На сайті КП “Полтаватеплоенерго” розмістили повідомлення щодо надісланих рахунків за тепло в поточному місяці. Зокрема, споживачів просять, у разі відсутності рахунку, повідомляти абонентській службі підприємства.
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
“На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання.
Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».
У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Отже, звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 травня цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані в квітні, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для вас шляхом“, – йдеться у повідомленні.
Зокрема, інформувати можна:
— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— «Надіслати нам листа»;
— «Особистий кабінет споживача».
— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки [email protected];
— особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
Також у Полтаватеплоенерго нагадали, що для щомісячного отримання рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу «Особистий кабінет споживача» та встановити відповідні налаштування профілю у розділі «Редагувати профіль». Звертаємо вашу увагу, ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків.