Глобальний розвиток комп’ютерних технологій і "гаджетоманія" допомагають суспільству не лише старих знайомих у соціальних мережах знаходити. Усе більше людей отримують послуги саме через всесвітню мережу. Точніше, користувачі замовляють усе, що їх душі заманеться, на веб-сайтах. У людей відпадає потреба їздити з одного магазину в інший, аби придбати потрібну річ. Їм достатньо відкрити пошуковик, ввести в ньому відповідний запит і одразу з’явиться декілька десятків пропозицій. Далі клієнт обирає необхідну річ, читаючи її характеристики, відгуки і тому подібне. Усе. Замовлення надішлють адресату, а зекономлений час можна використати на спілкування з сім’єю, відпочинок чи якесь хобі.
Аби не втратити своїх клієнтів і залучити нових, із кожним роком усе більше компаній відкривають свої інтернет-магазини. До того ж асортимент товарів в рази перевищує той, що представлений у торговельних точках. Адже його не потрібно розміщувати на полицях, а достатньо додати лише фото, ціну й опис.
Звичайно, що поряд із гігантами дрібним інтернет-магазинам значно важче привертати увагу покупців. Та є безпрограшний варіант, завдяки якому кількість клієнтів не те що зменшиться, а лише зростатиме. Для цього необхідно постійно нагадувати про себе і пропонувати акційні пропозиції, від яких покупці просто не зможуть відмовитись. А правильно організувати процес допоможе міжнародна команда digital фахівців iProspect Ukraine.
Розсилка як нова приваблива пропозиція
Якщо вам знайомий вислів "персоналізація в email-маркетингу", тоді ви знайомі з компанією iProspect Ukraine. Оскільки її фахівці краще за всіх знають, як правильно пропонувати товари і послуги, а також допомогти клієнту пригадати про інтернет-ресурс, яким він раніше скористався. Докладніше про сам процес персоналізації варто прочитати за посиланням https://iprospect.com.ua/blog/personalizatsiya-v-email-chast-1/. Та все ж наведемо свій приклад успішної роботи інтернет-магазину, який є клієнтом iProspect Ukraine.
Андрій Степанюк, який мешкає в одному з райцентрів Полтавської області, кілька років займався продажем мобільних телефонів і аксесуарів до них. Паралельно з магазином чоловік створив веб-сайт. За час роботи інтернет-магазину Андрій зібрав досить пристойну клієнтську базу. Та подібні магазини, як у Степанюка, є в кожному місті. Тим більше, що конкурувати з рекламою мережевих магазинів електроніки дуже складно. Тоді Андрій звернувся з допомогою в компанію iProspect Ukraine. Спеціалісти компанії зібрали клієнтську базу і почали розсилати їм різні пропозиції. Для тих клієнтів, які купували товари більше року тому, надходять листи на зразок "Ой, ви давно до нас не заходили, ми за Вами сумували і готові зробити мегазнижку". Тим, хто частенько купує мобільні телефони чи аксесуари, пропонують новинки, що з’явилися в продажу, із приємними цінниками.
У такий спосіб база клієнтів у магазині Андрія Степанюка тільки збільшується, а разом із цим зростають його доходи. Тому досить давати оголошення у газети, зверніть за допомогою до фахівців.