Вхід | Реєстрація

Брендована паперова продукція — упізнаваність та залог успіху

Брендована паперова продукція — упізнаваність та залог успіху

У сучасному світі поява нової торгової марки починається з її реклами. У такий спосіб споживачі мають можливість ближче познайомитися із товарами та послугами компаній. Адже фахівцями доведено, що лише дізнавшись позитивні сторони "продукту", ним починають по-справжньому цікавитися. Тому компанії влаштовують промоакції, під час яких розповідають про товари та їх властивості. Аби торгова марка запам’яталася, розповідь про неї підкріплюють подарунками, такими як календарі чи блокноти. На паперовій продукції зображується логотип компанії, яким сприяє її подальшій пізнаваності.    

Наша компанія теж взяла на озброєння цей спосіб рекламувати свій товар і за короткий час побачила його корисну дію.

 

Як зробити пекарню популярною, знають у «Гифт-К»

Два роки тому наша сім’я відкрила пекарню і кондитерську, що спеціалізується на випічці борошняних виробів та солодкій продукції. У приміщенні організували повний цикл виробництва: від цеху з виробництва, печей, магазину та кафе.

Спершу не вірилося в успіх, оскільки фаст-фуди й кондитерські вже працювали в містечку. Тим більше, що заклади, які не мають у своєму меню алкоголю, в нашій місцевості приречені на поразку. Та все ж спробували.

Розмістили рекламу в місцевих газетах і завели сторінки в соціальних мережах. Ставили на те, що продукція дійсно смачна, а кафе та магазин мають незвичний інтер’єр. Та розуміли, що цього може бути замало. Хотілося розуміти, скільки людей дізналися про наш заклад.

Доки розглядали різні варіанти, у Інтернеті наткнулися на сайт компанії «Гифт-К» https://gift-k.com.ua. Виявилося, що друкарня займається виготовленням брендованої паперової упаковки. Із відгуків дізналися, що паперова продукція від Gift-K користується шаленою популярністю. Серед переліку продукції замовили для закладу паперові пакети, коробки для випічки і солодких виробів, пакувальний папір та календарі.

Зробили кілька десятків фото з випічкою в брендованій упаковці та з продукцією, загорнутою в пакувальний папір. І сталося те, чого ми насправді не очікували. Один за одним почали надходити замовлення на продукцію, до тож постійно клієнти прохали упакувати тістечка. Їх почали купувати для коханих, друзів і колег по роботі. На дні народження і пам’ятні дати майже всі торти відпускалися пакувальному папері, немов справжній подарунок. А щоб про наш заклад не забували, для більшості установ ми подарували календарі, де зображувалася брендована продукція.

Зважаючи на значну кількість замовлень, ми вирішили розширяти виробництво. І від брендованої паперової продукції компанії «Гифт-К» не відмовимося в жодному разі, оскільки вона допомогла нам стати відомими в містечку та за його межами.

Тому радимо всім підприємцям оригінально рекламувати свій продукт, тоді він точно стане популярним.


Автор: Євген Олександров
Розміщено на правах реклами


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтавщина | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації