Вхід | Реєстрація

Втратили води майже на мільйон 400 тисяч

Втратили води майже на мільйон 400 тисяч

Не так давно були оприлюднені результати перевірки діяльності Кобеляцької міської ради та комунальних підприємств. Аудит протягом кількох місяців проводили фахівці Державної аудиторської служби.
Державні аудитори встановили, що в діяльності місцевих комунальних підприємств є ціла низка проблем. Вони в основному викликані низькими (нижче собівартості) тарифами на водопостачання та вивезення відходів і недостатнім фінансуванням з боку міської влади.

Зокрема, аудитори зафіксували, що протягом 2018 року «Водоканал Плюс» зовсім не виконував робіт із реставрації чи капітального ремонту водомережі. 101 тисячу гривень витратили лише на заміну зіпсованого обладнання та поточний ремонт аварійних труб. Діючий тариф на воду не змінювався із 2014 року і становить 7 гривень 34 копійки за кубометр. Між тим, (цитата) «За попередніми розрахунками, проведеними ККП «Водоканал Плюс», економічно обґрунтований тариф станом на 01 січня 2018 мав би становити 11,57 гривні (з ПДВ), що більше на 57 % від діючого тарифу, який становить 7,34».

Економічно обґрунтований тариф на вивезення відходів, судячи зі звіту аудиторів, теж значно вищий (аж у два рази) за діючий. Цитата: «За попередніми розрахунками, проведеними ККП «МСС», економічно обґрунтований тариф станом на 01 січня 2018 мав би становити: на вивіз сміття для населення з розміщенням на міському звалищі — 55,69 грн/куб.м, що більше, ніж удвічі, від діючого тарифу, який становить 21,8 грн.».

Водночас міська рада не відшкодовує комунальним підприємствам збитки, понесені внаслідок занижених тарифів.

З усього цього аудитори роблять висновок: «Таким чином, зношеність мереж, відсутність коштів на поновлення основних засобів та інші фактори призводять до понаднормативних втрат води, внаслідок чого ККП «Водоканал Плюс» неефективно понесені витрати в сумі 1384,2 тис. грн. (153,54 тис. куб. м. + 35,04 тис. куб. м.)* 7,34 грн./м. куб.= 1384,2 тис. грн.)».

Між тим, на харчування футболістів у міської ради грошей вистачає завжди. І їдять вони непогано. Та про це — пізніше.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Фінанси


1. КАМаз / 4 січня 2019, 18:18
Та пахан все порішає. На 2019 рік на футбол пів ляма, на водоканал 200 тисяч. Першечергове у нас футбол, а не водопостачання! Пахан молодець.
2. alist / 5 січня 2019, 12:18
А я оце думав по футбол коли лазив по кучугурам снігу в городі. Думав, що на машині застряну і 2 дні лазив на своїх двох. Безостановочно бажав всього найкращого жителям міста в яких немає лопати, комунгоспу, депутатам міськради і особливо Копельщю (райавтодору теж бажаю всього... накращого). А і безостановочно думав про футбол і сніг. Що спільного скажете, а от замість скажімо 50 тис. тренеру (який такий прям фанат футболу, що може тренерувати тільки за бабки), можна було купити 2 сніговідкидачі. Ну такі знаєте машинки, їдуть, ти їх направляєш, а вони зніг набік скидують. тищ 20-30 стоє. Двома можна було б весь центр розкидати. Зате в нас футбол. І сніг.
А потом коли буде ЧП і город без води останеться, і Копелець втече назад в Жуки, можна буде підти на футбол і сидіти вспоминати про кучугури снігу. Класно!
3. микола козак / 5 січня 2019, 14:25
Знову починається травля.Які ж ви всі такі патріоти вболіваєте за водоканал , а люди вам по пір’ю , вас не хвилює , що вже допіднімались тарифи , що нічим людям платити.Філоненку то можна писати на Копельця , вони за свою писанину беруть чималенькі гроші , навіть почитати електронну версію і то 20грн на місяць , а що робити тим , хто не держслужбовці , а сидять без роботи , пенсіонерам , з пенсією 1500грн?А за футбол -перестане Копелець виділяти гроші , будете горланить , що не розвиває спорт , що молодь не зайнята.Коли ви "СВІДОМІ " вже вгамуєтесь.Це тільки в Україні багато дурнів , які постійно просять підвищення тарифів.А втрати води в ВОДОКАНАЛІ при керівництві Ісипа було 52% без тарифів.
4. Filon / 5 січня 2019, 15:43
3.микола козак
«Це тільки в Україні багато дурнів , які постійно просять підвищення тарифів.А втрати води в ВОДОКАНАЛІ при керівництві Ісипа було 52% без тарифів.»

Миколо, не сердіться. З приводу втрат води при поперідньому керівникові міськради, то наведіть будь-ласка, факти, документи назвіть.
Але не це головне. Це - вже було. Безумовно, це добре, що у Коболяках не підвищують тариф на водопостачання. Але ж ми із Вами люди дорослі і розуміємо, що у будь-якому випадку і за все у цьому житті доводиться платити. І якщо тариф не піднімають, то мали б дотувати комунальні підприємства. Для чого? А хоча б для того, щоб ті мали змогу оновлювати техніку, у даному випадку - проводити реконструкцію водомереж. Але цього не роблять. Із 2015-го року жодної копійки бюджетних коштів у капітальну реконсктрукцю водогону не вкладено. І в 2017 і у 2018-му грозилися реконструювати свердловини. Не зробили. Грошей немає. А на футбол є. Сотні тисяч є. Така політика неминуче призведе до критичної ситуації у водомережах. Щоб це передбачити непотрібно бути Вангою. Ось про це мова.
5. микола козак / 5 січня 2019, 18:23
Я не можу знатми як там робився аудит , але бачив і в 17 і 18 році , як робилась заміна труб водомережі.Дійсно , вкладати в реконструкцію потрібно , але для цього потрібно відмовитись від закупки відеокамер , які ні на біса непотрібні, менше катати чиновників на роботу і з роботи , поїздки чиновників в Полтаву автобусом ,зобовязати всих поставити лічильники води та провести ревізію - є такі , що не рахуються підключеними , менше чиновникам виплачувати премії за погану роботу , а спорт потрібно розвивати.Відносно втрат води , то про це кілька років тому писали в ЕХО , пане Філоненко , підніміть Ваші архіви.
6. Filon / 5 січня 2019, 20:29
5.микола козак
«Вставити цитату
Я не можу знатми як там робився аудит , але бачив і в 17 і 18 році , як робилась заміна труб водомережі»

Ви все правильно бачив Миколо. Але Ви бачив виключно заміну труб нааварійних ділянках. Простіше кажучи - міняли там, де вже остаточно порвало.Думаю Ви усвідомлюєте різницю між аварійним ремонтом і капітальною реконструкцією. Щодо втрат води, то я обовязково пориюся в архівах і спробую знайти скіільки відсотків втрат було раніше. До речі, осмілюся нагадати, що ці дані у свій час були розміщені на сайті міськради. Але всі «ісипівські» дані у «копельцівський» період швиденько видалили. От аби шановний Оракул нагадав, хто так зазвичай робить. Хто там у вас по торії змови рве звязок часів іі нищить історичну память?
7. микола козак / 5 січня 2019, 20:49
Пане Ігорю ,ті непередбачувані втрати навіть були включені і в калькуляцію витрат , правда вони мінялись , були і 32% і 52 % і ! 10 , і можливо вони занесені і зараз до діючого тарифу , я думаю Ви памятаєте , коли до тарифу на воду було внесено відразу заміну 10 скатів на КАМАЗ - це все описувалось в ЕХО , навіть була надрукована калькуляція , зараз правда все це під грифом ЦІЛКОМ ТАЄМНО.
8. orakul / 5 січня 2019, 22:39
7.микола козак
«були і 32% і 52 %»

"Рішенням виконкому Кобеляцької міської ради від 30.10.2006 р. №797...затверджено норми втрат та не облічених витрат...питної води в м. Кобеляки на 2005 р. в розмірі 51.25% та на 2006 р. в розмірі 39,74%, які враховані в тарифі на послугу центраізованого водопостачання." (Антимонопольний коімтет України Полтавське обласне територіальне відділення №01/2775 від 21.12.2006р) Документ продам, недорого. А взагалі то незрозуміла позиція ЕХО. Редакція хоче щоб підняли тариф? Ясно, що Україна перетворилася в психлікарню, але таке не в кожній психлікарні зустрінеш. "економічно обґрунтований тариф станом на 01 січня 2018 мав би становити 11,57 гривні (з ПДВ), що більше на 57 % від діючого тарифу, який становить 7,34»." "Водночас міська рада не відшкодовує комунальним підприємствам збитки, понесені внаслідок занижених тарифів" Афігеть" А як же підприємство працює? Коперфільд з Акопяном спочивають? Чи логіка глючить? Чи можу у Ісипа скрите завищення тарифу було разів у десять, а у Копельця лише в пять?
9. orakul / 5 січня 2019, 22:47
Додам, що норма необлічених втрат не повинна перевищувати 30%. Так було при "злочинній владі". А при сучасній гідній гейропейській владі не діє навіть конституція, то що вже говорити про якісь тарихви. Захотіли - вчинили переворот. Захотіли - втрутилися в діла церкви. Захотіли - позбавили виборчих прав третину виборців. Свобода! Слава Україні!
10. alist / 6 січня 2019, 00:03
3.микола козак
«А за футбол -перестане Копелець виділяти гроші , будете горланить , що не розвиває спорт , що молодь не зайнята.Коли ви "СВІДОМІ " вже вгамуєтесь.Це тільки в Україні багато дурнів , які постійно просять підвищення тарифів»

З тим що дурнів багато згоден, всі ці дурні вищать од радості при виді футболістів за півлимона і не бачать що в них на штанах ззаду латка відпала. А от умні бачуть що пока міські гроші літають по стадіону, через гнилі труби шурує 52% води, а труби не міняють і в цьому році це вже буде 62%, а потім і всі 100% І от коли дійде до ситуації коли або без води, або одним махом 10-30 лимонів на бочку, Копелець і Ко. (чи хто там буде за ним) скажуть "скидайтесь люди", "а може Кабмін дасть", "а давайте тариф 300 грн. за куб." то от тоді буде...
І взагалі фіолетово буде хто винен - Ісип, Копелець, депутати міськради, чи хто ще, всі вони або потікають, або скважину бігом проб’ють, чи воду в магазі куплять, а от рядові кобелячани будуть з річки на суп воду черпати.
9.orakul
«Додам, що норма необлічених втрат не повинна перевищувати 30%. Так було при "злочинній владі"»

От тільки не нада свою політ пропаганду до води тулити. Всі ці проблеми заложені ще тоді, це раз. І сидять в місцевих керівних кріслах тіж самі люди, це два. Чи скажеш Копелець європейський політик? Кучміст він з начала 2000-их.

Мене насправді друге хвилює, з усима цими Водоканал, потом Водоканал плюс, чи не буде з накопиченням боргів, кримінальних справ і т.п. створення Водоканалу мінус, синус, косинус... і як результат в місті останеться якийсь Водоканал котангенс з боргами і гнилими в хлам трубами та якийсь часний Водоканал-Покрова-2020 з самими рентабельними скважинами і адовою ціной на воду. Он електрики і газовики вже розбиваються на 2 частини - одним платиш, другі тобі надають газ/електрику. Як швидко в міськраді побачать цю офігенно перспективну схемку?
11. orakul / 6 січня 2019, 07:30
10.alist
«З тим що дурнів багато згоден, всі ці дурні вищать од радості при виді футболістів »

Дурнів не те що багато, їх більше ніж багато, їх понад 90 відсотків. І про футбол ти правий, але... так хоче біомаса і будь який керівник буде з бидлом загравати, інакше бидло його змете чи тупо не вибере. Президент взагалі з якогось томоса козирну карту зробив. Це ж мандець. Футбол -це хоч якийсь, але спорт і заняття для молоді, він хоч і народжений єгиптянами для розводняка лошар, але хоч не релігійний дурман, теж до речі ними народжений. Порадь який вихід? Його нема. Якщо гіпотетичний Міклухо Маклай опиняється серед дикунів, то мусить вести себе обачливо, інакше буде "зачем аборигены съели Кука..." Піарив тут Івана Єфремова, але.... вершина чтива для народу - Муму, Донцова і Анжеліки. А зараз і того не можна читати, бо на москальскій мові написане. Молодняк ще якогось Гарі Потера чита, а в школі ще вчать якогось "Малюка Цахеса". Так от Єфремов писав "как могли спортивные состязания собирать такое огромное количество не участвующих в соревнованиях зрителей, почему-то приходивших в невероятное возбуждение от созерцания борьбы спортсменов. … Слабые физически и духовно тормарсиане, как маленькие дети, обожали своих выдающихся спортсменов. Это выглядело смешно и даже противно." І там же й про томоси "Христианская церковь фактически выполнила задачу Сатаны, озлобив и сделав убийцами множество людей… К несчастью, главной религиозной книгой, наиболее техничной и могущественной из прошлых цивилизаций – белой, была Библия, наполненная злом, предательством, племенной враждой и бесконечными убийствами…"
12. orakul / 6 січня 2019, 07:41
10.alist
«через гнилі труби шурує 52% води»

Чеез гнилі труби нічого не шурує. То в Ісипа шурувало, бо так треба було. У Водоканалі є розрухунок: скільки метрів водогону, скільки яких труб і коли покладено, який термін експлуатації труб? Немає такого. І такого ніхто не подасть на сесію. Задачка для школяра, і нехрен тут розводити канітєлі з цими трубами. Планувати капремонт можна лише тоді, коли є облік того, що я перерахував. Все інше від лукавого. Філону треба наїзжати на Копельця, він і наїзжає, але в даному випадку перестарався і получить невдоволення мас. Бо виходить же, що йому найбільше треба, щоб підняли тарихв. Чесно кажучи я впереше в укрдурдомі зустрічаю, щоб СМІ турбувалися не про зниженя, а про підняття тарифу.
13. orakul / 6 січня 2019, 07:55
10.alist
«скажуть "скидайтесь люди"»

Та ми ж і так на все скидаємось. Міський бюджет із нашого скидання, а ми ніяк до цього не звикнемо.
10.alist
«І взагалі фіолетово буде хто винен»

А от не треба щоб було фіолетово. Треба щоб було так як при товаршу Сталіну "У каждого преступления есть фамилия, имя и отчество" Оце саме такого підходу йому не можуть простити. Отим усім страдатєлям за жертвами репресій ті жертви по барабану. Вони вже самі наполодили в десять разів більше жертв і нічого, ніхто цього й не бачить і не кричить гевалт. А от коли "у каждого преступления есть фамилия", то це вже їм не підходить. Це вже тоталітаризм, комунізм і тюрма народів, разом з антисемітизмом. Це вже ганьба і Слава Україні. Для ухиляння від відповідальності і придумані усі оці самоврядування, територіальні громади і сама Верховна рада. І все це очевидно навіть для маленької дитини. А коли людям починають втирати в мізки як там у гейропі, і як начебто треба, то людина втрача здоровий глузд і розсужда вже зовсі по іншому.
14. orakul / 6 січня 2019, 08:10
10.alist
«рядові кобелячани будуть з річки на суп воду черпати. »

Та було б з чого суп варити. З Неви на саночках возили. Молодь вже такого й не знає, а ми в школі вчили. А вАще-то.. коли йде війна з найсильнішим у світі агресором, то про які ремонти і труби мова. Усьо для хронту, усьо для побєди. Казали, Спиця ветеранам приносив партрет ПНХ, тіпа щоб у ліцо знали винного. Так що зараз усьо просто. Копельцю повезло. То Ісипу важко було викручуватися. А Копельцю.. як два пальці об асхвальт, сказав: ПТН ПНХ і усьо. Труби прогнили - Путін. Тарихви - Путін. Сніг - Путін. Я б на його місці таку велику обяву написав про це. І в Ехо б відписав, тіпа шановні не морочте голову ні мені ні людям, бо колись при Сталіну була така посада "военкор", то чому б її не відновити. Тоді навіть сам Гройсман Висилий, (мо родич) на хронт їздив. А тепер ніхто блін не хоче. Той же Паршевлюк, знайшов десь тепле містечко і сидить. А нєхрен сидіти. Через таких як він війна почалася. А він блін тепер у кущах сидить. Плять, таки шкода що товарища Сталіна нема.
15. orakul / 6 січня 2019, 08:16
10.alist
« Чи скажеш Копелець європейський політик?»

Такого не скажу. Ти думаєш, що "європейский політик" - то добре? Та скоро це буде як матюк. Не довго ждати лишилось.
10.alist
«Мене насправді друге хвилює, з усима цими Водоканал»

А от тути ти правильно мислиш. І мене це хвилює. А от редакцію, бач, не хвилює. Але тута ми нічого не вдіємо. Рано чи пізно постане питання про крадіжку водогону. І це буде якраз тим випадком, коли громада повинна буде взяти за барки депутатів і не дати цього зробити. Але громаді пох. Її так налаштуют і такої лапші навішають, в тому числі і через Ехо, що вона на ура віддасть водогін.
16. микола козак / 6 січня 2019, 08:54
Шановні , не буду Ваших цитат вибирати , але життя таке напружене , що люди , а особливо молодь має мати віддушину і пограти в футбол , не заганять же їх усих до церкви , чи до свідків Ієгови , чи ще в якусь церкву чи секту.Не будуть грати в футбол , підуть памятники валять , чи брати штурмом міську раду.Чомусь усі мовчали , коли в Кобеляках набудували на кожному углу церкви , хоч при цьому з духовністю стало не ахти.А потім не сам же Копелець вирішував виділяти на футбол, голосували ж депутати , яких ви обирали.Нам , як завжди щось да не так , підняв тарифи- ворог народу , не підняв -тоже ворог , бо може колись не буде води.Отака філософія.Я звичайно не рву тільнягу за Копельця , мені байдуже , хто дорветься до корита , я туди не рвусь, але і ви шановні коментатори майте хоч елементарну ввічливість ,називати людину паханом , занадто , і біда , що модератор в цьому не бачить порушення правил сайту , в нього це якось вибірково.
17. Beri Mor / 6 січня 2019, 09:38
16.микола козак
« але життя таке напружене , що люди , а особливо молодь має мати віддушину і пограти в футбол , »

Та ніхто ж не проти,але виділяти на команду районного рівня "бабла",як на національну збірну-це вже занадто.
16.

[[ЦИТАТА

«16|микола козак|називати людину паханом , занадто ,»

Тут я згоден,що з нього пахан,як з гімна куля.
18. Beri Mor / 6 січня 2019, 09:44
16.микола козак
«не заганять же їх усих до церкви »

А чому б і ні?Он Петро Олексійович зганяє всіх в свою кошерну.Сьогодні й «термос» турки дадуть.
19. микола козак / 6 січня 2019, 10:06
18.Beri Mor
«Он Петро Олексійович зганяє всіх в свою кошерну.Сьогодні й «термос» турки дадуть.
Додати коментар»

У нього не вийде.Західна Україна перебазувалась в Польщу, а кобелячани двинули в Ієгови.Кожного дня свідки несуть братам і сестрам благу вість.Але от подивись , ти написав одне ніби природне слово і модератор його вже заніс до ненормативних.Звичайно на футбол районного рівня повинна виділяти районна влада , але там можуть брати участь тільки в знищенні лісів і лісополос , мабуть варять на цьому бабло в свої кармани. Ну да ладно , за все колись прийдеться відповідати , злочину без покарання не буваєА молодь нехай грає в футбол , ніж буде битись лобом в церкві.
20. Filon / 6 січня 2019, 12:08
8.orakul
«. Редакція хоче щоб підняли тариф? »

Не пересмикуйте. Редакція констатує факти взяті ііз відкритих офіційних джерел. Звіт аудиту про фіндіяльність кобеляцької міськради є у відкритому доступі в мережі.
Про психлікарню. Ви вперше бачите, що ЗМІ пишуть про невідповідність тарифу в сенсі його явного заниження. Правильно. Адже ми намагаємося достукатися до раціо. А якщо продовжувати тенденцію одурманювання, то факти заниження тарифу необхідно замовчувати, ба, навіть пропагувати, як небувале досягнення. От тоді буде явна клініка.
Окрім того Ви сам часто закликаєте умикати логіку. Так от якщо продовжувати логічний ряд то сучасна кобеляцька влада є вірним продовжувачем справи недолугих українських керівників останніх 30 років. Вона користується тим, що створила радянська влада і ні копійки, підкреслюю і відповідаю за свої словва не вкладає у розвиток комунального господарства. Ой, ні збрехав. «Аж» 10 контейнерів нових за три роки «роботи» удосужились придбати. А на хвутбол вже «лям» ліг.
Щодо Водоканалу і тарифу. Вже більше року редакція намагається витребувати у міськраді калькуляцію тарифу на воду. Не дають. Ви цілком логічно хоча й риторично запитуєте, як Водоканал виживає при явно заниженому тарифі. Правильне запитання. Чи то Дяченко із Ісипом так крали чи інша причина але є. Ваше право думати, що крали. Але це - думки, а не факти.
Яж наводжу факти, які можна легко перевірити. Факт перший. Існування колишнього Водоканалу штучно припинили. Нове підприємство не є правонаступником колишнього у тому числі і по боргах. Списали і поїхали далі. Але зявляються нові борги. Тому (факт другий) Водоканал плюс вже не є платником ПДВ. І ті 20 відсотків вже не вносяться до складової тарифу. Піідприємство платить менший податок. Але по закону має зменшитися вартість води. А вона не зменшилася. Це - нови резерв пекономії, щоб не підвищувати тариф. Далі - створення водоканалу плюс плюс. А потім - банкрутство. І Водоканал приватний. І не кажіть що вас не попереджали.
21. КАМаз / 6 січня 2019, 12:32
Ігор Миколайович ви цьому прихвосню, що з гімна пуля, нічого не докажете. Його задача лизати пахану одне місце, тому всі факти для нього це нічого не значить. Задача козачка хвалити пахана футбол, в команді якої грає один кобеляцький хлопець, всі інші з інших міст. І коли влітку не буде в крані води то винні будуть попередники.
22. orakul / 6 січня 2019, 12:44
16.микола козак
« життя таке напружене , що люди , а особливо молодь має мати віддушину і пограти в футбол»

Так і я ж про те. Футбол використовують для відволікання він навмисне створених проблем. І церква таку саму роль відіграє. Нам, як завжди, залишають із двох зол вибрати менше. Ось дуже пвчальна статейка про маніпуляцію лохами. Написано просто і без згадуваня національностей.Посилання на psifactor.info
23. orakul / 6 січня 2019, 12:59
20.Filon
« Вона користується тим, що створила радянська влада »

У нас вся влада всіх рівнів 30 років користується тим, що створила радянська влада. А точніше - люди, які жили і працювали за радянської влади і памятник яким минула міська влада по бандитськи зламала. І це лише тому, що на ньому було написано «комсомольцям...» Так тоді всі, крім поодиноких диваків, були комсомольцями. А батько Ісипа був членом КПРС. Так пішов би розрив його могилу. Воно може й не гарно так писати, але якщо до них по іншому не діходить, то треба так писати. У нас усі залізні дороги збудовані в СРСР, майже усі будинки збудовані за часів СРСР, усі електростанції збудовані за часів СРСР. І це нікому не заважає нещедно їх експлуатувати не вкладуючи ні копійки. Згорять пару трансофрматорів і будемо сидіти без світла, бо їх нічим буде міняти.
20.Filon
« Вже більше року редакція намагається витребувати у міськраді калькуляцію тарифу на воду»

Як на мене, то ту калбкуляцію повинен розробити Водоканал і оприлюднити ще до затвердження міськрадою.
24. orakul / 6 січня 2019, 13:08
20.Filon
«Яж наводжу факти»

Як там булгаковський кот Бегемот казав: "У мене повний примус валюти", тобто фактів про минулу владу. І толку? Так і зараз. На те воно і самоврядування, щоб його ніхто не міг "вкусити". Але є якісь моральні барєри, яких бажано дотримуватись. У нової влади вони вищі. У минулої їх не було зовсім.
20.Filon
«А потім - банкрутство.»

Це лише припущення, а от ВУЖКГ реально штучно збанкрутили. І всі знають як посадовці були в бігах. Це реальні факти. Нема часу,може пізніше напишу детальніше, якщо не видалятимуть. Але ця дискусія буде не на користь папередніков, тож може її не варто і починати.
25. Filon / 6 січня 2019, 13:08
15.orakul
«А от тути ти правильно мислиш. І мене це хвилює. А от редакцію, бач, не хвилює. Але тута ми нічого не вдіємо. Рано чи пізно постане питання про крадіжку водогону. І це буде якраз тим випадком, коли громада повинна буде взяти за барки депутатів і не дати цього зробити. Але громаді пох. Її так налаштуют і такої лапші навішають, в тому числі і через Ехо, що вона на ура віддасть водогін.»

І знову вказую на проблеми із логікою.Ви пишете свої коментарі під редакційною статтею в якій йдеться про проблемні питання в діяльності комунального підприємства, яке постачає воду. І тут же стверджуєте, що редакцію доля Водоканалу не хвилює. Це по якій методології Ви вибудовуєте логічний ряд? Це по логіці, котру при Сталіні колись вивчали у школах? Каюсь не читав тих підручників, ще малий був.
26. Filon / 6 січня 2019, 13:10
Ой, вибачте,допустив помилку. Не малий був, а навіть не народився.
27. Filon / 6 січня 2019, 13:18
24.orakul
«
Це лише припущення»

Не відходьте від теми. Це так на масонських сайтах вчать? Тих що КОББ ?
Це - припущення, яке грунтується на продовженні логічного ряду.Чи Водоканал не Копелець швиденько закрив? Чи не Копелець змухлював із тарифом без ПДВ? Чи не Копелець планомірно гробить міське комунальне господарство не вкладаючи коштів у його розвиток і просандолюючи мільйони на футбол та Екопарк? Це - факти.
28. КАМаз / 6 січня 2019, 13:21
27.Filon
« Це - факти.»
100%
29. orakul / 6 січня 2019, 13:39
25.Filon
«І тут же стверджуєте, що редакцію доля Водоканалу не хвилює.»

Ї.М., ну не треба пересмикувати. В тій моїй цитатці йшлося про інше. То моя відповідь алісту на його: ". і як результат в місті останеться якийсь Водоканал котангенс з боргами і гнилими в хлам трубами та якийсь часний Водоканал-Покрова-2020 з самими рентабельними скважинами і адовою ціной" От мене це і хвилює, про що я і написав. А що це саме хвилює редакцію, із статті не видно. Стаття сприймається як тупо наїзд на Копельця. Якби це був наїзд не під проект можливого реваншу, то може б і я щось писав. Ще раз, аліст стурбований тим що усі терки можуть скінчитися прихватизацією водяного крану, а не можливо заниженими тарифами. А сталінську логіку ніколи не пізно хоч почитати. Посилання на royallib.com
30. orakul / 6 січня 2019, 13:50
27.Filon
«Не відходьте від теми. Це так на масонських сайтах вчать?»

Я на масонських сайтах не тусуюся. І КОБ до масонства немає ніякого відношення хоча б тому, що КОБ доступна і відкрита для всіх. Якщо це саме масонство так вирішило, то честь йому і хвала. Тоді треба від імені редакції запропнувати відкрити тут якісь курси по КОБ чи хоча б груглі столи. От після реакції на таку пропозицію редакції, якщо така пропозиція буде і якщо після цього редакія вціліє, і росзудимо, де масонство, а де його і близько немає. А чисто по темі тарифів тут нічого переливати з пустого в порожнє, та й часу нама, я про це написав. Все просто. Беремо справного школяра пускаємо його до документів і він все розпише. 1. Кальуцляція. Доки її не буде вся тут писанина нічого не варти. 2.Протяжність мереж, коли введені в експлуатацію, нормативні строки служби, і проект плану ремонтів. Доки цього не буде, вся тут писанина нічого не варта. Краще вже про масонів порозсуждать. Більше толку буде.
31. orakul / 6 січня 2019, 13:56
27.Filon
«на Екопарк?»

Про Екопарк я вже тут колись писав. Тільки ящо ми почнемо капати про Екопарк то докопаємось до Фельдмана, а там і до справжнього масонства. В якій мірі вони обплутали Копелця я не знаю, але точно в меншій ніж обплутали Ісипа, який навіть зараз відробляє шекелі на пропаганді соросових ОТГ
32. микола козак / 6 січня 2019, 17:47
21.КАМаз
«ви цьому прихвосню, що з гімна пуля, нічого не докажете. Його задача лизати пахану одне місце, тому всі »

Ти дійсно глупий , як КАМАЗ.Це тебе мабіть Копелець витурив , то ти ніяк не вгамуєшся.Мені дивно , що ЕХО в особі Вас пане Філоненко всю відповідальність і всю критику разом із КАМАЗОМ обрушили на Копельця.Є ще і районна адміністрація , районна рада , є міські і районні депутати.Я повірте ніколи ні з якими проханнями не звертався до Копельця і останній раз його бачив коли він був головою райадміністрації, але просто бачу , що Ви готовите електорат , тож дайте людям можливість самим мислити , не лийте бруду на когось.
33. Filon / 6 січня 2019, 19:31
29.orakul
«.М., ну не треба пересмикувати. В тій моїй цитатці йшлося про інше. То моя відповідь алісту на його: ". і як результат в місті останеться якийсь Водоканал котангенс з боргами і гнилими в хлам трубами та якийсь часний Водоканал-Покрова-2020 з самими рентабельними скважинами і адовою ціной" От мене це і хвилює, про що я і написав. А що це саме хвилює редакцію, із статті не видно. Стаття сприймається як тупо наїзд на Копельця»

Ага,отже, Ви не в курсі. Допускаю. Користувач Аліст зробив недвозначний натяк. Якщо Ви не в курсі то і господарством Покрова і ксп Кірова, і Рубанами у свій час керував чоловік із ініціалами Копелець Олександр Олександрович. І всі ці субєкти господарювання закінчили чим? Правильно - банкрутством і ліквідацією. Перед тим освоївши і не повернувши державні кошти. Або не віддавши кредити.
І сам це очікує і кобеляцькі комунальні підприємства. Адже ними де-факто, керує Копелець О.О. А Юрко і Фещенко, ну Ви самі розумієте. Ільфа та Петрова читали, про зіц- прєдсєдатєля у курсі.
34. земеля / 7 січня 2019, 13:28
Сегодня большой праздник. Именно Риздво наши деды и прадеды больше праздновали чем Новый год. Кололи кабана,делали ковбасу, кровянку и кендюх. И конечно ходили в гости. С праздником вас Эховцы. Чудеса в новом году в нашей жизни сами не появятся, их нужно делать нам самим.
35. Filon / 7 січня 2019, 13:59
Земеля, дякую. Сьогодні якщо й писати, то лише про хороше.
36. Slavko / 8 січня 2019, 20:33
34.земеля
«Риздво наши деды и прадеды больше праздновали чем Новый год. Кололи кабана,делали ковбасу, кровянку »

Так... А ще рідну мову знали. Було діло...
37. orakul / 9 січня 2019, 07:47
33.Filon
«Якщо Ви не в курсі то і господарством Покрова і ксп Кірова, і Рубанами у свій час керував чоловік із ініціалами Копелець Олександр Олександрович. І всі ці субєкти господарювання закінчили чим? Правильно - банкрутством і ліквідацією. Перед тим освоївши і не повернувши державні кошти. Або не віддавши кредити.»

Не в курсі. Але тоді усі господарства закінчили тим же. Тоді йшло планове знищення колгоспів, кожен тягнув, що міг. Не потяг би Копелець, так те саме зробив би хтось інший. А те, що зумів не повернути кошти і кредити, так правильно і зробив. Це означає, що ротшільди менше поживилися на дерибані України, бо не отримали своїх відсотків, а майно по любому залишилося у власності українців, будь то Копелець, чи Жук, чи ще хтось. Я ж вже тут колись пояснював різницю між Копельцем і Ісипом. Копелець, якщо щось і вкрав, то в так званої держави, а Ісип не цурався красти з карману людей, виселяв людей під тин і це доведені факти. У наш складний час важлива моральність людини, її ставлення до інших людей. Є принципова різниця у вчинках. Наприклад, Копелець не сплатив кредити. Це означає, що він зумів надурити банкірів. Не секрет, що усі банківські гешфти стікаються до світових банкірів. І якщо Копелець зумів їх надурити, то це є добре. А коли Лісний і Бенін банк розоряли колгоспи і перекачували гешефт світовим банкірам, то це є зло. От така у мене логіка.
38. ИВЕН / 9 січня 2019, 17:43
37.orakul
«Лісний і Бенін банк розоряли колгоспи і перекачували гешефт світовим банкірам, то це є зло. От така у мене логіка.
»

ХА-ХА-Лісний-та він 2*2 не знає
39. orakul / 10 січня 2019, 09:07
38.ИВЕН
«ХА-ХА-Лісний-та він 2*2 не знає»

Та може й не знає, зараз це не модно, зараз вже й в школі не вчать табличку множення. Ну так хіба це означає, що Приватбанк під його керівництвом не грабив колгоспи, чи КСП, чи хфермерів? Може й видалять, але приведу одну корисну цитатку. "- Но ведь земля наша, кричали арендаторы. Мы…
- Нет. Хозяин земли — банк, чудовище. Вам придется уехать.
Мы выйдем с ружьями, как выходил дед навстречу индейцам. Тогда что?
Ну что ж, сначала шериф, потом войска. Если вы останетесь здесь, вас обвинят в захвате чужой земли, если вы будете стрелять, вас обвинят в убийстве. Банк — чудовище, не человек, но он может заставить людей делать все, что ему угодно.
А если уходить, то куда? Как мы уйдем? У нас нет денег.
Очень жаль, но что же поделаешь, говорили агенты. Банк, владелец пятидесяти тысяч акров, тут ни при чем. Вы сидите на земле, которая вам не принадлежит. Поезжайте в другой штат, может, осенью устроитесь на сбор хлопка. Может, станете на пособие." Це про те, що очікує наших хвермерів, які давали бабло, возили торби харчів і майна на майдан, потім на хронт... ну кАроче своїми руками копали собі яму. Те що було в США в 30-х скоро буде у нас. Прикол в тім, що все це давно описано в літературі. Приведена мною цитата з книги Дж. Стейнбека "Гроздья гнева". Хто вміє читати, пліз до бібліотеки. Книжки ще не спалили.
40. orakul / 10 січня 2019, 09:21
36.Slavko
«Так... А ще рідну мову знали. Було діло..»

В Естонії теж починали з мови і викорінювали російську мову, яка для частини населення була теж рідною. От тільки у свідомих якась своя трактовка. Вони хочуть, щоб увесь світ робив так, як вони вважають за правильне. А весь світ знає, що свідомі ніколи й нічого правильно не робили, бо ніколи й на знали як правильно. Так це я до того, що малі естоненята вже російською не володіють, але.... вони вже не знають і естоньскої. Тепер вони шпрехають чи спікають на інглиш. Боротьба з мовою «окупанта» і за рідну мову закінчилася втратою рідної мови. Те ж самісіньке буде і у нас. Сценарії одні й ті самі, бо одні й ті самі сценаристи. А пришелепуваті поцреоти, вони теж всюди однакові.
41. Slavko / 10 січня 2019, 12:49
40.orakul
«пришелепуваті поцреоти»

Пришелепуватий ти. Якби таким не був, то знав би слово "пришелепкуватий". 2:0, ти програєш.
42. orakul / 10 січня 2019, 14:50
41.Slavko
«то знав би слово "пришелепкуватий". 2:0, ти програєш.»

Знаю я таке слово. Слів багато різних. Моя бабця вживала слово пришелпуватий. Так що те, що ти знайшов у Вікіпедії, чи у якомусь словнику слово пришелепкуватий, ще ні про що не говорить. Ніякого 2:0. «Наше дело правое! Враг будет разбит! Победа будет за нами!» Дело пришелепуватих поцреотів не правое дело і час це покаже. А слово пришелепуватий таки є. Посилання на rozum.org.ua
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації