Представники телекомунікаційної компанії припускають, що кобеляцький центр обслуговування абонентів почне повноцінно працювати через місяць.
Зранку 27 лютого поряд із міським відділенням «Укртелекому» збираються кілька десятків людей. Вони займають чергу на прийом у центр обслуговування абонентів. Щосереди, із 10:00 до 15:00, їх обслуговують кременчуцькі представники компанії. Більше місяця в абонентському відділі немає постійного працівника, оскільки людина, яка займала цю посаду, померла.
Абоненти в порядку живої черги записуються в зошит. До 11:30 кількість бажаючих потрапити на прийом зростає до 79 чоловік. На цей момент спеціалісти працюють лише з першими десятьма.
Більшість людей, які зібрались у абонентському відділі, бажають написати заяву на відмову від дротового телефону й Інтернету. Основною причиною називають значне зростання ціни на послуги компанії.
Нагадаємо, що з 1 січня міські і сільські жителі платять за телефон 94 гривні. Користування Інтернетом мешканцям багатоквартирних будинків обходитиметься у 150 гривень на місяць, приватного сектору — 175.
Люди пояснюють, що мобільний зв’язок значно якісніший за дротовий. Та і з’явилися інші інтернет-провайдери, що беруть меншу плату за послугу.
Михайло Лисак, житель села Жуки, розповідає, що минулої середи він провів у черзі майже весь день, але не встиг написати заяву на відключення. Цього разу він у списку 77‑ий.
Частина людей стверджують, що три, а то й чотири місяці тому написали заяви на відключення, а в лютому отримали повідомлення про борги перед компанією. Кілька чоловік заявляють, що зробили це ще в серпні. І лише через півроку їм надійшло попередження з боргом.
У абонвідділі відвідувачів приймають двоє спеціалістів. Одна з них, яка представилась Тетяною, пояснює, що вони працюють у Кременчуці. Щосереди їх командирують у Кобеляки. У цей день кременчуцький відділ абонентів закритий. На допомогу їм не присилають спеціалістів з інших філій.
Написати заяву на відключення людина має особисто і лише за наявності паспорта. Паралельно представники компанії з’ясовують, чи абонент не має боргів та чи виконав він усі умови договору щодо користування Інтернетом.
— З приводу абонентів, які попередньо написали заяви на відключення. Їх приймаємо в порядку живої черги, — говорить представник «Укртелекому». — Ми перевіряємо наявність відповідних документів серед усіх паперів, що залишились від попереднього працівника. Якщо таку заяву знаходимо, компанія проведе перерахунок боргу. Якщо ж ні, то вірити людям «на слово» ми не можемо. На жаль, спитати також немає з кого.
Спеціаліст абонвідділу додала, що кобеляцький філіал прийняв стажера. Він проходитиме навчання протягом місяця. Можливо, уже з квітня відділ працюватиме у звичному режимі. До цього часу абонентів обслуговуватимуть по середах.
Також представник компанії наголосила, що з будь-яких питань абоненти «Укртелекому» можуть безкоштовно телефонувати зі стаціонарного чи мобільного за номером контакт-центру 0 (800) 506-800. Відносно якості послуг залишити заявку — 0 (800) 506-508 (телефон), 0 (800)506-800 (Інтернет), 0 (800) 506-575 (проводові радіомовлення).
Крім того, абоненти компанії за наявності паспорта обслуговуються в усіх відділеннях країни.
Адреси найближчих центрів: смт. Козельщина, вул. Горького, 48; смт. Нові Санжари, вул. Центральна, 34/1; смт. Царичанка, вул. Театральна, 16 (у царичанській філії повідомили, що їх спеціаліст перебуває на лікарняному до 18 березня і лише він може прийняти заяви на відключення); м. Кременчук, вул. Соборна, 17.