«Укрзалізниця» 5 лютого додала в чат-боті у Viber і Telegram можливість купівлі пільгових студентських та дитячих квитків на поїзди Інтерсіті+. Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Загалом з початку роботи чат-бота кількість його користувачів сягнула 74 тисячі, 80% від цієї кількості користувались чат-ботом у Viber. Усього було заброньовано близько 1,2 тисячі квитків. Кожний п’ятий клієнт використовував для оплати Apple Pay чи Google Pay», — йдеться у повідомленні.
У січні «Укрзалізниця» запустила чат-боти в месенджерах Viber та Telegram з функцією продажу квитків. Із 27 січня в чат-боті стала доступна функція кошика замовлень, що дозволяє купувати до 4 квитків одночасно.
У 2020 році 12,9 мільйона залізничних квитків або 66% від загальної кількості реалізованих проїзних документів пасажири купили онлайн.