Автомобільний рух між Києвом та Харковом може зупинитися
У зверненні до Прем’єр-міністра Юлії Тимошенко, зокрема, йдеться про «автомагістраль м-03 Київ — Харків — Довжанський, яка внаслідок складних погодних умов січня-лютого 2010 року та хронічних недоремонтів в останні роки опинилася майже в непроїжджому стані в межах Полтавської області».
Ліквідація снігових заметів та забезпечення під’їздів до майже 500 населених пунктів — ось на що спрямовані сили наявних дорожніх підрозділів області. Облдержадміністрація також просила про допомогу підприємства області, які виділили для цього свої технічні засоби. Таким чином, аварійні ремонтні роботи і ліквідація наслідків НС тривають майже безперервно протягом двох місяців.
«У зв’язку з відсутністю бюджету-2010 всі наявні ресурси дорожньо-експлуатаційних підприємств та можливості їх фінансування за тимчасовим кошторисом, доведеним службам автомобільних доріг, вичерпані. Ліміти та кошти фінансування на березень — відсутні», — йдеться у телеграмі.
У документі голова Полтавської облдержадміністрації Валерій Асадчев просить «терміново вирішити питання щодо цільового направлення не менше 30 млн. грн. на проведення відновлювальних робіт автодороги м-03 на ділянці км 127 — км 376 протяжністю 200 км».
Заступник голови Полтавської ОДА Сергій Ясинський прокоментував ситуацію на дорогах, що склалася, так: «Технічний стан автошляхів загальнодержавного значення сьогодні є критичним. Через погане дорожнє покриття трапляються ДТП, суттєвих ушкоджень зазнають транспортні засоби. І нинішні погодні умови — лише побічна причина. Головне зло — у хронічному недофінансуванні дорожнього господарства. Протягом 2-х останніх років постійно не вистачає коштів на поточні ремонти і утримання автошляхів. Так, у 2009 році для Полтавської області згідно з Державним бюджетом було виділено більше 300 млн. грн., з яких реально надійшло лише 200 млн. грн. А щорічно дороги Полтавщини потребують близько 1 млрд. грн. Таким чином залишається зробити лише один висновок: через злочинну бездіяльність уряду сьогодні потерпають всі, хто причетний до дорожньої галузі: дорожники, власники автотранспорту, водії. А у результаті — всі ті, хто користується послугами автоперевізників. В країні взагалі відсутня стратегія розвитку дорожнього господарства. А турбота про майбутнє України, як транзитної держави, залишається лише на словах. Підкреслюю, недофінансування, яке маємо наразі, може призвести до колапсу транспортної мережі в цілому».
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина |
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном