Вхід | Реєстрація

Якщо прибирання неякісне – не платіть

…Лише доведіть це. Потрібні свідки-мешканці та представники керуючої компанії, щоб скласти акт, який буде підставою для перерахунку. Але тяганина з документами не завжди допоможе.
Дороги Кременчука вже очистилися від снігу, а тротуари ще довго мучитимуть пішоходів. Щоб дістатися до під’їзду власного будинку, треба і через вибоїни пострибати, і через калюжі перебрести. Микола Порицький, тепер вже колишній заступник мера, на сесії міськради 23 лютого критикував роботу комунальників і зазначив, що через погану якість прибирання прибудинкових територій можливо буде зроблено перерахунок тарифу екс-витрат.
Багато мешканців вказують, що саме зараз добре видно, наскільки якісно прибирали прибудинкові території під час снігопадів:
— Доки дійду на роботу, чоботи мокрі наскрізь. Я вважаю, що в січні та лютому комунальники не заробили моєї плати за екс-витрати. Непогані гроші сплачуємо, а працювали лише двірники з лопатами, – скаржиться мешканка Крюкова Ольга З.
У керуючій компанії «Добробит» пояснили, якщо прибудинкову територію прибирали погано і мешканці звернулися до управителя та спільно склали акт, тоді буде зроблено перерахунок екс-витрат. «Керуюча компанія створена, аби захищати інтереси мешканців, але саме вони повинні виявляти ініціативу. Акт матиме силу, якщо його складуть просто 3 жильці будинку», – коментує заступник директора ТОВ «Добробит» Людмила Чех. За її словами, станом на 1 березня в компанії був зареєстрований лише 1 акт-претензія щодо прибирання прибудинкової території, причому перерахунку тарифу вимагала приватна установа, а не мешканці. До речі, через неякісне прибирання управитель не заплатить повну суму підряднику, а він відповідно – покарає двірника. При цьому нагадуємо, що обом керуючим компаніям місто передало свого часу техніку, зокрема і таку, що підходить для чищення дворів від снігу. Людмила Чех зазначила, що «Добробит» посилала на розчищення снігу 3 свої трактори.
У «Житлорембудсервісі» повідомили, що до них з початку року на­дійшло 4 претензії на незадовільне прибирання, а самі управителі перевіряють стан прилеглих територій 2-3 рази на місяць. Як повідомила прес-служба компанії, за жодним випадком перерахунок не робили:
— Компенсація за неякісну послугу вирішується окремо по кожному будинку. Наприклад, останні скарги стосуються тих будинків, в утримання яких «Житлорембудсервіс» вкладав додаткові кошти. У такому випадку, якщо ми висуваємо претензії підряднику, то компенсація здійснюється на користь нашої компанії, а не споживачів.

Автор: Лариса ГОРИСЛАВЕЦЬ, www.panorama.pl.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
4 березня 2010, 15:26 | Кременчук | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації