«Починаємо еру бетонних доріг в Україні», – міністр інфраструктури (фото)

«Починаємо еру бетонних доріг в Україні», – міністр інфраструктури

22 березня під час робочої поїздки до Полтавській області Міністр інфраструктури України Володимир Омелян оглянув хід робіт на транспортній розв’язці в районі села Бутенки Кобеляцького району. Роботи ведуться в рамках реалізації державного інвестиційного проекту з покращення стану автодороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – будується сучасний автошлях з цементобетонним покриттям, транспортна розв’язка в двох рівнях на перетині автодоріг М-22 Полтава-Олександрія та Н-31 Дніпро-Решетилівка, шляхопровід через залізницю в Кобеляцькому районі.

Міністр інфраструктури наголосив, що такі проекти стали реальністю завдяки підтримці Президента України. Повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

«Це частина стратегічного чотирьохполосного автобану Київ-Дніпро, який ми здамо до кінця 2021 року. В Полтавській області цей автобан будується в бетоні, з гарантією у 28 років, а за належного утримання він прослужить не менше 50 років. Миколаїв-Кропивницький, об’їзна Житомира – починаємо еру бетонних доріг в Україні, які прокладаються за найсучаснішими технологіями. Про це у 2014 році ми могли лише мріяти – сьогодні це вже реальність, яка стала можливою завдяки Дорожньому Фонду, ініційованого Президентом України», – заявив Володимир Омелян.

Він також зазначив, що на реалізацію проекту впродовж останніх двох років спрямовано рекордний обсяг коштів: у 2017 – 252 млн грн., у 2018 році – 1 млрд 41 млн 955 тисяч грн, у 2019 році планується профінансувати 800 млн грн.

Автомобільна дорога Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка – одна з найжвавіших в області. Щодоби нею курсує до 15 тисяч транспортних засобів. Побудована була у 60-х роках минулого століття. За цей час жодного разу масштабно не ремонтувалася. Більшість трафіку, який курсує по цій дорозі – це великогабаритні автомобілі. Наявне покриття не витримує їхню вагу. Відтак було прийняте рішення щодо повної реконструкції автодороги, шляхом будівництва сучасної цементобетонної дороги.

Товщина дорожнього одягу бетонки разом з ущільненим та стабілізованим грунтом – майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) – 26 см. На повздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 см укладаються армувальні елементи – закладні штирі. Вони не дають бетонним плитам зсуватися після нарізки швів.


Автор: «Новини Полтавщини»


22 березня, 19:32 | Кобеляки | Суспільство

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації