Голова облдержадміністрації Олег Синєгубов перевірив хід робіт на дорозі загального користування місцевого значення Чорнухи – Лубни. Побував на ділянках автошляху в Клепачах Лубенського району й Загребеллі Чорнухинського району. Там ведуться ремонтні роботи за кошти інвестиційного запозичення з державного банку.
Дорога перебуває в незадовільному експлуатаційному стані та потребує капітального ремонту. Вона фактично непроїзна. Її протяжність – 34,7 кілометра.
Як зазначив голова облдержадміністрації Олег Синєгубов, ділянку цієї дороги завдовжки 6 кілометрів цього року капітально відремонтували, влаштували нове покриття за кошти Державного дорожнього фонду.
«Для подальших робіт фінансування не вистачило. І було прийнято рішення залучити додатково 515 мільйонів гривень шляхом інвестиційного запозичення під місцеві гарантії в державного Укрексімбанку. Ініціативу на позачерговому засіданні сесії обласної ради підтримав депутатський корпус. Ці кошти дозволять зробити до 60% дороги вже цього року, а в першому півріччі наступного – завершити об’єкт. Цією дорогою їздять жителі 11 населених пунктів. Вони мають діставатися до лікарень, шкіл, інших об’єктів соціального значення. Й жодна техніка не витримає такої дороги», – сказав Олег Синєгубов.
Народний депутат Анастасія Ляшенко акцентувала увагу на важливості ремонту цієї дороги.
«Нею курсують автобуси на Полтаву і Харків. І близько 50% звернень до мене як народного депутата були щодо підвезення пасажирів. Нині більшість приватних перевізників відмовляються їздити цією дорогою», – сказала Анастасія Ляшенко.
Нині вже уклали 10 кілометрів дорожньої основи та закрили нижніми шарами асфальтобетону. Готують основу для подальшого закриття асфальтобетоном.
«Дві бригади працюють на ділянках Лубенського та Чорнухинського районів. Наступного тижня починаємо роботи в Чорнухах із 1-го по 6-ий кілометр і посилюємо бригади в напрямку Лубен. Працюватимуть 4 бригади, щоб максимально швидко до настання холодів реалізувати цей проєкт», – сказав директор ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» Олексій Басан.
Технології, які застосовують на дорозі, витримують навантаження до 24 тонн. Усі шари асфальтобетону проходять лабораторні дослідження перед тим, як прийматимуть об’єкт і кожну ділянку.