Вхід | Реєстрація

«Нижньоворсклянський» став власністю міськради

«Нижньоворсклянський» став власністю міськради

Регіонально-ландшафтний парк перейшов на баланс Кобеляцької міської ради.

На останній сесії міські обранці голосували за прийняття РЛП «Нижньоворсклянський» у комунальну власність міської громади.

На профільній комісії, що відбулася минулого тижня, депутати розділилися на два табори. Одні вказували на відсутність коштів у місцевому бюджеті для фінансування парку, адже лише на зарплату і паливно-мастильні матеріали потрібно 2,6 мільйона. Інші говорили, що, передавши «Нижньоворсклянський» на утримання області, його можна повністю втратити.

На сесійному зібранні виступив депутат обласної ради Геннадій Коваленко. Він сказав, що зараз РЛП перейде у власність міської ради, оскільки в законі прописано, що при створенні територіальних громад всі установи передаються їм. Парк знаходиться в межах Кобеляцької ОТГ.

— Та є питання, на які потрібно звертати увагу. Положення до цього парку пише громада. Але воно узгоджується з облдержадміністрацією, а потім передається на затвердження Міністерства природи. Зараз є можливість у це положення внести зміни щодо фінансування. Наприклад, якщо в межі парку входить Лучківський заказник державного значення, то його й фінансувати слід з держави. Чому відсутнє фінансування з обласної ради? Я вважаю, що парк має залишитися тут, але громада повинна контролювати, яка діяльність проводиться у РЛП.

Зі слів представника Департаменту екології ОДА Михайла Савченка, який виступив наступним, обласна рада має на меті розвивати ландшафтний парк, тим більше, що джерел фінансування може бути кілька. Та для того, щоб обласна рада надала кошти, «Нижньоворсклянський» має знаходитись у її комунальній власності. Питання про можливість прийняття парку на баланс області розглядатиметься на обласній комісії.
На це Геннадій Коваленко заявив, що подібні питання повинні обговорюватися у присутності представників громади (міського голови чи директора парку). У іншому випадку він не дозволить його обговорювати.

У результаті, 16 із 27 депутатів проголосували за прийняття юридичної особи РЛП «Нижньоворсклянський» до комунальної власності Кобеляцької міської ради, входження до складу засновників.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. Ltava / 21 лютого 2021, 16:51
Геннадий Коваленко
18 лютого о 12:05 ·
В вівторок, 16 лютого, був присутній на сесійному засіданні Кобеляцької міської ради. З захопленням спостерігав, як майстерно маніпулює депутатами міської ради міський голова Олександр Копелець. Виявляється, що обраний секретарем Василь Кіптілий, досі не призначений на посаду. Вже майже місяць міський голова не робить запису в трудовій книзі і не визнає Кіптілого секретарем. Дуже прикро спостерігати, що навіть маючи більшість, а також : свого депутата ВР; депутата обласної ради; голову обласної Державної адміністрації, від своєї політичної сили, «слуги» не взмозі захистити свої права і свій вибір.
Сподіваюсь, що обравши один раз секретаря, депутати зберуться ще раз і нарешті захистять свій вибір. Для вирішення цього, важливого для Громади питання, на мою думку, потрібно зібрати позачергову сесію. На сесію запросити фахівців з правознавства. Може їм, разом з депутатами, вийде пояснити міському голові, що спочатку призначення на посаду, а потім все інше, в тому числі і спецперевірка.
І ще..,навчить міського голову, поважати депутатів.. і все у Нас буде добре
!Посилання на www.facebook.com

Змінено 21.02.2021, 16:52
2. IgorSergeevich / 22 лютого 2021, 19:14
1.Ltava
«І ще..,навчить міського голову, поважати депутатів.»

А як Ви, неотесаного телепня можете навчити?
3. Ltava / 22 лютого 2021, 20:43
2.IgorSergeevich
«А як Ви, неотесаного телепня можете навчити?»


Він обранець народу!!!!

Ви щось маєте проти народу????
4. Selena2017 / 22 лютого 2021, 22:15
3.Ltava
«Він обранець народу!!!!»


Народ - він теж різний ....
5. Filon / 23 лютого 2021, 11:08
4.Selena2017
«Народ - він теж різний .... »

Різний - це або красівий або вумний? А якщо серйозно, то оце доживаю до 55-ти і так і не почув ні від кого раціонального визначення терміну "народ". Убийте мене не можу зрозуміти що це таке7 Можливо хтось тут допоможе зрозуміти. Тільки, будь-ласка без пафосу і емоцій. Те, що цей термін вжитий у Конституції не означає, що він є раціональним. І, взагалі, там багато чого написано.
6. Ltava / 23 лютого 2021, 11:32
5.Filon
«визначення терміну "народ".»


Ви просто наголос не вірно ставите тому і не розумієте)) НАРОД із наголосом на перший голосний)))
7. Borch / 23 лютого 2021, 16:50
5.Filon
«А якщо серйозно, то оце доживаю до 55-ти і так і не почув ні від кого раціонального визначення терміну "народ".»

Все просто. Народ це борщ.
8. Selena2017 / 23 лютого 2021, 16:57
5.Filon
«5. Filon / сьогодні, 11:08»


Якщо не зважати на грайливий тон першого речення, то можна й по-серйозному. Аж ніяк не претендую на остаточне і повноцінне визначення поняття , просто викладу своє бачення. Як на мене, це багатоскладова людська спільнота , що складається і з фізично красивих, і розумних , і духовно багатих, і абсолютно позбавлених будь-яких позитивних якостей осіб; яскравих особистостей, наділених природою певними талантами , а то й повністю безталанних. Внутрішні діючі закони серед такої маси можуть впливати на кожного індивіда по-різному , кожен тоді приєднується в силу своїх поглядів чи життєвих обставин до певної окремої групи. Добре , якщо ця спільнота базується на позитивних началах , а якщо ні, то - біда. Більшовики, наприклад, не терпіли ні краси фізичної, ні розуму людського , нівечили інакомислячих страхом та ув"язненням. А ще сила брехливих обіцянок , зворотний бік технічного прогресу робить людей кого боязким, кого нахабним надміру, хто взагалі усамітнюється від усього, що відбувається навколо нього. Окрема стаття - шкурництво, зрада, байдужість до страждань ближнього. І все це і об"єднується назвою народ.Походження її не знаю. Але твердо знаю (набачилася) , що чекати від такого гурту можна чого завгодно : і біди , і порятунку.
9. Fed654Frumos / 23 лютого 2021, 17:29
Ну от,будь-ласка,без пафосу))
10. Selena2017 / 23 лютого 2021, 18:38
9.Fed654Frumos
«Ну от,будь-ласка,без пафосу))»


І де Ви його (пафос) тут уздріли ? Не знаю, як і сприймати : насміхаєтесь ?

Змінено 23.02.2021, 18:41
11. Fed654Frumos / 23 лютого 2021, 18:45
Не сприймайте ніяк.Забудьте.
12. Ltava / 24 лютого 2021, 14:52
8.Selena2017
«Як на мене, це багатоскладова людська спільнота , що складається і з фізично красивих, і розумних , і духовно багатих, і абсолютно позбавлених будь-яких позитивних якостей осіб; яскравих особистостей, наділених природою певними талантами , а то й повністю безталанних. »

Пафос чистої води)))
13. Filon / 24 лютого 2021, 16:00
7.Borch
«Народ це борщ.»

Лайкнув. Мені сподобалося. Але тоді яким овочем у цьому наборі є таваріщ Чікатіло. Чи Онопрієнко. Вони ж теж - народ.І якщо вони у ньому є то без них і борщ не борщ.
14. Filon / 24 лютого 2021, 16:05
8.Selena2017
«. Як на мене, це багатоскладова людська спільнота , що складається і з фізично красивих, і розумних , і духовно багатих, і абсолютно позбавлених будь-яких позитивних якостей осіб; яскравих особистостей, наділених природою певними талантами , а то й повністю безталанних. Внутрішні діючі закони серед такої маси можуть впливати на кожного індивіда по-різному , кожен тоді приєднується в силу своїх поглядів чи життєвих обставин до певної окремої групи. Добре , якщо ця спільнота базується на позитивних началах , а якщо ні, то - біда. Більшовики, наприклад, не терпіли ні краси фізичної, ні розуму людського , нівечили інакомислячих страхом та ув"язненням. »

От з приводу останнього речення. А як же Плєсецкая, Ранєвская, Патон, Пулюй і ще десятки тисяч красивих і розумних, які жили і творили добро при більшовиках?
15. Fed654Frumos / 24 лютого 2021, 16:22
Ну,Чікатіло мабуть,як лавровий лист,сам по собі херня хернею,а без нього борщ ніякий))
16. Selena2017 / 24 лютого 2021, 18:21
12.Ltava
«Пафос чистої води)))»


В чому сАме ?
17. Selena2017 / 24 лютого 2021, 18:32
14.Filon
«4. Filon / сьогодні, 16:05»


Ігоре Миколайовичу , якщо Ви не знаєте як складалося життя названих Вами людей та що вони пережили , що їм боліло , то мені Вас щиро жаль.І сперечатись не маю наміру, про епоху більшовизму вже стільки друкованого та інтернетного матеріалу , що давно можна було прозріти і як журналісту нести цю правду людям.
18. Slavko / 24 лютого 2021, 18:52
5.Filon
« так і не почув ні від кого раціонального визначення терміну "народ".»

У цьому великий недолік нашої конституції, там є поняття "український народ", а самого визначення поняття - немає. Тому хто себе ним хоче вважати, той і вважає. У тому числі приїжджі не українці
19. Slavko / 24 лютого 2021, 18:55
5.Filon
«визначення терміну "народ". Убийте мене не можу зрозуміти що це таке»

Пан orakul написав би, що це масони написали нам таку конституцію, але щось мовчить, йому поки не платять...
20. Filon / 24 лютого 2021, 19:15
17.Selena2017
«що давно можна було прозріти і як журналісту нести цю правду людям. »

Ну скажемо так, термін прозріння мені е зрозумілий, тому й рне близький. мЕні особисто ближче термін "просвітлення". Та все ж.. А як складалося життя цих людей? У них були нагороди, визнання, повага. Взагалі я вважаю, що стверджувати, що при більшовиках, читай совєтах, все було жахливо, по меншій мірір некоректно. Так була трагедія Григіра Тютюнника, але були і успіх, як на мене, більш талановитого Івана Миколайчука. А протест проти системи, зараз не менш актуальний аніж тоді. Адже по суті системи і функції держави не змінилося абсолютно нічого із єгипетських часів. А щодо інакомислячих..Ну от зараз людина мислить і стверджує, що Майдан це погано. Вона інакомисляяча. Тоді інкомислячі говорили, що Жовтнева революція погано. І ті й ті просто піддають суміву доктрину, яка перемогла на сьогоднішній день. І все. Ви знаєте, я був інакомислячим при совєтах, залишаюся ним і зараз. Хоча пануючі в державі ідеології кардинально змінилися. Суть держава - навязати людям свою вигідну панівному класу ідеологію, своє бачення процесів не змінилися, повторюся із часів перших держав. Все по колу
21. Selena2017 / 24 лютого 2021, 19:53
20.Filon
«0. Filon / сьогодні, 19:15»


Бачу, Вам треба докласти титанічних зусиль у здобутті інформації, щоб прийшло і прозріння , і просвітлення. Бо судите поверхово про нагороди, повагу , а страждань того ж Івана Миколайчука як і не помічаєте - дрібниця ж чужий біль . Просто тасуєте імена, до себе чужого болю не приміряючи . Так, було жахливо дуже багатьом, і не лише я це стверджую.
22. Borch / 24 лютого 2021, 20:45
18.Slavko
«"український народ", а самого визначення поняття - немає.»


«український народ» — громадяни держави всіх (різних) національностей

13.Filon
«Але тоді яким овочем у цьому наборі є таваріщ Чікатіло. Чи Онопрієнко. Вони ж теж - народ.І якщо вони у ньому є то без них і борщ не борщ.»


Це якісь рідкісні інгредієнти. Вони не з космосу з’явилися серед нас, а являються такими ж суб’єктами створеними соціумом як і я з вами.
Хоча, тут можна пофантазувати, що їх і не було ніколи. З огляду на систему розповсюдження інформації, і її головну ціль, можна припустити що наявність таких елементів вигідна для влади любої категорії. Як мінімум для популяризації силових органів, і розширення їх можливостей за рахунок страху. Щось подібне,зараз, спостерігається в Європі, тільки там не маніяки а терористи. Хоча суті не міняє, в результаті розширення можливостей силових структур, читай укріплення влади силою.
Але це тільки я таке міг придумати, в владі там телепні, ніколи такого не придумають.

20.Filon
«Суть держава - навязати людям свою вигідну панівному класу ідеологію, своє бачення процесів не змінилися, повторюся із часів перших держав.»


Борщ це не лише суміш різних інгредієнтів, це ще й страва на чиємусь столі.
23. Slavko / 24 лютого 2021, 21:48
13.Filon
«таваріщ Чікатіло. Чи Онопрієнко. Вони ж теж - народ»

Пане Філоненко, ви ж не хочете цим самим принизити українців ? Сподіваюся, що це не «плювок» з вашого боку...
Але все одно напишу, назвіть кількість таких же садистів і душогубів, тільки із тисячами жертв, із більшовиків, НКВД і т.д... Можна з національністю... То ж був теж народ. Давайте все чесно
24. Slavko / 24 лютого 2021, 21:54
13.Filon
«Онопрієнко. Вони ж теж - народ»

Хоча, навіщо ? Просто увімкніть увечері телеканал Інтер - там кожного вечора новий онопрієнко... Тільки тоді було усе сов. секретно. Але ж був народ. Ви ним думаю теж гордитесь або гордились, я впевнений.
25. Molfar / 25 лютого 2021, 11:47
Філон,філон.....
Аж надто часто Ви у своїх статтях, вигороджуєте, то бакс по 8,50,то епоху злиднів (серпом і молотом перехрещену),то кричите, що будете публікувати суб’єктивізм-всупереч гаслу газети ехо(там написано ""Об’єктивна""), тепер вам треба пояснювати, що є наш народ...
В пересічного читача, складається враження, що ви щупаєте суспільство. Не буде більше комунізму, навіть і не мрійте. Не робіть цього будь- ласка!!! Не засерайте свідомість,що ще вагається.
26. Borch / 25 лютого 2021, 12:30
22.Borch
«Це якісь рідкісні інгредієнти. Вони не з космосу з’явилися серед нас, а являються такими ж суб’єктами створеними соціумом як і я з вами.»


Більш розширено але суті не міняє.

Посилання на youtu.be
27. Selena2017 / 25 лютого 2021, 16:26
25.Molfar
«кладається враження, що ви щупаєте суспільство»


Ще трохи і Ігор Миколайович повністю перейде на риторику оракула , хоча який він оракул -- шашіль , який вгризається в свідомість тих , "хто вагається", намагається всіх навколо уподібнити собі, розхвалюючи те, що давно більшість усвідомила як злочин. І хоч мені зауважено, що про радянський період я висловлююся некоректно, висловлюся ще: та нікуди він не подівся , той СССР ! Він і сьогодні живий, тільки свою справжню суть показав всьому світу, і відчепитися від нього Україні коштуватиме ще чималих зусиль , якби ще ж такі як головний писар «Ехо» хоч трохи думали "чем слово наше отзовется".
28. TaranenkoSergiy / 25 лютого 2021, 17:22
Всі бісяться як чорти на сковорідці, тому що знають - Філон правий та каже абсолютну правду. Прихвостні Копельця бояться відкрити свої імена. Панове, ви перевертні!
29. TaranenkoSergiy / 25 лютого 2021, 17:25
Ці самі перевертні при СРСР були головними жополизамм. Хоча їм все одно кому дупу лизати.
30. TaranenkoSergiy / 25 лютого 2021, 17:25
Зараз лижуть Копельцю, завтра - Киптілому і т.д.
31. TaranenkoSergiy / 25 лютого 2021, 17:25
Скиньте маски, панове!
32. TaranenkoSergiy / 25 лютого 2021, 17:26
Зараз почнеться метання какашками!!!
33. Filon / 25 лютого 2021, 19:11
27.Selena2017
« розхвалюючи те, що давно більшість усвідомила як злочин. »

Класичний стиль радянського пропагантиста. Пані Селено, а звідки у вАс інформація про те,".... що давно більшість усвідомила як злочин.... Ви проводили репрезентативне опитування? Був всенародний референдум? Ви володієте монополією на істину? Років тридцять тому, точно такими ж словами, як оце Ви зараз мене намагався «пєрєєубєдіть» другий секретар райкому КПРС тов. Спиця О.І. Як зараз памятаю ашу із ним розмову в кабінеті, томики Леніна і Маркса на столі, цитати. Памятаю, як на раді ветеранів мані пояснювали що я не правий в критиці тодішнього соціалізму. Все повторюється. Селено і у Вас ні у мне немає ніякої монополії на істину. І ніхто не має права забирати у людини можливості сумніватися. А більшість Селено завдяки тому, що не сумнівається, учора казала "Слава КПРС", сьогодні - "Слава Україні". Завтра ще чомусь чи комусь «Слава» В залежності від того, хто владу захопить. Якось так.
34. TaranenkoSergiy / 25 лютого 2021, 19:28
А я не знав, що Спиця був другим секретарем та найпалкіші кричать критику СРСР. Цей час вже пішов безповоротно. У кожного своя думка. Не треба її нікому нав’язувати. Одне питання: зараз краще чи гірше? По-моєму,відповідь очевидна. Хоча як на мене, то повинно бути значно краще. Але ми маємо факт: медицина - 0, заробітні плати - 0, роботи 0 і т.д.
35. orakul / 25 лютого 2021, 20:15
Плять, бачу, що треба Філона виручати. Оракул нічого не пише, так вони блін почали до Філона чіплятись. Селена вже настільки розперезалася, що і Славка перешеголяла. От нема вже бажання щось пришелепкам доводити а прийдеться. Так от, щодо СРСР. Був в СРСР видатний авіаконструктор Олександр Яковлев. Ніхто його не сажав, не репресував, бо він чесно працював на благо Батьківщини. І мав він купу нагород і пошану. Його літаки зіграли вирішальну роль у Перемозі. А вже після війни літаки його КБ до самого розвалу СРСР, і навіть при так званій незалежності, обслуговували й полтавських пасажірів. Називалися вони Як-40.
Довідка: «На середину 1972 года самолёты Як-40 налетали более 150 миллионов километров и перевезли около 7 миллионов пассажиров.» Скоро в Україні буде менше населення ніж перевезли ці літаки пасажирів. Літак серійно випускався з 1967 по 1981 р. На літаку стояли три двигуни виробництва Запорізького КБ «Прогрес» імені академика А. Г. Івченко» . Може Селена зна, де те КБ поділося? А де тепер «Мотор Січ»?
36. Selena2017 / 25 лютого 2021, 20:15
33.Filon
«проводили репрезентативне опитування? Був всенародний референдум? Ви володієте монополією на істину? »


Пане Філон, монополією на істину не володію , не нервуйтеся так. Але повністю усвідомлюю відповідальність за сказане мною вище , за свої погляди на минуле в своєму житті та сучасне. Для того , щоб їх сформувати, довелося добре трудитися , ламати усталене, осмислювати прочитане, побачене, почуте . Скажете : знову пафос ? Та це вже мене не хвилює. У мене було досить часу, щоб дійти саме до таких висновків без референдумів (аж смішно, що посилаєтесь на їх значення). А тій більшості , яка розібралася в злочинній природі більшовизму, Ви не припишете хамелеонської зміни гасел , не старайтесь, бо це до неї не пристане ..
37. orakul / 25 лютого 2021, 20:15
Довідка. Олекса?ндр Гео?ргійович І?вченко український радянський авіаконструктор; Герой Соціалістичної Праці, член АН УРСР; керівник розробки поршневих, пізніше газотурбінних двигунів для багатьох типів літаків. Депутат Верховної Ради Української РСР 2-го скликання. А ще, Івченко був членом КПРС. Всі ознаки ворога українського народу (по селеновій класифікації) на лице. І ще довідка «По состоянию на 2013 год авиадвигатели, разработанные ГП «Ивченко-Прогресс», применялись на 59 типах летательных аппаратов в 122 странах мира» Для особо тупорилих – українське радянське КБ створене при Сталіну знали в 122 країнах світу. І не треба писати, що то були країни тіпа Гондурасу. Зараз Україну і в Гондурасі не знают. Зараз Україну знають лише там, де селени миют унітази та збирают клубнику. Довідка «Як-40 стал первым советским самолетом, который продавался в страны, имеющих собственную развитую авиационную промышленность» «В качестве продавца выступало советское внешнеторговое объединение «Авиаэкспорт», которое получило заказы на Як-40 от авиакомпаний из ФРГ (заказ на 14 самолётов), Италии, Франции и Швеции.»
38. orakul / 25 лютого 2021, 20:16
Це такий довгий вступ вийшов. А тепер по суті. О. Яковлев написав мемуари «Цель жизни. Записки авиаконструктора». Кому цікаво можете почитати. Там він писав таке: « Но слепому уподобляется тот, кто за тенью ошибок не видит света великих звершений великого народа.» Краще і стисліше не скажеш.

Мені повезло жити в Великій країні, яку знав весь світ, з думкою якої рахувався весь світ, і їй ніхто не диктував своїх умов. Повезло служити в другій, а може і в першій армії світу. Саме із цих причин ту країну підступно знищили руками запроданців подібних славкові і селені. Славки і селени думают що вони житимуть у Європі. Хай собі думають. Вони житимуть у банановій республіці. Житимуть як папуаси. Їм збудують якийсь тіпа козацький стан як у Гр.Бригадирівці чи може і в оцьому Нижньоворсклянському і будуть на них дивитися заїзжі туристи як на мавп у клітці. Славка у шароварах і в вишиванці туди візьмуть одним із перших. А що у цих театральних козаків робитиме Селена мені не відомо.
39. orakul / 25 лютого 2021, 20:19
Начебто козаки селен не тримали. Може хто знає, то підкажіть, бо таки якось несправедливо виходить. Шкода Селену.

Яковлев у своїх мемуарах написав і про тодішню селену. Виявляється, що селени були завжди.
Цитата: «Ревекка Соломоновна почему-то всегда пила чай из консервной банки вместо чашки, при этом страшно обжигалась и проклинала Советскую власть. Мне думается, что она пользовалась консервной банкой именно для того, чтобы иметь возможность лишний раз посетовать на тяжелую жизнь»
Красава генрал-конструктор. В одному реченні все - від суті і до походження.
40. Fed654Frumos / 25 лютого 2021, 20:41
Оракуле,ну скільки можна метати бісер перед...ну ви зрозуміли.Каструлеголовість-це діагноз.

Змінено 25.02.2021, 20:42
41. Slavko / 25 лютого 2021, 22:03
39.orakul
«Начебто козаки селен не тримали»

Досить ср@ти, оракул, не та держава тебе родила, тому ти не українець! Не такі тобі українці і все у них - так чемодан-вокзал, ніхто не тримає і повір, не заплаче, на твій жаль. Ти такий поносовмісний, явно не тут тобі місце. Всі твої ці дурні цитати з хворої голови якого-небудь комуняцького писаки годяться тільки для старих доживаючих чокнутих дураків, які привикли їсти дешеву ковбасу і слухати яку-небудь брехню! Думаю, якби ти жив у Росії, тобі б непогано платили за твій срач, ти добре подумай над тим, що кажу, поки не пізно
42. Slavko / 25 лютого 2021, 22:28
40.Fed654Frumos
«аструлеголовість-це діагноз»

Каструль не бачу, а танки і дешева ковбаса - сплошняком ? Хто все-таки хворий, ану перечитай ще раз... Хоча якщо читає хворий, то висновки наперед відомі
43. Molfar / 25 лютого 2021, 22:51
Якісь дивні совкодрочери...всі цитують конструкторів, і їх цитати про сьорбання з бляшанок..хоча усі ми розуміємо, що ті записи (чи мемуари), совкова пропаганда! Типу дивіться, ось були потрібні системі люди, і навпаки.
Ви ще поставте в приклад мемуари Жукова,чи Рокосовського. Жили вони в монутній країні...ви жили в країні крові і брехні, . ! І СЛАВА Богу, що вона зникла з карти світу.
44. orakul / 25 лютого 2021, 23:49
43.Molfar
«ви жили в країні крові і брехні, . ! І СЛАВА Богу, що вона зникла з карти світу. »

Поки що в крові і брехні живе Україна і такі дрочери як ти її добивають. І ви її таки вбєте. Не я сказав, а справжній мольфар Нечай сказав. Так ви блін і його вбили, євродрочери херові. А тепер ще й нік привласнили. Посилання на www.youtube.com
45. Molfar / 26 лютого 2021, 00:01
Нічого я не привласнив. Старий ти вже ,а знаєш мало...
46. Borch / 26 лютого 2021, 02:02
36.Selena2017
«довелося добре трудитися»


За добре потрудилися добре отримали? Чи як багато хто, я красива а світ не справедливий? Ні, все в житті справедливо, тому продовжуйте плакати про всесвітню несправедливість, це справедливо. Можливо хтось із молодих, все таке задумається і піде іншим шляхом. Таке життя, хтось вірить в казку, а хтось казку будує!
47. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 06:29
Славко, ти напевно тільки з роботи прийшов у Польщі. Мабуть робота важка? Вирішив пописати? Українець ти наш.
Від безпомічності тільки і можеш ображати!

На більше розуму не вистачає? До чого тут Росія? В Україні наведи порядок, щоб люди не згадували СРСР.

А взагалі чим більше вас убогих поїде у Польщу, тим швидше Україна заживе по-людськи!

Змінено 26.02.2021, 06:30
48. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 07:49
43.Molfar
«ще поставте в приклад мемуари Жукова,чи Рокосовського»

А що ви можете процитувати окрім на х..й за х..й

Люди,яких цитують, увійшли в історію навіки та через 100 років їх будуть цитувати. А вам ціна - ЄВРОБЛЯХА!

Змінено 26.02.2021, 07:50
49. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 07:52
Філон, Ви 100% на правильному шляху. Витримки та толерантності.

У Кобеляках основна маса людей працьовитих, чесних, які Вас підтримують та по коментарях це видно.

Змінено 26.02.2021, 07:53
50. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 08:00
Микола Козак він же Спиця зник? Цікаво, у кого він перевтілився? Підкажіть, будь ласка
51. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 08:26
Філон, Ви 100% на правильному шляху. Витримки та толерантності.

У Кобеляках основна маса людей чесних, які Вас підтримують та по коментарях це видно.
52. Selena2017 / 26 лютого 2021, 09:21
47.TaranenkoSergiy
«В Україні наведи порядок,»


Ледарі, які звикли до того, щоб хтось облаштовував їм безтурботне життя, були завжди. Це теж складова частина народу - не краща.
53. Selena2017 / 26 лютого 2021, 09:24
46.Borch
«За добре потрудилися добре отримали? »


По собі судите? Я Вам прощаю , бо подібних принципів в житті не сповідую.
54. Selena2017 / 26 лютого 2021, 09:26
50.TaranenkoSergiy
«Цікаво, у кого він перевтілився?»


Мабуть, в Тараненка , бо дурня така самісінька.
55. Molfar / 26 лютого 2021, 09:32
48.TaranenkoSergiy
«на х..й за х..й»

фраза буде гаслом ,для всього совкодрочерського бидла,з Кобеляк і району-ви її заслужили.
56. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 10:05
От і весь діалог. Панове, що і треба було довести. Коли аргументів немає, завжди кажуть ЖИД проклятий, в даному випадку - САВОК.

Для мене це історія, яку до сих пір згадують і кращого не придумали.

Євробляхерам привіт - треба йти працювати, кому на пана, кому на Україну.
57. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 10:06
54.Selena2017
«Мабуть, в Тараненка»

Тараненко завжди зі Спицею вів діалог. Тому версія не підходить
58. orakul / 26 лютого 2021, 12:57
52.Selena2017
«Ледарі, які звикли до того, щоб хтось облаштовував їм безтурботне життя, були завжди. Це теж складова частина народу - не краща. »

Яка таки Селена самокритична. Сама визнає, що уся їхня мрійлива євротусовка не краща. Це ж євродрочери, а не хтось інший, вбили собі в каструлі, що прийдучи у Європу їм хтось облаштує безтурботне життя і дасть вареників у сметані чи може манни небесної. Це у вас зов сінайських предків? Ті теж щось по всьому світу шукають і ніяк не знайдуть собі "теплого місця".
59. orakul / 26 лютого 2021, 13:05
42.Slavko
«
Каструль не бачу, а танки і дешева ковбаса - сплошняком ?»

Як же можна щось побачити, коли каструля очі закриває? І дешева кобаса тут не причім. Просто адекватні люди не мріют так як свідомі, а тупо констатуют факт - ковбаса була дешева і з мяса. А проста людина праці була в сто разів захищеніша ніж зараз. А одержимих, бунтарів і лацюг ставили на своє місце. Так воно і повинно бути, бо вже всі нормальні люди побачили чого ви варті.
60. orakul / 26 лютого 2021, 13:09
24.Slavko
«Тільки тоді було усе сов. секретно.»

Тоді не все було совсекретно а лише те, що складало державну таємницю. Перелік того що складало таємницю, думаю, при бажанні, зараз можна знайти. До того переліку точно не входили складові газового тарихву.
61. orakul / 26 лютого 2021, 13:18
19.Slavko
«
Пан orakul написав би, що це масони написали нам таку конституцію»

Ну а хто ж її написав? Чи ти думаєш, що то просто так п-резиденти клянуться на Конституції і на писанії? Думаєш, що то просто так склад Конституційного суду 6+6+6? Думаєш просто так конституційна більшість складає 66,6%? Думаєш просто так в Конституції написано "усвідомлюючи відповідальність перед Богом...", а визначення Бога не дано? Перед яким Богом вони відповідают? Ну от просте тобі запитання, до чого тут писаніє, кому то президент на ньому клянеться? У нас же тіпа світська держава.
62. Selena2017 / 26 лютого 2021, 16:54
57.TaranenkoSergiy
«Тараненко завжди зі Спицею вів діалог.»


Так на рівних же... Тому й підходить
63. TaranenkoSergiy / 26 лютого 2021, 22:02
Евріка!!! Селена за обертами написання та мерзенному мисленню дуже схожа на Тамілу Шевченко.
Таміло В’ячеславівно, вгадав?
64. Чудо Юдо / 26 лютого 2021, 23:39
61.orakul
«Думаєш просто так конституційна більшість складає 66,6%?»

Це просто математика - 2/3 від 100%. А цю математику придумали індійці і розповсюдилась вона арабами, далеко від тогочасного масового розповсюдження християнства. От християнство уже і маніпулювало цими цифрами, але ж це просто... цифри
65. Slavko / 27 лютого 2021, 00:21
58.orakul
«Це ж євродрочери»

Оракул, це точно такі ж дрочери, як і ти! Ті, хто на Майдані отримав дядьки Соросових грошей - це ще не весь майдан, отже, не рівняй усїх по собі ! Тим більше, ти такий класний хлопець, що нікуди тебе прикласти, а не кажеш мені, хто тобі платить і за що !
Отож найбільший дрочер мені так заздрить, що мені не платять і я ніколи й не візьму так, як ти і твої тут друзья по разуму
66. orakul / 27 лютого 2021, 13:32
65.Slavko
«мені не платять і я ніколи й не візьму так, як ти і твої тут друзья»

Я наче ніде не стверджував, що тобі платят. Нема за що тобі платити, бо твоя ідеологія утопічна і не логічна. І мені ніхто не платить. Мені "за Державу обидно". Але тобі цього не понять.
67. orakul / 27 лютого 2021, 13:46
64.Чудо Юдо
«т християнство уже і маніпулювало цими цифрами, але ж це просто... цифри »

Ну тільки не відкривай тут Америку. Ясно, що цифри прийшли від арабів, а до них прийшли, можливо, із Індії. Індія мабуть древніша від Єгипту. І Індія логічніша і правильніша, якщо можна так сказати. В Індії не було таких муток як у Єгипті породившому так званих богообраних. А от щодо твого "просто цифри", так ти ж не правий. Цифри - носії інформації. От є в тебе два папірці, на одному написано "10 грн",а на другому - "100 грн" Є різниця? От я тут і писав не про просто цифри, а запитував, чому саме ці цифри вони взяли? А ти тут мутиш - "2/3 від 100%". Ясно що 2/3, вони так і кажуть, бо як скажуть 66,6, то тоді дивись навіть Селена почне мізками шевелити і задаватись питанням, а чому так? Тут же мова йшла про масонство, а воно древніше християнтсва. В будь якому випадку, то саме їх "мітки". Ти б краще написав, на який хрен президент на писанії клянеться? Кому то він клянеться?
68. orakul / 27 лютого 2021, 13:57
65.Slavko
«Ті, хто на Майдані отримав дядьки Соросових грошей - це ще не весь майдан,»

Добре що ти хоч це визнаєш. Наче раніше ти такого не казав. А щодо "не весь майдан", так давно ж відомо, "хто платить той і музику замовляє". Тих пришелепків, які побігли туди з своїми ідеями чи ілюзіями тупо кинули. Бо повинна верховодити ідея, за яку гроші заплачені. І ту ідею ніколи відкрито не проголошуют. І ти, як тіпа ненавистник і знаток більшовицьких революцій, повинен би це знати. А не знаєш.
«Майдан - это технологическое планирование и организация массовых беспорядков и массовых убийств и захвата власти с целью разграбления государства и населения. Если человек в 2020 году 21 столетия это не понимает, значит он - социальный инфантил или клинический олигофрен. Это в лучшем случае. В худшем, он является осознанным участником и соучастником, прикидываясь наивным дурачком.»
Мисля не моя, знайшов у тирнеті. А попутньо знайшов ще одну мислю Тобі вона нічого не скаже, бо в тебе ж пермичка якась між нейронами, а нормальні може щось поймуть.
"Не было никакого «героя», не было никакой «идеи» освобождения, не было «трусости» и «срыва», был лишь хорошо спланированный проект «Стрелков», призванный внести в донбасское восстание «российскую лепту» (появление Стрелкова в Славянске позволило Киеву утверждать, что Украина ведет войну с Россией)"
69. orakul / 27 лютого 2021, 14:03
63.TaranenkoSergiy
«дуже схожа на Тамілу Шевченко.»

Таміла може і свідома, але не упорота. Так шо не "евріка". Тут хтось колись мені скинув фейсбучну ссилку на сторінку Селени (на його думку). І воно дуже схоже на правду. Вона працювала в Санжарській РДА. Та й так же з коментів видно що вона орієнтується в санжарських подіях більше ніж в кобеляцьких. Якщо знайду ту ссиль, то можу скинуть. Але навіщо? ЩО це міняє? І якось не гарно це виглядає. Тож хай собі Селена живе і пише.
70. TaranenkoSergiy / 27 лютого 2021, 18:31
Orakul, цікаво, об’єктивно,аргументовано.
Цікаво подискутувати, але два дні на жаль немає часу. Ще схлестнемося.
71. TaranenkoSergiy / 27 лютого 2021, 18:32
Oracul, головне, що без образ, а чисті факти.
72. Fed654Frumos / 27 лютого 2021, 20:32


Змінено 28.02.2021, 06:43
73. TaranenkoSergiy / 27 лютого 2021, 21:33
72.Fed654Frumos
«хіба не можна відрізнити Селену з мізками амеби від Таміли,яка уже з мізками пітекантропа?»


Фелікс Едмундович, одноклітинна амеба та пітекантроп - це у сенсі така древня, чи проміжний етап між мавпою та людиною? Інтелектуальний Ви наш
74. Fed654Frumos / 28 лютого 2021, 06:49
Згоден з вами,негоже людей ображати.І взагалі,лізти з свинячим рилом в калашний ряд.
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації