Таким чином вони привернули увагу громадськості на стан бетонної споруди через річку Кобелячок, що є частиною автодороги Полтава — Олександрія.
Кілька тижнів тому громадський активіст Павло Гунжель виклав у соціальну мережу Фейсбук відео про міст на автодорозі М-22. У ньому чоловік продемонстрував, що металеві конструкції, які мали укріпити бетонні плити, тримаються на дерев’яних дощечках. Місцями бруски повипадали і конструкція фактично висить у повітрі. Про це активіст повідомив правоохоронців.
Із його слів, поліцейські внесли у Єдиний реєстр досудових розслідувань кримінальне провадження стосовно зловживання службовим становищем посадових осіб Служби автомобільних доріг та облдержадміністрації, у тому числі і екс-голови ОДА Валерія Головка.
29 серпня Гунжель та ще кілька чоловіків перекрили міст через Кобелячок. Вони пояснили, що роблять це для того, аби водії не постраждали на аварійній споруді.
Працівники Кобеляцького райвідділу виїхали на місце події і почали скеровувати автомобілі в об’їзд через Бутенки. А співробітники Відділу безпеки дорожнього руху Кременчуцького батальйону поліції зробили заміри споруди і зафіксували ушкодження.
Також на міст приїхав заступник начальника Служби автомобільних доріг Анатолій Мягкохліб. Він сказав:
— Ремонт мосту ще не завершений. Кілька років тому ми були змушені закрити споруду через її аварійний стан. Фахівці вказали на необхідність монтажу стримувальної системи у вигляді металевих ферм. Міст укріпили, але повністю не відремонтували. Металеві ферми і залізобетонні плити — це страховка від перевантаження мосту. Простіше кажучи, підмостка у випадку появи на мосту негабаритного багатотонного вантажу. Металеві ферми попередять раптове руйнування мосту. Працівники Кобеляцького райавтодору один раз на тиждень приїжджають і забивають дерев’яні дощечки між фермами, аби ті не скрипіли.
Він додав, що зараз у Служби немає коштів на подальший ремонт. Щойно фінансування відновиться, роботи продовжуватиме підрядна організація «Ростдорстрой», що виграла тендер.
— Відколений бетон, який ви бачите, — звичайний захисний шар, який не несе навантаження. Коли міст ремонтуватимуть, усі бетонні конструкції заново будуть штукатурити. Відповідальність за міст несе балансоутримувач і підрядна організація. Доки «Ростдорстрой» не приступив до ремонту, то відповідає лише Служба автодоріг, - сказав Мягкохліб.
Доки активісти сперечались із дорожниками, з’явився бутенківський сільський голова Микола Скрильник. Він вказав, що дорогу державного значення перекрили незаконно, а вантажівки без жодного попередження поїхали через Бутенки, чим наражають на небезпеку місцевих жителів. Крім того, сільська рада почала ремонтувати вулицю Полтавську, а через потік транспорту дорожники не можуть виконувати роботи.
У результаті акція завершилась близько 13-ої години і рух транспорту через міст відновили.