуація є дуже дивною. безумовно я вдячний долі, що обійшлося саме так.Але причин саме такого нападу не розумію. У кого є мотив знаю і розумію. У мене поки що два пояснення - або це художня самодіяльність «фанатів» однієї людини або найняли абсолютних дилетантів. Це якщо напад був повязаний із журналістською діяльністю. Хоча я, як і слідство не виключаю й інших версій. Але вони менш ймовірні, адже судячи по слідах на мене чекали.
12. микола козак / 8 грудня 2018, 16:21
Ну зрозуміло , що Ваші підозри на Копельця , але я не думаю , що це так.Ви ж розповідаєте , що і зафіксованои відеокамерами , то вже б можна було і найти зловмисників.Ну а взагалі Ви сам розумієте , як це виглядає збоку.Прикладайте пятаки , щоб небуло синців.
13. Filon / 8 грудня 2018, 17:43
12.микола козак
«Ну зрозуміло , що Ваші підозри на Копельця , але я не думаю , що це так.Ви ж розповідаєте , що і зафіксованои відеокамерами , то вже б можна було і найти зловмисників.Ну а взагалі Ви сам розумієте , як це виглядає збоку.Прикладайте пятаки , щоб небуло синців.»

Почну із останнього. Ушкодження на стільки незначні, що пятаки непотрібні. Пропонували госпіталізуватися. Але у цьому потреби немає, а симулювати струс мозку бажання не маю. Хоча це просто самі розумієте. Запис відеокамер дійсно є.
Щодо підозр, їх сприйняття чи заперечення. Миколо ми із вами люди дорослі і маємо розуміти, що у голові кожної людини, яка не є немовлям вже є матриця. Можна назвати це стереотипом мислення,світоглядом, паттернами. Ц е у мене, є у вас. Цього немає лише у немовлят і людей, які досягають стану Будди. Вони бачать світ істинним.
До чого веду. Якщо у людини сформовані паттерни, то їй, як кажуть, хоч кілок на голові теши. Тому я зовсім не сумніваюся у тому, що навіть якби мені в той день проломили череп ( тьфу, тьфу, тьфу) знайшлося чимало б людей, які б сказали " Значить заслужив". Тут я не про вас, я про паттерни. Є вони і у моїй голові. Цілком допускаю, що вони теж є хибними. Будемо розбиратись, думати. Але ж не бити один одного, щоб із паттернами і мізки вилетіли.
14. Selena2017 / 8 грудня 2018, 18:07
5.Filon
«5. Filon / сьогодні, 14:32»


Ігоре Миколайовичу, обмежусь лише одним словом : нецікавим став тижневик, бідним. І не в останню чергу тому, що поняття "незалежна журналістика" сприймаєте як напівжартівливе. Тут уже : або-або, дійсно - третього не дано.
Відносно оракула, то отримує він від мене тільки відповіді на свої закиди, не заперечую, може, й досить емоційні .Ви радите завідомо безперспективні способи втихомирення людини, яка чудово розуміє, що робить, має чітку мету та наполегливо втілює її в життя. Якщо Ви підтримуєте його сентенції, то хтозна кому з нас треба наполегливіше вчитися.
15. Selena2017 / 8 грудня 2018, 18:15
10.микола козак
«Селена, а як переплутають Філона з тобою»


Ну, то що ж, на війні як на війні....Сьогодні все стріляє та вибухає, не лише залізяччя , а й слово. А ще як те слово отруєне пропагандою, то рятунку немає, нищить все підряд.
16. Filon / 8 грудня 2018, 18:25
14.Selena2017
«.Ви радите завідомо безперспективні способи втихомирення людини, яка чудово розуміє, що робить, має чітку мету та наполегливо втілює її в життя. Якщо Ви підтримуєте його сентенції, то хтозна кому з нас треба наполегливіше вчитися.»

Та я не раджу ніяких способів втихомирення. Втихомирювати потрібно буйних хворих, хуліганів на вулиці, осіб, які вчиняють домашнє насильство. А чому способи безперспективні? Вчитися ніколи не пізно і не буде зайвим. Ну не зможете Ви переконати Оракула. Ну й нічого страшного. Якщо Ви будете ерудованішими, матимете більше аргументів, то його глупство стане очевидним. Може бути навпаки, допускаю.
Якщо Ви вважаєте, що він порушує закон, Конституцію, Ваші права, можете звернутися до суду. Якщо вважаєте, щовін є загрозою державі, звертайтеся в СБУ. У Європі це вже давно б зробили. У Росії - теж. Якщо Ви патріот, то тут нічого поганого немає. Батьківщина ж, вона понад усе. І у цій сентенції немає ніякого сарказму. Детальніше розберіться у понятті патріотизму.
Я приміром ніякої небезпеки у текстах Оракула не бачу. Ну незгоден я з ним у багато у чому, у дечому - згоден. Дискутувати тут на сайті не завжди маю час, тим більше, що із Оракулом маю змогу подискутувати і на вулиці. Зараз зима,часу вільного більше, тому трішки подискутуємо у тут.
17. orakul / 8 грудня 2018, 19:23
14.Selena2017
« має чітку мету та наполегливо втілює її в життя. Якщо Ви підтримуєте його сентенції, то хтозна кому з нас треба наполегливіше вчитися.»

"мої сентенції" спрямовані виключно на те, щоб у нас було менше пришелепуватих неуків, які не розуміють, що відбувається і живуть у своїх, як пише філон, патернах, матрицях чи просто ілюзіях. Вони вже безповоротно знищили країну і тепер, дякуючи їм, нищиться населення. І це, ще не вечір.
18. ИВЕН / 8 грудня 2018, 21:17
пане філон-пошли ти їх всіх умників туди -де вони свої хвости попіджимають-(а то на сайтах вони триндять -бо на більше в НИХ МІЗКІВ не має....
19. микола козак / 9 грудня 2018, 08:18
18.ИВЕН
«пошли ти їх всіх умників»

Ти пошли себе сам , а всі решта і самі підуть.Ти знаєш , підлабузників ніхто не любить.
20. Selena2017 / 9 грудня 2018, 09:30
19.микола козак
«Ти пошли себе сам »


Лайк.
21. Beri Mor / 9 грудня 2018, 09:36
19.микола козак
«Ти пошли себе сам ,»

Підтримую на 100%.
22. земеля / 9 грудня 2018, 10:44
10.микола козак
«Таки більш за все це підняття рейтингу ЕХО і пана редактора»


Все журналисты в последнее время гибнут только по политическим мотивам. И в данном случае экономическая составляющая ничтожно маленькая. Достаточно проанализировать Эхо что-бы увидеть экстремизм, особенно у националистов, у которых террор в ихней идеологии. И которые ничем не брезгуют (вспомните как спелись нацик Селена и секретарь райкома спыця в своих суждениях). Тем более перед выборами.
Игорь,дорогой,не мне тебя учить, береги себя(я эту фразу писал еще год назад) ибо ты нужен не только семье но и нормальным людям. И не дай бог случись что, власть тебе не поможет. Береги тебя господь.
23. Selena2017 / 9 грудня 2018, 12:48
22.земеля
«22. земеля / сьогодні, 10:44»


Земеля, ви мене геть розчаровуєте убогістю думки : націоналісти і секретарі райкомів не могли «спеться» в принципі. Ніколи! Ніколи такого не було і не є. Якраз навпаки.
24. Filon / 9 грудня 2018, 13:43
23.Selena2017
«, ви мене геть розчаровуєте убогістю думки : націоналісти і секретарі райкомів не могли «спеться» в принципі. Ніколи! Ніколи такого не було і не є. Якраз навпаки.»

Пані Селено будь-ласка прочитайте цей коментар спокійно і обдумайте. Я ціню Ваші переконання, як і переконання Ваших опонентів. Але думка людини для мене особисто цінніша в разі, коли вона оперує фактами, а не навязаними кимось стереотипами. Та перейдемо до суті. Дописувач Земеля правий, хоча й не наводить фактів. Їх наведу я.
Саме колишній секретар райкому КПРС Спиця на сторінках так званого бюлетеня міськради, який я називаю "Їхнє місто" обвинууватив мене особисто в якійсь проросійській орієнтації. Дописався навіть до явної шизофренії, коли у двокольоровому заголовку на білому папері побачив російський прапор Це - факт. Фактом є і те, що останні кілька років моєї журналістської діяльності прямі погрози надходили виключно від представників націоналістичних рухів і партій. По факту погроз від нині вже покійного активіста Правого сектору, прокуратура навіть розслідування проводила. Чоловік потім телефонував, вибачався.
Оце факти. А твердження " Цього не може бути, бо не може бути ніколи" є по меншій мірі наївними.
25. земеля / 9 грудня 2018, 14:03
Селена почитай историю своей переписки на публикацию спицы. Как говорил мой дед " за базар надо отвечать". Без обид
26. orakul / 9 грудня 2018, 15:13
А хто тут є грамотний? Що воно таке - націоналіст? Мені казали, що націоналіст - це той, хто ненавидить москалів і Путіна.
27. Selena2017 / 9 грудня 2018, 16:46
25.земеля
«за базар надо отвечать»


Дякую, Земеля, прочитала. Вдячна за надану можливість порадіти за саму себе. НЕ ВІДМОВЛЯЮСЬ від жодного написаного тоді слова. Сьогодні ж додаю , що ще яскравіше сприймаю О.Спицю не як секретаря райкому (в минулому), а як людину, що вирішила виборсатися з радянської брехні-облуди, використала можливості, надані часом і досягненнями технічними (зовсім не радянського походження) , збагатилася новими знаннями про минулі події. Це я тоді в коментарі назвала видавлюванням із себе совка , тримаюсь такої думки і зараз. Можливостей для очищення сьогодні багато. Гріх ними не скористатися. Тут небезпека з іншого боку чигає: отруйна останкінська пропаганда лютує, багатьох уже завалила.
Фактів того, що комуністи і націоналісти ніколи не були спільниками, безліч. Треба ними тільки, як і Спиця , зацікавитися.
Земеля, наші світогляди настільки полярні, що я й не сподіваюсь на розуміння, вибачайте.
28. Selena2017 / 9 грудня 2018, 16:55
24.Filon
«24. Filon / сьогодні, 13:43»


Ігоре Миколайовичу, я теж поважаю факти, і якби мала перед собою отой бюлетень міськради та викладене в ньому , тоді б і могла висловити свою думку, а так... Сподіваюсь, моя відповідь Земелі прояснить мою позицію, більше не хочу вдаватися ні в які обговорення.
29. микола козак / 9 грудня 2018, 17:33
Браво Фіфлон.В Вас получився невеличкий , але піарчик.Бач , є противники і прибічники , і вже скільки коментарів , та навіть починають гризтися між собою.БРАВООООО.Ігорь , в другий раз вимажся в томатний сік , або в якесь варення , на фото чи відео виглядатиме , як справжнє.Земелі , Спиці , Оракули , залучайте до обговорення більшу аудиторію , а то кілька чоловік нецікаво , Ви товчите воду в ступі і кожний думає що він мудріше всих , лазите по вікіпедіях , шукаєте якісь мудрі іноземні слова і від цього виглядаєте клоунами.Пишіть простіше звичними для люду словами.
30. земеля / 9 грудня 2018, 18:24
29.микола козак
«.Пишіть простіше звичними для люду словами.»


Мыколо, если ты бестолковый, т.к. не понимаешь о чом речь, то как говорит мой шеф " помолчи и сойдешь за умного". Я думаю что Филон в твоих предложениях и оценках не нуждается,оставь их для своей жинки.
31. orakul / 9 грудня 2018, 18:41
29.микола козак
«Земелі , Спиці , Оракули , залучайте до обговорення більшу аудиторію , а то кілька чоловік нецікаво , »

Як же ми можемо залучити, коли всі бояться, тіпа "как бы чего не вышло". Із-за кущив почитують і моя хата скраю. Та ще й Філон тут СБУ лякає. Якби це написала селена, то було б не дивно, а він же таки повинен знати Конституцію. А з іншого боку, нормальні люди й так знають, що цей сайт, як і сам Філон, з потрохами під СБУ, і їм звітують, так що і жалітись нікуди не треба.
32. 1juriy / 9 грудня 2018, 21:27
З коментарів так і не зрозуміло.Заслужив Ігорь по морді чи ні?
33. Filon / 10 грудня 2018, 09:28
28.Selena2017
«і якби мала перед собою отой бюлетень міськради та викладене в ньому »

Пані Селено цю прогалину дуже легко виправити. Заходите на сайт міськради, знаходите бюлетень № 30, статтю під назвою "Чому воно не пішло на парад вишиванок" і читаєте. там документально підтверджено правдивість моїх слів. А взагалі...
Знаєте чому я думаю що Вас так зачіпають вислови Оракула, а він сам здобув певний авторитет серед читачів? Тому що він виконує певну роботу, за гроші чи ні я не знаю. Але він порпається в інтернеті, читпє певну літературу і аргументує. Його аргументи можна перкрити своїми. Але дляя цього теж потрібно потрудитися. А Ви по моєму не хочете. От і виходить у нього аргументи є, а у опонентів лише купа пустих слів.
Хоча судячи по коментарю, де він приплів до «ЕХО» СБУ під впливом емоцій він теж опустився до пустолівя. Всі нормальні люди знають що ЕХО під СБУ і звітують йому. Оракууле на мавпуйте Спицю, це схоже на вірус шизофренії. Факти в студіію будь-ласка.
34. Selena2017 / 10 грудня 2018, 16:01
33.Filon
«33. Filon / сьогодні, 09:28»


Дякую, Ігоре Миколайовичу, зайшла, прочитала . І ВИ ВВАЖАЄТЕ СЕБЕ ПОСТРАЖДАЛИМ ???!!!! О.Спиця написав вам святу правду, а ви чи не хочете , чи не здатен її осмислити , ще й плачетеся? Читала ту серпневу статтю, тоді мене від неї перетрясло, та змовчала. Тепер підтримую кожне Спицине слово - сама б не сказала краще. Хоча,здається, була якась суперечка про символіку.

Не смішіть мої капці про авторитет оракула. Який він у нього, не бачать тільки його підбрехачі та ви , що оправдуєте подібну словесну злочинну риторику, яка особливо шкодить Україні, її державності і незалежності. Жодними фактами-аргументами я це опудало переконувати не збираюся, бо сил на цю марну працю у мене не вистачить. А знаннями з інтернету та інших джерел я ще й з вами можу позмагатися, навіть за похвальбу це не вважаю.Можете понасміхатися, дозволяю. Для чого витрачати сили, якщо на всі аргументи почуєш відповідь як ото від російської вати "Ну,і чьо? Ваші доказатєльства нам нє доказатєльства". В час великої небезпеки для нашої країни підтримувати оті словесні виверження оракулівські - для журналіста ганебно.

У багатьох людей ще збереглася давня звичка (бо була як щеплення) вірити друкованому слову та тому, що пролунає з телевізора. От вони й стають здобиччю писак з такими розхристаними думками.
З приводу "нападу на журналіста". Чи не знайдеться на цій сторінці чоловік, який прокоментує цей випадок з позицій кодексу чоловічої честі і гідності ? Бо жіночі поняття тут , мабуть, не важать. Готова вибачитись, якщо мене переконають.
35. orakul / 10 грудня 2018, 18:06
33.Filon
«Факти в студіію будь-ласка.»

Колись товариш Ленін сказав про масонство;"Этим людям ничего нельзя поставить в вину". Заборона сумісного членства в ВКП(б) і масонських ложах коштувала йому життя. У нас й досі не розсекречені архіви КДБ і це, мабуть, правильно. Хоча цей факт дозволяє опонентам звинувачувати багатьох наших свідомих патріотів у співробітництві з КДБ. В даному випадку ставити питання ребром, типу "документи в студію" - це абсурд. Ніхто таких документів не надасть. Але, якщо я помилився, то грош ціна нашому СБУ. Але ж кажуть, що вона у нас, як і армія, найкраща в світі. Тоді може така ж сама ситуація і в МВС. Інакше не треба б було їм ніяких камер спостереження. Роль камер повинна виконувати агентурна розвідка.
36. orakul / 10 грудня 2018, 18:30
34.Selena2017
«Чи не знайдеться на цій сторінці чоловік, який прокоментує цей випадок з позицій кодексу чоловічої честі і гідності ? »

Во, блін, Селена дайотЪ! Яка честь і гідність у озимого покоління вихованого за межами "совка"? Ще 75 років тому Микола Реріх написав у своєму щоденнику: "Человек – «венец природы – озверел… Доллар царит и запечатывает совесть…. Вредительство – во всех оперениях… Единственно, в чем преуспело человечество – в цивилизации преступлений. Забыли о самом необходимом для эволюции – о человечности…"
«Еще некая война неизбежна, - предрекает Рерих, - война знания против невежества». Сучасні українці навіть поняття не мають, що воно таке - знання. Вони думають, що знання, це "мавпування"- як каже Філон - словами типу "совок", "комуняки", "СУГС", "Україна понад усе" і т.п. А це для Філона, попалось в тирнеті, може й не правда: «Невежество – корень всех зол». (Буддийский завет)
37. Filon / 10 грудня 2018, 18:57
36.orakul
««Невежество – корень всех зол». (Буддийский завет)»

Було таке. Люди насправді мали істинні знання кілька тисяч років тому. І вони й зараз відкриті всім. Але певно цим і езотеричні.
А щоб подолати невігластво, потрібно здолати своє его. А це дуже й дуже тяжко. По собі знаю.
38. Filon / 10 грудня 2018, 18:59
А взагалі народ давайте або кажіть хто напав або завязуємо із темою. А то Адмін нас усіх банити почне.
39. orakul / 10 грудня 2018, 19:04
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
40. orakul / 10 грудня 2018, 19:16
Ну і ще в тему. Молодь наша перетворена на біороботів. І наше, типу нікому не підпорядковане і ніким не контрольоване ЕХО ці питання навіть не піднімає. Що воно піарить на свої сторінках? В кращому випадку футбол, а то якісь там армреслінги і всяку іншу хрень, яку й не вимовиш. Це модно. Знання зараз не в моді. Але моду ж хтось генерує. З молоді готують робоче бидо і не більше того. І на сторінках ЕХО можна прочитати, як добре працювати на хвермі в Данії, чи ще десь, але ви ніколи не прочитаєте,що виходець з Кобеляк працюєдесь в "Силіконовій долині" інженером. Ясно, що таких і немає. Так що ЕХО тут і не винне. Працювати на фермі - це не наука, і не якісь там особливі знання. Щоб праювати на фермі, треба бути тупо фізично здоровим рабом. От і вся наука. І в цьому все майбутнє нашої молоді. І вийшло так, що критикучи совкову ковбасу по 2.20 і ковбасний менталітет, ми прийшли до того ж самого ковбасного, чи тепер може якогось гамбургерного менталітету через інші двері.
41. orakul / 10 грудня 2018, 19:59
38.Filon
«А взагалі народ давайте або кажіть хто напав або завязуємо»

Якби була можливість анонімної передачі інформації, то могло б і спрацювати.
42. Slavko / 10 грудня 2018, 21:02
33.Filon
«Оракууле на мавпуйте Спицю, це схоже на вірус шизофренії»

Слава Богу, хоч хто-небудь окрім мене тут помітив інфіковано шизофреніка! Але пану Філоненку так само не вистачає патріотизму і знань з української історії відповідно, у них вони подібно замінені совєцькими чи то російськими варіантами бачення.
43. Filon / 10 грудня 2018, 21:09
42.Slavko
«ле пану Філоненку так само не вистачає патріотизму і знань з української історії відповідно, у них вони подібно замінені совєцькими чи то російськими варіантами бачення.»

Хуух. Як би його не матюкнутися. Славко Ви який фах маєте? Ви кандидат історичних наук? Де Ви працюєте на якій кафедрі? Я- вчив історію не по постах у Фейсбуку, а по певній методології, параленльно культивуючи критичне мислення. Якщо ж Ви не дипломований історик, то посмію нагадати Вам про Шарікова. І останнє. Я ніколи не приховував і не буду приховувати, що не є патріотом. На мою думку патріотизм придумали для того, щоб одні люли убивали інших і не відчували при цьому докорів сумління.
44. Slavko / 10 грудня 2018, 21:47
А щодо нападу, то якось дивно слухати спочатку про статтю "банда у Кобеляках" , а потім – "хтось мене побив".
45. Beri Mor / 10 грудня 2018, 22:05
43.Filon
« то посмію нагадати Вам про Шарікова.»

-Вы читали Булгакова?
-Естественно!Это..."Роковое сердце" и как там..."Собачьи яйца".
46. микола козак / 11 грудня 2018, 10:02
42.Slavko
«Слава Богу, хоч хто-небудь окрім мене тут помітив інфіковано шизофреніка! Але пану Філоненку так само не вистачає патріотизму і знань з ук»

Слава богу що ти сам помітив хто ти.Як на мене , то не Філоненку , а тобі невистачає розуму.Ти багато вочевидь дивишся телевізор , чи слухаєш радіо , бо свого мислення в тебе нуль , базікаєш про те , чого наслухався і зовсім не шевелиш своїми мізками.А з історії в тебе відсутні знання навіть початкової школи.Що де почув , те і теліпаєш.На мене можеш не перти , я тобі не відповім.Будь здоров і навчись поважати оточуючих , совки вони , чи такі , як ти ...... .
47. Slavko / 11 грудня 2018, 11:45
43.Filon
«патріотизм придумали для того, щоб одні люли убивали інших і не відчували при цьому докорів сумління.»

Так а навіщо матюкатися? Я вважаю себе патріотом і хочу ним бути, не дивлячись на масу прогнилих і тих, у кого в більшості просто немає тут коріння на цій землі. І так було і раніше, що саме через отаких непатріотів по сибірах та концтаборах гинули мільйонами пограбовані українці, у тому числі, й мої предки. І в цьому є винні серед народу(!), а пам’ять не забута, як би комусь не хотілося! Нехай я не доктор історичних наук, але, на відміну від інших, хоча б, наприклад, знаю, що ці самі наші Кобеляки спочатку збудували козаки як укріплення від татарів, які потім усе-таки спалили те укріплення. І зовсім не моя вина у тому, що ті кляті нападники татаро-монголи тут прижилися, що їм усе тут байдуже від їхньої природи і у них тепер своя історія, або російська за зразок, бо близька по-духу. Так само з тим, як Сталін після голодомору заселяв лівий берег Дніпра або Донецьк росіянами та білорусами . Це не тільки "наслухався", це ще й такі мої власні спостереження і ср*ти я хотів на ті всякі комуняцькі методики історії, бо я завжди за правду, яка нині не популярна і яку далеко не всі хочуть знати ! Коріння цієї війни глибоке, але я не знаю, хто там зараз воює, знаю тільки те, що патріоти в Україні завжди, в основному, захищаються! Якщо це по-вашому так погано, то нам немає про що говорити і не буде по дорозі.
48. orakul / 11 грудня 2018, 15:18
47.Slavko
«у тому числі, й мої предки.»

От ти б із цього й починав, а то - патріот, патріот.. А далі запитай у Філона про «его»
49. Beri Mor / 11 грудня 2018, 15:42
47.Slavko
« Так само з тим, як Сталін після голодомору заселяв »

Враження таке,що чим молодший "патріот",тим більше страждав від Сталіна.
50. земеля / 11 грудня 2018, 16:31
47.Slavko
« Я вважаю себе патріотом і хочу ним бути,»


Как говорил мой дед " хотеть не вредно". Какой ты патриот, с сибирскими корнями. Настоящие патриоты Батькивщину защищают, а не языком ляпают. Ты по всей видимости прямой потомок Адольфа Виссарионовича Петлюры. Одни жалобы строчишь - подрываешь краину. А не агент ли ты кремля.
51. orakul / 11 грудня 2018, 21:03
49.Beri Mor
«Враження таке,що чим молодший "патріот",тим більше страждав від Сталіна.»

Таки да.
52. orakul / 11 грудня 2018, 21:05
50.земеля
«Как говорил мой дед " хотеть не вредно".»

И тоже верно.
50.земеля
«Батькивщину защищают, а не языком ляпают»

Таки да. И чего он не на фронте?
53. orakul / 11 грудня 2018, 21:12
Адмін,блін,видалив мій абсолютно нейтральній комент №39. В ньому йшлося про те, що наші діти і онуки не вчать і не знають російської мови, і це лишає їх великого пласта культури і знать. І після цього Ігор Миколайович буде щось тут втирати про вільне і ніким не котрольоване ЕХО? Що ж я такого написав? І напишу ще, хай і ци видалять. А напишу я про поцреотів і про наше життя буття словами великого письменника ізсвітовим імям Льва Толстого. Я кажуть: нове - це добре забуте старе. Або, "ничто не ново под Луной". З Селеною не плутати. Поїхали. Стосується Славка, Селени і інших типу патріотів.
54. orakul / 11 грудня 2018, 21:13
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
55. orakul / 11 грудня 2018, 23:21
Ну от, так і є - всесвітньо відомого класика видалили. Типа, не по тємє. Та якщо почитати правила, то можна видаляти всі коментарі. Усі до одного. От Ігор Миколайович читав Правила? Варто б почитати. Вони прописані так, що можна видаляти будь-який комент. Тобто, сайт набагато тоталітарніший, ніж будь яке «совкове» видання радянських часів. Тоді були зрозумілі правила гри, а зараз власник сам собі фараон. Свобода слова зводиться тільки до вільного написання матюків. Тут таки свобода.
56. микола козак / 12 грудня 2018, 09:08
Залишається перестать писати тут, а то Ви один одного гризите , щоб рекламувати .Вас тут і так лишились одиниці , а ще і видаляють , тож ідіть висловлювати свої думки , де інші правила сайту.
57. orakul / 12 грудня 2018, 12:10
56.микола козак
« ідіть висловлювати свої думки , де інші правила сайту.
»

Ну так підкажіть де ще є подібний кобеляцький сайт.
58. orakul / 12 грудня 2018, 12:18
І то, до речі, була не моя думка, а думка Льва Толстого. Вони вже вАще охрєнєлі. Забороняють Толстого, Булгакова і навіть земляка Миколу Гоголя. Не довго лишилось до заборони Шевченка. У фейсбуці вже за цитати із Козаря банять повним ходом. І робиться це по стукачесву свідомих поцреотів. І вони ще й хизуються своєю демократією. От якби я тут написав щось сказане Пугачовою чи Собчачкою, так того б ніхто і не видаляв. Нас заганяють у "коридор дозволеного", а попросту говорячи у стойло, куди бидлу і дорога. А селени і славки це славлять.
59. Filon / 12 грудня 2018, 19:20
55.orakul
«Свобода слова зводиться тільки до вільного написання матюків. Тут таки свобода.»

Дозволю собі невеличке зауваження. Буде моветоном занадто хвалити сайт видання в якому працюєш. Але візьміть і порівняйте, хоча б із найвідвідуванішою "Полтавщиною". То тут, у нас, просто джентельмени та інтелектуали зібралися.
За що я вам усім вдячний, незалежно від ніків, віри, статі та орієнтації.
60. Beri Mor / 12 грудня 2018, 19:28
59.Filon
«. Але візьміть і порівняйте, хоча б із найвідвідуванішою "Полтавщиною". То тут, у нас, просто джентельмени та інтелектуали зібралися.»

Це точно.І головне,що там пишуть 5-6 постійних "клоунів",які в «темі» всіх подій.Цікаво,чим вони займаються і як в них на той словесний «понос» вистачає часу,не розумію.
61. orakul / 12 грудня 2018, 20:21
59.Filon
«порівняйте, хоча б із найвідвідуванішою "Полтавщиною"»

Те, що вона найвідвідуваніша, ще ні про що не говорить. Та й рівнятися треба на кращих, а не на гірших. Полтава і Полтавщина ніколи не були еталоном. А взагалі то мова йшла не про матюки, то так, до слова. А от навіщо видаили цитату Толстого про патріотизм і патріотів, ото цікаво. Тіпа не по темі. Так тут половина коментів не по темі. А коли почитати Правила, то можна повидаляти усі коменти. Правила виписані так, що НКВД спочиває. До будь якого коментаря можна причепитися і все буде по правилах.
62. orakul / 12 грудня 2018, 20:34
От приклад з іншого "Ехо", з московського. Просто може цікаво знати, що пише найкращий борець з "совком", з тоталітарним режимом, з путінським режимом і з усіма іншими режимами і накращий борець за демократію Вендіктов: «Эхо» построено автократическим образом. Никакой демократии нет. Когда я уйду и в это кресло сядет другой человек, это будет другое «Эхо». Новый человек будет перестраивать радиостанцию по своему образу и подобию, и это правильно". Тобто, самі «демократи» навіть не уявляют, що можна чимось/кимось керувати і досягати успіху демократичним шляхом. Їм і в голову таке не приходить. А от тупій отарі вони розповідають про демократію і про її переваги. При цьому вони успішно стравлють отару між собою по мові, по конфесіях, по статі, по світоглядах, і по всьому по чому тільки можна стравити. Поки отара бека та мека, та з чимось бореться, вони її успішно стрижуть. Для цього демократія їм і потрібна.
63. земеля / 12 грудня 2018, 20:39
61.orakul
« то можна повидаляти усі коменти»


Ты же понимаешь что информационные войны никто никогда не отменит. И Эхо крутится как уж на сковородке. И если оно пойдет вразрез госполитике то тут же найдут причину его закрыть. Тем более каждый из нас считает что прав только он и во всем. А по Адеквату виновны только сионисты ( шутка). Так что старый терпи. Это мое личное мнение.Без обид.
64. orakul / 12 грудня 2018, 21:21
63.земеля
«Ты же понимаешь что информационные войны никто никогда не отменит.»

Понимаю. Я не понимаю, когда начинают восхвалять демократию и себя, как супердемократов.
63.земеля
«Адеквату виновны только сионисты ( шутка)»

Земеля, не перекручивай. Это не по Адеквату, а по самих сионистах. Я просто повторяю то, что они сами открыто говорят. Удаление этого комента можно смело расценивать, как акт антисемитизма, и как ущемление прав и свобод по национальному признаку. Вот за удаление комента или ссылки можно смело жаловаться туда, куда Филон тут советовал. Посилання на www.youtube.com
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації