Відбулися зміни в порядку оплати за спожиту електроенергію. Якщо на них не звернути уваги, то навіть добросовісні споживачі через свою неуважність можуть опинитися в категорії боржників.
Працівники «Полтаваобленерго» через ЗМІ звертаються до споживачів їх послуги з важливим повідомленням. Не будемо вдаватися в усі нюанси змін, які відбуваються на ринку споживання та передачі електроенергії. Це лише відволікатиме увагу споживачів від принципових моментів, важливих для будь-якого абонента, який користується електроенергією.
Зараз потрібно бути максимально уважним, здійснюючи оплату за спожиту електроенергію. Адже з Нового року платити потрібно не «Полтаваобленерго», а іншій організації на зовсім інший рахунок.
Для боргів
Отже, за електричну енергію, яка була спожита до 1 січня 2019 року, тобто за грудень минулого року і раніше, платити необхідно, як і раніше, «Полтаваобленерго. Мова йде, передусім, про погашення заборгованості, яка могла виникнути.
Платіж слід зараховувати на рахунок № 26031301370 у філії ПОУ «Ощадбанк» МФО 331467
(Отримувач ПАТ «Полтаваобленерго»).
Нові реквізити
А вже в лютому за електроенергію, спожиту в січні, тобто у новому 2019 році, розрахунки слід проводити із ТОВ «Полтаваенергозбут».
У платіжному документі необхідно зазначати рахунок № 26033300660000 у філії ПОУ АТ «Ощадбанк» МФО 331467
(Отримувач — ТОВ «Полтаваенергозбут»).
Додатково енергетики попереджають, що платежі, проведені у відділеннях «Укрпошти», надходять на рахунки постачальників із значним запізненням. А це може призвести до виникнення спірних ситуацій, аж до припинення електропостачання. Людина заплатила, а гроші не надійшли, і її відключають. Адже оплата вважається проведеною тоді, коли гроші надійшли на рахунок енергопостачальника.
Для того, щоб не переплутати, кому платити, потрібно при здійсненні платежу бути уважним і звертати на ці моменти увагу працівників банківських установ.
Що станеться, якщо споживач у лютому заплатив, скажімо, «Полтаваобленерго»? Тоді у нього виникне заборгованість перед новою організацією «Полтаваенергозбут». І доведеться робити акт звірки, писати заяву, а вже потім гроші надійдуть адресату. Тобто, проблему можна вирішити, але це потребуватиме додаткових витрат нервів і часу.
І навпаки, якщо за «старі» борги із минулого року заплатити новій організації «Полтваенергозбут»? Тоді претензії будуть пред’являти вже із «Полтаваобленерго». І знову — акт звірки, заява, платіж із затримкою.
Енергетики перепрошують за тимчасові незручності. Безумовно, протягом місяця –двох усі звикнуть до нової ситуації і платитимуть виключно «Полтаваенергозбуту». Але зараз потрібно проявити додаткову пильність.
Також енергетики повідомляють, що з 1‑го по 3‑тє число кожного місяця слід передавати показники лічильників обліку електричної енергії, що зняті 1‑го числа.
Передати покази можна наступним чином:
- за телефоном № 3–13–87;
- електронною поштою на адресу [email protected]
- шляхом занесення показу в електронну книжку на офіційному сайті «Полтаваобленерго» https://www.poe.pl.ua;
- за телефоном кол-центру (0800)305-035 (дзвінки безкоштовні);
- за номером (053)251-09-10 (згідно тарифів оператора);
- за номерами (097)202-02-07 (безкоштовно в мережі Київстар); (093)170-25-33 (безкоштовно в мережі Лайф); (050)305–99–10 (безкоштовно в мережі Водафон).
Отже, будьмо уважні.