Вхід | Реєстрація

Міський голова Кобеляк заявив про 10 хворих на коронавірус у Царичанці

Міський голова Кобеляк заявив про 10 хворих на коронавірус у Царичанці

Резонансна заява пролунала під час проведення спільного засідання депутатських комісій Кобеляцької міської ради, що відбулося 1 квітня.

Одним із головних питань повістки денною стало обговорення заходів щодо запобіганню розповсюдження коронавірусу COVID-19. В ході полеміки Олександр Копелець повідомив депутатам про те, що у селищі Царичанка, розташованому за 30 кілометрів від Кобеляк виявлено десять випадків коронавірусу.

Аби перевірити достовірність наведеної інформації редакція "ЕХО" взяла коментар у селищного голови Царичанки Геннадія Сумського та головного лікаря Царичанської ПМСД Наталії Дениско. І лікар, і посадовець категорично заперечили факт наявності у Царичанці людей, котрі хворіють на коронавірус. Станом на 1 квітня 2020 року дана інформація наведена Олександром Копельцем не підтверджується ні Департаментом охорони здоров’я Дніпропетровської ОДА, ні іншими установами.

Як відомо за розповсюдження недостовірних чуток передбачена відповідальність згідно із статтею 173 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Царичанка | Спорт і здоров'я


1. Poltava / 2 квітня 2020, 11:33
І зараз козаки почнуть відстоювати чесне ім’я копельця)))))))
2. Ltava / 2 квітня 2020, 11:54
Копелець язиком як помелом все життя метиляє)))
3. Fuks / 2 квітня 2020, 12:20
То тупий, недолугий першоквітневий жарт міського голови.
4. 461 / 2 квітня 2020, 14:42
А толку з того, що роздали тести на короновірус, ними строго настрого заборонено користуватись. Це означає що ця зараза до нас не дійде.
5. КАМаз / 2 квітня 2020, 15:33
"Сказочный дол..б" Сказати більше нічого)
6. микола козак / 2 квітня 2020, 15:35
1.Poltava
«І зараз козаки почнуть відстоювати чесне ім’я копельця)))))))
»

Оракул часто пише про пришелепкуватих , то вони є в наявності.Люди втратили зовсім розум.Я не можу зрозуміти , що примусило Філоненка попертись в Царичанку , щоб привезти заразу в Кобеляки?Адже відомо , що в Дніпропетровській області таки є короновірус і принизитись до такого , щоб їхати , палити бензин не дешевий і виставляти себе борцем за правду ?Ото вже так хочеться покусати Копельця , то зійшлися б удвох і не мутили народ.І разом за відкриття ринку , раджу панові Філоненку найти коментар головного санлікаря з приводу відкриття ринків.Пане Філоненко в цьому відео Ви дурно виглядаєте.
7. микола козак / 2 квітня 2020, 15:38
Твердження Оракула написані поки не для Філоненка , а для тих , хто хоче показатись дуже вумним.
8. микола козак / 2 квітня 2020, 15:47
Пане Філоненко , набагато корисніше було б Вам розяснювати людям про цю болячку , а не ганьбити себе такими дитячими помстами Копельцю.Розумні люди зрозуміють для чого Ви це робите , а дурням воно все пофіг.
9. arturwanga / 2 квітня 2020, 15:54
Що незрозуміло це старий пришепепкуватий злодій який облрадає постійно Кобеляцьку громаду
10. Чудо Юдо / 2 квітня 2020, 16:20
6.микола козак
«Я не можу зрозуміти , що примусило Філоненка попертись в Царичанку , щоб привезти заразу в Кобеляки?»

Дядьку, ви реально оце зараз мелете? О_о
Чи таки прикололися?
11. микола козак / 2 квітня 2020, 19:32
10.Чудо Юдо
«Чи таки прикололися?
»

Я ніколи не приколююсь . Ну неподобається комусь Копилець , будуть вибори , голосуйте за іншого .Ну тут же дурню зрозуміло , що редактор використовує засіб інформації для зведення особистих рахунків і робить це відкрито , а ця ваша компашка цьому рада.Зберіться гуртом , підіть до Копельця і розкажіть йому де і що він вкрав у громади , а так теліпаєте язиками без діла.,Хочу запитати , що значять оті О_о , це якийсь ваш символ?
12. КАМаз / 2 квітня 2020, 19:44
10.Чудо Юдо
«Дядьку, ви реально оце зараз мелете? О_о
Чи таки прикололися?»


Не приколюється, а відробляє гроші пахана)
13. саша ставицький / 2 квітня 2020, 20:20
12.КАМаз
«Не приколюється, а відробляє гроші пахана)
»

Я знаю Миколу особисто , то грошей від Копельця він не отримує і ніколи не отримував.
14. КАМаз / 2 квітня 2020, 20:30
13.саша ставицький
«Я знаю Миколу особисто , то грошей від Копельця він не отримує і ніколи не отримував.»

І я його знаю особисто і знаю що отримував)
15. саша ставицький / 2 квітня 2020, 20:54
14.КАМаз
«І я його знаю особисто і знаю що отримував)»

Ну це звичайно наклеп ,і якщо Микола тебе знає , то думкаю він тобі розповість , як брати гроші.А ти от більш за все щось не поділив з Копильцем.
16. Чудо Юдо / 2 квітня 2020, 21:40
Отак послухаєш деяких - ну от Копелець молодець, і якщо хтось звертає увагу на те що він діє незаконно або ляпає неподумавши - то обов’язково хтось із ним рахунки зводить!
Мельнув чоловік при чинові на офіційній сесії депутатів, що у Царичанці 10 хворих на коронавірус - так це вам вчулося, а Філон це видумав через особисту неприязнь
Рішив чоловік прогнати всіх базарників навіть не розібравшись у законах чи має він на це право - так це не йому ліньки було прочитати постанови уряду, а це Філон видумав.
ТА що Філон - будь хто напише щось на нього погане, так це "більш за все щось не поділив з Копельцем".
І т.д. Тобто щоб він не утворив то ви не звертайте уваги, то хтось має особисту неприязнь, а на факти ви не дивіться, вам привиділося :)

11.микола козак
«що значять оті О_о , це якийсь ваш символ? »

Це означає, що я вкрай здивований (Посилання на s46.radikal.ru У нас в Кобеляк і із Кобеляк їздять сотні людей в день, по трасі мимо пролітає тисячі людей в день, а ви звинувачуєте Філона що він поїхав у Царичанку і вернувся? Чи ви увєровалі в слова Копельця що там видимо-невидимо хворих?
17. Fuks / 2 квітня 2020, 21:55
Шановні депутати з Козаками і Лунами,краще внесіть вашому коханому меру пропозицію про перерозподіл коштів з футболу (кошторис Ворскли) на потреби медицини,дитсадків,шкіл,соцсферу.У хвутбол уже ж два місяці не гратмуть.
18. КАМаз / 2 квітня 2020, 22:12
17.Fuks
«У хвутбол уже ж два місяці не гратмуть.»

У хвутбол не гратимуть, а годувати ж команду треба))))
19. alist / 2 квітня 2020, 23:03
15.Filon
«Ну і останнє для працівників харчових підприємств Чехії. Із офіційних рекомендацій ВООЗ
Наденьте маску так, чтобы она закрывала нос и рот без зазоров между лицом и маской.»

Мотайте відео на 2:07 і дивіться на цього "совєтчика"
По друге, справжній журналіст сказав би, що в Дніропетровській обл. 10 хворих. І Копелець судячи з усього по географії оримав в школі 2, і не знає, що Царичанка це не вся область. Але Філоненко про це "не подумав"
І по третє, нормальний журналіст, отримавши в руки цей, "документ", не дивився тільки б на к-ть захворювань на коронавірус, і побачивши 0 не ломонувся б, бігом викривати Копельця, а задав пару цікавих питань:
- чого в ньому не заповнені інші графи?
- чого к-ть мобільних медичних бригад 0?
- чого сформованих бригад дублюючого медичного персоналу 0?
- чого засоби захисту 0?
- і на послідок спитав би, просто ради цікавості, чого в такій «серйозній» бумагі написано коронавірус, якщо офіційна назва COVID-19? І в офіційних паперах що викладують в інтернет фігурує саме вона, а уже обивателі та журналісти пишуть коронавірус.
Але.... нічого з цього не запитано, як і в попередніх 999 випадках Філоненко не хоче доводити справу до кінця.
6.микола козак
«Я не можу зрозуміти , що примусило Філоненка попертись в Царичанку»

Осінь 2020. Здогадались? Коронавірус, коронавірусом, а місцеві вибори ще ніхто не відмінив. До осені ще буде все, і "приголомшливі відкриття" редакції і день міста під час епідемії, може і Полякова в скафандрі скакатиме на сцені. Штовханина біля корита переходить в "гостру фазу". Чим далі тим буде більше бруду, "активістів", "душею болящих" за місто/район/громаду, викриттів і відкриттів. Причому з усих сторін.
Але результат буде один, хто б з них не проліз в крісла, для нас нічого не зміниться. Не футбол так хокей, не тротуари так набережна, не мусорка тут, так мусорка там... І все у виконання очередного (або того ж) "спасителя". А Філоненко піаритиме і поливатиме брудом. Ну і барижитиме капустою.
20. микола козак / 3 квітня 2020, 09:04
19.alist
«Осінь 2020. Здогадались?»

А фукси , крази , камази, лтави , полтави , чуда-юда претенденти , чи прихлебателі , щоб тмайбутній власник і їм щось кинув?
21. Fuks / 3 квітня 2020, 09:04
О Санич уже включився в вибори,Козак з алістом чи аістом заактивнічали,жодного комента не пропустять,все про вибори товкмачать.Без Санича городу капец.Та й плитка почала ложиться в людних місцях на фоні вбитої дороги і обідраних будинків.Так що процес пошьол.Миколайович балотуйся..Тебе бояться як вогню.Мавпи з жирафами та золотими мячами не нужні.
22. микола козак / 3 квітня 2020, 09:07
18.КАМаз
«У хвутбол не гратимуть, а годувати ж команду треба))))
»

А ти ніяк не дочекаєшся , що годуватимуть тебе?
23. микола козак / 3 квітня 2020, 09:12
16.Чудо Юдо
«Це означає, що я вкрай здивований»

Так і незрозуміло , до чого в даному випадку твоє посилання ?
24. микола козак / 3 квітня 2020, 09:38
16.Чудо Юдо
«Рішив чоловік прогнати всіх базарників навіть не розібравшись у законах чи має він на це право - так це не йому ліньки було»

Так розібратись в законах потрібно вам і Філоненку , і потрібно знайти коментар головного санлікаря .В Києві з мільйонним населенням також заборонили роботу ринків , і тільеи декількоим дозволили , але ж там і умови зовсім інші , там ринки не в такому захаращеному стані.Ви бачив , як у Кобеляках торгують мясом і молоком , що ліктями штовхають один другого , а є ж якісь санітарні вимоги.Навіть взяти лабораторні дослідження ,доки досліджують , товар уже проданий , а дослідження зводяться до визначення кислотності ,все інше визначайте самі.Населення Кобеляк від ринку великих втрат не понесе і конкуренції з маркетами ніякої , бо в ринкових спекулянтів ціни тройні і нічим не нижчі , як в маркетах.До того , коли говорити за закони , то саме згідно закону орган місцевого самоврядування має повне право приймати свої рішення відповідно ситуації , а ви з Філоненком якраз на це і не зважаєте , тож вам потрібно теж почитати українське законодавство , ви ж за децантралізацію ?
25. Filon / 3 квітня 2020, 10:15
6.микола козак
«Я не можу зрозуміти , що примусило Філоненка попертись в Царичанку , щоб привезти заразу в Кобеляки?.......Пане Філоненко в цьому відео Ви дурно виглядаєте. »

Пане Миколо, не дочекаєтесь.
26. Fuks / 3 квітня 2020, 10:17
Ну що в Кобеляці правильно робиться? Перекрив площу по якій транспорт рухався в білицькому напрямку,зараз пробки появились,всі двори заставлені,то й де більше скупчення людей? Ума на три копійки, ну обгородіть торгашів якось,а рух ранспорту відкрийте,а так люди йдуть дальше,човгають,пил піднімають,плюють,ту саму каву пьють.Боротьба на яву..а рядом дві мусорки не вивезені стоять,і не дезінфіковані.Крокодилів таки ганяє наш мер.
27. микола козак / 3 квітня 2020, 12:11
25.Filon
«Пане Миколо, не дочекаєтесь.
»

А я нічого і не чекаю
28. Selena2017 / 3 квітня 2020, 12:20
24.микола козак
«а є ж якісь санітарні вимоги.Н»


Думала, більшого страмовища як санжарський ринок-базар, немає ніде в світі. Виходить, скрізь однаково.
29. Filon / 3 квітня 2020, 12:27
24.микола козак
«потрібно знайти коментар головного санлікаря »

Пані Миколо, а у нас коментарі вже стали законами? Ваші теж?
30. Ltava / 3 квітня 2020, 13:13
24.микола козак
« ви ж за децантралізацію ?»


За неї родної))) за неї))
31. микола козак / 3 квітня 2020, 14:25
29.Filon
«Пані Миколо, а у нас коментарі вже стали законами? Ваші теж?
»

Пане редактор , Ви просто дурманите людей і провокуєте їх на непокору , за це є теж стаття кримінального кодексу -бунтарь Ви наш , захисник прав торгашів.А моїх законів немає , я просто обєктивно аналізую ситуацію , і коли головний санітарний лікар говорить , що відкриття чи не відкриття ринків покладено на органи місцевого самоврядування , то ви тут не обєктивний ,а виступаєте провокатором .Усвідомте , що до виборів ще далеко і Ви встигните ще багатьох олити багном.Не використовуйте цю біду у власних цілях.
32. Filon / 3 квітня 2020, 14:28
Стаття 32. Обмежувальні протиепідемічні заходи

Обмежувальні протиепідемічні заходи встановлюються місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за поданням відповідного головного державного санітарного лікаря у разі, коли в окремому населеному пункті, у дитячому виховному, навчальному чи оздоровчому закладі виник спалах інфекційної хвороби або склалася неблагополучна епідемічна ситуація, що загрожує поширенням інфекційних хвороб. Обмеженням підлягають ті види господарської та іншої діяльності, що можуть сприяти поширенню інфекційних хвороб.

Види і тривалість обмежувальних протиепідемічних заходів встановлюються залежно від особливостей перебігу інфекційної хвороби, стану епідемічної ситуації та обставин, що на неї впливають.
Пане Миколо немає законів ні моїх ні Ваших. Є українські.
33. Filon / 3 квітня 2020, 14:37
Ну й наостанок. Для пана Миколи та інших «знавців» включно із боксером. Хоча для боксера, ні, у нього із читанням важкувато.
Стаття 30. Повноваження місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в умовах карантину

На територіях, де встановлено карантин, місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування надається право:

залучати підприємства, установи, організації незалежно від форм власності до виконання заходів з локалізації та ліквідації епідемії чи спалаху інфекційної хвороби;

залучати для тимчасового використання транспортні засоби, будівлі, споруди, обладнання, інше майно підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, необхідне для здійснення профілактичних і протиепідемічних заходів, із наступним повним відшкодуванням у встановленому законом порядку його вартості або витрат, пов’язаних з його використанням;

установлювати особливий режим в’їзду на територію карантину та виїзду з неї громадян і транспортних засобів, а у разі необхідності - проводити санітарний огляд речей, багажу, транспортних засобів та вантажів;

запроваджувати більш жорсткі, ніж встановлені нормативно-правовими актами, вимоги щодо якості, умов виробництва, виготовлення та реалізації продуктів харчування, режиму обробки та якості питної води;

установлювати особливий порядок проведення профілактичних і протиепідемічних, у тому числі дезінфекційних, та інших заходів;

створювати на в’їздах і виїздах із території карантину контрольно-пропускні пункти, залучати в установленому порядку для роботи в цих пунктах військовослужбовців, працівників, матеріально-технічні та транспортні засоби підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, частин та підрозділів центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сферах оборони і військового будівництва, охорони громадського порядку.

Четвертий пункт. Де тут про заборону? Вимоги посилювати - так. Нехай посилюють, я не проти.
34. orakul / 4 квітня 2020, 01:12
6.микола козак
«Оракул часто пише про пришелепкуватих ,»

А як про них не писати. "За державу обидно" Пришелепуваті самі своїми руками знищили мою Батьківщину. От не хотілось встрявати в оцю полеміку з намордниками і карантинами а прийдеться. Бо тут всі пришелепуваті. От почнемо спочатку. На підставі чого зявилася проблема? Породив її Кабмін своєю недолугою протиправною постановою від 11 березня 2020 р. № 211 яка називається "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" З одної назви ясно, що ніякого «караул» немає, є запобігання поширенню хвороби, а сама хвороба називається "гостра респіраторна". Читаєм далі "Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання...і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Установити з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. на усій території України карантин.
35. orakul / 4 квітня 2020, 01:32
Хто небуть зна що таке "карантин"? Цей термін визначений законом Про захист населення від інфекційних хвороб. Читаєм: "карантин - адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних хвороб;" Наче зрозуміло і для прешелепків, але повторю "особливо небезпечних інфекційних хвороб". Чому в назві постанови не сказано про те, що хвороба "особливо небезпечна", а сказано лише про "гостру респіраторну хворобу"? Може тому, що вона такою і є як її назвали в постанові? А може ще й тому, що Закон про захист населення від інфекційних хвороб прямо пояснює, що воно таке небезпечні хвороби, а які хвороби є ОСОБЛИВО небезпечні? Цитата "небезпечні інфекційні хвороби - інфекційні хвороби, що характеризуються важкими та (або) стійкими розладами здоров’я в окремих хворих і становлять небезпеку для їх життя та здоров’я;" "особливо небезпечні інфекційні хвороби - інфекційні хвороби (у тому числі карантинні: чума, холера, жовта гарячка), що характеризуються важкими та (або) стійкими розладами здоров’я у значної кількості хворих, високим рівнем смертності, швидким поширенням цих хвороб серед населення;" Ще раз для пришелепків. Закон навіть прямо називає карантинні хвороби "чума, холера, жовта гарячка" Інші хвороби не карантинні. Ну так в законі. Може хто по іншому тлумачить, то хай пояснить. Але не це головне. Якщо у нас єпідемія яеоїсь не названої в законі і в постанові КМУ особливо небезпечної хвороби, то треба вводити надзвичайний стан згідно закону Про правовий режим надзвичайного стану.
36. orakul / 4 квітня 2020, 01:53
Так тут же ще для пришелепків проблема. Закон про Про захист населення від інфекційних хвороб каже, що воно таке епідемія "епідемія - масове поширення інфекційної хвороби серед населення відповідної території за короткий проміжок часу;" Ану навіть якщо Санич справді знайшов 10 чоловік у Цричанці, то це "масове.. за короткий проміжок часу"? Тут якщо обєктивно і по закону, то ось що можна приліпити "нестійка епідемічна ситуація - рівень захворювання людей на інфекційні хвороби не перевищує середні багаторічні показники, проте є сприятливі умови для поширення цих хвороб;" Ну на крайняк можна ще ось це приліпити "неблагополучна епідемічна ситуація - рівень захворювання людей на інфекційні хвороби перевищує середні багаторічні показники, реєструються спалахи інфекційних хвороб;" Але єпідемії у нас нема, не говорячи вже про пандемію, тобто вищу ступінь розвитку епідемічного процесу. (якого ніхто не бачив, про що відкрито каже Лукашенко - дійсно незалежний президент) Якщо у нас дійсно пандемія, ніхто ж нам правди не каже, то нам треба вводити Надзвичайний стан згідно Закону Про правовий режим надзвичайного стану.
37. orakul / 4 квітня 2020, 02:03
Цитата із закону Про правовий режим надзвичайного стану. "Надзвичайний стан - це особливий правовий режим, який може тимчасово вводитися в Україні чи в окремих її місцевостях при виникненні надзвичайних ситуацій... що призвели чи можуть призвести до людських і матеріальних втрат, створюють загрозу життю і здоров’ю громадян, ...допускає тимчасове, обумовлене загрозою, обмеження у здійсненні конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень." Влада чомусь цього не робить і це дуже нагадує ситуацію з АТО. Ну там простіше, сказали що така тепер війна, гібридна. Ну ладно. А тепер що, гібридна пандемія, чи гібридний вірус? Блін. Таки пришелепки. От тільки не пойму хто, чи ті що при владі, чи ті, хто усьому вірить. Тута ще цитатка про намордники із тіпа забороненого сайту, тому не ссилка, а цитатка "Маски не могут гарантировать защиты от COVID-19 и здоровым людям они не нужны, заявил РИА Новости официальный представитель Всемирной организации здравоохранения Тарик Язаревич." Ще раз для малограмотних і неписьменних: "официальный представитель Всемирной организации здравоохранения" Та власне це можна і на сайті ВОЗ прочитати. Хто читати не вміє, для тих ось цікаве кіно за участю цілого академіка дохтурських наук. Посилання на www.youtube.com
38. orakul / 4 квітня 2020, 02:21
А кому цікаво так от почитайте і посмійтеся з кабмінівських дєятелей, а може з пришелепків, які це читають і їм вірят «Під час надзвичайної ситуації влада, а передусім – служби цивільного захисту працюватимуть посилено, у спеціальному режимі. Надзвичайна ситуація НЕ передбачає втручання держави в управління приватними компаніями чи обмеження прав і свобод українців». Тута понятно написано "НЕ передбачає втручання держави в управління приватними компаніями чи обмеження прав і свобод українців»?
Чи ось ще «Надзвичайну ситуацію запроваджують для того, щоб посилити координацію всіх служб, задіяних для протидії поширення корона вірусу…» Ще раз «Надзвичайну ситуацію запроваджують для того, щоб посилити координацію всіх служб," От хай служби сидять і граються, хай намордники приміряють, учбові циркуляри хай видают. Люду на це повинно наплювати. Ще раз для тих хто в танку "Надзвичайна ситуація НЕ передбачає втручання держави в управління приватними компаніями чи обмеження прав і свобод українців». А у нас саме таку ситуацію ввели. І цитати я взяв не із стелі а із сайту КМУ. Можна було б іще багато чого писати, та толку, тута й Христа загадаєш і про "жемчуг". Може так і грубо, але чого це я повинен тут писати, якщо воно нікому не діходить і коли у нас табуни юристів є і табуни інших всяких правників і вумників, в тому числі і в шароварах і вишиванках. Де вони, блін, чого мовчать? Де юристи пенсіонери і дохтура, з яких як з гуся вода? Де чинуші і дохтура, які бояться за крісло, але чомусь не боятся жерти податки пересічних. Чому в рот води набрали? Таки пришелепнутішої нації світ ще не бачив. Посилання на www.youtube.com

Змінено 04.04.2020, 02:30
39. микола козак / 4 квітня 2020, 08:57
38.orakul
«8. orakul / сьогодні, 02:21»

А як Вам пане таке , коли по телебаченню з гордістю Дніпропетровські чиновники розповідають , що для українців екскаватором вже вирили 600 могил?
40. arturwanga / 4 квітня 2020, 09:11
Раджу всім знову відкрити Конституцію та перечитати ст 19 та 64 а отже Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
У мене питання одне до тих вибачте неуків які перекрили площу на основі чого обмежують рух площею разом із ще одними теж неуками поліцейско міліцейскими
41. микола козак / 4 квітня 2020, 09:57
Читати Конституцію , не значить виконувати.В Конституції у нас медицина , освіта безоплатні , земля і її надра належать народу і т.д. , але ні влада , ні народ не бажають жити по Конституції і законах , а особливо в період фейкового патріотизму.
42. arturwanga / 4 квітня 2020, 10:04
41.микола козак
«не значить виконувати.»

це у вас у того дурака лисого фейк а взагалі держава якщо ви шановний космонавте незнаєте живе по законам та конституціі
43. микола козак / 4 квітня 2020, 10:33
42.arturwanga
« живе по законам та конституц»

Ти перший живеш не по законах , називаєш людей дураками , а не подумав хто ти ?Ти видать довго вивчав кримінальний кодекс?Про тебе там висловлювався не зовсім гарно твій земляк із Сухинівки.Саме ти і є космонавт.
44. arturwanga / 4 квітня 2020, 11:05
43.микола козак
«
Ти перший живеш не по законах»

А ну шановний докажи все що ти мелеш.Про тебе теж висловлюються недуже гарно але це нічого незначить На заборі багато чого написано розумаха піджалимна.
45. Derilah / 4 квітня 2020, 11:08
44.arturwanga
«докажи все що ти мелеш»

Ну що підтвердимо?
46. микола козак / 4 квітня 2020, 11:33
У одному з супермаркетів Полтавщини чоловік кинув купою дріб’язку в обличчя касира. ВІДЕО
Артем Кузьменко04 квітня 2020 10:0511060

В люди вийшов, а поводитися не навчився. До того ж, окрім того, що на обличчі після монет можуть залишитися синці чи постраждати очі, ці самі монети є розплідником мікробів.

Учора, 3 квітня, до однієї з груп Полтави в Facebook додали відео, де на об’єктив камери потрапив конфлікт між касиром та відвідувачем супермаркету. Останній остаточно втратив клепку та жрубнув купою монет в обличчя жінки, яка сиділа за касою.

На виході з магазину чоловік сказав, що саме його обурило — те, що йому дали решту гривнями-монетами.

На відео нижче можна побачити, що охоронця мало цікавить ситуація, він вирішив залишитись осторонь.

Увага, на відео присутня ненормативна лексика!



Джерело відео: "Шо-Шо Полтава"



Варто зауважити, що через таку купу монет, враховуючи габарити чоловіка, у кассира могли залишитися синці на обличчі чи постраждати очі. До того ж, метал залишає на собі різноманітні мікроби та бактерії на досить довгий час, а враховуючи ситуацію в усьому світі, залишаєтьяя сподіватися на те, що жінка одразу, наприклад, вимила обличчя водою з господарським милом.

До речі, чоловік і сам знаходиться в супермаркеті без маски. Чому — велика загадка.

Залишається чекати реакції від поліції.





ПОДІЛИТИСЯ З ДРУЗЯМИ

Інщі новини

Кременчуцькі патрульні зупинили п’яного водія
2260
Працівники поліції встановили особу зловмисника, який викрав із чужого будинку дриль
4220
47. orakul / 4 квітня 2020, 13:12
39.микола козак
«А як Вам пане таке , коли по телебаченню з гордістю Дніпропетровські чиновники розповідають , що для українців екскаватором вже вирили 600 могил?»

А що в тім дивного? Що в період майдану їхні чиновники казали приблизно таке " зараз їм обіцяйте а вішати потім будемо". У Дніпрі править бал синагога. Я ж по це вже сто раз тут писав. А тіпа бог їм велить «А в городах сих народов, которых Господь, Бог твой, дает тебе во владение, не оставляй в живых ни одной души». (Второзаконие 20:16) Ну от, закон про землю вони вже прийняли, тепер будуть думати як вас далі позбавлятися. Це ж не я придумав, не треба мене звинувачувати, це так в писанні написано. Це вам любий піп скаже. Ну а якщо конкретно про вириті могили, то скажу так: ви їх бачили? Чи вам по ящику про них сказали? Може то силосні ями вирили? Якщо того Філатова взяти за петельки, то він так і скаже, що то силосні ями. Хоча насправді він все добре розуміє і запускає таку інфу для нагнітання психозу. Якби це було в СРСР то і його і оті СМІ вже б давно закрили в буцегарню звинувативши в навмисному нагнітані паніки з ціллю збільшення смертності і створення сприятливої обстановки для розвалу країни. Ну а далі слухайте по ссилці, що каже академік Гундаров. А каже він про те, що панічні настрої і страх різко зменшують імунітет і люди почнуть вмирати навіть від страху. Ну популяно ж мужик розказує, наче й українцям повинно б дійти. Силка вище в моєму коменті нумер 38. Спасибі що не видалили.
48. orakul / 4 квітня 2020, 13:14
42.arturwanga
«держава якщо ви шановний космонавте незнаєте живе по законам та конституціі »

Повинна жити а не живе. Якби держава жила по законах, то не було б таких абсурдних проблем.
49. orakul / 4 квітня 2020, 13:25
40.arturwanga
«В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
У мене питання одне до тих вибачте неуків які перекрили площу на основі чого обмежують рух площею разом із ще одними теж неуками поліцейско міліцейскими »


Шановний, ви конгеніальні речі цитуєте. От і я про те. Тільки не треба все валити на Копельця. От уявіть собі щоб хтось перекрив блоками якусь там авеню у Нью Йорку. Звісно, перкрити можуть але лише з височайшого дозволу. І чому про це ми тут пишемо, а жоден чиновник, юрист і прочія і прочія цього нам не кажуть. От вийшов до наріду голова РДА і втіра якусь пургу. А він же повнинен знати, що головним (Ще раз ГОЛОВНИМ) обовязком місцевих адміністраці є забезпечення дотримання Конституції і законів України на підлеглій території. А мовчить. Думєте не знає цього? Знає. Бо пишучи тут про поголовну пришелепуватісь українців я не можу уявити, щоб на тій посаді був настільки пришелепуватий чоловік. Який висновок з цього? Та той, що бардак влаштований з височайшого повєлєнія. Ну очевидно ж що не залежно від того є вірус чи його нема відбувається глобальний спектакль всіх цілей якого ми ще не знаємо. Є лише припущення.
50. Filon / 4 квітня 2020, 15:21
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
35.orakul
«Чому в назві постанови не сказано про те, що хвороба "особливо небезпечна", а сказано лише про "гостру респіраторну хворобу"? Може тому, що вона такою і є як її назвали в постанові? »

Внесли цей мутний «ковід» в перелік особливо небезпечних. Якщо не помиляюся, то 22 лютого внесли. На підставі чого - незрозуміло, але поспішно внесли. Там ще більше сотні хвороб. Взагалі спостерігати за усім, що діється вже осточортіло. Таке враження, що у владі від верху до низу одні дебіли.Але це Бог із ним. Я бачу, як їх щиро підтримують і кожен дебільний крок ледве не оплесками вітають. Чесно, скажу, мені вже дуже набридло закликати людей не бути дебілами. хочеться помиритися із владою і разом "стригти". Хоча вже шостий десяток, пізнувато вчитися. Якось так.
51. Ltava / 4 квітня 2020, 16:08
50.Filon
« хочеться помиритися із владою і разом "стригти".»


Опізнилися))))
52. orakul / 4 квітня 2020, 17:09
50.Filon
«хочеться помиритися із владою і разом "стригти".»


Таке буває і бувало. Можу лише подарувати в записник притчу по темі. Не будистська, але древня.
"Однажды Хидр [163], учитель Моисея, обратился к человечеству с предостережением.

— Наступит такой день, — сказал он, — когда вся вода в мире, кроме той, что будет специально собрана, исчезнет. Затем ей на смену появится другая вода, от которой люди будут сходить с ума.

Лишь один человек понял смысл этих слов. Он собрал большой запас воды и спрятала его в надежном месте. Затем он стал поджидать, когда вода изменится.

В предсказанный день иссякли все реки, высохли колодцы, и тот человек, удалившись в убежище, стал пить из своих запасов.

Когда он увидел из своего убежища, что реки возобновили свое течение, то спустился к сынам человеческим. Он обнаружил, что они говорят и думают совсем не так, как прежде, они не помнят ни то, что с ними произошло, ни то, о чем их предостерегали. Когда он попытался с ними заговорить, то понял, что они считают его сумасшедшим и проявляют к нему враждебность либо сострадание, но никак не понимание.

По началу он совсем не притрагивался к новой воде и каждый день возвращался к своим запасам. Однако в конце концов он решил пить отныне новую воду, так как его поведение и мышление, выделявшие его среди остальных, сделали жизнь невыносимо одинокой. Он выпил новой воды и стал таким, как все. Тогда он совсем забыл о запасе иной воды, а окружающие его люди стали смотреть на него как на сумасшедшего, который чудесным образом исцелился от своего безумия." (В эзотэрических (не для всех) учениях, ВОДА - символ информации. (культуры).
Посилання на bookap.info
53. NataliaDgoker / 4 квітня 2020, 17:18
52.orakul
«Можу лише подарувати в записник притчу по темі»

Я після дискусіі з цим оркудом зрозуміла що він нерозуміє даже що пише, а дискутували ми про продаж землі.
54. Selena2017 / 4 квітня 2020, 20:08
Шановні адміністратори сайту, Ви не могли не помітити одного активного дописувача , який практично в кожному коментарі пише про "поголовну пришелепуватість українців". Невже думаєте, що це нікого не ображає ? В зв"язку з цим маю запитання : А ВИ КИМ СЕБЕ ВВАЖАЄТЕ? Якщо не належите до цього етносу , то можу зрозуміти. Але якщо - українці, зрозуміти не можу. Вам таке до вподоби? Погоджуєтесь на пришелепкуватість? Чи ви як дружина Цезаря - поза підозрою? Чому дозволяєте обливати брудом всіх і себе в тому числі ? Здається умови перебування на сайті цього не передбачають.
55. Filon / 4 квітня 2020, 20:23
51.Ltava
«Опізнилися)))) »

Стригти чи миритися?
56. orakul / 4 квітня 2020, 20:30
54.Selena2017
« Невже думаєте, що це нікого не ображає ? В зв"язку з цим маю запитання : А ВИ КИМ СЕБЕ ВВАЖАЄТЕ? Якщо не належите до цього етносу , то можу зрозуміти»

Ну так і що, на ворові шапка горить? І при чому тут, хто до якого етносу належить? Дякуючи пришелепуватим українцям їх навіть позбавили національності в документах. Який тепер етнос, хто його бачив? Звідкіль мені знати, до якого етносу налижить, наприклад, Селена? Де документ? Нема документу. Про належність до етносу можна лише по коментах здогадуватися. З іншого боку, відомо, що китерієм є результат. Якого результату досяг етнос вже всі крім свідомих представників етносу побачили. Продали нафіг навіть рідну землю. Зате як кричали, що без мови нема держави. А без землі є держава? Та ладно вже земля, скоро й людей не буде, а свідомі все кричать СУГС! Та й не я одмн так думаю. Так думають всі адекватні люди. Їх мало, але вони є. Он і Філон написав " Чесно, скажу, мені вже дуже набридло закликати людей не бути дебілами. хочеться помиритися із владою і разом "стригти". Це ж до якого стану треба довести людину? І хай вже я дома сиджу, а він же мотається всюди і бачить хто є хто. Так що ото такий у нас етнос. Про це всі наші класики писали. А свідомі тепер книжок не читають, а читають що їм пришелепок вятрович напише, а потім починають ображатися на правду.
57. orakul / 4 квітня 2020, 20:33
53.NataliaDgoker
«Я після дискусіі з цим оркудом зрозуміла що він нерозуміє даже що пише, а дискутували ми про продаж землі.»

То ж ваша проблема, що ви не розумієте. Це типово для "етносу", як пише Селена. В цьому нічого дивного нема. Це лише лишнє підтвердження моїх спостережень. А щодо землі тут давно все ясно. "ПРОДАНО". І тільки дуже вдарений по голові може надіятись, що вони куплять оті 100 га і запанують. Посилання на www.russiapost.su
58. orakul / 4 квітня 2020, 20:41
А тута ще одне піддтвердження пришелепуватості добрі люди розкопали. Сам до такого не докопався, та добрі люди побачили і підказують. Це тут про віруси, карантини і постанови. Виходить, що там в КМУ суцільний розплідник неуків. Хай буде так - неуки. Щоб Селена не ображалася. Самокатчики рулят, блін. Виходить що й таке може бути. Я нвіть і не подумав перевіряти дати, бо не міг допустити такого. Це ж блін цілий Кабінет міністрів. А я взявся голову РДА захищати. Та воно на вершині влади, навіть не кухарі і кухарки, а не знаю як і назвати. Ну неуки, так буде вірно. Невігласи. Ну слів, блін, нема. Посилання на www.youtube.com
59. Ltava / 5 квітня 2020, 08:45
55.Filon
«Стригти чи миритися?»


))) Стригти, такий талант потрібно з дитинства прививати))) Ви ж напевно в школі піонером були, бабусь через дорогу переводили ))
60. Filon / 5 квітня 2020, 10:55
58.orakul
«Невігласи. Ну слів, блін, нема. Посилання на www.youtube.com»

Перевірив. Зайшов на сайт КМУ тільки но. Дійсно не було засідання Уряду 2 квітня. Це піз...ц!
61. микола козак / 5 квітня 2020, 13:51
58.orakul
«Ну слів, блін, нема. Посилання на www.youtube.com»

Пане оракул , не все , що в ютубі можна сприймати за істину.Я передивився ваше посилання і там ніяких аргументів окрім графіка чергових планових засідань , а могли ж бути і позапланові , адже ситуація , коли дурні копають українцям по 600 могил за день , спонукає щось робити ,замість могил може хоч трохи лікувати. До речі я вже в одному коментарі запитував , чи знають коментатори телефон свого сімейного лікаря , чи телефонував вам сімейний лікар , щоб щось порадити , надати консультацію?
62. Filon / 5 квітня 2020, 14:32
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 липня 2009 р. № 712



РЕГЛАМЕНТ

Кабінету Міністрів України



Регламент Кабінету Міністрів України (далі — Регламент) встановлює порядок проведення засідань Кабінету Міністрів України (далі — Кабінет Міністрів), підготовки та прийняття рішень, визначає інші процедурні питання його діяльності.
Розділ 1. Загальні положення
§ 1. Основи діяльності Кабінету Міністрів

1. Кабінет Міністрів є вищим органом у системі органів виконавчої влади, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Раду міністрів Автономної Республіки Крим і місцеві держадміністрації, спрямовує, координує та контролює діяльність зазначених органів.

2. Кабінет Міністрів є колегіальним органом, який здійснює свої повноваження шляхом прийняття рішень на засіданнях.

Для «знатока» Миколи. Пане Миколо, окрім Ютубу можна зайти ще й на сайт Кабміну. Це Вам для загального розвитку.А інформація про проведення позачергових засідань теж повинна бути оприлюднена. Інакше вони є незаконними.
63. orakul / 5 квітня 2020, 15:08
61.микола козак
«
Пане оракул , не все , що в ютубі можна сприймати за істину.»

При чому тут те що в ютубі. Я тут вже сто разів писав про сталінський підручник логіки. Якщо ми терміново не введемо цей предмет в школі, то із пришелепків нам не вибратись ніколи, може аж до пришестя самого Машіаха. Слава богу в синагогах кажуть, що він вже через тиждень повинен прийти. На цей Песах, правда прийде він не до нас. Фіг його зна, шо він рішить з пришелпками робити. Але про ютуб. Там на ютубі мужик посилається на офіційний сайт КМУ, ото ї є істина. Он Філон, спасибі йому, знайшов інфу і вам написав. Ви і самі могли це зробити - зайти на сайт КМУ і почитати. Тільки Ігор Миколайович не все занйшов, або не на все звернув увагу. Там не лише є тіпа прийняті поставнови у дні, коли не було засідань уряду. Там ще й дати не бють. Ну, наприклад, 20 березня була прийнята постанова нумер 20. А постанова нумер 25 була прийнята ще раніше - 15 березня. Я понятно пишу? Може я не все знаю. Може у вождів і богів українського, як пише Селена, етносу, не лише пишуть наооборот а й нумеруют так. Ну так тоді треба про це сказати і наріду.
64. orakul / 5 квітня 2020, 15:27
61.микола козак
«чи знають коментатори телефон свого сімейного лікаря , чи телефонував вам сімейний лікар , щоб щось порадити , надати консультацію?»

Я знаю. Мені ніхто не телефонував і я нікуди не телефонував. Навіщо? Який толок? Лікарі розділилися на два табори. Одні, нормальні, підозрюють, що щось не так, що ніякої вірусної епідемії нема, а є створена психічна епідемія, яка набагато шкідливіша вірусної. Для чого це зроблено вони не розуміют. Та й ніхто цього не розуміє. Загадку цю лише розгадують. А свідомі кричать СУГС і шукають клятого віруса там де його нема та лякають пацієнтів. При цьому, щоб нормальний лікар сказав вам правду, то треба з ним чаю чи сто грамів випити і лише тоді він може щось вам скаже, якщо не запідозрить у вас агента-патріота. Люди тупо бояться втратити роботу. І я їх розумію. Очевидно, що якби була справжя епдемія, то був би введений надзвичайний стан, так як того закон вимага. Може в уряді і не пришелепки, може вони тупо знають, що ця історія - мутняк. Тому і постанови такі поприймали. Ну вроді щось зробили, а вроді і ні. Ну точно так як з АТО вони робили. Ну один в один. Вроді хтось напав, і вроді ніхто не нападав. В одній і тій же бамазі, блін, пишуть, що напали путінські буряти, а реченням далі пишуть, що то сєпари і якісь бойовики. Ну почерк же один.
65. Ltava / 5 квітня 2020, 15:30
63.orakul
« Он Філон, спасибі йому, знайшов інфу і вам написав. »


))) Що в світі робиться))))Оракул -Філону дякує )))))
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації