Вхід | Реєстрація

Еволюція братви

Еволюція братви

Через якихось два роки українці відзначатимуть вже тридцяту річницю Незалежності. Зараз — двадцять восьма. Таке собі «свято зі сльозами на очах».

Адже, якщо бути щирим із собою та іншими, то похвалитися українцям особливо нічим. Колись індустріальна, космічна та атомна держава остаточно стала аграрною. Та й то, із деякими застереженнями. Українці гарно навчилися виробляти продукцію із низькою доданою вартістю, тобто, вирощувати жито, пшеницю і всяку пашницю. Ніхто не каже, що це погано. Але цього недостатньо, аби в сучасному світі гордитися якимись досягненнями. Нині світом «рулять» не хлібороби, а виробники високих технологій та ідей. Можна до безкінечності проти цього протестувати, можна днями і ночами говорити про несправедливість такої ситуації. Але вона така, і пусті балачки нічого не змінять.

Ми вже майже катастрофічно відстаємо від передових держав світу в області технологій. Навіть аграрних. Яскравим підтвердженням цієї тези є цьогорічні ціни на овочі, особливо картоплю. У аграрній державі «хліб №2» коштує по долару за кілограм. Не вродило, бачте. А не вродило через те, що картопля більш технологічна культура, аніж згадані жито-пшениця. Уже не родять у нас ні овочі, ні фрукти, і ціни на них стрімко доганяють, а то й випереджають європейські. І ситуація з кожним роком лише погіршується.

Ну, а про головних флагманів розвитку сучасного світу — штучний інтелект, освоєння космосу, машинобудування, в Україні вже навіть згадувати забувають.

Хоча ні, оті, хто прийшли до влади, зараз на всіх кутках патякають про «державу в смартфоні». Обіцяють зробити так, що всі послуги від держави українці отримуватимуть, користуючись поліпшеним мобільним телефоном. Гарно? Так. Але не зовсім. Зовсім гарно було б тоді, якби оті смартфони були українського виробництва.

Чому ж так? Чому в нас усе відбувається так повільно? Чому Україна у всесвітньому рейтингу ведення бізнесу відстає від нещадно розкритикованої вітчизняними ЗМІ «лапотної» Росії аж на 30 позицій. Тобто, консервативна, олігархічна, автократична Російська Федерація в очах представників світового бізнесу є більш європейською, більш передовою, аніж «європейська» по самі нікуди Україна? І це, не дивлячись на всі наші революції, усі зміни влади.

Саме такі думки приходять у голову напередодні Дня Незалежності.

Як на мою, підкреслюю, дуже суб’єктивну, думку, усе так, а не інакше, через те, що по великому рахунку ніяких революцій у нас не було і близько. Насправді, у нас відбувається еволюція. А це більш повільний процес. Еволюція братви у владі.

Ще з десяток років тому  в нас «рулила» звичайна донецька братва. Щоправда, у ділових костюмах замість спортивних. Потім її змінила братва зі знанням англійської мови. Яценюк, Порошенко та компанія. Зараз українці віддали державу в руки іншої братви. Ці взагалі поки що якісь мутні. Із більш-менш адекватного від них поки що прозвучали заяви про намір продавати землю та створити «державу в смартфоні». На все інше їм поки що «потрібно дати час». Сто днів, триста, рік, п’ятирічку.

І найгірше те, що більшість українців вважає таку ситуацію нормою. Це я про тезу «дати час». Народ, та немає у них ніякого часу, немає у вас ніякого іншого часу, аніж той, що зараз. Завтра не буде, його не існує в природі. І кожен день отого очікування лише віддаляє Україну від того, щоб вона стала не просто незалежною, а дійсно потужною і багатою державою.

У нинішньої братви в руках усі важелі і гілки влади. І вони вже зараз, уже вчора, мали оголосити і поставити чіткі часові рамки щодо своїх заходів і кроків. Замість цього ми бачимо продовження серіалу про Голобородька і белькотіння ні про що.

Так, знаю, що мене заочно і в очі обвинувачують у песимізмі. Це — не так. Спроби казати правду, казати і писати те, що думаєш, не є песимізмом, навіть якщо точка зору розходиться з думками більшості.

Приведу таку страшну цинічну алегорію. У вас виявили онкохворобу на початковій стадії. Є два варіанти дій. Перший — визнати, що у вас рак та негайно починати лікування із розумінням того, що воно може не допомогти і ви помрете. Другий варіант. Тішити себе думкою, що «воно може пройде» і чекати. Де більше турботи про себе? При якому варіанті більше шансів вижити?

У держави Україна — рак. І часу на еволюцію братви у нас вже немає. Ні, Україна не загине, у це я не вірю. Принаймні, щиро цього не хочу. Але якщо дозволити новій владі зволікати й надалі, то здоров’я в України вже точно не буде.

Зі святом усіх. І не давайте владі часу. Тоді все буде добре.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Редакційна


1. микола козак / 23 серпня 2019, 09:23
Шановний пане автор , Ви написав цього разу правду , підтримую Вас .
2. ИВЕН / 23 серпня 2019, 10:20
1.микола козак
« Ви написав цього разу правду ,»


дурна правда...слів не має-до чого ви всі злі...
3. ocheret / 23 серпня 2019, 11:02
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
вроді і не мудак повний, а таку дурню пише. неначе сидить на обратній стороні луни.
як може нова команда похвастатись якимись результатами, якщо нова верховна рада ще не запрацювала, кабмін ще старий, керівники на місцях порошенкові, або з команди народного фронту чи юлі.
p.s.картошку вже вибрав? чи в цьому році вже й не садив після перевірки норманська теорія походження русі
4. Slavko / 23 серпня 2019, 11:17
Підтримую кожне слово !
Але диванні патріоти усе одно ждуть, ждун – це діагноз.
5. Beri Mor / 23 серпня 2019, 11:42
1.микола козак
«Шановний пане автор , Ви написав цього разу правду , підтримую Вас .»

Я теж.Від себе добавлю,що редакційні стають дедалі актуальніші та адекватніші,(це моя суб"єктивна думка).
6. Ltava / 23 серпня 2019, 11:45
На сам перед- "...Спроби казати правду, казати і писати те, що думаєш..." це не одне і теж, правда -суб"ективне пойняття:)) Але я хотів би, почути інше - назву країни яка відбулася б за 30 років ? Це дитячий вік і говорити потрібно не про хвогобу а про перспективи, да , є сумніви що та цій території колишньої імперії знайдеться критична маса людей готових до самопожертвування за ради молодої держави:(( Є побоювання агресивних сусідів з якими влада чомусь не воює а пробує домовлятися:(( Є небезпека цілісності держави після влади пораженців і популістів:(( Але історія багатьох держав має і прикладі зльотів після падінь, і займатися тільки голосінням за втраченим мабуть теж не варто :))
А БРАТВА у владі була на початку становлення кожної держави - "стаціонарний бандит", і це переживемо :))
7. Filon / 23 серпня 2019, 11:58
6.Ltava
«Але я хотів би, почути інше - назву країни яка відбулася б за 30 років ? Це дитячий вік і говорити потрібно не про хвогобу а про перспективи, »

Назва держави - Ізраїль. Які перспективи у онкохворого? От про це й говоримо. А щодо субєктивності правди, таки да, погоджуюсь. Самому ледве не щодня доводиться чути " Ви ж правду напишіть". І відповідати запитанням " Це написати так як ви хочете?"
8. микола козак / 23 серпня 2019, 11:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
3.ocheret
«вроді і не мудак повний, а таку дурню пише. неначе сидить на обратній стороні луни.
як може нова команда похвас»

Це ти написав про себе
9. Ltava / 23 серпня 2019, 12:16
7.Filon
«Назва держави - Ізраїль. »

Головна відмінність між нашими країнами - любов до країни, бажання її захищати і будувати, а при чому тут братки і влада ?:((
10. orakul / 23 серпня 2019, 12:56
6.Ltava
«я хотів би, почути інше - назву країни яка відбулася б за 30 років ?»

Чи й не біном Ньютона. Така країна - СРСР. 1917+22 = 1939. В 1939 країна вже відбулася. Дивись економічну статистику. Мало того, країна ще й виграла найтяжчу із війн в історії і знову була відбудована за якісь 20 років.
11. orakul / 23 серпня 2019, 13:07
9.Ltava
«Головна відмінність між нашими країнами -»

Головна відмінність в тім, що євреї таки люблять саме свою країну а не Україну. І ніхто цього не скриває. Навіть жінка Молотова сказала на відкритті Ізраільского посольства в Москві "Я дочь своего народа". Сказала вона це на зауваження охорони що не варто дружині другої особи в державі знімати з себе колье і приносити його в дар новій країні. «Тиран» Сталін після цього відправив її трішки провітритися на свіжому повітрі і свідомі дуже про це шкодують. Ну такі вони є, свідомі пришелепки. Вони навіть незважаючи на розуміння того, що євреї люблять Ізраіль а не Україну чомусь обирають у владу тих хто любить Ізраіль і для кого Україна є лише «харч» для їх любимої країни - Ізраіль. Дуже закручена написав. Щас Славко впять скаже що це шизофренія. Ні, шизофренія, це коли дві протилежні судження про одне й те саме в одній голові.
12. orakul / 23 серпня 2019, 13:10
7.Filon
«Назва держави - Ізраїль.»

Як мені тут писали "приклад некоректний". Країна Ізраіль - проект світового кагалу. Ще б їй не відбутися. Ради цього навіть світову війну влаштували.
13. orakul / 23 серпня 2019, 13:13
5.Beri Mor
«Я теж.Від себе добавлю,що редакційні стають дедалі актуальніші та адекватніші,(це моя суб"єктивна думка).»

І моя така думка. І більше свободи слова в коментах. Все це навіть кидається в очі, в кого вони є. Далі промовчу, бо відповідь потягнеться ..... Скажуть знову про типу некоректні припущення.
14. земеля / 23 серпня 2019, 13:41
13.orakul
«І моя така думка. І більше свободи слова в коментах»


Напишу о том про что писал много раз. Пока у нас в стране кучка националистов-бендеровцев будет будоражить остальную безразличную публику то нас спасет только диктатура. Кто способен мыслить и анализировать то увидит, что в новейшей истории люди живут плохо в тех странах где есть националисты.Где есть экстремисты. Где нет единства. Именно нацики сотворили беду в Крыму и на Донбасе.
А у нас одним мешает путин, другим евреи, третьим смартфон и еще кто-то остальным. Как не печально но другого выхода чем диктатура нет. Независимо о тот того кто будет у власти, даже те же националисты. Т.е. насильно необходимо заставить народ жить по законам государства без воровства, демагогии, лентяйства, обмана и т.д.
15. микола козак / 23 серпня 2019, 14:42
Так, знаю, що мене заочно і в очі обвинувачують у песимізмі. Це — не так. Спроби казати правду, казати і писати те, що думаєш, не є песимізмом, навіть якщо точка зору розходиться з думками більшості.

Ну так в чому справа , треба і писати тільки правду .Сьогодні , виходячи з вами написаного , так думає більшість.Із зміною Порошенка на Зеленського нічого не змінюється , є показушні спроби для одурманення і нфічого більше.Все те , що нам пропагували минулі пять років , продовжується , все високі слова про патріотизм , а ніякого патріотизму насправді.Знову де не читаєш , мова , віра , армія , а народу немає.
16. Filon / 23 серпня 2019, 15:14
10.orakul
«и й не біном Ньютона. Така країна - СРСР. 1917+22 = 1939. В 1939 країна вже відбулася»

В даному місці погоджуюся із Оракулом на всі сто відсотків.Приклад - коректний. А в Україні поки що всі 28 років тринділи і крали. Знову ж, непотрібно все спихати на Росію. СРСР теж перебував у далеко не дружньому оточенні.
Так я не є прихильником товариша Сталіна та іще з ним. І в СРСР жив і мені багато чого не подобалося. Але результат і розвиток тоді були. Факти річ вперта. А зараз... Самі бачите. Такий я собі "вічний дисидент".
17. Beri Mor / 23 серпня 2019, 15:29
16.Filon
«В даному місці погоджуюся із Оракулом на всі сто відсотків.Приклад - коректний. А в Україні поки що всі 28 років тринділи і крали. Знову ж, непотрібно все спихати на Росію. СРСР теж перебував у далеко не дружньому оточенні.»

Ну все...Завтра Filon в базі сайту "Миротворець":))Це ж треба,таку крамолу написав:))
18. микола козак / 23 серпня 2019, 17:52
17.Beri Mor
«.Завтра Filon в базі сайту "Миротворець":»

Той ,хто поставив дизлайк не має почуття гумору , ставлю клас
19. orakul / 23 серпня 2019, 19:01
4.Slavko
«Підтримую кожне слово ! »

Оце ти дайошЪ.
І оце підтримуеш: " Колись індустріальна, космічна та атомна держава остаточно стала аграрною."???
Виявляється не лише Ехо міняється а й Славко. Що ж то Скелена ізречьот?
20. orakul / 23 серпня 2019, 19:03
18.микола козак
«Той ,хто поставив дизлайк не має почуття гумору , ставлю клас»

Та то мабуть Селена поставила
21. orakul / 23 серпня 2019, 19:38
14.земеля
«Т.е. насильно необходимо заставить народ жить по законам государства »

Земеля, так для этого и создается государство. Государство и есть аппарат насилия. Славку кто-то тут рекомендовал почитать Ленина и Маркса и не зря. Есть у товарища Ленина такая работа "Государство и революция" а у товарища Энгельса "Происхождение семьи, частной собственности и государства". Когда-то люди их читали и даже изучали. И не зависимо от отношения к авторам это книги надо читать и сейчас. Почитай. Зачитаешься. Так на вскидку цитатка: "Коммунальное устройство вернуло бы общественному телу все те силы, которые до сих пор пожирал этот паразитический нарост "государство", кормящийся на счет общества и задерживающий его свободное движение. Одним уже этим было бы двинуто вперед возрождение Франции"...
Это Ленин приводит цитату из Маркса написанную по мотивам французского майдана. Тебе не кажется что цитатка актуальна. Это то, что сейчас происходит - разрушение государства и перевод страны на коммунальное устройство. Это и ОТГ и ОСББ и прочая хрень направленная на построения так называемого гражданского общества. Быдло массе при этом внушают что РДА и прочие структуры власти коррумпированы, там одни дармоеды и вообще это "паразитический нарост". Понимаешь, Земеля, о чем речь? Идет новое построение «коммунистического» государства только теперь уже не руками пролетариата а руками свидомых. Понимаешь какой прикол выходит? выходит что теперь славки, селены - первые коммунисты на деревне. И Филон тоже "за", хотя пишет что против. Что до нациаонализма так я уже сто раз писал что нацики никто и звать их никак без иудейской опеки. Именно иудеи всегда и везде разыгрывают нац карту а потом сами кричат гевалт. И вот Зельц не зря в присутствии нетаньяхи предупреждает о недопустимости антисемитизма. Это значит что стричь в этот раз будут основательно. Еще и не Петю будете молиться. Посилання на www.youtube.com
22. микола козак / 23 серпня 2019, 19:58
19.orakul
« Ехо міняється а й Славко»

Він сьогордні цілий день читав Маркса і Леніна , ото і зміни.
23. земеля / 23 серпня 2019, 20:26
21.orakul
«Земеля, так для этого и создается государство»


Оно уже создано но развалено и назва его Украина. И законы есть. Но беда что они не соблюдаются. Ты наверное один " из сидящих" на сайте кто знает почему состоялся СССР. Да потому что был решен главный вопрос - национальный вопрос. Националисты были нейтрализованы-каким путем это уже другой вопрос. и кстати министром по делам нацменьшинств был никто иной как Сталин. Еще раз подчеркну что виной всему есть национализм . с помощью которого Кучмы ,Ющенки и прочие довели страну до развала. АналогиЙ в современной истории хоть отбавляй: Карабах, Молдавия Югославия и др. Жаль что это не понимают те кто " крутится" на этом сайте, в отличии от тех кто был свидетелем событий в этих странах.
24. земеля / 23 серпня 2019, 20:33
22.микола козак
«« Ехо міняється а й Славко»

Він сьогордні цілий день читав Маркса і Леніна»


Да он и до сих пор читает. А может и всю ночь. Но навряд ли поймет. Тут Оракулу еще работать и работать.
25. земеля / 24 серпня 2019, 08:21
Хотите верьте хотите нет. Приснилось, что Оракул организовал партию ИВС ( не путать с изолятором временного содержания). Зачеты по знанию работ Маркса,Ленина,Сталина принимал почему то в Маркетопте. Первыми успешно сдали Селена и Славко. Про остальных не помню. Надо же такому присниться.
К чему бы это?
26. Slavko / 24 серпня 2019, 10:46
19.orakul
«
Оце ти дайошЪ.
І оце підтримуеш: " Колись індустріальна, космічна та атомна держава остаточно стала аграрною."???
Виявляється не лише Ехо міняється а й Славко. Що ж то »

Не міняюся. Була індустріальна, космічна, атомна, але окупована. Зараз аграрна і теж окупована – ізраїльтянами, бурятами, мокшами та іншою нечистю, якщо ти не знаєш. Так було завжди, питання тільки в тому, хто завжди із цим боровся, а хто наживався, спостерігаючи і був байдужим, оце і є для мене ті самі два види патріотизму.
Борються лише одиниці, тому усі живемо в лайні і слухаєм понаїхавших, хто добровільно, бо свого ума немає, а кому нема куди подітись.

Змінено 24.08.2019, 10:58
27. Slavko / 24 серпня 2019, 11:02
25.земеля
«Приснилось, что Оракул организовал партию ИВС ( не путать с изолятором временного содержания). Зачеты по знанию работ Маркса,Ленина,Сталина принимал почему то в Маркетопте. Первыми успешно сдали Селена и Славко. Про остальных не помню. Надо же такому присниться.
К чему бы это?»

Дурному - дурне й сниться, нічого тут особливого.
28. orakul / 24 серпня 2019, 11:39
Шалом Шаббат, "православні"! Вас вчора барин із святом вітав, бо Ехо й не напише. Чому вчора? Та тому, що сьогодні Шаббат, сьогодні ніззя. Сьогодні навіть пляшку відкривати ніззя. А ви гульки придумали. Посилання на jewishnews.com.ua
29. orakul / 24 серпня 2019, 11:53
26.Slavko
« Зараз аграрна і теж окупована – ізраїльтянами»

А мені наче ти раніще такого не писав. Це вже плюс. Ще б усвідомив, що від окупації можна звільнитися усім разом. В єдності сила. Це про цей випадок Пушкін писав: "Славянские ль ручьи сольются в русском море? Оно ль иссякнет? вот вопрос.". Це про це писав Тарас Шевченко в своїй передмові до Гайдамаків. «Серце болить, а розказувать треба: нехай бачать сини і внуки, що батьки їхні помилялися ... Нехай житом, пшеницею, як золотом, покрита, не розмежованою останеться навіки од моря і до моря – слов’янська земля”. І саме про єдність мріяв Шевченко пишучи нащадкам свій Заповіт: "І мене в сімї великій, Сімї вольній, нові...".
Саме це мав на увазі Сталін, коли говорив про таких як ти: «Нет, мы правильно поступаем, что так сурово караем националистов всех мастей и расцветок. Они лучшие попутчики наших врагов и злейшие враги собственных народов. Ведь заветная мечта националистов – раздробить Советский Союз, и тогда он станет легкой добычей врагов. Народы же, населяющие Советский Союз, в своем большинстве будут физически истреблены, оставшаяся же часть превратится в бессловесных и жалких рабов завоевателей.»
Але ви наплювали на Пушкіна, Сталіна і навіть на Тараса Шевченка. Тепер вчіть іврит. Згодиться.
30. orakul / 24 серпня 2019, 11:57
25.земеля
«К чему бы это?»

Это точно не просто так. Сны свыше приходят. Надо над этим подумать и разгадать, только без помощи царя Соломона, блин.
31. микола козак / 24 серпня 2019, 13:27
26.Slavko
«аїльтянами, бурятами, мокшами та іншою нечистю, якщо ти не знаєш. Так було завжди, питання тільки в тому, хто завжди із цим боровся, а хто »

Яка ти тільки дрянь , коли людей називаєш нечистю.Ти сам нечисть , яку потрібно ізолювати від суспільства.Малорозвинутий дурень.
32. Slavko / 24 серпня 2019, 14:21
31.микола козак
«коли людей називаєш нечистю»

Узагалі-то, я про національні і державні проблеми, а не про когось там особисто. Мені начхати на твоє національне походження, був би ти людиною. Так не дотягуєш і я не винуватий.
Є в мене один товариш, він старший за мене на кілька десятків років, за паспортом - рускій, але прекрасно знає своє походження – ерзя (мордва, територія РФ). Вирісши на батьківщині, він добре розуміє фінські мови без перекладача і повторює, що там до сих пір не люблять русскіх (монголотатар) – за їх окупацію. А щодо українського патріотизму, він навіть мені робив зауваження, що увімкнув шансон. У іншому у нас повністю однакові погляди на політику і те, якою вона має бути. Про таких людей поганого слова не скажу. На жаль, таких одиниці, у інших – голови пусті, або набиті ватою.
Тут якраз і про байку про "славянскоє братєрство", яке наснилося Оракулові, а точніше, не наснилося, а він почув цю дурну пропаганду, всім розказує, ще й заперечує, що ватнік.
33. Selena2017 / 24 серпня 2019, 15:05
25.земеля
«Первыми успешно сдали Селена и Славко.»


А таки Славко правильно підмітив : нездатен Земеля власну обмеженість усвідомити. Йому, бідному, нажаханому націоналістами, здається, що він з обох насміявся, а то ще й "куснув". А результат якраз протилежний - похвалив. Так, праці цих нелюдів читані спочатку примусово ( на догоду радянській освіті , довірливо - наче так і треба) , а згодом, коли з цієї облуди всі покривала сповзли, осмислені по-новому. І тепер жодна гниль , яка оперує цими іменами, не може бути для мене авторитетом. Такі, як Земеля з оракулом (та ще підбрехачі), явище хоч і смердюче, але ВЖЕ ТИМЧАСОВЕ, у нього немає майбутнього.
34. Slavko / 24 серпня 2019, 18:43
Та вони всі ватніки обмежені. Що воно за Микола козак, напав тут на мене за слова «окупанти» і «понаїхавші» !? При тому, він не розрізняє ці два слова, хоча, якщо дуже чесно, мені теж важко розрізнити... Виходить, ці слова його ображають і їх не можна вживати ?
Із Днем Незалежності тих, хто за неї бореться !

Змінено 24.08.2019, 19:02
35. микола козак / 24 серпня 2019, 21:34
34.Slavko
«Та вони всі ватніки обмежен»

У тебе і велени просто мізки обмежені.Я просто тебе добре знаю , з тебе вся Сухинівка сміється і вважають за не зовсім адекватного.Ви обоє критикани напишіть тут , що ви хоч у руках тримали з написаного Марксом , Енгельсом і Леніним.Щоб щось обсуждать , потрібно хоч поверхнево ознайомитись.
36. земеля / 24 серпня 2019, 22:05
33.Selena2017
«. Йому, бідному, нажаханому націоналістами,»


Я вас националистов( а это разновидность фашизма) никогда не боялся. Я наоборот спасал от них простой народ. И теперь в этих странах люди нормально спокойно живут. Все националисты трусливые, агрессивные и наглые, как и на этом сайте. С ними бесполезно вести просто разговор.Это я убедился лично. Смелые только когда собираются в стаю. Народ уже начал понимать кто такие бендеровцы, потому на выборах и получили всего пару голосов. Фу и даже писать о вас гыдко.
37. Slavko / 24 серпня 2019, 22:07
Страшний сон ехівських та інших ватніків :
гімн України та прапор біля Кремля ! Сьогодні.
Посилання на youtube.com
38. земеля / 24 серпня 2019, 22:08
Коментар видалено за порушення пункту 2.1, 2.5 Правил користування сайтом
39. Slavko / 24 серпня 2019, 22:17
35.микола козак
« тебе добре знаю , з тебе вся Сухинівка сміється і вважають за не зовсім адекватного.»

Я не Сухинівський. Назви, тих знаючих і несмішних, хто таке казав, розкажу про них цікавіше.
40. Slavko / 24 серпня 2019, 22:29
Коментар видалено за порушення пункту 2.5 Правил користування сайтом
41. микола козак / 25 серпня 2019, 14:27
36.земеля
«Я вас националистов( а это разновидность фашизма) никогда не боялся. Я наоборот спасал от них простой народ. И теперь в этих странах люди нормально спокойно живут. Все национал»

Кого ти вважаєш за націоналістів , цього Сцухинівського Катричка , чи селену ?Націоналісти , це ті , хто за свою націю , от наприклад євреї , вони в своїх стріляти не будуть , а оці славки наслухаються дурниць і мелють що на ум збриде.Вони не націоналісти , вони просто люди без свого мислення .
42. земеля / 25 серпня 2019, 21:09
41.микола козак
«Вони не націоналісти , вони просто люди без свого мислення .
»

Коля, националисты бывают разных мастей: экстремисты, радикалы и др. В разных странах их называют по разному. У нас их называют еще бендеровцами потому что организация ОУН. У них руки по локоть в крови. И они этого и не скрывают. Ты путаешь с патриотами. И наверное не читаешь что пишет Оракул. А чтобы понять практически почитай что пишут их лидеры Тягнибок,Вятрович и др. а еще поедь во Львов и там тебе лучше на практике объяснят кто такие националисты.
43. Slavko / 25 серпня 2019, 22:46
41.микола козак
«вони просто люди без свого мислення .
»

У тебе мислення відсутнє узагалі, лише суцільні маразми і якісь нападки, я б таких обходив стороною і всім радив. Такі особи зазвичай живуть у спеціальних закладах, ізольовано від суспільства. Скільки коментарів, і ніколи нічого по суті. Маразми, нападки і образи в чиюсь адресу. Тут ніякі ліки не поможуть.
44. Slavko / 25 серпня 2019, 22:49
42.земеля
«Коля, националисты бывают разных мастей: экстремисты, радикалы и др. В разных странах их называют по разному. У нас их называют еще бендеровцами потому что организация ОУН. У них руки по локоть в крови. И они этого и не скрывают»

ніякі радикали не зрівняються з небезпечністю ватних шизофреніків !
45. микола козак / 26 серпня 2019, 09:43
42.земеля
«. земеля / вчора, 21:09»

Ти поїдь у Лісне і подивись на того націоналіста , це попугай з бантиком на голові , який крім совок і вата більш нічого незнає.Наслухалось на телебаченні , почитало подібних йому в інтернеті і повторяє , як попка .Воно розсусолює про Маркса , Леніна , а в руках не тримало хочби якусь брошурку.Взагалі реагувати на всяке лайно не варто.
46. Чудо Юдо / 26 серпня 2019, 09:47
42.земеля
«а еще поедь во Львов и там тебе лучше на практике объяснят кто такие националисты. »

Ви, шановний, самі навряд чи у Львові бували. А Ви б з’їздили, глянули б самі. А не слухали Оракулів, який також про бандеровців лише із «ватних» ТВ та сайтів знає.
Я не так давно у ньому був. І що? Чудове місто, чудові люди, цікаві заклади, приємні всі від офіціантів і продавців до поліцейських. А у центрі - тьма-тьмуща туристів, в чому числі тих, хто на російській розмовляє.
Жодного бандеровця, який би з ними з ножем ганявся, не бачив. Їх навіть у Донбасі не бачили. Хоча всі ЗМІ російські гудять, що у нас вони дітей їдять і на танках розпинають. А по факту чи не половина військових на сході на російській розмовляє.
Бандеровці - то бабайки для ватніків, якими їх нажахали, щоб ті за автомати ухопилися.
47. микола козак / 26 серпня 2019, 09:59
46.Чудо Юдо
«Чудове місто, чудові люди, цікаві заклади, приємні всі від офіціантів і продавців до поліцейських. А у центрі - тьма-тьмуща туристів, в чому числі тих, хто »

Ну не зовсім все так гладко , але терпіти можна .Ще не зовсім запанувало беззаконня , але до того йде.Ходять шайки бритоголових не тільки у Львові , а і у Києві і інших містах.
48. Ltava / 26 серпня 2019, 14:28
29.orakul
«Але ви наплювали на Пушкіна, Сталіна і навіть на Тараса Шевченка.»

Це дуже сильно :)))))))))
49. orakul / 26 серпня 2019, 18:10
46.Чудо Юдо
«Жодного бандеровця, який би з ними з ножем ганявся, не бачив. Їх навіть у Донбасі не бачили.»

Нє, ну ви таки каструлеголові. Якщо вже в каструлі, то хоч дірки пропрорізай для очей та вух. Ну мільйон фактів є. Хто в Кобеляках памятник твоїм батькам-комсомольцям завалив? Ватніки, чи може бандерівці із Свободи. А ось що в Хмельницькому творять. Посилання на www.youtube.com
50. Ltava / 26 серпня 2019, 21:12
49.orakul
« Хто в Кобеляках памятник твоїм батькам-комсомольцям завалив?»

У мене батьків -комсомольців у кобеляках не було :))
51. orakul / 26 серпня 2019, 23:16
50.Ltava
«У мене батьків -комсомольців у кобеляках не було :))»

Ну тоді тобі простітельно. А у більшості кобелячан, думаю у 99%, батьки були комсомольцями. І виходить, що «демократична» меншість вирішила долю більшості. Це так по гейропейським стандартам чи цінностям?
52. Borch / 27 серпня 2019, 17:05
"У держави Україна — рак." Рак головного мозку? :) Картопля по баксу, ну а що? Дорого? Не подобається купуйте по 9грн, а ще можете і по 5, якщо на цибулю поміняти. Правда це нада мозок включати. Легше щоб президент все порішав, почистив, нарізав, і нажарив. А потім всі в шокі, чого він ще й з’їв все сам... А тогошо. Взагалі добре що інтелектуали сьогодні мають змогу говорити, все що думають. Шкода тільки що любиме заняття Українців критикувати владу, тому у нас ніколи і не було своєї держави. Можливо час від часу потрібно дивитись і на себе.
- Чому ти такий дурний що не можеш купити картоплю по 9?
- Це все Зелінський, Масад і Обамо винуваті, вони хочуть нас витравити.
53. Ltava / 27 серпня 2019, 17:17


Змінено 06.09.2019, 05:56
54. Borch / 27 серпня 2019, 17:33
53.Ltava
«А тут уточніть - хто у нас інтелектуали ?:))»

Люди спроможні висловити свою точку зору самостійно, без стороньої допомоги.
53.Ltava
«Ну так ми ж МАХНОВЦІ :)) Анархія це наша стихія!!!:)) І лібертаріанство нової влади теж нам підходить, ніякої держави, кожен сам за себе :))»

Лібертаріанство? Не задумувався що нова влада зв’язана з ним, до ваших слів.
55. Ltava / 27 серпня 2019, 21:57
54.Borch
« Не задумувався що нова влада зв’язана з ним, до ваших слів.
»

не читали програми за кого голосували? Сумно :(( А як голосували ? по фоткам ? :))Чи Голоборотьку ?
56. Borch / 28 серпня 2019, 03:59
55.Ltava
«не читали програми за кого голосували? Сумно :(( А як голосували ? по фоткам ? :))Чи Голоборотьку ?»

По можливим втратам від обману. Цікаво, Ви взагалі розумієте суть лібертаріанства? Чи це слово перший раз почули після недавніх подій в Москві? Можливо наведете на Ваш коментар про те що нова влада лібертаріанська, раніший 10 серпня? Я тут просто рідко, міг не помітити.
57. Ltava / 28 серпня 2019, 06:10


Змінено 06.09.2019, 05:55
58. Borch / 28 серпня 2019, 15:08
57.Ltava
«До заяви команди Зе не цікавився, тепер прийшлося, хоча мені блище лівий напрямок:)) Я не проти лібертаріанства в цілому, кожен повинен турбуватися за себе, просто шкода "щепок " що «летять» :))»

Розділ на правих і лівих умовна річ. Різниця лише в тому що одні хочуть залізти тобі в душу а інші в гаманець. Причина в банальній заздрості. Для лібертаріанців основним являється особиста свобода, роби що хочеш живи як хочеш, головне не мішай другим. А як ти не мішатимеш другим, якщо вони тобі будуть заздрити. Одні будуть вважати що ти не так себе ведеш, інші що потрібно ділитись. От і виходить що лібертаріанство це утопічна концепція, не спроможна до реалізації, через природу людини. Хоча раді справедливості скажу що щасливіших і світліших людей не існує, знають вони про свій політичний статус чи ні. Якщо ви не згодні, назвіть те що хотіли б поміняти в суспільстві, чи що турбує Ваші ліві погляди, і я назву в чому Ваша заздрість.
59. Ltava / 28 серпня 2019, 16:31
58.Borch
«Якщо ви не згодні, назвіть те що хотіли б поміняти в суспільстві, чи що турбує Ваші ліві погляди, і я назву в чому Ваша заздрість.»

Моє переконання про необхідність громади ( суспільства) турбуватися про людей які в силу своїх фізичних,розумових чи вікових не можуть себе забеспечити достатнім рівнем для фізичного виживання і захистити себе від негараздів:(( На моє «ліве» переконання ніякі ринкові чи лібертаріанські переконання не знімають моральний обов"язок по відношенню до таких людей:((
60. Borch / 28 серпня 2019, 18:08
59.Ltava
«Моє переконання про необхідність громади ( суспільства) турбуватися про людей які в силу своїх фізичних,розумових чи вікових не можуть себе забеспечити достатнім рівнем для фізичного виживання і захистити себе від негараздів:(( На моє «ліве» переконання ніякі ринкові чи лібертаріанські переконання не знімають моральний обов"язок по відношенню до таких людей:((»

Це тут не причому. Чи хочете сказати праві, чи навіть тоталітаристи, відкидають необхідність допомоги людей не спроможних до самозабезпечення? Друге питання, якими методами повинно це досягатися. За який рахунок це все повинно відбуватися, по вашим лівим поглядам? Хто повинен вирішувати обсяг цієї допомоги? Всім по рівну, чи по заслугам? От в цих питаннях і закрита суть. Те що допомагати потрібно, в цьому немає сумніву ні в кого.
61. Beri Mor / 28 серпня 2019, 19:00
60.Borch
« Друге питання, якими методами повинно це досягатися.»

Поки це питання рішатимуть, вони виздихають і це питання вирішиться саме собою(що вже зараз успішно втілюється в життя).Просто з лібертаріанством це станеться в рази швидше.
62. Ltava / 28 серпня 2019, 20:22
61.Beri Mor
«.Просто з лібертаріанством це станеться в рази швидше.»

На жаль ви праві :((
63. Ltava / 28 серпня 2019, 22:18
60.Borch
« Всім по рівну, чи по заслугам?»

Я не дискутую з Вами, просто вважаю що сильніший, мудріший, наполегливиший, підприємлівиший і т. д. зобов"язаний створити умови для фізичного виживання тих кого він обігнав на цих перемогах виживання . Поцікавитися історією розкопок і Вам наведуть приклади коли первобитні спільноти доглядали за людьми з обмеженними фізичними данними . А є інші приклади , де страчували новонародженних із фізичними дефектами ( Спарта), знищували неповносправних(Рейх) , чи то стариків ( "Легенда о Нараямі" _якщо не помиляюся:)) Що ми виберемо ?:((
64. микола козак / 29 серпня 2019, 21:08
63.Ltava
« Що ми виберемо ?:((
»

Більш за все Вам не доведеться вибирати , якщо ви українець , то на Вас чекає імовірно Ваші останні версії.
65. Ltava / 29 серпня 2019, 21:25
64.микола козак
«Вас чекає імовірно Ваші останні версії.»

а я буду рухатися по первобитному маршруту - допомагати тим хто потребує:((

Змінено 30.08.2019, 05:55
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації