Завдяки відео знятому Павлом Гунжелем міcт через річку Кобелячок, що поряд із Бутенками, миттєво став знаменитим. Сюжет використали кілька інформагентств і навіть знаменитий блогер Анатолій Шарій. У результаті відео зібрало майже мільйон переглядів. А поліцейські відкрили кримінальне провадження стосовно можливих зловживань чиновників.
Епопея із ремонтом мосту через Кобелячок, через який проходить автодорога Полтава-Олександрія, триває вже кілька років. Під час капітального ремонту дороги, мостову споруду теж «підлампічили». Потім ще кілька разів ремонтували. Але вона так і не стала безпечною та комфортною для проїзду транспорту. Кожен водій, який проїжджає через цей міст обов’язково гальмує. Інакше автомобіль може відірватися від поверхні землі і злетіти у повітря.
Але далеко не кожен зважується залізти під саму мостову споруду. Житель Бутенок Павло Гунжель, робить це регулярно. Цього разу він зняв і розповсюдив черговий сюжет про міст. І попередив водіїв, що вони ризикують життям проїжджаючи по аварійній, за словами Гунжеля, споруді. На відео видно, що в металеві конструкції мосту дивним чином «вкраплені» дерев’яні дошки і цегла.
Говорить Павло Гунжель:
– Добре, що відео було використане ресурсом Укрінформ і блогером Шарієм. На міст нарешті звернули увагу. Окрім того я написав заяву до поліції. До речі, кобеляцькі патрульні, які приїжджали на мій виклик, навіть не намагалися вчиняти якісь дії. Тому я звертався в область. Знайшлися адекватні слідчі. Внесено в реєстр кримінальне провадження стосовно зловживання службовим становищем посадових осіб Облавтодору та облдержадміністрації, у тому числі і екс-голови ОДА Валерія Головка. Міст у жахливому стані. Він може в будь-який момент впасти.
Натомість прес-служба Служби автомобільних доріг у Полтавській області надіслала до редакції коментар наступного змісту:
«Міст через р.Кобелячок на автошляху Полтава-Олександрія до недавнього часу перебував в аварійному стані. Службою автомобільних доріг у Полтавській області було проведено першочергові заходи для забезпечення безпечного проїзду. Було замінено опорні частини, підсилено металеву ферму, влаштовано монолітну залізобетонну плиту. Для упередження виникнення небезпечних деформацій за рекомендацією фахівців «Науково-виробничної фірми «Мостопроект» було змонтовано стримувальну систему у вигляді металевих ферм. Між ними і плитою існує проміжок. Вони не являються елементами опор. Дані запобіжники під час проїзду мостом вантажівки, яка перевищує нормативні вагові параметри, повинні прийняти на себе навантаження та забезпечити безпечний проїзд і міст не зазнає руйнувань. Дофінансування цього об’єкту, аби завершити ремонт мосту та підходів до нього, на даний час Державним агентством автомобільних доріг не передбачено».
Отже, що ми маємо станом, на сьогодні. Міст став знаменитим. Є кримінальна справа. Напевне це добре. Хоча, як відомо, в Україні подібні кримінальні справи закінчуються «нічим». Але судячи із відповіді Служби автомобільних доріг, грошей на черговий ремонт немає.
…Напевне таки безпечніше їздити у Полтаву через Білики. Або через село Вишневе і Бутенки.