У МОЗ назвали можливі побічні ефекти після COVID-вакцинації

У МОЗ назвали можливі побічні ефекти після COVID-вакцинації

Головний державний санітарний лікар Віктор Ляшко назвав можливі побічні ефекти, які можуть виникати після вакцинації від коронавірусу. У разі їх виникнення він порадив звертатися до сімейного лікаря.

Про це йшлося в ефірі телеканалу "Україна 24".

Як пообіцяв Ляшко, Міністерство охорони здоров'я буде повідомляти про всі випадки несприятливих подій після вакцинації від коронавірусу в Україні.

"Коли ми говоримо про несприятливі події після імунізації, це не значить, що це несприятлива подія внаслідок імунізації. Ми будемо повідомляти про всі несприятливі події, які виникають", - сказав він.

За словами санлікаря, після вакцинації від коронавірусу можуть виникати такі побічні ефекти:

  • почервоніння в місці уколу;
  • незначне підвищення температури;
  • поява папул в місці ін'єкції.

"Але є і більш серйозні. Ці, що я зараз назвав, трапляються у 5-7% від кількості провакцинованих, але є випадки й анафілактичних шоків, які трапляються 4 випадки на мільйон. В Україні поки що немає (випадків анафілактичного шоку - ред.)", - додав Ляшко.



Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Завантажуємо курс валют
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації