Вхід | Реєстрація

До лікаря — без черг та нервувань

До лікаря — без черг та нервувань

Починаючи з 1 січня в Кобеляцькому центрі первинної медико-санітарної допомоги запроваджується попередній запис на прийом до сімейних лікарів та лікарів‑педіатрів, з якими пацієнти підписали декларацію про вибір лікаря.

Записатися на прийом з 9:00 до 13:00 із понеділка до п’ятниці можна кількома способами:

  1. за телефоном 3–13–03;
  2. безпосередньо звернувшись у реєстратуру Кобеляцької амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: місто Кобеляки, вулиця Шевченка, 78/109.

Попередній запис, перш за все, позбавить пацієнтів очікування в черзі. Також пацієнти самостійно зможуть запланувати день прийому в зручний для них час.

Якщо пацієнт попередньо не записався на прийом і прийшов до лікаря, він зможе отримати медичну допомогу у вільний від запланованих до медика візитів час в порядку черги.

При невідкладних станах пацієнти прийматимуться позачергово.

Також поза чергою проводитиметься прийом пільгових категорій громадян: інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни, ліквідаторів аварії на ЧАЕС, учасників АТО/ООС.


Автор: Адміністрація центру ПМСД


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Спорт і здоров'я


1. Ltava / 8 січня 2020, 06:05
,,,,,,"""Якщо пацієнт попередньо не записався на прийом і прийшов до лікаря, він зможе отримати медичну допомогу у вільний від запланованих до медика візитів час в порядку черги."""",,,,,

ДІДЖЕТАЛІЗАЦІЯ !!!!!:))
2. микола козак / 8 січня 2020, 09:20
А чому запис тільки через регістратуру , чому неможна поспілкуватись безпосередньо з лікарем , можливо відпала б потреба і їхати до того центру.Повідомте телефони сімейних лікарів і відпаде потреба утримувати регістратуру , як непотрібну нікому ланку.У лікарів компютери , що ще потрібно?
3. микола козак / 8 січня 2020, 09:26
А взагалі , це велика дурниця.Ну Кобелячани ще можуть потрапити в призначений час , а що робити селянам , знаючи стан транспортного сполучення в Кобеляцькому районі?Не всі ж мають свої авто.
4. Ltava / 8 січня 2020, 21:49
3.микола козак
«А взагалі , це велика дурниця.»


ВЕЛИКА !!!! Бо сімейний лікар не може сидіти в ПМСД з регістратурою а працювати по СІМ"ЯМ !!! :)) А Ви все із СРСР не можете мозком вийти !!!
Р.S.Медичну допомогу в СРСР я вважаю досить професійною але на жаль забюрократизованою і заідеоілзованною :((
5. микола козак / 9 січня 2020, 11:14
4.Ltava
«! Бо сімейний лікар не може сидіти в ПМСД з регістратурою а працювати по СІМ"ЯМ !!! :)) А Ви все із СРСР не можете мозком вийти»

В тім то і біда , що ніхто не працює по сімях, і як може працювати лікар по сімях , коли сімя немає з ним звязку?Звязок через регістратуру - це печерний спосіб.Коли Ви згадуєте медицину СРСР , то зараз в порівнянні вона взагалі відсутня.Після дурнуватої реформи громадяни практично лишились без меддопомоги.Недавно довелося бути хворим , враження вражають.Побори з хворих тільки зростають і не завжди винні в цьому лікарі , хворі самі несуть хто 200, хто пятсот грн , ніхто від такого не відмовляється , беруть , а не понесеш , тобі дорожче обійдетьсЯ.Якщо в тебе немає грошей , ти можеш просто помирати , ніхто тобі нічим не допоможе , зроблять назначення , напишуть гривень на пятсот препаратів і хочеш лікуйся , хочеш помирай.І прикро , що люди , подібні вам обгаджують радянську систему , яка була для людей , а не для скоту , як нинішня.
6. Filon / 9 січня 2020, 15:50
5.микола козак
«Недавно довелося бути хворим , враження вражають.Побори з хворих тільки зростають і не завжди винні в цьому лікарі , хворі самі несуть хто 200, хто пятсот грн , ніхто від такого не відмовляється , беруть , а не понесеш , тобі дорожче обійдетьсЯ»

Пане Миколо, хочу звернуути Вашу увагу на деяке протиріччя в одному реченні.Лікарі нібито не завжди винні. І, в той же час " а не понесеш, тобі дорожче обійдеться". Що саме дорожче? Так лікарі таки вимагають грошей? Скажу відверто, ні я , ні мої родичі, грошей у лікарні не дають. Не давали і в школі, коли вчилася дитина. НЕ давали у вузі. Я не даю грошей лікарям і в Полтаві, де лікуюся в ендокринологічному відділенні. Там мене ніхто не знає і для них, я - ніхто. І, нічого, лікують. І непогано. Так хто Вам дохтур?
7. микола козак / 9 січня 2020, 20:32
6.Filon
«Так хто Вам дохтур?»

Я думаю , що Ви пане не марсіанин.Я незнаю чому Ви лікуєтесь в Полтаві , а не в Кобеляках , Але хочу Вам сказати , що і беруть і дають і там і тут.А протиріччя ніякого немає , ніхто відкрито не говорить давай , несуть самі , після чого просто на очах міняється відношення до даючого.Я теж не даю , а от при спілкуванні з такими , як і я , люди , правда не всі , зізнаються скільки дав.Але мова і нке про це.Мову я вів за сімейних лікарів , з якими мені пропонують спілкуватись через регістратуру, То що ж це за сімейний2 лікар ?Нам обіцяли , що в любий час доби ми зможем звертатись до сімейного , адже тепер і швидка не завжди приїде до Вас , а коли мені потрібна негайна консультація , швидка не їде , регістратура не працює , звязок із сімейним відсутній -подихай ?
8. Ltava / 9 січня 2020, 20:50
7.микола козак
«Нам обіцяли , що в любий час доби ми зможем звертатись до сімейного »


Обіцяти не одружуватися !:)) Що я тільки «тоді» не обіцяв:)) Ви переводите розмову в інше русло:(( Я говорю про делегування повноважень владі , в тому числі - контрольних, а ви про те возьмуть чи не возьмуть лікарі:( Возьмуть !!!! не має контролю - будуть брати :(( Хто винуватий ? ВИ !!!!! Котрі обирають таку владу:))
9. микола козак / 9 січня 2020, 20:58
8.Ltava
« ВИ !!!!! Котрі обирають таку владу:))
»

Ну до чого тут влада , коли мова іде про медичне обслуговування. Мене вражає інше , Часто дивлюсь тут на коментарі і дуже часто тут коментатори вирішують в своїх коментарях світові проблеми , а тут , коли стосується нас в Кобеляках , Санжарах , нас тільки троє.А тему я не перевожу на інше , мене саме цікавить , яке в нас буде медичне обслуговування , тож пане читайте вдумливо.
10. 1juriy / 9 січня 2020, 22:10
7.микола козак
«Нам обіцяли , що в любий час доби ми зможем звертатись до сімейного»

А ВИ обговорювали дане питання коли підписували договір?Вам сімейний лікар не дав свого телефону?
11. Ltava / 10 січня 2020, 05:28
9.микола козак
«Ну до чого тут влада , коли мова іде про медичне обслуговування.»

А медичну реформу проводять медики ? ФАПи закривають фельдшера? Стаціонари «оптимізують» головні лікарі? :))))
12. Ltava / 10 січня 2020, 05:30
10.1juriy
«А ВИ обговорювали дане питання коли підписували договір?»


А хтось підписував договір ? Покажите який це договір? Чи ви про декларацію ?:)) Так на паркані теж різні слова пишуть, тільки з ними робити нічого не можна :))
13. orakul / 10 січня 2020, 09:21
4.Ltava
«Медичну допомогу в СРСР я вважаю досить професійною але на жаль забюрократизованою і заідеоілзованною»

Ти впять за своє. От тобі все совок заважає. Бюрократія і ідеологія не мають ніякогісінького прямого відношення до кваліфікації лікаря і якості лікування. Чи ти не згоден? А якщо й мають вони якийсь вплив, то лише позитивний. От скажи чесно, у Кобеляках є лікарі такого рівня кваліфікації і поваги як були колись? Не буду прізвищ писати. Зараз таких нема і вже ніколи не буде. А були вони такими зокрема і дякуючи «совковій» освіті, і ідеологіі, і моралі в сусіпільстві. Ото таке виходить, тіпа алогізму, з якими сам борюся. Хоча... то мабуть діалектика.
14. orakul / 10 січня 2020, 09:26
7.микола козак
«Нам обіцяли , що в любий час доби ми зможем звертатись»

Нє... ну ви й досі в обіцянки вірите? Вірити можна чесній людині. Чесна людина у владу ніколи не попаде. Більше того, за чесну людину ніякий українець ніколи не проголосує. От і замкнене коло вийшло.
15. orakul / 10 січня 2020, 09:35
9.микола козак
«вирішують в своїх коментарях світові проблеми , а тут , коли стосується нас в Кобеляках , Санжарах , нас тільки троє.А тему я не перевожу на інше , мене саме цікавить , яке в нас буде медичне обслуговування »

Скоро не буде ніякого. Зокрема і тому, що "світові проблеми" вищі ніж кобеляцькі. Якщо десь там вирішили скупити землю і зробити з України аграрну тіпа, як колись казали, житницю і зичистити землю від біомаси, то так воно і буде. І всі медрохворми будуть лише для того, щоб відволікати увагу від реального геноциду, щоб ви не сказали, що нас відкрито знищують. А нас таки знищують вікрито. Але ніхо не бачить. А очевидно ж. Навіть ніякого третього ока не потрібно.
16. orakul / 10 січня 2020, 09:39
11.Ltava
«А медичну реформу проводять медики ? ФАПи закривають фельдшера? Стаціонари «оптимізують» головні лікарі?»

Таки ти молодець. Але і медики винні, тому що серед медперсоналу знаєш скільки майданутих. Вони самі приймали участь у ламанні держави, та ще й людей на це агітували. Ну тут навіть кобеляцьки прикладів море.
17. микола козак / 10 січня 2020, 09:55
11.Ltava
« Стаціонари «оптимізують» головні лікарі? :))))
0   »

Ну ти не розумієш поняття влада.Головний лікар влада в лікарні.Він може давати команди кого з влади покласти в окрему палату , кого лікувати безкоштовно , а решта він не вирішує , вирішує дійсна влада.
18. orakul / 10 січня 2020, 09:59
11.Ltava
«
А медичну реформу проводять медики ? ФАПи закривають фельдшера?»

Я тобі ось ще що добавлю і інщі хай почитають. Зараз медики активно намагаються борюкатися з владою за свої тіпа права, зарплати і т.п. І от мені доводилося з деякими спікувитися і говорити про те, що вони в принципі не вірно ставлять питання при закритті медзакладів, наприклад фапів. Вони мітингують, апелюють до того, що вони навчались, витрачались, а тепер їх виганяють, що вони вболівають за населення і т.п. Ну написано ж у Конституції прямо:"Ст. 49...У державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена." Ще раз "НЕ МОЖЕ БУТИ СКОРОЧЕНА". Я раджу не бігіти до депутатів і кабмінів а звертатися до Гаранта і Конституційного суду, так як очевидне порушення Конституції. І от тут починаються дива. Більшість починає доводити що все законно, що то вони так оптимізіють, переводять заклади у комунальну або приватну валсність і т.п. Та блін "існуюча мережа.... не може бути скорочена". От було 10 фапів і їх по Конституції не може вде бути менше. Хоч ти їх Скрильнику відавай, хоч оптимізуй, хоч розпродай, хоч порозвалюй, але державних і комунальних фапів повинно лишатися не менше як 10. І от цього елемнетарного не можуть збагнути не лише прості люди, а навіть психіатри. І як це називається?
19. микола козак / 10 січня 2020, 10:01
15.orakul
«
Скоро не буде ніякого. Зокрема і тому, що "світові проблеми" вищі ніж кобеляцьк»

Світові то вище , але коли ми не можемо вирішити кобеляцькі проблеми , ну наприклад що регістратура в лікарні ні на фіг непотрібна , то непотрібно рипатись до вирішення світових проблем.Ну от якби пан Філон не лікувався в Полтаві , а в Кобеляках , то він би описав , як лічать в Кобеляках , громадськість і таку , як Лтава мали б уявлення.
20. Beri Mor / 10 січня 2020, 12:26
18.orakul
« а звертатися до Гаранта»

Це куди, прямо в Оман?
21. Ltava / 10 січня 2020, 22:35
9.микола козак
«Ну до чого тут влада , коли мова іде про медичне обслуговування.»

13.orakul
«Бюрократія і ідеологія не мають ніякогісінького прямого відношення до кваліфікації лікаря і якості лікування. Чи ти не згоден?»

16.orakul
«Таки ти молодець. Але і медики винні, тому що серед медперсоналу знаєш скільки майданутих. Вони самі приймали участь у ламанні держави, та ще й людей на це агітували. Ну тут навіть кобеляцьки прикладів море.
»

14.orakul
«Нє... ну ви й досі в обіцянки вірите? Вірити можна чесній людині. Чесна людина у владу ніколи не попаде. Більше того, за чесну людину ніякий українець ніколи не проголосує. От і замкнене коло вийшло.»

:))))))))))))))))

Змінено 11.01.2020, 07:23
22. orakul / 11 січня 2020, 15:32
19.микола козак
«
Світові то вище , але коли ми не можемо вирішити кобеляцькі проблеми , ну наприклад що регістратура в лікарні ні на фіг непотрібна»

Точно не знаю, але думаю, що того ми не можемо вирішувати. Думаю, що порядок роботи реєстатури навязаний їм зверху якимись циркулярами, інструкціями і т.п. От і виходить, що таки треба братися за "верхи".
23. orakul / 11 січня 2020, 15:34
21.Ltava
«21. Ltava / вчора, 22:35 »

Ну, й що там не так написано?
24. orakul / 11 січня 2020, 15:39
20.Beri Mor
«
Це куди, прямо в Оман?»

Та вже ж якщо обрали замість мальдівського оманського, то в Оман.
25. orakul / 11 січня 2020, 16:03
20.Beri Mor
«
Це куди, прямо в Оман? »

Тута попалась інфа, що його туди Беня послав діла порішати. Так що не дуже на нього наізжай. Чоловік підневольний. Посилання на gorlis-gorsky.livejournal.com
26. Ltava / 11 січня 2020, 16:46
25.orakul
«Посилання на gorlis-gorsky.livejournal.com»

:(( НЕ відкрилося :((
27. Ltava / 11 січня 2020, 16:58
18.orakul
«Ну написано ж у Конституції прямо:"Ст. 49..»


Українська Конституція давно "НА ГВІЗДКУ" у відомому закладі:((
18.orakul
«Зараз медики активно намагаються борюкатися з владою за свої тіпа права,»


Покажіть мені тих медиків які борються за права ?:))
28. orakul / 12 січня 2020, 19:20
27.Ltava
«
Українська Конституція давно "НА ГВІЗДКУ" у відомому закладі»

Якщо так, то тоді така держава гідна тільки в нужнику бути. Ніяк не пойму, за що свідомі на барикади лазили, за що воювали? Посилання на scontent.fiev21-2.fna.fbcdn.net
29. orakul / 12 січня 2020, 19:22
27.Ltava
«Покажіть мені тих медиків які борються за права ?:)) »

Вони ж не на барикадах борються, а борються в тирнеті. Знайди в Фейсбуці групу "Спілка медичних працівників України" отам вони і борються.
30. orakul / 12 січня 2020, 19:27
26.Ltava
«:(( НЕ відкрилося :(( »

Ну так а чим я поможу? Повинно відкриватись. Воно з «livejournal.com» Я заходю без всяких айпіенів і торів. Ну щас ще ссилку повторю. Якщо не відкриється, то може по частинам статтю сюди всуну. Можуть видилити, та й великувата вона. Спробуй ще раз. Посилання на gorlis-gorsky.livejournal.com
31. orakul / 12 січня 2020, 19:31
26.Ltava
«
:(( НЕ відкрилося»

Це тобі фрагмент для заманухи. "Кризис наступил недавно и внезапно, когда "Приват", возглавляемый неустрашимым чешско-немецким самураем Петром Крумхазлом, отбившись от протестующих "рабочих". "болельщиков". "приватизаторов автостоянок" и выживший на зло всем в неравной битве с украинской медициной, подал в Окружной суд Тель-Авива иск на почти 700 млн. долларов к г-ну Коломойкому и К, заодно увеличив иск в Дэлавере до 1 млрд.долларов.
Последний живительный источник израильских денег иссяк. Даже верный Беньямин был бессилен, окончательно запутавшись в попытках создать хоть что то напоминающее правительств в Израиле.

Паралельно с этим, на сладкую парочку Кал+ЗЕ, обрушился еще один удар - МВФ потребовал принятия закона о запрете реприватизации банков. Надежды на компенсацию государства за "Приват", которую планировалось пустить на первичную скупку земли и превращение Коломойского в крупнейшего украинского латифундиста, рухнули.
Ситуация требовала срочной реакции.
Потому сразу же после исторического поздравления Зеленским народа Украины на тему "А нам все равно!", пришлось ехать в Буковель, зимнюю резиденцию Коломойского для обсуждения вопроса.
Обсуждение фактически длилось три дня. Одна из встреч, продолжалась почти восемь часов.
Решение было принято и Зеленский приступил к его исполнению.
И вот с этого момента, и начинается дивная история о далекой стране Оман ..."
32. Dikaia / 14 січня 2020, 19:13
Я теж дуже не люблю в чергах стояти, коли мені терміново потрібен лікар. У чоловіка були проблеми, то ми звернулись у приватну клініку Біляка, там дуже хороший уролог Посилання на bilyak.com.ua (Ужгород) його дивився. Приїхали на назначений час і чекати не довелося ні хвилини. Такий підхід до пацієнтів мені подобається.
33. Borch / 14 січня 2020, 19:57
32.Dikaia
«У чоловіка були проблеми, то ми звернулись у приватну клініку Біляка»

Любая уважающая себя частная клиника должна иметь отзывы о врачах. Без отзывов и рейтинга врача, частная клиника, ни чем не лучше государственных клиники. В обще, реформу здравоохранения нужно было начинать с отзывов и рейтингов врачей, а не с этих бесполезных тело движений. 21 век на дворе а мы до сих пор не имеем представления к кому идем на прием.
34. 1juriy / 28 січня 2020, 11:39
35. Ltava / 29 січня 2020, 07:01
Так то ж КОЗЕЛЬЩИНА :))
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації