Вхід | Реєстрація

Майже на 2 тисячі заяв менше надійшло у минулому році до Полтавського виконкому

Попри те, що вирішення питання звернення громадян є пріоритетним для органів місцевого самоврядування, тут фіксують і ряд недопрацювань. Серед лідерів за недоліками – міське управління житлово-комунального господарства і відділ з питань транспортних перевезень та зв'язку. Про це та інше йшлося на засіданні виконкому Полтавської міської ради.
На порядку денному засідання міськвиконкому – близько 20-ти питань. Першим присутні заслухали звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міськради за 2009 рік начальника профільного управління Лідії Буркової.
Лідія Буркова, начальник управління звернень громадян Полтавського міськвиконкому:
- Попередній запис на прийом здійснюється у виконкомі або по телефону на підставі порядку проведення особистого та виїзного прийому громадян. Насамперед хочу зазначити, що в розпорядженні міського голови на цей рік змінено години запису громадян на особистий прийом, а саме - запис проводиться протягом всього робочого дня.
Загалом за минулий рік, зазначила доповідачка, надійшло більше 7 тисяч заяв від мешканців міста, що майже на 2 тисячі менше, ніж за 2008-й. За результатами оцінювання, проведеного фахівцями управління, повністю відповідають вимогам чинного законодавства управління охорони здоров'я, майном комунальної власності, земельних рестурсів та земельного кадастру. Незадовільною, на думку Лідії Буркової, є робота зі зверненнями громадян у міському управлінні житлово-комунального господарства і відділу з питань транспортних перевезень та зв'язку міськвиконкому. Останні, наголосила Лідія Буркова, неналежним чином або взагалі не відповідають на звернення полтавців, фіксується ряд порушень в дотриманні документації. Якщо іноді фінансування, наголосив міський голова, залишає бажати кращого, то людський фактор і гідне спілкування мають стати для всіх без виключення фахівців нормою.
Андрій Матковський, міський голова:
- Я вам чесно і відверто хочу сказати: так, бувають різні причини, зрозуміло, бюджет. Не всі питання можна вирішити. Але люди відносяться до цього з порозумінням - якщо до нас звертається людина з 5-6 проблемими птаннями, а ми вирішуємо хоча б одне, то люди вже йдуть задоволені.
Заслухавши доповідь, мер міста виніс догану начальнику міського управління житлово-комунального господарства Юрію Непораді, попередження – директору комунального підприємства «Ремліфт» Валерію Колеснику. Окрім цього, Андрій Матковський дав розпорядження звільнити 2-х співробітників комунальних управлінь за невідповідність займаним посадам.

Автор: Крістіна Криженко, www.misto-tv.poltava.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
25 лютого 2010, 16:31 | Полтава | Фінанси
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації